Ik heb ook nog geen favoriet gevondenquote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind, op Hans na, alle kandidaten irritant. vooral die dochter. SERIEUS!
Ze zijn nog niet uitschakelt tochquote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef Meike26 het volgende:
Goed, mijn gok op Robin en HansiePansie was niet echt doordacht
voor Hans! en die moeder van dat serieus-snolletje. die moeten ze aan elkaar koppelen en laten winnen. hoppa.quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet nog niet voor wie ik ben, even afwachten nog.
mensen die niet fanatiek zijn zijn dan ook niet leukquote:
Annabet is ook leuk.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Ooku het volgende:
Robin moet er wel inblijven. Moet toch iets leuks voor het oog bijblijven eh
quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor Hans! en die moeder van dat serieus-snolletje. die moeten ze aan elkaar koppelen en laten winnen. hoppa.
Oh ik dacht dat ze er nu al uit warenquote:
Karla & Sophie uit seizoen 2 waren totaal niet fanatiek maar die fietsten overal tussendoor en kwamen toch in de finale die ze nog wonnen ookquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
mensen die niet fanatiek zijn zijn dan ook niet leuk
doet me denken aan die 2 belgische pottendaar lachte ik me dood om
komende week wel weerquote:
Draadstaalquote:
hij heeft geen mening!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en die stomme spelletjes. Nee ik haak alweer af
idd, Team anti-Quintinquote:
quote:
Ik heb al ge-TR't.quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand dit topic koppelen aan id: 1605739
zonen van Guusquote:
jepquote:
Flink wat tandvleesquote:
ja die mochten alleen de proef niet doen.quote:
Ze heeft een hoofd om in een pleepot te persenquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Robin heeft een beetje een stem voor Sesamstraat ofzo.
ja ik vind het ook vaag, als je de envelop nu al hebt en er zit een groene in hoef je dus niets meer te doen of zo?quote:
Rood logo = exitquote:
ik was even niet aan het opletten, thanksquote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Rood logo = exit
groen logo = je mag blijven
dat bedoel ik dus met onduidelijk en rommelig gemonteerd...quote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
waarom heb ik deze toennet nog niet gezien?
Nee, het maakt niet uit wie 'm heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja ik vind het ook vaag, als je de envelop nu al hebt en er zit een groene in hoef je dus niets meer te doen of zo?
Oh? Dan heb ik wat gemist geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Nielsch het volgende:
maar we hebben al gezien dat het logo groen is, dus deze race doet er dus niets toe?
nee toch?quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Nielsch het volgende:
maar we hebben al gezien dat het logo groen is, dus deze race doet er dus niets toe?
Wat???quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Nielsch het volgende:
Nee, de envelop is nog dicht.quote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
oh dat dacht ik te zien in een shot...
Ja ik zou dan gewoon lekker door karren als ik dat zou zien.quote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
Dus "toevallig" stopt iedereen op dezelfde plek
Nee die helena en haar zus hebben de enige envelopquote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft iedereen nou een envelop gekozen en als je als laatste eindigt moet je hem openmaken? Of snap ik er nou geen hol van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |