abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109768860
Situatie: TS heeft een relatie van 4 jaar achter de rug, is 3 maanden single, waarin het contact met de ex op 2 facebookchats nihil is gebleven.

In de tussentijd heeft TS veel in de sportschool gezeten (flink wat spieren erbij gekweekt), gefeest etc. Ook heeft TS geen verliefde gevoelens meer voor zijn ex oid.

Nu lijkt het mij leuk om mijn ex nog een x te zien, kijken of er nog iets van vriendschap mogelijk is.

Hoe en waar houdt je zo'n gesprek? Koffie drinken in de stad, bij iemand thuis? S'avonds 'smiddags?

Hoe begroet je elkaar? Knuffel, kus op de wang, hand schudden?
deel je ervaringen, en doe een suggestie ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door AldoTheApache op 01-04-2012 16:54:32 ]
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109769003
Hoi TS,
hier is geen voorgeschreven lokatie en tijd voor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_109769184
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.

?
pi_109769233
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.

?
vriendschappelijk uit elkaar, vanwege studie woonden we ver uit elkaar, zagen elkaar te weinig en zij maakte er een einde aan, ze had nog wel gevoelens maar de relatie werkte niet meer.
pi_109769280
Zou niet thuis afspreken/ te persoonlijk. Gewoon naar de stad, kan zowel 's middags of 's avonds. Geen probleem.
Als je zeker weet dat de gevoelens er van beide kanten niet meer zijn, kan een keer iets afspreken geen kwaad.
Al zou ik wel oppassen en het niet te vriendelijk maken, aangezien je dan over een tijdje een topic kan openen met een ex die weer gevoelens heeft en je niet met rust laat (of andersom natuurlijk). ;)
Ja, die dingen gebeuren.. vaak.
  zondag 1 april 2012 @ 16:54:42 #6
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_109769321
In bed.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_109769455
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
pi_109769511
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
  zondag 1 april 2012 @ 17:13:37 #9
67670 Skv
Cynist.
pi_109770062
TVP. Zelfde situatie (bijna letterlijk) als TS.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109771054
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Flixxy het volgende:
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
Dit. Zulke afspraakjes is echt vragen om problemen. En waarom zou je het uberhaupt doen? Wat zijn je beweegredenen?
Who motivates the motivator?
  zondag 1 april 2012 @ 17:42:51 #11
356891 Abed
hooggeleid
pi_109771102
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_109771810
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
En terecht. Zij laat 'm stikken. Wrijf 't er maar lekker in TS. ^O^
pi_109773264
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
beetje dit,

maar ik wil vooral ook kijken of we nog vrienden kunnen zijn, hebben tenslotte 4 jaar samen doorgebracht
  zondag 1 april 2012 @ 18:50:20 #14
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109773433
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?

Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109774835
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?

Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
  zondag 1 april 2012 @ 19:29:16 #16
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109774901
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
Kan... maar ik voel er zelf weinig aandrang toe, tenzij ik graag nog meer wil.
  zondag 1 april 2012 @ 19:36:42 #17
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_109775230
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Als zij dat ook zou willen en zich daar niet ongemakkelijk bij voelt. Maar volgens mij wil je der gewoon neuken. Kijk maar. :P
  zondag 1 april 2012 @ 19:48:46 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109775723
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.

Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
an urge to help mankind overcomes me
pi_109781604
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef saaw het volgende:
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.

Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
True, stiekem zal TS haar gewoon terug willen.
  zondag 1 april 2012 @ 21:47:23 #20
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109782546
Pas drie maanden uit, dat vind ik niet zo veel hoor. Ben je er echt helemaal overheen?

Anyway, na een half jaar begonnen mijn ex en ik elkaar weer te spreken. Effe een SMSje sturen, en de volgende dag even nabellen, en zeggen van 'joh, leek me leuk om even een kop koffie/biertje te drinken'.

Ik herken het voor de rest wel, ik wil er ook leuk uitzien als ik d'r zie. Ik wil gewoon laten zien dat het goed met me gaat, en dat ik trots op mezelf ben. Zelf doet ze zich ook opdoffen.

Als het goed gaat, is het echt leuk, vind ik zelf. Wij gaan regelmatig nog wat leuks doen, beetje mijmeren over vroeger, en je krijgt ook de gelegenheid om vervelende dingen uit het verleden uit te praten.

Het is dus een keer gebeurd dat we een fles wijn hadden leeggezopen en dat we uitgebreid de seks met onze scharrels gingen bespreken. Tja, je kent elkaar zo enorm goed, geheimen hebben haast geen zin. Ik heb me suf gelachen.

Maar: je moet echt een clean break hebben gehad, en geen verlangens meer naar elkaar hebben. Wij weten allebei verdomde goed, dat we elkaar onder geen beding terugwillen. En dat zorgt voor een relaxte sfeer.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_109782966
Ik weet niet hoe zij over mij denkt op dit moment zeg maar.

Zij maakte het uit, maar gingen wel als vrienden uit elkaar. Weet niet of ze me terugwil. Lijkt mij van niet in ieder geval.
  zondag 1 april 2012 @ 21:57:22 #22
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109783085
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
an urge to help mankind overcomes me
pi_109783183
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef saaw het volgende:
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
nee, ik wil haar niet terug, maar het was meer een reactie op de voorgaande post.
pi_109784197
Vriendschap met je ex.

You have got to be kiddin' me :')
pi_109784235
Is het misschien een idee om haar eerst voor te stellen om wat af te spreken voordat je je al druk maakt om de details van de afspraak? Zodra je een 'ja' hebt binnengesleept kunnen jullie misschien samen tot een invulling komen.

3 kussen op haar wang lijkt me het meest normaal.
pi_109784353
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik weet niet hoe zij over mij denkt op dit moment zeg maar.

Zij maakte het uit, maar gingen wel als vrienden uit elkaar. Weet niet of ze me terugwil. Lijkt mij van niet in ieder geval.
Dus zij heeft 't uitgemaakt. Bro, ik denk dat je haar stiekem gewoon terug wil man. Ik zit exact in dezelfde situatie. Ook 4 jaar, zij ook uitgemaakt, ik ook als een malloot gaan sporten etc. Volgende week weer afgesproken. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten.
pi_109784433
quote:
3s.gif Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Is het misschien een idee om haar eerst voor te stellen om wat af te spreken voordat je je al druk maakt om de details van de afspraak? Zodra je een 'ja' hebt binnengesleept kunnen jullie misschien samen tot een invulling komen.

3 kussen op haar wang lijkt me het meest normaal.
Ze had het vorige week gevraagd, en heb hier positief op geantwoord. Geen concrete datum afgesproken. Zij vroeg t 2 maanden geleden ook al een paar keer, maar heb het toen afgewezen omdat ik er nog niet klaar voor was
pi_109784465
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus zij heeft 't uitgemaakt. Bro, ik denk dat je haar stiekem gewoon terug wil man. Ik zit exact in dezelfde situatie. Ook 4 jaar, zij ook uitgemaakt, ik ook als een malloot gaan sporten etc. Volgende week weer afgesproken. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten.
wel je ervaring delen in dit topique he :P doe ik dat ook ;)
pi_109784776
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

wel je ervaring delen in dit topique he :P doe ik dat ook ;)
Nja, ik ben niet zo van 't delen van alle persoonlijke details. Ik weet alleen wel dat ik me nog niet 100% bij de breuk heb neergelegd. Maar ik hou me sterk, geen contact zoeken ook als je ff slecht zit. We zullen donderdag wel zien wat er gebeurt. Ik vraag me alleen af of het niet te snel komt...het is dan precies 1 maand uit. Ik vraag me af of zij er ook mee zit, ondanks dat ze het uitgemaakt heeft, heb alleen geen zin om daar naar te vragen. ;)
pi_109785884
Vrienden blijven met je ex. Dat wil iedereen wanneer het net uit is. :')
  zondag 1 april 2012 @ 22:53:47 #31
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109786095
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vrienden blijven met je ex. Dat wil iedereen wanneer het net uit is. :')
Weet ik niet. Ik mis haar ontzettend,, maar op dit moment geen behoefte aan vriendschap. Denk dat dat pas later kan :)

TS: Klinkt idd alsof je nog meer wilt dan alleen vriendschap ;)
pi_109788278
ik wilde in het begin ook geen vrienden blijven, maar nu lijkt het mij opzich best leuk ;)

komt met de tijd denk ik
  zondag 1 april 2012 @ 23:42:09 #33
67670 Skv
Cynist.
pi_109788459
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ook al? Ik ook 4 jaar en nu aan het sporten. :') Zij maakte het ook uit.
Heb tot nu toe aangegeven niet af te willen spreken, maar ik denk dat ik haar donderdag in de stad tegen ga komen. Wordt vast vreemd.
pi_109788691
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb tot nu toe aangegeven niet af te willen spreken, maar ik denk dat ik haar donderdag in de stad tegen ga komen. Wordt vast vreemd.
ik woon in een andere stad dan haar, dus ik kwam haar nooit tegen (gelukkig, want ik was er niet aan toe ;) )
pi_109788734
quote:

[..]

Sowieso eer aan jezelf houden te allen tijde. NOOIT je zwakke kant laten zien: 'alles gaat nu geweldig en je mist haar niet'. Voor haar 100 anderen al denk je daar nu anders over. (De wijze raad van mijn bevriende user Helpmefok)

Als je haar terug wilt en zij twijfelt is er voor haar geen druk om overstag te gaan indien jij je toch wel voor haar voeten werpt. Plus daarbovenop: het gaat hier om je eigen waardigheid. Je bent niet afhankelijk van een ander, baas over je eigen leven. ^O^

Letterlijk citaat van Helpmefok: 'Iemand wil jou niet meer? Fine, maar dan mag die bitch oprotten ook. Voor haar 1000 andere leukere wijven.'

Kijk, m'n boi HMF is een beetje overdreven op z'n tijd, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat hij in essentie gewoon gelijk heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 23:50:32 ]
pi_109788913
Ik ben ook al met andere meiden aan het scharrelen :D wil dit niet met mijn ex bespreken uiteraard, gaat haar geen snars aan :P

heb al die 4 maanden gezegd dat het goed gaat, maar in de 1e 2 maanden wel aangegeven dat ik geen contact wilde, om even alles te verwerken en op mezelf te raken zeg maar 8-)
pi_109789028
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben ook al met andere meiden aan het scharrelen :D wil dit niet met mijn ex bespreken uiteraard, gaat haar geen snars aan :P

heb al die 4 maanden gezegd dat het goed gaat, maar in de 1e 2 maanden wel aangegeven dat ik geen contact wilde, om even alles te verwerken en op mezelf te raken zeg maar 8-)
Maar jij had dus ook donderdag afgesproken of wat was 't verhaal nu precies?
pi_109789441
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar jij had dus ook donderdag afgesproken of wat was 't verhaal nu precies?
nee, nog geen datum geprikt, daar ben ik dus over aan het twijfelen, over hoe en wat :@
pi_109789696
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

nee, nog geen datum geprikt, daar ben ik dus over aan het twijfelen, over hoe en wat :@
Ha, same here. Totaal geen idee wat een geschikte activiteit zou zijn (tips?). Datum staat wel, maar kan het altijd nog afzeggen in principe.

Denk alleen dat te lang wachten niet goed is als je 't nog wilt goedmaken. Je moet niet teveel aan je nieuwe situatie gaan wennen lijkt me, dan is die behoefte ook weg.

Btw...we kunnen deze conversatie ook in een DM voortzetten aangezien we de enige in dit topic zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 00:13:51 ]
  maandag 2 april 2012 @ 01:18:40 #40
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109791355
Gewon wat drinken denk ik...Zo heb ik het wel gedaan 3 week geleden...Voelde best kut trouwens
  maandag 2 april 2012 @ 08:32:25 #41
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109793288
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Mij lijkt een borrel na het werk wel okay, of een hapje eten in een of andere vreetschuur. Er zit een duidelijk begin en einde aan, en je kan aan het einde van het gesprek/eten zeggen; nou, ik heb nog een andere afspraak, groetjes.

Also, niet zo twijfelen. Als je het wil, dan bellen. Als je het niet wil, dan niet. Overigens heeft zij kennelijk al aangegeven dat ze het leuk zou vinden, dus waar twijfel je nou aan?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 2 april 2012 @ 08:37:08 #42
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109793346
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sowieso eer aan jezelf houden te allen tijde. NOOIT je zwakke kant laten zien: 'alles gaat nu geweldig en je mist haar niet'. Voor haar 100 anderen al denk je daar nu anders over. (De wijze raad van mijn bevriende user Helpmefok)

Als je haar terug wilt en zij twijfelt is er voor haar geen druk om overstag te gaan indien jij je toch wel voor haar voeten werpt. Plus daarbovenop: het gaat hier om je eigen waardigheid. Je bent niet afhankelijk van een ander, baas over je eigen leven. ^O^

Letterlijk citaat van Helpmefok: 'Iemand wil jou niet meer? Fine, maar dan mag die bitch oprotten ook. Voor haar 1000 andere leukere wijven.'

Kijk, m'n boi HMF is een beetje overdreven op z'n tijd, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat hij in essentie gewoon gelijk heeft.
Ik ben er van overtuigd dat m'n boi HMF in essentie nog wat moet groeien, emotioneel gezien.

Je vriendin maakt het uit, nou, dan passen jullie niet bij elkaar. Echt geen reden om dan te zeggen "oprotten, bitch, kijk mij eens hoeveel andere vrouwen ik kan krijgen". Nee, dan zeg je: jammer, maar helaas, het leven gaat verder. En dan hoef je niks te bewijzen.

En ook over die zwakte niet laten zien, ben ik niet met je eens. Een echte kerel kan op zijn tijd gewoon emoties laten zien, zonder dat het afbreuk doet. Ik heb dit weekend gewoon tegen mijn ex gezegd dat ik nog steeds van haar hou, en daar moest ik echt wel een traantje bij wegpinken, hoor. Dat had heel mijn vriendengroep kunnen zien. Daarna hebben we gewoon gezellig met elkaar zitten bieren, no problem.
  maandag 2 april 2012 @ 08:45:25 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109793424
je motivatie is me nog niet helemaal duidelijk, je schrijft het ene maar doet het andere. Voor jezelf uitmaken wat je nou precies wil met deze ontmoeting, en wees eens eerlijk tegen jezelf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 april 2012 @ 08:51:17 #44
67670 Skv
Cynist.
pi_109793489
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dank voor je uitgebreide reactie, maar ik twijfel niet en zit er nu ook niet (meer) op te wachten om haar terug te krijgen. Was er denk ik ook wel even aan toe om vrijgezel te zijn. Heb geen boze gevoelens jegens haar verder. :)

Maar het is nu twee maanden uit en sindsdien heb ik haar twee keer gezien (toen ik mijn spullen kwam halen om te verhuizen). Het lijkt me raar om haar straks in de kroeg tegen te komen, daar zie ik wat tegenop. :{
pi_109793770
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:37 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat m'n boi HMF in essentie nog wat moet groeien, emotioneel gezien.

Je vriendin maakt het uit, nou, dan passen jullie niet bij elkaar. Echt geen reden om dan te zeggen etc
Wellicht ben je een bepaald type vrouw nog niet tegengekomen dan.

En het feit dat een relatie beeindigd wordt staat niet gelijk aan "je past niet bij elkaar".

Als het zo simpel wel is, dan heb je gelijk.
Maar vaak genoeg liggen de zaken een stuk complexer. En dan is het best een goed advies die een slepende situatie kan voorkomen.

Simpel feit is dat je voor veel vrouwen opeens aantrekkelijker bent wanneer ze behandeld worden alsof ze geen rol van betekenis spelen.

Niet dat ik dat spel echt beheers :')
pi_109802767
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

En het feit dat een relatie beeindigd wordt staat niet gelijk aan "je past niet bij elkaar".

Maar vaak genoeg liggen de zaken een stuk complexer. En dan is het best een goed advies die een slepende situatie kan voorkomen.

Simpel feit is dat je voor veel vrouwen opeens aantrekkelijker bent wanneer ze behandeld worden alsof ze geen rol van betekenis spelen.

ik heb hetzelfde :')
pi_109802933
Nee wat dat betreft ben ik vaak oprecht ongeïnteresseerd.
pi_109803261
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
:') _O-
pi_109803296
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
:D
pi_109809769
quote:

[..]

Ik zeg het je. Geef vrouwen het gevoel dat je ALLES voor ze doet en ze nemen het for granted. Vervolgens zal ze met een of andere klootzak aanpappen en vraag jij je af waarom in godsnaam. Heb het zelf al eens meegemaakt en zie het té vaak gebeuren om het op toeval te houden.

Ook los van een relatie is het 'negeren' een gouden regel. Vertel een vrouw dat je een vriendin hebt (je negeert haar op een bepaalde manier daarmee) en ze zijn allemaal geïnteresseerd, vertel diezelfde vrouw na 3 maanden flirten dat het net uit is en de interesse zal direct verminderen.

Daarnaast heb ik het in mijn reactie over de situatie dat 1 van de 2 het uitmaakt en 1 partij er eigenlijk niet achter staat. In zo'n situatie is het beter om 1 keer verdrietig te zijn en vervolgens haar het gevoel te geven dat je zonder haar kan.
Zodra jij elke avond als je bezopen bent of je slecht voelt jank smsjes gaat sturen is voor haal elke drang weg om een keuze te maken: je ligt immers al voor haar voeten te smeken of ze je terugneemt. Ze kan lekker op haar gemak bedenken wat ze nu precies wil en aan het idee wennen dat ze alleen is.

Dat is wat ik bedoel: het gaat om je eigen waardigheid. Wees een vent, hoe moeilijk het ook is.

Daarom zul je mij aanstaande donderdag gewoon een leuke avond zien hebben. Dat is het enige wat nog een kans op herstel mogelijk maakt: zorgen dat dat verlangen en dat vuurtje weer ontstaat.

Zodra je gaat lopen janken en van die geforceerde situaties krijgt dat je haar wil zoenen en zij het afhoudt of vreemd reageert is het over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 16:51:11 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:33:08 #51
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109842657
quote:

[..]

Dat is wel een beetje vaag. Wat is dan precies complexer?

quote:
Natuurlijk, maar ik vind het nogal negatief neergezet. Ik zou eerder zeggen dat als je een onafhankelijke en zelfverzekerde instelling hebt, je aantrekkelijker bent voor vrouwen (eigenlijk voor iedereen), dan wanneer je een plakkerige, zuigende persoonlijkheid laat zien.
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:37:03 #52
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109842827
afspreken met ex'en ging bij mij altijd faliekant mis.

sex en daarna een akward met elkaar omgaan was meestal de uitkomst.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109842989
Ik ben nu een jaar en 3 dagen vrijgezel en m'n ex doet er nog steeds alles aan om me te ontlopen.
Erg jammer want ik ben over haar heen maar omdat je zoveel dingen gedeeld hebt lijkt het mij leuk om elkaar af en toe gewoon te spreken.
Maar helaas kan ze dat schijnbaar niet.
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:56:36 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109843687
moet je ook niet willen, ik eigenlijk nog nooit van iemand gehoord dat het werkte. En waarom moet je het uberhaupt willen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109843713
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Catch22- het volgende:
moet je ook niet willen, ik eigenlijk nog nooit van iemand gehoord dat het werkte. En waarom moet je het uberhaupt willen?
voor de gezelligheid, je hebt toch veel gemeen met die persoon.
pi_109844047
En hoe is de stand van zaken AldoTheApache?
pi_109844081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
En hoe is de stand van zaken AldoTheApache?
Ik weet dat ze nu in het buitenland zit. Wil denk ik dit weekend een x afspreken aangezien we dan allebei thuis zijn zeg maar.

Weet niet of ik moet bellen, of smsen
pi_109844381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Ik weet dat ze nu in het buitenland zit. Wil denk ik dit weekend een x afspreken aangezien we dan allebei thuis zijn zeg maar.

Sowieso niet bellen. Gewoon smsen. Maargoed, je wil haar niet terug toch? Dus dan maakt 't ook allemaal niet zo veel uit lijkt me.
pi_109844397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sowieso niet bellen. Gewoon smsen. Maargoed, je wil haar niet terug toch? Dus dan maakt 't ook allemaal niet zo veel uit lijkt me.
klopt, maar wil wel t goede signaal afgeven
pi_109844432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

klopt, maar wil wel t goede signaal afgeven
Signaal is dat het goed met je gaat en prima zonder haar kunt, en dat is toch ook zo?
pi_109844470
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Signaal is dat het goed met je gaat en prima zonder haar kunt, en dat is toch ook zo?
ja, maar dat moet ook bij haar zo overkomen, niet dat ze gaat denken dat ik haar terug wil
pi_109844582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ja, maar dat moet ook bij haar zo overkomen, niet dat ze gaat denken dat ik haar terug wil
Als je het niet wilt zal het ook niet zo overkomen lijkt me?
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:17:07 #63
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109844586
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Je bent vier jaar met haar samen geweest. Vind je dit zelf niet klinken als iemand die nerveus is voor een eerste date?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_109844721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje vaag. Wat is dan precies complexer?

[..]
Dat er meer factoren een rol spelen dan in hoeverre je bij elkaar past (hetgeen an sich al vrij arbitrair is).

quote:
Natuurlijk, maar ik vind het nogal negatief neergezet. Ik zou eerder zeggen dat als je een onafhankelijke en zelfverzekerde instelling hebt, je aantrekkelijker bent voor vrouwen (eigenlijk voor iedereen), dan wanneer je een plakkerige, zuigende persoonlijkheid laat zien.
Logisch, maar dat is niet wat ik bedoel. Evengoed is dat natuurlijk helemaal waar.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:05:40 #65
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109846277
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Dat er meer factoren een rol spelen dan in hoeverre je bij elkaar past (hetgeen an sich al vrij arbitrair is).

Je blijft supervaag. Waar heb je het over? Wat kan nou een andere reden zijn van een relatiebreuk, dan niet bij elkaar passen?
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:20:39 #66
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109846841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je blijft supervaag. Waar heb je het over? Wat kan nou een andere reden zijn van een relatiebreuk, dan niet bij elkaar passen?
Vreemdgaan bijv.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:29:13 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109847205
TS. Toen het uitging met mijn ex hebben we nog 1 keer afgesproken om ergens koffie te gaan drinken. Heel bewust voor een centrale locatie gekozen en eigenlijk was het wel goed. We hebben even rustig kunnen praten en toen we beide weggingen hadden we allebei het gevoel dat het nu "afgesloten" was. Alles wat we wilden zeggen was gezegd en dat was wel prima.

quote:

[..]

Ik weet niet of je mijn FOK! account kan koppelen aan mijn privé-persoon, maar hoorde het onlangs. Echt jammer, vond jullie een heel leuk stel. Misschien dat het wat stress van je afneemt, maar je hoeft niet 'bang' te zijn dat je haar donderdag tegenkomt in de stad. Dan is ze namelijk bij mij en ik woon zo'n 200km van jouw studentenstad.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:22:13 #68
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109849415
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
dat ie nu er beter uit ziet en daarom hoopt dat de ex in kwestie toch weer op hem gaat vallen, lijkt me de meest logische reden...

TS, ga bij jezelf eerst eens goed te raden of dit de juiste stap is :) Ach ik wil met mijn ex binnenkort ook eens bijpraten maar dat zal wel een ontmoeting in de stad worden, bij iemand thuis zet er gauw weer onnodig veel spanning op vrees ik, het is ee nte persoonlijke plek
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109850606
Maar spreek je dan in de stad af? Of haal je haar op?

Want opzich, de route van mijn huis naar stad gaat via haar huis :') Klinkt dus beetje vreemd als ik zeg: Ja ik meet je in de stad...
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:48:44 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109850658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar spreek je dan in de stad af? Of haal je haar op?

Want opzich, de route van mijn huis naar stad gaat via haar huis :') Klinkt dus beetje vreemd als ik zeg: Ja ik meet je in de stad...
Nee hoor, zou gewoon daar afspreken :) Ophalen zou ik ongemakkelijker vinden :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109850769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee hoor, zou gewoon daar afspreken :) Ophalen zou ik ongemakkelijker vinden :@
ok, gelukkig ;)
pi_109851397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de gezelligheid, je hebt toch veel gemeen met die persoon.
Zit niet zo te liegen man. Je wil met haar afspreken om haar te laten zien wat ze allemaal wel niet mist en je hoopt dat ze snikkend aan je voeten valt en om vergeving smeekt. Gezelligheid my ass. :')
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:06:29 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109851482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Zit niet zo te liegen man. Je wil met haar afspreken om haar te laten zien wat ze allemaal wel niet mist en je hoopt dat ze snikkend aan je voeten valt en om vergeving smeekt. Gezelligheid my ass. :')
Dit dus :) Maakt ook niks uit hoor ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_109851494
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:51 schreef Skv het volgende:
Maar het is nu twee maanden uit en sindsdien heb ik haar twee keer gezien (toen ik mijn spullen kwam halen om te verhuizen). Het lijkt me raar om haar straks in de kroeg tegen te komen, daar zie ik wat tegenop. :{
Raar wordt het pas als ze in de kroeg voor jouw ogen aan een andere man hangt. Hoop voor je dat je dat niet mee hoeft te maken.
Ja, ik generaliseer.
pi_109851512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Northside het volgende:

[..]

Raar wordt het pas als ze in de kroeg voor jouw ogen aan een andere man hangt. Hoop voor je dat je dat niet mee hoeft te maken.
weet niet of ik dat zou trekken btw :N

gaat me denk ik net 1 stap te ver
pi_109851538
quote:

[..]

True...ik denk dit ook stiekem Aldo. Diep van binnen iig. ;)
pi_109851591
quote:

[..]

Zou wel een egobooster zijn, maar is niet mijn intentie ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:28:15 #78
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109852398
Casino :7
Thinking about thinking of you.
  Moderator dinsdag 3 april 2012 @ 15:30:48 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109852517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel. Want waarom is anders dat sporten relevant in het verhaal? dat doet er dan toch helemaal niet toe? Jij wil daar gewoon heen gaan, onder het mom van 'gezellig' maar ondertussen wil jij gewoon dat zij, tijdens/na die afspraak, gaat nadenken van 'wat heb ik eigenlijk laten lopen'?

Of je wil haar terug, of je wil haar gewoon even met de neus op de feiten drukken van wat ze nou heeft laten schieten. Either way ben jij helemaal niet over haar heen, daarvoor ben je veel te veel met haar bezig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_109852729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

SPOILER
Maar als ze je echt terug zou willen, zou je het dan doen?
pi_109853032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Want waarom is anders dat sporten relevant in het verhaal? dat doet er dan toch helemaal niet toe? Jij wil daar gewoon heen gaan, onder het mom van 'gezellig' maar ondertussen wil jij gewoon dat zij, tijdens/na die afspraak, gaat nadenken van 'wat heb ik eigenlijk laten lopen'?

Of je wil haar terug, of je wil haar gewoon even met de neus op de feiten drukken van wat ze nou heeft laten schieten. Either way ben jij helemaal niet over haar heen, daarvoor ben je veel te veel met haar bezig.
Zit een punt in. Zeker ook gezien het feit dat AldoApache zich al druk maakt om waar hij haar moet gaan ophalen of afspreekt en wat verkeerd overkomt. Als jij echt over haar heen bent kan het je niks interesseren lijkt me?
  Moderator dinsdag 3 april 2012 @ 15:45:27 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109853156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zit een punt in. Zeker ook gezien het feit dat AldoApache zich al druk maakt om waar hij haar moet gaan ophalen of afspreekt en wat verkeerd overkomt. Als jij echt over haar heen bent kan het je niks interesseren lijkt me?
Nou, ik kan me voorstellen dat je het daar even met haar over hebt misschien, maar zelfs dat zou ik al niet doen. Ik bedoel, als je er een punt van maakt dat je elkaar ontmoet op een neutrale plek, dan ga je toch niet haar thuis ophalen of wat dan ook om haar vervolgens mee te nemen naar die neutrale plek? Dan is het hele nut van die neutrale plek weg.

De manier waarop TS er echter mee bezig is doet vermoeden dat hij allerlei vlinders heeft rondfladderen want hij gedraagt zich als een 15 jarige die voor het eerst een meisje mee uit vraagt. Bij mij gaat het er echt niet in dat hier verder niks achter zit. Ik denk dat er heel veel achter zit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_109855472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Maar als ze je echt terug zou willen, zou je het dan doen?
nee :{w
pi_109859678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
De manier waarop TS er echter mee bezig is doet vermoeden dat hij allerlei vlinders heeft rondfladderen want hij gedraagt zich als een 15 jarige die voor het eerst een meisje mee uit vraagt. Bij mij gaat het er echt niet in dat hier verder niks achter zit. Ik denk dat er heel veel achter zit.
Wat een plotwending zou het dan ook zijn als blijkt dat zij met hem wilde afspreken om te vertellen dat ze alweer een relatie heeft met een ander en dat hij geen hoop meer moet koesteren. :7
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:28:04 #85
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109859841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
Casino :7
En daar laten zien hoe verslaafd je wel niet bent :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:32:57 #86
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109860027
Dit had er bij mij geleid tot seks en daarna die kutte verliefdheid. Niet doen TS.
pi_109860084
Je wilt je van je goede kant laten zien en hopen dat ze je dan terug wilt. Met andere woorden je bent nog verliefd of je hebt het ii nog niet verwerkt. En na twee maanden enorme spieren kweken.. :')
Je zat in de sportschool zkeer steeds te denken: als mn ex vriendin me straks ziet kan ze niet meer van me afblijven en wil ze me gelijk terug.

Ik weet eiegnlijk wel zeker dat het niet gaat gebeuren!
pi_109860130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:34 schreef Bombshell het volgende:
Je wilt je van je goede kant laten zien en hopen dat ze je dan terug wilt. Met andere woorden je bent nog verliefd of je hebt het ii nog niet verwerkt. En na twee maanden enorme spieren kweken.. :')
Je zat in de sportschool zkeer steeds te denken: als mn ex vriendin me straks ziet kan ze niet meer van me afblijven en wil ze me gelijk terug.

Ik weet eiegnlijk wel zeker dat het niet gaat gebeuren!
Ook al denkt hij dat, wat is daar mis mee? Moet hij toch weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')