Nee.quote:Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Je zou haar kunnen aanraden een SOA-test te doen. Neem er zelf ook eentje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Wil je deze relatie echt doorzetten? Dan is de vraag niet 'hoe kan ik dat vertrouwen terugvinden?', maar 'hoe kan zij dat vertrouwen terugwinnen?' Wat kan zij doen om te zorgen dat jij haar vergeeft en te voorkomen dat ze dezelfde fouten nog eens maakt?quote:Heeft onze relatie nog enige kans, en hoe kan ik dat vertrouwen terug vinden..?
Mij ook, dat beeld ben ik niet meer kwijtgeraaktquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
Einde oefening zou ik zeggen. En je wilt de details niet weten, geloof me. Dat heeft mij juist meer pijn gedaan toen het mij 'overkwam'.
En wat als je wel alles weet? Wat dan?quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
Effectief Lallend. Ik ben 23, zij 24.
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
Ja dat dacht ik ook, maar geloof de mensen nou maar die wel alles te weten kwamen: dat wil je echt niet, ook al denk je nu dat dat beter is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat als je wel alles weet? Wat dan?
Weet je wel wat er gaat gebeuren zodra jij alles weet? Het zal als een onplezierig filmpje in je hoofd afspelen, keer op keer, dag na dag. Daar ga je echt niet gelukkig van worden....quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
Hm, dat lijkt misschien nu zo.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
Nu, ja. Geloof me dat wil je echt niet.quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.
En nee, die relatie maakt weinig kans meer imho.
Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.
En nee, die relatie maakt weinig kans meer imho.
Oneens, aangezien juist dat onwetende aspect altijd blijft vreten. Alles voor je zien, in je hoofd af kunnen spelen is keihard maar dát slijt wel. Al kan dat héél lang duren.quote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.
Hij zou zijn conclusies moeten trekken, zijn vertrouwen komt niet meer terug in ieder geval.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.
Dat onwetende aspect knaagt nu, maar als je dat oplost krijg je er juist een ander knagend gevoel voor in de plaats.quote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oneens, aangezien juist dat onwetende aspect altijd blijft vreten. Alles voor je zien, in je hoofd af kunnen spelen is keihard maar dát slijt wel. Al kan dat héél lang duren.
Althans, zo werkt dat hier.
Wat is er eigenlijk gebeurd met alle FOK!kers die altijd roepen dat ze hun vriendin dan per direct zouden dumpen?quote:Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij zou zijn conclusies moeten trekken, zijn vertrouwen komt niet meer terug in ieder geval.
Die hebben het waarschijnlijk te druk met zoeken naar de 1 april grap op FOK! vandaagquote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurd met alle FOK!kers die altijd roepen dat ze hun vriendin dan per direct zouden dumpen?
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die hebben het waarschijnlijk te druk met zoeken naar de 1 april grap op FOK! vandaag
Dat is dus de reden waarom ik alles wil weten, alles. Elk detail dat ik dien te weten gedurende die 5 jaar durende relatie. Dan heb ik op zn minst de wetenschap: zo, dit is alles, nu weet ik elk detail. En kan ik dat een plaats proberen geven, zijn al mijn vragen beantwoordt, en weet ik met wie ik leef(de). En dat staat volledig los van het feit of ik ja dan neen terug een relatie met haar wil aangaan.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zalig zijn de ontwetende. Echt, geloof me, soms is het beter om niet de hele waarheid te weten. Wat van dat pijpen betreft: ik snap volkomen waarom je dat erger vindt dan het neuken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
Is het vreemd dat ik wil weten hoe lang ze seks hadden, of ze het goed vond, in welke standjes,... Echt alles wil ik weten van die avond.
Dat je alles wil weten snap ik wel, je wil weten wat echt was en wat een leugen was in al die jaren. En daar is ook zeker niks mis mee, dat helpt je wel om het af te sluiten. Maar details over de seks.. Dat is toch weer heel wat anders.quote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik alles wil weten, alles. Elk detail dat ik dien te weten gedurende die 5 jaar durende relatie. Dan heb ik op zn minst de wetenschap: zo, dit is alles, nu weet ik elk detail. En kan ik dat een plaats proberen geven, zijn al mijn vragen beantwoordt, en weet ik met wie ik leef(de). En dat staat volledig los van het feit of ik ja dan neen terug een relatie met haar wil aangaan.
"Mijn lippen streelden zijn eikel"quote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je alles wil weten snap ik wel, je wil weten wat echt was en wat een leugen was in al die jaren. En daar is ook zeker niks mis mee, dat helpt je wel om het af te sluiten. Maar details over de seks.. Dat is toch weer heel wat anders.
Neen, het feit dat ze hem pijpte is genoeg. Maar ik wil weel veel details weten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Mijn lippen streelden zijn eikel"
Wil TS dat nou echt weten?
Maar dat is heel wat anders dan elk detail van die bewuste avond willen weten. Wat je nu zegt is logisch, en ook niet verkeerd om te weten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Neen, het feit dat ze hem pijpte is genoeg. Maar ik wil weel veel details weten.
Ik heb 5 jaar in de onwetendheid geleefd, en nu zou ik graag weten hoe het echt zat. Of er iéts van eerlijkheid in dat meisje zit.
Gegarandeerd dat dat op zijn minst een paar loodzware maanden op gaat leveren voor hem. En dan nog in het geval dat hij besluit met haar te stoppen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Mijn lippen streelden zijn eikel"
Wil TS dat nou echt weten?
Wil je weten of haar gevoel voor jou echt was of twijfel aan je eigen inschattingsvermogen? Ben je bang dat je dit in de toekomst weer kan overkomen?quote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Neen, het feit dat ze hem pijpte is genoeg. Maar ik wil weel veel details weten.
Ik heb 5 jaar in de onwetendheid geleefd, en nu zou ik graag weten hoe het echt zat. Of er iéts van eerlijkheid in dat meisje zit.
Ze hebben seks gehad, meer hoef je toch eigenlijk niet te weten?quote:Op zondag 1 april 2012 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat dat op zijn minst een paar loodzware maanden op gaat leveren voor hem. En dan nog in het geval dat hij besluit met haar te stoppen.
Maar dan kun je je afvragen of dat niet te preferen valt boven tergend giswerk wat nog jaren aan kan houden.
Mwah, ik denk dat het meer een kwestie is van dan maar helemaal stuk willen gaan opdat je het later wel achter je kunt laten in plaats van jezelf nog van alles over de ranzige details af te vragen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze hebben seks gehad, meer hoef je toch eigenlijk niet te weten?
Als je zelf weleens seks hebt, zijn die ranzige details je wel bekend. Lijkt me.quote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het meer een kwestie is van dan maar helemaal stuk willen gaan opdat je het later wel achter je kunt laten in plaats van jezelf nog van alles over de ranzige details af te vragen.
quote:Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Plaatsing. Niets meer of minder.quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je zelf weleens seks hebt, zijn die ranzige details je wel bekend. Lijkt me.
Er hebben toch vrouwen geantwoord?quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef Sherbakov het volgende:
zijn er trouwens ook vrouwen op dit forum die antwoorden? ..
Wel opletten he.quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef Sherbakov het volgende:
zijn er trouwens ook vrouwen op dit forum die antwoorden? ..
TS laat inderdaad wel over zich heenlopen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:51 schreef Hijsbakkie het volgende:
Hee sukkel, je vriendin is vreemdgegaan. Hoeveel meer moet je weten? Zij is een vies wijf dat trouw, eerlijkheid en zelfcontrole niet in zich heeft. Jij hebt dat wellicht wel, dus ga op zoek naar 'n vriendin die dat ook heeft en waardeert.
Met dit soort onzingedrag help je jezelf niet. Het enige wat je doet met je "meeeh ik wil alles weten, was ze nou eerlijk of niet? waah waah" gezeik is dat je het moment waarop je accepteert dat je vriendin je vriendin helemaal niet is zoals jij dat wil hebben. Dat is even vervelnd, maar doe het nou maar gewoon dan kun je weer verder met je leven.
En ja voordat "ja maar het was maar eenmalig dit dat": zelfcontrole, je hebt het of je hebt het niet. Zit in de genen. Dat zet je niet ff uit voor een avondje en alcohol is nooit een excuus (want zelfcontrole = niet dronken worden).
Om je vraag in de OP te beantwoorden: Nee, als je echt van iemand houdt en tot diegene bent aangetrokken ga je niet vreemd. Je gaat namelijk alleen maar vreemd met wat beter is dan je bestaande partner, zeker als vrouw (beter is trouwens niet objectief of zo, gewoon een kwestie van wat die vrouw voor smaak heeft wat zij al dan niet zeer aantrekkelijk vindt). Dat hoeft verder niks met jou te maken te hebben, maar je vriendin vond jou iig iets minder geweldig dan jij haar want jij zou niet zijn vreemdgegaan. Wederom: zoek eentje waarbij dat wel op één lijn zit.
Dit dus inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
Einde oefening zou ik zeggen. En je wilt de details niet weten, geloof me. Dat heeft mij juist meer pijn gedaan toen het mij 'overkwam'.
Van drank zie je dubbel en voel je jezelf single.quote:Op maandag 2 april 2012 09:52 schreef Re het volgende:
wel apart dat ze drank als excuus gebruikt, maar zelf blijkbaar het initiatief heeft genomen met bepaalde handelingen
quote:Op maandag 2 april 2012 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van drank zie je dubbel en voel je jezelf single.
geen trio dusquote:Op maandag 2 april 2012 09:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van drank zie je dubbel en voel je jezelf single.
Het is ook geen excuus, wel een (zwakke) verklaring.quote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef Re het volgende:
geen trio dus
maar goed, ik vind het apart als excuus
ik denk dat er geen druppel is gedronken...quote:Op maandag 2 april 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook geen excuus, wel een (zwakke) verklaring.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 2 april 2012 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
geen trio dus
maar goed, ik vind het apart als excuus
Waarom denk je dat? Dat ze drank puur als smoes gebruikt, maar volledig nuchter het bed indook?quote:
Nou er is wel gepijpt gaf ze toe.quote:Op maandag 2 april 2012 10:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat er geen druppel is gedronken...
NEE!quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:Heeft onze relatie nog enige kans, en hoe kan ik dat vertrouwen terug vinden..?
Onzin. Om te beginnen raakt hij daarmee ook die vriendin van die jongen, die het wellicht helemaal niet wil weten.quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom niet? Als die jongen zijn relatie verpest, mag hij dat best terug serveren.
Nee, een gezegde.quote:Op maandag 2 april 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook geen excuus, wel een (zwakke) verklaring.
Dat. En daarnaast, je komt gewoonweg nooit ALLE details te weten. Dit zijn allemaal dingen die je je helemaal niet wil kunnen voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Je wilt echt niet alles wetenDan word je er altijd aan herinnert.
Toen mijn ex met een meisje zoende tijdens onze relatie heb ik naar der naam gevraagd. En sindsdien kleeft er een vieze nasmaak aan die naam. Slaat nergens op eigenlijk, maar toch.
Dus laat staan dat je alles wil weten, totaan standjes toe. Je hebt er echt niets aan.
Daarbij vraag ik me af in hoeverre je haar nog kan vertrouwen. Want je zal je altijd afvragen of je alles weet (ook al verteld ze je alles).
dat doet me dan weer niets, mits het gebeurt is voor ik wat met haar kreeg en het iets is wat ik ook met haar ga doen / gedaan hebquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik zou het ook niet willen weten wat mijn vriendin allemaal heeft gedaan áls ze vreemd is gegaan. Is toch om ziek van te worden.
Vind het al niet leuk als ze vertelt waar ze wel eens seks heeft gehad met haar ex.
Een vervolg van jullie relatie zit er denk ik niet in. Ze heeft het 1 jaar kunnen verzwijgen, waarom dan niet nog een keer. Jouw vertrouwen in haar is gewoon helemaal op. En dat is misschien maar beter ook
Ik vind het persoonlijk veel erger dan mijn baan kwijtraken.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef schaal_9 het volgende:
Afgewezen, genegeerd of bedrogen worden door een vrouw is bijna net zo erg als je baan kwijtraken.
@ Re: Wat nou...?quote:
Verplicht niet, maar wel doen als je beetje leven in de brouwerij wilquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Neuk gewoon ook een ander wijf en zeur niet zo.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verplicht niet, maar wel doen als je beetje leven in de brouwerij wil
Gast over de zeik, lekker knokken, je chick verlaat je meteen voor die gast, en die vriendin van die gast wil jou meteen sufneuken, en blijkt AIDS te hebben.
SBS6 kan het niet gekker bedenken. Kortom, keep us informed
Dit I mean.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Neuk gewoon ook een ander wijf en zeur niet zo.
Veel lekkerder dan TS, veel lekkerder dan TS.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef So_Surreal het volgende:
"Beter dan TS, beter dan TS" schreeuwde ze uit
Want? Daar komt (vrijwel) nooit iets goeds van. Zie dit draadje...quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef Honingbijtje het volgende:
Als z zich heel schuldig gevoeld zou hebben had ze je het wel gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Taurus het volgende:
Ze heeft niet dag in dag uit tegen je gelogen. Overdrijven is ook een vak zeg, ze is een keer over de schreef gegaan en jij hebt er niets van gemerkt. Fijn, done, zet het uit je hoofd.
Waarom ben jij altijd zo'n zuur wijf?quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Taurus het volgende:
Ze heeft niet dag in dag uit tegen je gelogen. Overdrijven is ook een vak zeg, ze is een keer over de schreef gegaan en jij hebt er niets van gemerkt. Fijn, done, zet het uit je hoofd.
Het zegt meer over haar visie over monogamie.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo'n zuur wijf?
Zuur?quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo'n zuur wijf?
Ik vind dat jij nogal aparte standpunten hebt op relatievlak... Je adviseert onzekere meiden vooral de telefoon van hun vriend te controleren. Je vindt dat de TS overdrijft wanneer hij zich belazert voelt omdat zijn vriendin vreemd is gegaan en een hele tijd lang heeft gedaan alsof er geen vuiltje aan de lucht was....quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zuur?Wie is hier nou zuur? Ik ben de vrolijke nuchterheid zelve.
Rauw dan? Misschien iets té nuchter vergeleken met het algemene toontje in R&P.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zuur?Wie is hier nou zuur? Ik ben de vrolijke nuchterheid zelve.
Als ik daarover van gedachten wilde wisselen met jou had ik zelf wel een topic gemaakt. Mijn relatie is niet relevant.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nogal aparte standpunten hebt op relatievlak... Je adviseert onzekere meiden vooral de telefoon van hun vriend te controleren. Je vindt dat de TS overdrijft wanneer hij zich belazert voelt omdat zijn vriendin vreemd is gegaan en een hele tijd lang heeft gedaan alsof er geen vuiltje aan de lucht was....
Heb je zelf een relatie?
Wat een verbitterde reactie.quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ik daarover van gedachten wilde wisselen met jou had ik zelf wel een topic gemaakt. Mijn relatie is niet relevant.
Ik neem het maar even op voor der..quote:
Ja, want zij is zó interessant dat ik gelijk het hele topic naar haar toe wou draaien.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neem het maar even op voor der..
Ze heeft er gewoon geen zin in dat die topics steeds over haar gaan...
Ze heeft een afwijkende visie en daar wilt ze het bij laten.
Het blijft nooit simpel, dit is niet het eerste topic waar mensen opeens willen analyseren waar haar ''rare'' visie vandaan komt. En dan kan dat een snelle simpele vraag zijn.. Maar de reactie van taurus geeft ook weer een aanleiding voor jou om daarop door te vragen. Wat ook altijd gebeurt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, want zij is zó interessant dat ik gelijk het hele topic naar haar toe wou draaien.
Het was een simpele, snelle vraag.
Altijd.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het blijft nooit simpel, dit is niet het eerste topic waar mensen opeens willen analyseren waar haar ''rare'' visie vandaan komt. En dan kan dat een snelle simpele vraag zijn.. Maar de reactie van taurus geeft ook weer een aanleiding voor jou om daarop door te vragen. Wat ook altijd gebeurt.
Wie reageert er nu verzuurd en verbitterd?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Altijd.Jij kan niet weten hoe en of ik er verder op in zou zijn gegaan, dus lul niet.
Dat moet je dan ook niet doen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie reageert er nu verzuurd en verbitterd?
Ik reageer trouwens op jou in wat er in het algemeen gebeurt in dit soort topics als mensen gaan vragen aan taurus hoe zij aan haar visie komt.
Hoe of wat jij reageert daar doe ik geen uitspraken over, sorry als het zo overkomt maar dat was niet de bedoeling.
En jij kan niet weten of anderen er verder op in zouden gaan, wat zeker gebeurt. Je moet gewoon niet janken, dit topic gaat niet over Taurus, en daar is niks verbitterds aan. Je reageert zelf daarentegen nogal overbodig aangebrand.quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Altijd.Jij kan niet weten hoe en of ik er verder op in zou zijn gegaan, dus lul niet.
Àls je inconsequent 'relatieadvies' geeft, dan is het misschien wel relevant.quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als ik daarover van gedachten wilde wisselen met jou had ik zelf wel een topic gemaakt. Mijn relatie is niet relevant.
Ik geef geen inconsequent relatieadvies, dus dat scheelt. Die situaties zijn niet te vergelijken, TS heeft alle reden om zijn vriendin te wantrouwen en zou - als hij dat nodig vindt - net zo goed moeten controleren. Geen verschil met mijn mening in dat andere topic. Ook maakt het verschil in geslacht voor mij niet uit, maar dat zal voor jou dan wel belangrijk zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 11:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Àls je inconsequent 'relatieadvies' geeft, dan is het misschien wel relevant.
Mannen mogen zich niet druk maken, vrouwen moeten alles doen om hun vriend te controleren
Verder, hoe gaat het nu TS? Dan vooral tussen jullie en met jou...
Aannames,quote:Op maandag 16 april 2012 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geef geen inconsequent relatieadvies, dus dat scheelt. Die situaties zijn niet te vergelijken, TS heeft alle reden om zijn vriendin te wantrouwen en zou - als hij dat nodig vindt - net zo goed moeten controleren. Geen verschil met mijn mening in dat andere topic. Ook maakt het verschil in geslacht voor mij niet uit, maar dat zal voor jou dan wel belangrijk zijn waarschijnlijk.
Echter, hier gaat het niet om een vermoeden maar vriendin van TS heeft toegegeven over de schreef te zijn gegaan. Eenmalig. En ik vind het inderdaad vreemd dat TS alle details wil weten, ik denk niet dat hij zich daar beter door gaat voelen. Als zijn vriendin kan verklaren waarom ze het heeft gedaan (foutje, eemalig, geen verliefdheid, niet omdat ze iets tekort komt in relatie) zou ik het niet beschouwen als iets wat de hele relatie tot een leugen maakt. TS vraagt zich nu af 'in wat voor relatie hij dan eigenlijk zat, al die tijd', dat snap ik niet. Hij zat in de relatie zoals hij die ervaarde, daar is niets aan veranderd. Ook heeft z'n vriendin niet dag in dag uit gelogen, als vriendin het uit haar hoofd kon zetten - en ik neem aan dat ze dat kon als ze er nu pas mee voor de dag komt - zal ze niet dagelijks hebben moeten vechten met haar geweten en continu hebben gelogen.
De zwaarte die TS hieraan geeft, geeft mij de indruk dat hij hier niet mee kan dealen, en dat zal toch moeten als hij verder met haar wil.
Ik zou me overigens eerder afvragen, TS, waarom ze in vredesnaam dit tegen jou zegt nu? Wil ze van je af of zo? Als het toch al zo'n tijd geleden is, waarom geeft ze in godesnaam nu opeens iets toe?
Waar doe ik dat precies?quote:Op maandag 16 april 2012 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aannames,
Dingen voor een ander invullen,
Praten vanuit eigen beleving
Oordelen...
wees voorzichtig.....
Geen verschil met mijn mening in dat andere topicquote:
Die eerste vier regels zijn helemaal geen aannames of iets dergelijks. Ik reageer wel vanuit mijn eigen beleving ja, dat doe jij ook. En de rest ook. Wat is er mis met dat zinnetje over dat andere topic? Dat was iets tussen de persoon waarop ik reageerde en mij. Heeft niets met TS te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 12:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geen verschil met mijn mening in dat andere topic
En ik vind het inderdaad vreemd dat TS alle details wil weten, ik denk niet dat hij zich daar beter door gaat voelen
Als zijn vriendin kan verklaren waarom ze het heeft gedaan (foutje, eemalig, geen verliefdheid, niet omdat ze iets tekort komt in relatie) zou ik het niet beschouwen als iets wat de hele relatie tot een leugen maakt
TS vraagt zich nu af 'in wat voor relatie hij dan eigenlijk zat, al die tijd', dat snap ik niet.
Ook heeft z'n vriendin niet dag in dag uit gelogen,Dat weet je niet.... als vriendin het uit haar hoofd kon zetten - en ik neem aan dat ze dat kon als ze er nu pas mee voor de dag komt - zal ze niet dagelijks hebben moeten vechten met haar geweten en continu hebben gelogen.
De zwaarte die TS hieraan geeft, geeft mij de indruk dat hij hier niet mee kan dealen, en dat zal toch moeten als hij verder met haar wil.
Hij zal eerst met zichzelf moeten dealen, zijn eigen issues oplossen... dat is iets wat in hem zelf zit, en wat hij zelf ervaart... pas als dat opgelost is, kan hij eventueel een ander accepteren.
Zij en de gebeurtenis, staan symbool voor iets wat in hem speelt waardoor hij er zoveel moeite mee heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
En jouw advies is vaag. Wat zijn in vredesnaam de issues van TS? Het feit dat hij zich blijft afvragen waarom zijn vriendin dit heeft gedaan en wat er allemaal is gebeurd die nacht, toch? Ik zeg toch ook dat hij daarmee moet dealen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |