Maarre, volgens jou zou dus geen enkele Afghaan geweigerd mogen worden? Want tja Taliban en co lekker extreem dus je mag niemand terugsturen toch?quote:
Jezus, hoe zwart/wit kun je denken zeg...quote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maarre, volgens jou zou dus geen enkele Afghaan geweigerd mogen worden? Want tja Taliban en co lekker extreem dus je mag niemand terugsturen toch?
quote:Op maandag 2 april 2012 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus, hoe zwart/wit kun je denken zeg....
Echt, ik ga een feestje vieren als Henk en Ingrid de volgende keer massaal SP stemmen (al heb ik daar ook niks mee) en dit soort grootmuilen weer lekker de marge in getrapt worden. Hopelijk is het dan niet te laat om weer wat van Nederland te maken.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jezus, hoe zwart/wit kun je denken zeg....
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze mochten hoe dan ook niet worden uitgezet. Of viel het wel mee met het extremisme van de Taliban/Al-Qaida in Afghanistan?
Dat was een vraag, geen bewering of mening.quote:
Ja we gaan de afgrond in zonder nog meer asielzoekers, dat is bekend.quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, ik ga een feestje vieren als Henk en Ingrid de volgende keer massaal SP stemmen (al heb ik daar ook niks mee) en dit soort grootmuilen weer lekker de marge in getrapt worden. Hopelijk is het dan niet te laat om weer wat van Nederland te maken.
Dat is ook echt precies wat ik bedoel ja.quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja we gaan de afgrond in zonder nog meer asielzoekers, dat is bekend.
Terwijl de SP nog radicaler is dan Wilders of Fortuijn ooit zijn geweest.quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, ik ga een feestje vieren als Henk en Ingrid de volgende keer massaal SP stemmen (al heb ik daar ook niks mee) en dit soort grootmuilen weer lekker de marge in getrapt worden. Hopelijk is het dan niet te laat om weer wat van Nederland te maken.
Ze mochten hoe dan ook niet worden uitgezetquote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat was een vraag, geen bewering of mening.
Ik ben prima op de hoogte van het verkiezingsprogramma van de SP hoor. Ik zeg ook niet dat ze moeten regerenquote:Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Terwijl de SP nog radicaler is dan Wilders of Fortuijn ooit zijn geweest.
Zal het programma maar eens nalezen.
Wat bedoel je dan eigenlijk? En wat heeft deze uitvoering door een CDA-er van een wet ingevoerd door een PvdA-er te maken met op wie Henk en Ingrid stemmen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is ook echt precies wat ik bedoel ja.
zomaar een punt eruit, dagquote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben prima op de hoogte van het verkiezingsprogramma van de SP hoor. Ik zeg ook niet dat ze moeten regeren.
quote:Uitgeprocedeerde asielzoekers
houden recht op opvang zolang zij actief bezig zijn met de voorbereiding van hun terugkeer
Er is in deze kwestie 1 ding waar ik fel tegen ageer en dat is dat ik vind dat burgemeesters niet op persoonlijke titel besluiten moeten tegenwerken in zaken waar zij niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 09:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Touche!!
Dat van die Afghaan en zijn onschuld is al bewezen, maar twee dagen te laat ingediend door advocaat doordat te laat het bewijs is geleverd. Wij falen dan echt als Nederland daarin. Hadden de mensen die hem hier al schuldig verklaard zoooooo simpel op kunnen zoekenIs net zoiets als deze users aangeven voor kindermishandeling. Bewijs van onschuld is geleverd, en overal op internet en in buurt blijf je dan gewoon schuldig. Ik gebruik deze smiley niet vaak, maar nu even met overgave
![]()
En ik zeg dus niet dat we elke vluchteling status moeten geven.
Wat mij betreft mag de vorm van status geven aangepast worden. Ik heb mensen vermist zien worden na terugkeer naar land. (doet me nu nog pijn) Ik heb ook mensen status zien krijgen die zijn gevlucht voor een regering van dat land. Zijn bedreigd en voelden zich zelfs in Nederland niet veilig voor regering....maar gingen na status doodleuk op vakantie naar het land waar ze zich zo onveilig voelden met dezelfde regering aan het roer. Wat mij betreft is dat fraude en zou de status ala minute ingetrokken mogen worden.
Ik heb niet overal een antwoord op. Wil Nederland op zich wel open houden voor Cultuurvluchtelingen, en heb ook niet echt iets tegen mensen die hier een leven op willen bouwen om die reden. Oorlogsvluchtelingen die het hart houden op de plek waar ze gewoond hebben? Zouden opgevange moeten worden in omliggende landen totdat de rust terug is gekeerd. Dat die landen daarvoor hulp moeten hebben? Ik steek liever daar geld in, dan in die onderlinge potjes de landen die notabene een lagere schuld hebben dan de onze voorzien van ontwikkelingshulp.
Ik bedoel dat ik blij zal zijn als die professionele plucheplakker van een Wilders opgetieft is van het politieke toneel, dat heb ik nou toch al een paar keer gezegd? En voorlopig zie ik alleen maar tekenen van een imploderende PVV dus dat vind ik mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan eigenlijk?
Amen!quote:Op maandag 2 april 2012 11:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is in deze kwestie 1 ding waar ik fel tegen ageer en dat is dat ik vind dat burgemeesters niet op persoonlijke titel besluiten moeten tegenwerken in zaken waar zij niets mee te maken hebben.
Als het IND een besluit heeft genomen volgens de regels die we democratisch hebben vastgesteld dat hoort zo'n burgemeester deze niet op persoonlijke titel te overrulen.
Jij wilt toch ook niet dat het lot van illegalen straks afhangt van het feit of de burgemeester van die plaats een PVDA burgemeester is (in deze zaak idd.) of van een rechtse partij?
Als het IND of welke gezaghebbende instantie die daarover gaat een besluit heeft genomen, ongeacht wat de beslissing daarvan is, dan hoort een burgemeester deze zo goed mogelijk uit te voeren.
En het ergste in deze zaak vind ik dat deze burgemeester daarvoor het excuus gebruikt dat het uitvoeren van deze taak zou kunnen leiden tot 'onrust' in de wijk. Deze grove leugen is niets meer dan een slap excuus om haar eigen gevoelens over deze zaak erdoor te kunnen drukken.
Dat je als burgemeester het moeilijk hebt om zulke besluiten uit te voeren kan ik me voorstellen. Maar om deze moedwillig te saboteren en daarvoor leugens te gebruiken dat is onacceptabel.
Rechtvaardiging van deze weigering zal leiden tot willekeur en onrecht. Burgemeesters weten dat ze deze taken zullen krijgen en diegene die niet in staat zijn om deze uit te voeren moeten hierover goed nadenken voordat ze besluiten om burgemeester te worden.
En wat heeft deze uitvoering door een CDA-er van een wet ingevoerd door een PvdA-er te maken met op wie Henk en Ingrid stemmen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik blij zal zijn als die professionele plucheplakker van een Wilders opgetieft is van het politieke toneel, dat heb ik nou toch al een paar keer gezegd? En voorlopig zie ik alleen maar tekenen van een imploderende PVV dus dat vind ik mooi.
Net zoals een PVV-er liegt en bedriegt om alleen maar die extreem-linksche PvdA van de macht te houden. Weg met de grootmuilerij en extremen, laten we gewoon weer eens gaan nadenken, met elkaar gaan praten en compromissen sluiten. Dat heeft sinds Thorbecke het beste gewerkt voor Nederland. Dat tegen elkaar uitspelen van mensen gaat nergens over. En dat zien gelukkig steeds meer mensen in, sinds we elkaar gek hebben laten maken door die kale homo een jaar of 10 geleden.
Hopelijk is het dan niet te laat om weer wat van Nederland te makenquote:Allemaal een big screen en 3x per jaar op vakantie maar god, wat gaat het slecht met Nederland... nigga please.
terwijl de PvdA deze regels heeft bedacht, daar ben je tegen maar je wilt ze wel aan de macht ?quote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik blij zal zijn als die professionele plucheplakker van een Wilders opgetieft is van het politieke toneel, dat heb ik nou toch al een paar keer gezegd? En voorlopig zie ik alleen maar tekenen van een imploderende PVV dus dat vind ik mooi.
Net zoals een PVV-er liegt en bedriegt om alleen maar die extreem-linksche PvdA van de macht te houden. Weg met de grootmuilerij en extremen, laten we gewoon weer eens gaan nadenken, met elkaar gaan praten en compromissen sluiten. Dat heeft sinds Thorbecke het beste gewerkt voor Nederland. Dat tegen elkaar uitspelen van mensen gaat nergens over. En dat zien gelukkig steeds meer mensen in, sinds we elkaar gek hebben laten maken door die kale homo een jaar of 10 geleden. Allemaal een big screen en 3x per jaar op vakantie maar god, wat gaat het slecht met Nederland... nigga please.
Het feit dat die het hardst staan te juichen als er een negerkindje wordt uitgezet wellicht?quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En wat heeft deze uitvoering door een CDA-er van een wet ingevoerd door een PvdA-er te maken met op wie Henk en Ingrid stemmen?
Ik kijk uit naar 'De puinhopen van 10 jaar Bruin' iddquote:Hopelijk is het dan niet te laat om weer wat van Nederland te maken
Dat is het punt waar deze discussie om moet gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er is in deze kwestie 1 ding waar ik fel tegen ageer en dat is dat ik vind dat burgemeesters niet op persoonlijke titel besluiten moeten tegenwerken in zaken waar zij niets mee te maken hebben.
Als het IND een besluit heeft genomen volgens de regels die we democratisch hebben vastgesteld dat hoort zo'n burgemeester deze niet op persoonlijke titel te overrulen.
Jij wilt toch ook niet dat het lot van illegalen straks afhangt van het feit of de burgemeester van die plaats een PVDA burgemeester is (in deze zaak idd.) of van een rechtse partij?
Als het IND of welke gezaghebbende instantie die daarover gaat een besluit heeft genomen, ongeacht wat de beslissing daarvan is, dan hoort een burgemeester deze zo goed mogelijk uit te voeren.
En het ergste in deze zaak vind ik dat deze burgemeester daarvoor het excuus gebruikt dat het uitvoeren van deze taak zou kunnen leiden tot 'onrust' in de wijk. Deze grove leugen is niets meer dan een slap excuus om haar eigen gevoelens over deze zaak erdoor te kunnen drukken.
Dat je als burgemeester het moeilijk hebt om zulke besluiten uit te voeren kan ik me voorstellen. Maar om deze moedwillig te saboteren en daarvoor leugens te gebruiken dat is onacceptabel.
Rechtvaardiging van deze weigering zal leiden tot willekeur en onrecht. Burgemeesters weten dat ze deze taken zullen krijgen en diegene die niet in staat zijn om deze uit te voeren moeten hierover goed nadenken voordat ze besluiten om burgemeester te worden.
Ik ben niet tegen deze regels, waar halen jullie die wijsheden toch allemaal vandaan? De aanscherping van de asielregels destijds door een Paars kabinet waren prima en passen in de moderne tijd. Ik ben wél tegen stoppen met nadenken.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
terwijl de PvdA deze regels heeft bedacht, daar ben je tegen maar je wilt ze wel aan de macht ?
Vreemd.
Wat waar hoe dan? Oh niets dus en je lult gewoon maar wat?quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het feit dat die het hardst staan te juichen als er een negerkindje wordt uitgezet wellicht?
Bruinquote:Ik kijk uit naar 'De puinhopen van 10 jaar Bruin' idd.
Ik dacht dat het om een Afghaanse man ging, maar blijkbaar moet de negerkaart weer gespeeld worden.quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het feit dat die het hardst staan te juichen als er een negerkindje wordt uitgezet wellicht?
[..]
Ik kijk uit naar 'De puinhopen van 10 jaar Bruin' idd.
Dus je bent niet tegen de regels en de regels zijn prima maar ze moeten niet toegepast worden?quote:Op maandag 2 april 2012 11:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen deze regels, waar halen jullie die wijsheden toch allemaal vandaan? De aanscherping van de asielregels destijds door een Paars kabinet waren prima en passen in de moderne tijd. Ik ben wél tegen stoppen met nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |