quote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat is het hoogste bedrag dat iemand ooit heeft gewonnen?
100+ zekerquote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef truedestiny het volgende:
Wat is het hoogste bedrag dat iemand ooit heeft gewonnen?
Gestorven zegt ze netquote:Op zondag 13 mei 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet dus. Maar heeft wel iets met Che te maken.ff opzoeken
Ik dacht aan Argentinië, ik dacht dat Fidel Castro in zijn rondreis door Zuid-Amerikaans een Argentijnse arts had opgepikt.quote:
En datquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij vinden dit in de categorie bouwkunde vallen?Faal...
Zeker niet achterlijk denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Zo zonder geluid kan deze man een pure intellectueel zijn of een dagelijkse McDonald's bezoeker. We gaan het zien...
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Zo zonder geluid kan deze man een pure intellectueel zijn of een dagelijkse McDonald's bezoeker. We gaan het zien...
Wat goed van jouuu *koetiekoetie*quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef Onnoman het volgende:
waarom heb ik toch zon hekel aan caroline tepel
101, waarbij tijdens het spel eentje onbezet is.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag: zijn er 101 stoelen in de zaal? De man die nu speelt zat op stoel 16 en die wordt dan gelijk donker, wat zou betekenen dat bij 100 stoelen hij 99 tegenspelers zou hebben..
Oké dan klopt het ten minste wel jaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
101, waarbij tijdens het spel eentje onbezet is.
Ik hoop het voor hem ..want hij is wel goed ja..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
To en too.
Die man die nu speelt is overigens wel een held. Hopelijk haalt ie het.
Ze leek ook wel een paar pondjes aangekomen op de heupen en taille.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zag Caroline oud uit zeg! In dat jurk vreselijk
Is toch niks voor Carolinequote:Op maandag 21 mei 2012 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze leek ook wel een paar pondjes aangekomen op de heupen en taille.
Ik ben blij dat ik daar niet meer in die contreien hoef.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In Oud-Zuid, zullen ze nodig hebben daar
Ze vragen er ook echt om overvallen te worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat doen die kakkers net als of ze geen geld hebben
Echt he, met z'n tweede huis etcquote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat doen die kakkers net als of ze geen geld hebben
Ja vond ook jammer dat was een dure escape die Michael nam. Carolientje blij. Of had hij die vraag fout.?. Wel sneu dat ie wel moest maar goed gespeeld.quote:
Ah daar kende hij het dus van.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Of dit natuurlijk:
. angel eyes 14 up, 68 down
The sparkling of your partner's eyes after you blow your heavenly load all over her face.
Does not necessarily mean she has jizm in her eyes. Her eyes could also sparkle from the ecstasy of the situation. The two are often confused.
I pulled out just in time to give my dog angel eyes.
Damn that bitch! She closed her eyes so I couldn't give her angel eyes.
Ik weet dat soort dingen niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 21:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Smokey eyes.. Hoe kun je dat nou niet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |