Heb er wel al 2 op DVD gebrand, maar weet niet of we er vandaag al aan toe komen. (De Reünie, Van God Los en Van Dis ook nog te zien).quote:Op zondag 1 april 2012 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Beginnen jullie vandaag? Want dan moet Tav ff actie ondernemen
quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef borisz het volgende:
Waarom waarom?
SMS SunTav[spatie]nummer
1. Sam
2. Overvolle keuken
3. Geen trek
4. De slangen van Vivarium zijn tijdens de lunch opgegeten.
Thijs wil hem kopen dus voor ons wordt het sowieso volgend weekend pasquote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb er wel al 2 op DVD gebrand, maar weet niet of we er vandaag al aan toe komen. (De Reünie, Van God Los en Van Dis ook nog te zien).
Volgens mij komt hij in Nederland pas op 18 april uit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thijs wil hem kopen dus voor ons wordt het sowieso volgend weekend pas
Amazon e.d. heeft hem alquote:Op zondag 1 april 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij in Nederland pas op 18 april uit.
Klopt, hier in Duitsland ligt hij ook al in de winkels.quote:
Daar ga ik natuurlijk weer enorm aan twijfelenquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Deel 1 heeft Tav al een paar keer in de handen gehad zei hij?
Heb je een Koe en een Kalf gegeten?quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf de trein
Was gesjellig! Gezellig gekletst en gegeten bij Koetjes & Kalfjes. Was eerste keer daar en is erg lekker en ziet er ook leuk uit
Hoe was het gezelschapquote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanaf de trein
Was gesjellig! Gezellig gekletst en gegeten bij Koetjes & Kalfjes. Was eerste keer daar en is erg lekker en ziet er ook leuk uit
Heb je het licht gevonden Bloes?quote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef Bluezz het volgende:
@Tav wie had dat ooit gedacht, Bloes die een bijbel tekent
We zijn zo benieuwd!quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezelschap was gezellig. Wil em best nog een keer zien maar zo niet, dan niet. Ben heel makkelijk
.
Even afwachten dus.
Ik wist hem wel directquote:Op zondag 1 april 2012 22:06 schreef Bluezz het volgende:
@Tav wie had dat ooit gedacht, Bloes die een bijbel tekent
Ja,ja...quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezelschap was gezellig. Wil em best nog een keer zien maar zo niet, dan niet. Ben heel makkelijk
.
Even afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |