Egt hè..quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef teknomist het volgende:
Je bent 18 maar je je spelling en grammatica is als die van een 8-jarige.
Dit is inderdaad wel erg. Ik zou na 5 minuten stoeien al zoiets hebben van: zonde als ik al mijn energie hieraan verspil, laten we maar wat verder gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef Ziba het volgende:
Je ligt 45 minuten te stoeien en er gebeurt niets? Niet eens een kusje of iets?
Het leest gewoon voor geen ene ruk als je na elke zin een enter er achter aan gooit. In combinatie met 'msn-spelling' zorgt dat ervoor dat mensen nogeneens zin hebben om je verhaal überhaupt te lezen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef ann18 het volgende:
nooit gehoord van msn taal
iets wat je zelf opschrijft hoeft hier tog niet perse te kloppen?
of hebben we hier ten grammar-nazi?
in plaats van vervelende opmerkingen te geven kunnen jullie me ook helpen
zeg anders gewoon niks -.-
dat is pas onvolwassen zo vervelend doen
Waar woon jij? Ik help je wel van je preutsheid af.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef ann18 het volgende:
Hoeft niet, maar als je serieus genomen wil worden is het wel handig.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef ann18 het volgende:
Damn, wat ben jíj stom zeg. Bijna vermakelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef ann18 het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar als je serieus genomen wil worden is het wel handig.
Ik wil op zich de TS wel serieus nemen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar als je serieus genomen wil worden is het wel handig.
(-_-) uhm neequote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Waar woon jij? Ik help je wel van je preutsheid af.
Je zegt het goed: MSN-taal. Dit is FOK! en geen MSN. Of schrijf je zo ook op je school of werk?quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef ann18 het volgende:
Verpest 't nou niet jongequote:Op zondag 1 april 2012 22:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Damn, wat ben jíj stom zeg. Bijna vermakelijk.
ja natuurlijk schrijf ik zo op school en op mijn werkquote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je zegt het goed: MSN-taal. Dit is FOK! en geen MSN. Of schrijf je zo ook op je school of werk?
quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Verpest 't nou niet jonge
Deze meid heeft een groot probleem waar een harde oplossing voor nodig is.
Mag ik je een tip geven? Besteed wat tijd aan je OP, corrigeer de spellingsfouten (zal wel mission impossible zijnquote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef ann18 het volgende:
nou bedankt voor jullie geweldige adviezen .... (-_-)
Ik stel een loting voor.quote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil op zich de TS wel serieus nemen.
Okee. Ik kan je aanraden hem gewoon te zoenen. Zeg anders dat hij zijn ogen dicht moet.doen en kus hem dan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef ann18 het volgende:
nou bedankt voor jullie geweldige adviezen .... (-_-)
Wij zitten niet als een kleuter tegen seks aan te kijken hier he, madam.quote:
Wie de bal kaatst...quote:
Frappant dat je niet ingaat op de inhoudelijke berichten en juist aandacht schenkt aan de niet-inhoudelijke berichten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef ann18 het volgende:
he dat zeg ik ook niet, maar jullie kunnen ook gewoon in gaan op mijn verhaal ipv gelijk op mijn spelling te gaan zeiken. En ik kan er nu niks meer aan het bericht veranderen, so live with it.
of reageer gewoon niet meer ofzo (-_-)
quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef ann18 het volgende:
Als je niet kunt reageren zoals ik wil, reageer dan gewoon niet
Dit idd.quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef Arriviste het volgende:
Frappant dat je niet ingaat op de inhoudelijke berichten en juist aandacht schenkt aan de niet-inhoudelijke berichten.
Wat is daar frappant aan? Ik vind het eerder logisch gezien TS' overkomen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Frappant dat je niet ingaat op de inhoudelijke berichten en juist aandacht schenkt aan de niet-inhoudelijke berichten.
Scherp wel.quote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wat is daar frappant aan? Ik vind het eerder logish gezien TS' overkomen.
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef ann18 het volgende:
oke serieus laat maar, ik dacht misschien zijn er mensen die me kunnen helpen. blijkbaar niet want ik word als onvolwassen uitgemaakt en keihard uitgelachen..
leuk is dat
Viva een optie?quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef ann18 het volgende:
oke serieus laat maar, ik dacht misschien zijn er mensen die me kunnen helpen. blijkbaar niet want ik word als onvolwassen uitgemaakt en keihard uitgelachen..
leuk is dat
Kleuter stel je eens niet zo aan. Er zijn toch tips gegevenquote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef ann18 het volgende:
leuk is dat
We leggen je uit wat je fout doet. Als je nou zelf zo volwassen bent, accepteer je het, leer je van jouw fouten en doe je het in het vervolg niet meer.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef ann18 het volgende:
leuk is dat
oke truequote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
ja ik snap dat ik niet op mijn spelling heb gelet in het bericht en dat ik het beter achter elkaar had moeten zetten maar ik kan het moeilijk nog veranderen, toch?quote:Op zondag 1 april 2012 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We leggen je uit wat je fout doet. Als je nou zelf zo volwassen bent, accepteer je het, leer je van jouw fouten en doe je het in het vervolg niet meer.
Als je serieus genomen wil worden, moet je wat meer moeite doen dan op msn met je br33z4h-vriendjuhs. (-_-)
Touché!quote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wat is daar frappant aan? Ik vind het eerder logisch gezien TS' overkomen.
Ja zou ik ook kunnen proberen inderdaad. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn nu, maar voor jullie moet dit ook eens de eerste keer zijn geweest en ik denk niet dat iedereen zo zelfverzekerd was toen. Misschien aan aantal wel. Maarja we zijn niet allemaal hetzelfde en de een vindt het lastiger dan de andere en is wat meer verlegen dan de ander. Ik ben een van die verlegen mensen en als mijn vriendje dat ook is dan is dat voor mij ook extra lastig.quote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef datisstom het volgende:
[..]
Misschien is de kindertelefoon/sekstelefoon een optie?
Dat is waar, maar op dat moment doe ik het dan niet, ook al wil ik dat wel.quote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef Arriviste het volgende:
Zoals ik al zei. Doe gewoon IETS! Hij zal je heus niet wegduwen. Hij is een kerel en ook nog je vriend. Kom op.
Giet er een fles Whisky in.quote:Op zondag 1 april 2012 22:45 schreef ann18 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op dat moment doe ik het dan niet, ook al wil ik dat wel.
Ik moet toegeven dat ik zelf ook nog maagd ben, dus ik loop ook maar een beetje de internetheld uit te hangen. Ik ben ook redelij onzeker hoor. M'n leeftijd is wel een goed excuus tho, ben 15. Mja, komt nog wel denk ik dan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef ann18 het volgende:
[..]
Ja zou ik ook kunnen proberen inderdaad. Ik weet niet hoe oud jullie allemaal zijn nu, maar voor jullie moet dit ook eens de eerste keer zijn geweest en ik denk niet dat iedereen zo zelfverzekerd was toen. Misschien aan aantal wel. Maarja we zijn niet allemaal hetzelfde en de een vindt het lastiger dan de andere en is wat meer verlegen dan de ander. Ik ben een van die verlegen mensen en als mijn vriendje dat ook is dan is dat voor mij ook extra lastig.
ja maar ik vind het ook gewoon moeilijk om me dan te uiten tegen hem, aangezien vroeger als ik dat deed het tegen me gebruikt werd. Denk dat ik het daarom ook gewoon moeilijk vind. Heb het met hem er ook over gehad dat ik het moeilijk vind mensen te vertrouwen enzo.quote:Op zondag 1 april 2012 22:47 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik zelf ook nog maagd ben, dus ik loop ook maar een beetje de internetheld uit te hangen. Ik ben ook redelij onzeker hoor. M'n leeftijd is wel een goed excuus tho, ben 15. Mja, komt nog wel denk ik dan.
Sowieso moet je het relax aanpakken. In de zin van dat je het niet op moet zoeken. En als je dat alsnog wilt, moet je hem gewoon beetje plagerig kietelen of naar gevoelige plekken gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef ann18 het volgende:
[..]
ja maar ik vind het ook gewoon moeilijk om me dan te uiten tegen hem, aangezien vroeger als ik dat deed het tegen me gebruikt werd. Denk dat ik het daarom ook gewoon moeilijk vind. Heb het met hem er ook over gehad dat ik het moeilijk vind mensen te vertrouwen enzo.
Misschien moet ik het met hem hier ook gewoon over hebben, aangezien hij het blijkbaar ook niet zo makkelijk vind.
nouja het is meer van ik wil hem zeker wel vertrouwen en voel me wel fijn bij hem. maar vind het moeilijk om die stap te zetten dat ik wel verder wil, omdat ik het in mijn hoofd wel wil maar als ik er dan ben dan blokkeer ik op een of andere manier. Alsof mijn lichaam en hoofd wil zeggen, beter niet. Word dan gewoon bang ofzo, weet ook niet waarom :Squote:Op zondag 1 april 2012 23:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sowieso moet je het relax aanpakken. In de zin van dat je het niet op moet zoeken. En als je dat alsnog wilt, moet je hem gewoon beetje plagerig kietelen of naar gevoelige plekken gaan.
Al twijfel ik een beetje; als je je niet volledig vertrouwd voelt bij hem, moet je dan wel wat doen?
Ben je 18 zoals je naam doet vermoeden, of ben je jonger / ouder?quote:Op zondag 1 april 2012 23:06 schreef ann18 het volgende:
[..]
nouja het is meer van ik wil hem zeker wel vertrouwen en voel me wel fijn bij hem. maar vind het moeilijk om die stap te zetten dat ik wel verder wil, omdat ik het in mijn hoofd wel wil maar als ik er dan ben dan blokkeer ik op een of andere manier. Alsof mijn lichaam en hoofd wil zeggen, beter niet. Word dan gewoon bang ofzo, weet ook niet waarom :S
nee ik ben 18. voel me echt zielig nu..........quote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben je 18 zoals je naam doet vermoeden, of ben je jonger / ouder?
Daar ga je al de fout in, jezelf zielig vinden. Kom op, verman je. Desnoods met een wijntje en een biertje op de bank zodat jullie wat losser worden oid. Hij heeft niet voor niks een relatie met je dus je hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef ann18 het volgende:
[..]
nee ik ben 18. voel me echt zielig nu..........
Waarom? Je bent echt niet de enige die nog maagd is op haar 18e hoor.. Ik was er nog een stuk later bij dan dat. Lekker boeiend. Je bent toch aan niemand verantwoording verschuldigd? Geniet lekker van het leven, naar jouw maatstaven..quote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef ann18 het volgende:
[..]
nee ik ben 18. voel me echt zielig nu..........
ja dat snap ik, maar mijn hoofd doet dat op een of andere manier wel. ben gewoon heel onzeker daarin :Squote:Op zondag 1 april 2012 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in, jezelf zielig vinden. Kom op, verman je. Desnoods met een wijntje en een biertje op de bank zodat jullie wat losser worden oid. Hij heeft niet voor niks een relatie met je dus je hoeft nergens bang voor te zijn.
Ja je hebt gelijk, moet er gewoon overheen komen en niet twijfelen. De eerste stap durven te zetten. Zou het verstandig zijn om het met hem erover te hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef CoolGuy het volgende:
Niet zo druk maken. In principe zit je best in een goede situatie.
Jij hebt een vriendje. Jouw vriendje wil wel verder gaan met jou dan wat nu het geval is. Jij wil op jouw beurt ook wel verder gaan met je vriendje dan wat nu het geval is, maar jullie zijn allebei verlegen, en allebei zenuwachtig en etc.
Dat is heel normaal als al deze ervaringen 'een eerste keer' zijn voor jullie. Jij bent bang dat hij jou zal afwijzen, en andersom. Maar laten we wel wezen, jullie willen allebei meer, dat weten jullie ook allebei van elkaar.
Het probleem is niet van 'wil de ander wel verder gaan', want het antwoord daarop is 'ja, dat willen jullie beiden'. Het probleem voor jou in ieder geval ann18 is dat je bang bent dat je wordt afgewezen als je een move maakt, maar dat gaat simpelweg niet gebeuren want hij wil ook.
Nu snap ik dat je 'op slot' gaat, want het is ook wel een hele stap, maar als je die stap eenmaal genomen hebt dan zul je zien dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mee valt, om de simpele reden dat je vriendje net zo graag wil, dus er gebeurd echt niks engs of wat dan ook.
Nou, je kunt het er met hem over hebben natuurlijk. Aan de andere kant, wat ga je dan zeggen? "ja ik durf niet en jij ook niet?" Het is niet nodig om dat te zeggen want als ik jou goed begrijp weten jullie dit beiden al. Als je het er nu over gaat hebben wordt het echt een issue. Dat zou ik niet doen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef ann18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, moet er gewoon overheen komen en niet twijfelen. De eerste stap durven te zetten. Zou het verstandig zijn om het met hem erover te hebben?
Charming examplequote:Op zondag 1 april 2012 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
Kijk, het hoeft toch niet zo te zijn dat jij, als jij bij wijze van spreke, morgenavond daar bent en hem zoent, dat je dan een half uur later zijn jodokus in al je gaten gehad moet hebben?
Ja, ik chargeer, want dan is het voor ann18 ook duidelijk wat ik bedoelquote:
ja das waar je hebt gelijkquote:Op zondag 1 april 2012 23:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, je kunt het er met hem over hebben natuurlijk. Aan de andere kant, wat ga je dan zeggen? "ja ik durf niet en jij ook niet?" Het is niet nodig om dat te zeggen want als ik jou goed begrijp weten jullie dit beiden al. Als je het er nu over gaat hebben wordt het echt een issue. Dat zou ik niet doen.
xD inderdaad een beetje een rare opmerking maarja zo is het wel duidelijk inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer, want dan is het voor ann18 ook duidelijk wat ik bedoel
ja dat vroeg ik me ook af....... ik voel me egt slechtquote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef Akwasi het volgende:
Hoe lig je als 18 jarige drie kwartier op bed en er gebeurt niks...
Ik weet niet of jij signalen af geeft dat je 't niet zou willen, ik ben er niet bij natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 23:35 schreef ann18 het volgende:
[..]
ja das waar je hebt gelijk
Nouja ik moet me er gewoon over heen zetten en iets durven te doen. Dat kost even tijd, ja het is natuurlijk onzin dat hij me zou afwijzen dan als ik hem zou willen zoenen. Maar zou je denken dat ik dan verkeerde signalen af geef dat ik het niet zou willen. hoe kan ik dan laten zien dat ik het wel wil zonder dat het meteen opdringerig overkomt?
Simpel, hij wil graag verder maar hij stikt van de zenuwen. Jij wil graag verder en je stikt ook van de zenuwen. Beiden wachten jullie op elkaar tot de ander een move maakt. Nou, dan kun je wachten tot je een ons weegt hoorquote:Op zondag 1 april 2012 23:40 schreef ann18 het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af....... ik voel me egt slecht
Inderdaad. Naja, niks _kunnen_ doen is het natuurlijk niet. ann18 zou natuurlijk zijn broek uit kunnen trekken en het wit achter z'n ogen weg kunnen zuigen, moet je eens kijken wat ie mee gaat doen, maar ann18 is er niet het type voor om dat te durven, dus het is niet per se niet kunnen, het is meer niet durven.quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Arriviste het volgende:
Dit is trouwens wel een luxe probleem hoor.Heb je een vriend; kun je nog steeds niks doen.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Arriviste het volgende:
Dit is trouwens wel een luxe probleem hoor.Heb je een vriend; kun je nog steeds niks doen.
Goed plan.quote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef ann18 het volgende:
[..]I know
vind het ook echt cut
als ik niks doe gebeurt er ook niks, aangezien hij ook vet verlegen is. Ik moet het gewoon gaan proberen en dan zie ik wel wat er gaat komen.
ahahhahaha dafuq xD inderdaad niet echt neequote:Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Naja, niks _kunnen_ doen is het natuurlijk niet. ann18 zou natuurlijk zijn broek uit kunnen trekken en het wit achter z'n ogen weg kunnen zuigen, moet je eens kijken wat ie mee gaat doen, maar ann18 is er niet het type voor om dat te durven, dus het is niet per se niet kunnen, het is meer niet durven.
nouja het is wel zo dat we steeds meer doen in de zin van aan elkaar zitten enzo, maar dat zijn hele kleine stappen, op zich is dat prettig want het is niet zo dat ik gelijk het bed met hem wil induiken, maar ik zou wel graag wat meer willen dan nuquote:Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
Voel je je eerst maar even comfortabel bij je vriend (en hij bij jou). Loopt alles vloeiender en gebeurt het vanzelf.
Je hebt het over transpireren en niet weten wat je moet doen. Je denkt waarschijnlijk ook veel op dat moment.quote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef ann18 het volgende:
[..]
nouja het is wel zo dat we steeds meer doen in de zin van aan elkaar zitten enzo, maar dat zijn hele kleine stappen, op zich is dat prettig want het is niet zo dat ik gelijk het bed met hem wil induiken, maar ik zou wel graag wat meer willen dan nu
Ja dat probleem heb ik vaker dat ik te veel nadenk :S. denk eigenlijk altijd overal te veel over na, eigenlijk moet ik dat helemaal niet doen. maar ben altijd zo gewend da tik moet oppassen wat ik zeg enzo en bang ben voor een verkeerde reactie. Ik snap ook niet helemaal waarom ik me dan zo ongemakkelijk voel. laatst kwam hij langs en we gingen film kijken, we zatten heel knus naast elkaar, hielden elkaars hand vast enzo en hij leunde op mijn schouder. Ik voelde me toen egt heel fijn en gelukkig, iets wat ik nog niet eerder had gevoelt, en heb er toen geen last van gehad. Maar ik denk dat ik normaal gewoon heen zenuwachtig ben over wat er gebeurt of gaat gebeuren dat ik daarom ga transpireren ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt het over transpireren en niet weten wat je moet doen. Je denkt waarschijnlijk ook veel op dat moment.
Waarom voel je je ongemakkelijk? Of nou ja, wat zorgt ervoor dat jij je zo voelt?
Het is net zo eng als dat je het laat zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef ann18 het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik vaker dat ik te veel nadenk :S. denk eigenlijk altijd overal te veel over na, eigenlijk moet ik dat helemaal niet doen. maar ben altijd zo gewend da tik moet oppassen wat ik zeg enzo en bang ben voor een verkeerde reactie. Ik snap ook niet helemaal waarom ik me dan zo ongemakkelijk voel. laatst kwam hij langs en we gingen film kijken, we zatten heel knus naast elkaar, hielden elkaars hand vast enzo en hij leunde op mijn schouder. Ik voelde me toen egt heel fijn en gelukkig, iets wat ik nog niet eerder had gevoelt, en heb er toen geen last van gehad. Maar ik denk dat ik normaal gewoon heen zenuwachtig ben over wat er gebeurt of gaat gebeuren dat ik daarom ga transpireren ofzo.
Dat hoeft helemaal niet, je doet het alleen omdat je geen verkeerde reacties wil. Maar dat lijkt mij niet iets om bang voor te zijn.quote:maar ben altijd zo gewend da tik moet oppassen wat ik zeg enzo en bang ben voor een verkeerde reactie
Waarom wil jij dan niet dat het opdringerig overkomt? Is dat vervelend in jouw beleving? Zou jij het omgekeerd vervelend vinden als hij zich aan je opdringt?quote:Op zondag 1 april 2012 23:35 schreef ann18 het volgende:
[..]
ja das waar je hebt gelijk
Nouja ik moet me er gewoon over heen zetten en iets durven te doen. Dat kost even tijd, ja het is natuurlijk onzin dat hij me zou afwijzen dan als ik hem zou willen zoenen. Maar zou je denken dat ik dan verkeerde signalen af geef dat ik het niet zou willen. hoe kan ik dan laten zien dat ik het wel wil zonder dat het meteen opdringerig overkomt?
Zijn. Wijsneus.quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef teknomist het volgende:
Je bent 18 maar je je spelling en grammatica is als die van een 8-jarige.
daar is zeer filosofische over nagedacht. maar je hebt inderdaad wel gelijk. Als ik er over nadenk ben ik eigelijk gewoon bang om het echt te doen en durf ik gewoon niet. En inderdaad wat kan er nou gebeuren ........quote:Op maandag 2 april 2012 14:09 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom wil jij dan niet dat het opdringerig overkomt? Is dat vervelend in jouw beleving? Zou jij het omgekeerd vervelend vinden als hij zich aan je opdringt?
Indien het antwoord op dat laatste ja is, dan zou er geen probleem zijn. Dan ben je namelijk precies in de situatie waar je nu bent. Het hele topic schreeuwt juist hoe graag je je aan hem op zou willen dringen, en hoe graag je dat ook van hem zou willen. Denk eens na, waarom je niet wil dat je opdringerig overkomt, terwijl je niet blij bent met de huidige situatie waarin jullie je beiden niet aan elkaar opdringen?
Het is vervelend als een naar iemand zich aan je opdringt. Maar gut, voor vriendje en vriendinnetje is dat nou net de kern van wat het leuk maakt, helemaal in elkaar opgaan en in elkaar doordringen.
Sterker nog, kennelijk is ie niet zo bang om jouw grenzen te overschrijden als omgekeerd. Dat zegt iets over hem. Ik denk dat er beroerdere knullen zijn om jezelf aan bloot te geven. Figuurlijk en letterlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef ann18 het volgende:
[..]
daar is zeer filosofische over nagedacht. maar je hebt inderdaad wel gelijk. Als ik er over nadenk ben ik eigelijk gewoon bang om het echt te doen en durf ik gewoon niet. En inderdaad wat kan er nou gebeuren ........
Dit ja, snap ook niet dat je een maand doet zonder zoenen?quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef Akwasi het volgende:
Hoe lig je als 18 jarige drie kwartier op bed en er gebeurt niks...
quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Henk1056 het volgende:
Aries Gemini Sex
For some Aries the chemistry here may not be quite as intense as with people you don't get along with (lets be blunt, some of you need a certain level of conflict to really get the fires burning!) it will however be among the most intense for non-love-hate relationships. Your passion, inhibition and spontaneity will be both welcomed and encouraged.
It's likely you will eventually become the more dominant partner in the bedroom, and your Gemini will likely love every minute of it!
As a side note, Gemini's often enjoy talking about sex, so if you're a bold Aries (go on, admit it!) then don't hesitate to tell them what you plan to do to them, both before and during!
-----------------------
Gemini Aries Sex
Aries are both exciting and often verbal lovers, both aspects you'll appreciate and enjoy. You'll love the sexual directness and inhibition of your partner, and will find yourself becoming increasingly daring to keep pace (see my book suggestion above for Aries if you haven't already, and make sure they buy it! No Gemini has complained to me so far..)
Aries typically doesn't have a problem talking dirty with a little nudge, and once they realize how much you enjoy that, it will keep you entertained for years. If anyone can hold your interest in the bedroom, your Aries can!
Bron: http://www.compatible-astrology.com/aries-gemini.html
Probleem opgelost? Vertel 'm wat je met 'm wilt doen en neem de leiding.
nou ik zie hem ook maar 1 keer in de week aan gezien we beide studeren, en we kussen wel maar niet echt zoenen :$quote:Op maandag 2 april 2012 17:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, snap ook niet dat je een maand doet zonder zoenen?![]()
Vreemd, maar kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen...
Ik zie mijn vriendin ook maar 1 keer in de week. Na 1 maand hadden we toch wel wat meer gedaan dan alleen kussen. En lagen we niet 45 minuten op bed niets te doen...quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef ann18 het volgende:
[..]
nou ik zie hem ook maar 1 keer in de week aan gezien we beide studeren, en we kussen wel maar niet echt zoenen :$
Volgens mij is TS gewoon Joey en die vriend Dawson.quote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin ook maar 1 keer in de week. Na 1 maand hadden we toch wel wat meer gedaan dan alleen kussen. En lagen we niet 45 minuten op bed niets te doen...
Geen flauw idee wie dat zijn...quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij is TS gewoon Joey en die vriend Dawson.
Dawson's Creek. Zeg maar de OP in serievorm.quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie dat zijn...
Maar dit kan bijna niet
kan ik er wat aan doen dat ik zo verlegen ben, niet iedereen is hetzelfde. jullie kunnen me wel voor gek verklaren maar daar help je ook geen mensen mee. Als op ik het leuk vindquote:Op maandag 2 april 2012 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin ook maar 1 keer in de week. Na 1 maand hadden we toch wel wat meer gedaan dan alleen kussen. En lagen we niet 45 minuten op bed niets te doen...
Gedachte uitzetten dan...quote:Op maandag 2 april 2012 17:37 schreef ann18 het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik zo verlegen ben, niet iedereen is hetzelfde. jullie kunnen me wel voor gek verklaren maar daar help je ook geen mensen mee. Als op ik het leuk vind
Als ik niet zoon @#$@#$% jeugd had gehad dan was ik misschien wat zelfverzekerder geweest. Maarja dat ben ik nou eenmaal niet, en dat probeer ik te veranderen, maarja zo te merken lukt dat toch niet echt :S
Ja dat snap ik, ik ben niet de enige. volgende keer als ik hem zie dan ga ik gewoon jullie adviezen opvolgen (xD niet allemaal). Moet gewoon niet zo bang zijn en gewoon iets doenquote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gedachte uitzetten dan...
En je bent echt niet de enige die een kutjeugd heeft gehad/heeft.
Inderdaad, gewoon niet nadenken maar je gevoelens het laten overnemenquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef ann18 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik ben niet de enige. volgende keer als ik hem zie dan ga ik gewoon jullie adviezen opvolgen (xD niet allemaal). Moet gewoon niet zo bang zijn en gewoon iets doen
Doe het nou maar gewoon de volgende keer, maar wees ook niet bang om het te zeggen als het te ver gaat.quote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef ann18 het volgende:
dank jullie wel de mensen die mij geholpen hebben
soms hebben mensen even een duwtje in de rug nodig, bedankt
ja dat had ik begrepen xDquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Newbie114 het volgende:
Endan bedoel ik met 'het' zoenen en niet neuqen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |