Ja er zit een soort van katergevoel bij de pammetjes.quote:Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef zwartja het volgende:
Ik gebruik ongeveer 1 x per week Alprazolam (2,5 tot 3,5mg per keer) en eigenlijk altijd 's avonds. Nu merk ik vaak dat ik de dag erna de hele dag een onverzadigd gevoel heb. Onverzadigd in de zin van gebrek aan verdoving van de geest. Ik rook dan ook veel meer en heb 10x zoveel zin in alcohol als (of is het "dan"?) normaal (normaal = overigens ook al veel). Herkent iemand dit?
Alprazolam af en toe. De rest, ja dat wel. Je moet je afvragen wat de reden is dat ik het slik. Blijkbaar kan ik geen normaal leven lijden zonder die pillen. Je vraagt aan een kankerpatiënt ook niet hoe hij of zij een normaal leven kan leiden met chemo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 05:06 schreef Maanvis het volgende:
jij slikt alles door elkaar, welbrutin, seroquel, aplrazolam en alcohol. hoe kun je dan nog een normaal leven leiden?
Een kankerpatiënt gaat dood zonder chemo. Wat gebeurt er met jou als je al die cocktails niet slikt? (waarvan je zonder overleg met je arts zelf de hoeveelheden aanpast).quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef zwartja het volgende:
[..]
Alprazolam af en toe. De rest, ja dat wel. Je moet je afvragen wat de reden is dat ik het slik. Blijkbaar kan ik geen normaal leven lijden zonder die pillen. Je vraagt aan een kankerpatiënt ook niet hoe hij of zij een normaal leven kan leiden met chemo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |