abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2012 @ 10:38:39 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109795800
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja jullie :')

Want 10.000 x procederen, iedere keer nee te horen krijgen betekent na 14 jaar toch opeens 'ja'.

:')
zwart/wit.. moet best lekker zijn als ik je zo begrijp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109795946
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ga het weer eens proberen, ook al blijkt dat bij jou vaak vruchteloos omdat je gewoon met de vingers in de oren "nanananananananana" roepend zit te fokken...

Deze man heeft in beginsel recht om in NL te mogen blijven. Er is maar één verschil met de overige gezinsleden en dat is zijn diensttijd. Op basis daarvan is vermoed dat hij oorlogsmisdadiger is. Thans ligt er bewijs op basis waarvan zou blijken dat dit vermoeden onjuist is.

Dat zou gewoon beoordeeld moeten worden. Ook na de procedure. Zoveel tijd kost dat niet en het zijn nieuwe feiten, dus niet een oordeel wat al 10.000x is geveld.
Dus jij vindt dat de procedure eigenlijk nog maar eens een keer opnieuw moet ?

Als een procedure 14 jaar geduurd heeft heeft hij toch genoeg tijd om dat bewijs te leveren ?
De regels worden duidelijk uitgelegd hier bij aankomst hoor.
pi_109796284
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ga het weer eens proberen, ook al blijkt dat bij jou vaak vruchteloos omdat je gewoon met de vingers in de oren "nanananananananana" roepend zit te fokken...

Deze man heeft in beginsel recht om in NL te mogen blijven. Er is maar één verschil met de overige gezinsleden en dat is zijn diensttijd. Op basis daarvan is vermoed dat hij oorlogsmisdadiger is. Thans ligt er bewijs op basis waarvan zou blijken dat dit vermoeden onjuist is.

Dat zou gewoon beoordeeld moeten worden. Ook na de procedure. Zoveel tijd kost dat niet en het zijn nieuwe feiten, dus niet een oordeel wat al 10.000x is geveld.
Voorlopig is nergens bekend wat voor 'ontlastend bewijs' hij heeft gegeven noch wanneer hij dat heeft gedaan (en iets zegt me dat hij dat niet 12 jaar geleden heeft gedaan en toen 2 dagen te laat was maar waarschijnlijk vlak na de allerlaatste afwijzing (vorige maand dus).

Verder werkte de man niet bij het gewone leger, maar bij een militaire geheime dienst waar NL van aanneemt dat iedereen daar actief betrokken was bij mensenrechtenschendigen en oorlogsmisdaden.

Het is vervelend weer de Godwin te moeten trekken, maar hoe onschuldig waren (zelfs administratieve) medewerkers van de Gestapo? Zou NL die opnemen als ze hier heen vluchten of zouden we die ook (terecht) als oorlogsmisdadiger bestempelen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109796308
Verder wel grappig dat dit allemaal op het boord van Leers en Geert en zo wordt gegooid, terwijl de invoering van deze regel plaatsvond ten tijde van het zo bejubelde Paarse Kabinet van meneer Kok.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109796499
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:44 schreef macca728 het volgende:

Dus jij vindt dat de procedure eigenlijk nog maar eens een keer opnieuw moet ?
Nee. En dat staat er ook wel heel duidelijk. Ik vind dat dit specifieke deel, aangezien het nimmer beoordeeld is geweest in de procedure, alsnog dient te worden bekeken.

Zie het maar als een executiegeschil.

quote:
Als een procedure 14 jaar geduurd heeft heeft hij toch genoeg tijd om dat bewijs te leveren ?
De regels worden duidelijk uitgelegd hier bij aankomst hoor.
Zo simpel is het natuurlijk niet om vanuit afghanistan bewijzen te verkrijgen. Dat kun je zelf ook wel bedenken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 2 april 2012 @ 11:02:32 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_109796501
Die betreffende verklaringen, worden hier steeds maar opgevoerd als "De missing link" in het toekennen van de verblijfsvergunning aan Naibzay alsof zij overtuigend bewijs bevatten! Heeft iemand hier de inhoud van die verklaringen gezien. Hoe sluitend en betrouwbaar zijn die verklaringen van die "uiterst betrouwbare" regeringen van Afghanistan eigenlijk en in welke verhouding staan die verklaringen tot tot het feit dat deze man onderofficier was bij de staatsinlichtingdienst de Khad, waarvan in het WBV ondermeer staat: "aangenomen wordt dat bij alle onderofficieren van de KhAd en de WAD sprake was van "personal en knowing participation", tenzij zou kunnen worden aangetoond dat in het betreffend geval sprake zou zijn van "een significante uitzondering" Teeven zei hier ondermeer over: "Ook mensen die alleen maar gevangenen inschreven wil ik hier niet hebben."
Maar tegemoetkomend aan mijn bovenbuurman, betrek die verklaringen maar alsnog in het onderzoek, persoonlijk denk ik niet dat, dat iets verandert aan het huidige besluit, maar ook ik heb ze niet gezien en de wonderen ...
Staat overigens los van mijn voorkeur voor bestraffing van de burgerlijke ongehoorzaamheid van een stelletje ongeschikte burgemeesters!
pi_109796522
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is vervelend weer de Godwin te moeten trekken, maar hoe onschuldig waren (zelfs administratieve) medewerkers van de Gestapo? Zou NL die opnemen als ze hier heen vluchten of zouden we die ook (terecht) als oorlogsmisdadiger bestempelen?
Dat is niet vergelijkbaar omdat Gestapo mensen direct tegen Nederland hebben gewerkt. Die mensen in Afghanistan niet. En verder weet je natuurlijk ook heel goed dat tussen 1948 en 1951 de adminstratieve medewerkers van de nazi's (en nee, hier bedoel ik dus geen Eichmann mee) weer aan de slag konden gaan bij de Duitse overheid.

En wat je verder al zegt is het een aanname dat deze Afghanen allemaal misdaden hebben begaan. Want na 12 jaar is er nog geen enkele zaak begonnen.
pi_109796546
quote:
6s.gif Op maandag 2 april 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Verder wel grappig dat dit allemaal op het boord van Leers en Geert en zo wordt gegooid, terwijl de invoering van deze regel plaatsvond ten tijde van het zo bejubelde Paarse Kabinet van meneer Kok.
Yep, door Job Cohen.
pi_109796566
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Voorlopig is nergens bekend wat voor 'ontlastend bewijs' hij heeft gegeven noch wanneer hij dat heeft gedaan (en iets zegt me dat hij dat niet 12 jaar geleden heeft gedaan en toen 2 dagen te laat was maar waarschijnlijk vlak na de allerlaatste afwijzing (vorige maand dus).
Speculeren heeft geen zin. Ik zeg ook niets over de conclusie, ik zeg dat er naar gekeken dient te worden.

quote:
Verder werkte de man niet bij het gewone leger, maar bij een militaire geheime dienst waar NL van aanneemt dat iedereen daar actief betrokken was bij mensenrechtenschendigen en oorlogsmisdaden.

Het is heel simpel: als dat beoordeeld wordt en de conclusie is dat hij inderdaad moet worden aangemerkt als oorlogsmisdadiger... dan vind ik ook dat hij moet vertrekken.
pi_109796574
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Yep, door Job Cohen.
die er nu opeens tegen zijn.
pi_109796627
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:02 schreef Jian het volgende:
Maar tegemoetkomend aan mijn bovenbuurman, betrek die verklaringen maar alsnog in het onderzoek, persoonlijk denk ik niet dat, dat iets verandert aan het huidige besluit, maar ook ik heb ze niet gezien en de wonderen ...
Precies. Gewoon beoordelen. En niet niet-beoordelen obv twee dagen te laat als het om zoiets gaat.

quote:
Staat overigens los van mijn voorkeur voor bestraffing van de burgerlijke ongehoorzaamheid van een stelletje ongeschikte burgemeesters!
De opstelling van deze 40 burgemeesters vind ik dus ook niet terecht. Laat dat duidelijk zijn.
pi_109796629
Dan is Job Cohen dus jarenlang ten onrechte afgezeken als deze maatregel zo goed zou zijn.
pi_109796633
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is niet vergelijkbaar omdat Gestapo mensen direct tegen Nederland hebben gewerkt. Die mensen in Afghanistan niet. En verder weet je natuurlijk ook heel goed dat tussen 1948 en 1951 de adminstratieve medewerkers van de nazi's (en nee, hier bedoel ik dus geen Eichmann mee) weer aan de slag konden gaan bij de Duitse overheid.
Och, voor de KBG dan? Het is waar dat die Afghanen niet direct tegen NL wat hebben misdaan, maar dat is toch ook helemaal niet relevant? Men beschouwt die medewerkers hier als oorlogsmisdadigers en of dat nu direct tegen NLers is geweest of niet is daarvoor irrelevant.
quote:
En wat je verder al zegt is het een aanname dat deze Afghanen allemaal misdaden hebben begaan. Want na 12 jaar is er nog geen enkele zaak begonnen.
Er zal ook nooit een zaak daarvoor beginnen lijkt mij, is mi ook onze taak niet maar dat we die mensen hier niet willen hebben vind ik logisch.
pi_109796650
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef Ulx het volgende:
Dan is Job Cohen dus jarenlang ten onrechte afgezeken als deze maatregel zo goed zou zijn.
Oa door zichzelf en zijn eigen partij :')
pi_109796736
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Och, voor de KBG dan? Het is waar dat die Afghanen niet direct tegen NL wat hebben misdaan, maar dat is toch ook helemaal niet relevant? Men beschouwt die medewerkers hier als oorlogsmisdadigers en of dat nu direct tegen NLers is geweest of niet is daarvoor irrelevant.

[..]

Er zal ook nooit een zaak daarvoor beginnen lijkt mij, is mi ook onze taak niet maar dat we die mensen hier niet willen hebben vind ik logisch.
Hoezo? Eerst zeg je dat Nederland ze oorlogsmisdadigers moet beschouwen, vervolgens zeg je dat Nederland niet tot vervolging moet overgaan. Dus je wil gewoon een soort van Kafkaeske bureaucratie?
pi_109796793
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Eerst zeg je dat Nederland ze oorlogsmisdadigers moet beschouwen, vervolgens zeg je dat Nederland niet tot vervolging moet overgaan. Dus je wil gewoon een soort van Kafkaeske bureaucratie?
Hij wil gewoon negers uitzetten. Lijkt me vrij duidelijk toch?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109797057
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 11:11 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hij wil gewoon negers uitzetten. Lijkt me vrij duidelijk toch?
Dat is uiteraard duidelijk. Duh. In een vorig topic vond uitgerekend hij het al onzin dat dat gezin uit Afghanistan was gevlucht want het viel wel mee met die Taliban en Al-Qaida die er toen de scepter kromzwaard zwaaiden. Die waren niet zo erg en vluchten was toch wel overdreven. Dat had niet echt gehoeven.

Het was voor mij ook nieuw om zoiets van Die_Hofstadtgruppe te lezen.
pi_109797064
quote:

[..]

Ik vind ons nou niet de aangewezen partij om alle oorlogsmisdadigers van de hele wereld aan te pakken :')
pi_109797098
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is uiteraard duidelijk. Duh. In een vorig topic vond uitgerekend hij het al onzin dat dat gezin uit Afghanistan was gevlucht want het viel wel mee met die Taliban en Al-Qaida die er toen de scepter kromzwaard zwaaiden. Die waren niet zo erg en vluchten was toch wel overdreven.
Ahja. Ook al zo'n toppertje. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109797116
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik vind ons nou niet de aangewezen partij om alle oorlogsmisdadigers van de hele wereld aan te pakken :')
Gezien het feit dat er een ICC in Den Haag staat lijkt Nederland me nou eigenlijk prima geschikt.
pi_109797162
quote:

[..]

Ik vind ons nou niet de aangewezen partij om alle oorlogsmisdadigers van over de hele wereld aan te pakken :')

Want na hun straf mogen ze natuurlijk ook niet uitgezet worden want dan lopen ze gevaar in land van herkomst blabla
pi_109797215
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Gezien het feit dat er een ICC in Den Haag staat lijkt Nederland me nou eigenlijk prima geschikt.
Icc is een VN onderdeel, niet van de Nle staat.
pi_109797224
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik vind ons nou niet de aangewezen partij om alle oorlogsmisdadigers van over de hele wereld aan te pakken :')

Want na hun straf mogen ze natuurlijk ook niet uitgezet worden want dan lopen ze gevaar in land van herkomst blabla
Ze mochten hoe dan ook niet worden uitgezet. Of viel het wel mee met het extremisme van de Taliban/Al-Qaida in Afghanistan?
pi_109797346
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze mochten hoe dan ook niet worden uitgezet. Of viel het wel mee met het extremisme van de Taliban/Al-Qaida in Afghanistan?
Nee dat was flink extreem maar niet ons probleem. Er liggen nog een paar landen tussen Nl en Afghanistan moet je weten.
En aangezien jullie nu telkens zeggen dat de Afghanen liever de Taliban als de Navo aan de macht hebben...
pi_109797382
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
.
En aangezien jullie nu telkens zeggen dat de Afghanen liever de Taliban als de Navo aan de macht hebben...
Jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')