vriendschappelijk uit elkaar, vanwege studie woonden we ver uit elkaar, zagen elkaar te weinig en zij maakte er een einde aan, ze had nog wel gevoelens maar de relatie werkte niet meer.quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.
?
Dit. Zulke afspraakjes is echt vragen om problemen. En waarom zou je het uberhaupt doen? Wat zijn je beweegredenen?quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Flixxy het volgende:
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
En terecht. Zij laat 'm stikken. Wrijf 't er maar lekker in TS.quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
beetje dit,quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?quote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.quote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?
Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
Kan... maar ik voel er zelf weinig aandrang toe, tenzij ik graag nog meer wil.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
Als zij dat ook zou willen en zich daar niet ongemakkelijk bij voelt. Maar volgens mij wil je der gewoon neuken. Kijk maar.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
True, stiekem zal TS haar gewoon terug willen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef saaw het volgende:
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.
Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
nee, ik wil haar niet terug, maar het was meer een reactie op de voorgaande post.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef saaw het volgende:
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
Dus zij heeft 't uitgemaakt. Bro, ik denk dat je haar stiekem gewoon terug wil man. Ik zit exact in dezelfde situatie. Ook 4 jaar, zij ook uitgemaakt, ik ook als een malloot gaan sporten etc. Volgende week weer afgesproken. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten.quote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik weet niet hoe zij over mij denkt op dit moment zeg maar.
Zij maakte het uit, maar gingen wel als vrienden uit elkaar. Weet niet of ze me terugwil. Lijkt mij van niet in ieder geval.
Ze had het vorige week gevraagd, en heb hier positief op geantwoord. Geen concrete datum afgesproken. Zij vroeg t 2 maanden geleden ook al een paar keer, maar heb het toen afgewezen omdat ik er nog niet klaar voor wasquote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
Is het misschien een idee om haar eerst voor te stellen om wat af te spreken voordat je je al druk maakt om de details van de afspraak? Zodra je een 'ja' hebt binnengesleept kunnen jullie misschien samen tot een invulling komen.
3 kussen op haar wang lijkt me het meest normaal.
wel je ervaring delen in dit topique hequote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus zij heeft 't uitgemaakt. Bro, ik denk dat je haar stiekem gewoon terug wil man. Ik zit exact in dezelfde situatie. Ook 4 jaar, zij ook uitgemaakt, ik ook als een malloot gaan sporten etc. Volgende week weer afgesproken. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten.
Nja, ik ben niet zo van 't delen van alle persoonlijke details. Ik weet alleen wel dat ik me nog niet 100% bij de breuk heb neergelegd. Maar ik hou me sterk, geen contact zoeken ook als je ff slecht zit. We zullen donderdag wel zien wat er gebeurt. Ik vraag me alleen af of het niet te snel komt...het is dan precies 1 maand uit. Ik vraag me af of zij er ook mee zit, ondanks dat ze het uitgemaakt heeft, heb alleen geen zin om daar naar te vragen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel je ervaring delen in dit topique hedoe ik dat ook
Weet ik niet. Ik mis haar ontzettend,, maar op dit moment geen behoefte aan vriendschap. Denk dat dat pas later kanquote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vrienden blijven met je ex. Dat wil iedereen wanneer het net uit is.
Ook al? Ik ook 4 jaar en nu aan het sporten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus zij heeft 't uitgemaakt. Bro, ik denk dat je haar stiekem gewoon terug wil man. Ik zit exact in dezelfde situatie. Ook 4 jaar, zij ook uitgemaakt, ik ook als een malloot gaan sporten etc. Volgende week weer afgesproken. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten.
ik woon in een andere stad dan haar, dus ik kwam haar nooit tegen (gelukkig, want ik was er niet aan toequote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Ik ook 4 jaar en nu aan het sporten.Zij maakte het ook uit.
Heb tot nu toe aangegeven niet af te willen spreken, maar ik denk dat ik haar donderdag in de stad tegen ga komen. Wordt vast vreemd.
Sowieso eer aan jezelf houden te allen tijde. NOOIT je zwakke kant laten zien: 'alles gaat nu geweldig en je mist haar niet'. Voor haar 100 anderen al denk je daar nu anders over. (De wijze raad van mijn bevriende user Helpmefok)quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb tot nu toe aangegeven niet af te willen spreken, maar ik denk dat ik haar donderdag in de stad tegen ga komen. Wordt vast vreemd.
Maar jij had dus ook donderdag afgesproken of wat was 't verhaal nu precies?quote:Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben ook al met andere meiden aan het scharrelenwil dit niet met mijn ex bespreken uiteraard, gaat haar geen snars aan
![]()
heb al die 4 maanden gezegd dat het goed gaat, maar in de 1e 2 maanden wel aangegeven dat ik geen contact wilde, om even alles te verwerken en op mezelf te raken zeg maar
nee, nog geen datum geprikt, daar ben ik dus over aan het twijfelen, over hoe en watquote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jij had dus ook donderdag afgesproken of wat was 't verhaal nu precies?
Ha, same here. Totaal geen idee wat een geschikte activiteit zou zijn (tips?). Datum staat wel, maar kan het altijd nog afzeggen in principe.quote:Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, nog geen datum geprikt, daar ben ik dus over aan het twijfelen, over hoe en wat
Mij lijkt een borrel na het werk wel okay, of een hapje eten in een of andere vreetschuur. Er zit een duidelijk begin en einde aan, en je kan aan het einde van het gesprek/eten zeggen; nou, ik heb nog een andere afspraak, groetjes.quote:Op maandag 2 april 2012 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, nog geen datum geprikt, daar ben ik dus over aan het twijfelen, over hoe en wat
Ik ben er van overtuigd dat m'n boi HMF in essentie nog wat moet groeien, emotioneel gezien.quote:Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso eer aan jezelf houden te allen tijde. NOOIT je zwakke kant laten zien: 'alles gaat nu geweldig en je mist haar niet'. Voor haar 100 anderen al denk je daar nu anders over. (De wijze raad van mijn bevriende user Helpmefok)
Als je haar terug wilt en zij twijfelt is er voor haar geen druk om overstag te gaan indien jij je toch wel voor haar voeten werpt. Plus daarbovenop: het gaat hier om je eigen waardigheid. Je bent niet afhankelijk van een ander, baas over je eigen leven.
Letterlijk citaat van Helpmefok: 'Iemand wil jou niet meer? Fine, maar dan mag die bitch oprotten ook. Voor haar 1000 andere leukere wijven.'
Kijk, m'n boi HMF is een beetje overdreven op z'n tijd, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat hij in essentie gewoon gelijk heeft.
Dank voor je uitgebreide reactie, maar ik twijfel niet en zit er nu ook niet (meer) op te wachten om haar terug te krijgen. Was er denk ik ook wel even aan toe om vrijgezel te zijn. Heb geen boze gevoelens jegens haar verder.quote:Op zondag 1 april 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso eer aan jezelf houden te allen tijde. NOOIT je zwakke kant laten zien: 'alles gaat nu geweldig en je mist haar niet'. Voor haar 100 anderen al denk je daar nu anders over. (De wijze raad van mijn bevriende user Helpmefok)
Als je haar terug wilt en zij twijfelt is er voor haar geen druk om overstag te gaan indien jij je toch wel voor haar voeten werpt. Plus daarbovenop: het gaat hier om je eigen waardigheid. Je bent niet afhankelijk van een ander, baas over je eigen leven.
Letterlijk citaat van Helpmefok: 'Iemand wil jou niet meer? Fine, maar dan mag die bitch oprotten ook. Voor haar 1000 andere leukere wijven.'
Kijk, m'n boi HMF is een beetje overdreven op z'n tijd, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat hij in essentie gewoon gelijk heeft.
Wellicht ben je een bepaald type vrouw nog niet tegengekomen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 08:37 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat m'n boi HMF in essentie nog wat moet groeien, emotioneel gezien.
Je vriendin maakt het uit, nou, dan passen jullie niet bij elkaar. Echt geen reden om dan te zeggen etc
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wellicht ben je een bepaald type vrouw nog niet tegengekomen dan.
En het feit dat een relatie beeindigd wordt staat niet gelijk aan "je past niet bij elkaar".
Als het zo simpel wel is, dan heb je gelijk.
Maar vaak genoeg liggen de zaken een stuk complexer. En dan is het best een goed advies die een slepende situatie kan voorkomen.
Simpel feit is dat je voor veel vrouwen opeens aantrekkelijker bent wanneer ze behandeld worden alsof ze geen rol van betekenis spelen.
Niet dat ik dat spel echt beheers
quote:Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Nee wat dat betreft ben ik vaak oprecht ongeïnteresseerd.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:00 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Nee wat dat betreft ben ik vaak oprecht ongeïnteresseerd.
Ik zeg het je. Geef vrouwen het gevoel dat je ALLES voor ze doet en ze nemen het for granted. Vervolgens zal ze met een of andere klootzak aanpappen en vraag jij je af waarom in godsnaam. Heb het zelf al eens meegemaakt en zie het té vaak gebeuren om het op toeval te houden.quote:Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En het feit dat een relatie beeindigd wordt staat niet gelijk aan "je past niet bij elkaar".
Maar vaak genoeg liggen de zaken een stuk complexer. En dan is het best een goed advies die een slepende situatie kan voorkomen.
Simpel feit is dat je voor veel vrouwen opeens aantrekkelijker bent wanneer ze behandeld worden alsof ze geen rol van betekenis spelen.
Niet dat ik dat spel echt beheers
Dat is wel een beetje vaag. Wat is dan precies complexer?quote:Op maandag 2 april 2012 09:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het nogal negatief neergezet. Ik zou eerder zeggen dat als je een onafhankelijke en zelfverzekerde instelling hebt, je aantrekkelijker bent voor vrouwen (eigenlijk voor iedereen), dan wanneer je een plakkerige, zuigende persoonlijkheid laat zien.quote:Simpel feit is dat je voor veel vrouwen opeens aantrekkelijker bent wanneer ze behandeld worden alsof ze geen rol van betekenis spelen.
voor de gezelligheid, je hebt toch veel gemeen met die persoon.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Catch22- het volgende:
moet je ook niet willen, ik eigenlijk nog nooit van iemand gehoord dat het werkte. En waarom moet je het uberhaupt willen?
Ik weet dat ze nu in het buitenland zit. Wil denk ik dit weekend een x afspreken aangezien we dan allebei thuis zijn zeg maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
En hoe is de stand van zaken AldoTheApache?
Sowieso niet bellen. Gewoon smsen. Maargoed, je wil haar niet terug toch? Dus dan maakt 't ook allemaal niet zo veel uit lijkt me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet dat ze nu in het buitenland zit. Wil denk ik dit weekend een x afspreken aangezien we dan allebei thuis zijn zeg maar.
Weet niet of ik moet bellen, of smsen
klopt, maar wil wel t goede signaal afgevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso niet bellen. Gewoon smsen. Maargoed, je wil haar niet terug toch? Dus dan maakt 't ook allemaal niet zo veel uit lijkt me.
Signaal is dat het goed met je gaat en prima zonder haar kunt, en dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar wil wel t goede signaal afgeven
ja, maar dat moet ook bij haar zo overkomen, niet dat ze gaat denken dat ik haar terug wilquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Signaal is dat het goed met je gaat en prima zonder haar kunt, en dat is toch ook zo?
Als je het niet wilt zal het ook niet zo overkomen lijkt me?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maar dat moet ook bij haar zo overkomen, niet dat ze gaat denken dat ik haar terug wil
Je bent vier jaar met haar samen geweest. Vind je dit zelf niet klinken als iemand die nerveus is voor een eerste date?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet dat ze nu in het buitenland zit. Wil denk ik dit weekend een x afspreken aangezien we dan allebei thuis zijn zeg maar.
Weet niet of ik moet bellen, of smsen
Dat er meer factoren een rol spelen dan in hoeverre je bij elkaar past (hetgeen an sich al vrij arbitrair is).quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vaag. Wat is dan precies complexer?
[..]
Logisch, maar dat is niet wat ik bedoel. Evengoed is dat natuurlijk helemaal waar.quote:Natuurlijk, maar ik vind het nogal negatief neergezet. Ik zou eerder zeggen dat als je een onafhankelijke en zelfverzekerde instelling hebt, je aantrekkelijker bent voor vrouwen (eigenlijk voor iedereen), dan wanneer je een plakkerige, zuigende persoonlijkheid laat zien.
Je blijft supervaag. Waar heb je het over? Wat kan nou een andere reden zijn van een relatiebreuk, dan niet bij elkaar passen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat er meer factoren een rol spelen dan in hoeverre je bij elkaar past (hetgeen an sich al vrij arbitrair is).
Vreemdgaan bijv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je blijft supervaag. Waar heb je het over? Wat kan nou een andere reden zijn van een relatiebreuk, dan niet bij elkaar passen?
Ik weet niet of je mijn FOK! account kan koppelen aan mijn privé-persoon, maar hoorde het onlangs. Echt jammer, vond jullie een heel leuk stel. Misschien dat het wat stress van je afneemt, maar je hoeft niet 'bang' te zijn dat je haar donderdag tegenkomt in de stad. Dan is ze namelijk bij mij en ik woon zo'n 200km van jouw studentenstad.quote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef Skv het volgende:
[..]
dat ie nu er beter uit ziet en daarom hoopt dat de ex in kwestie toch weer op hem gaat vallen, lijkt me de meest logische reden...quote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
Nee hoor, zou gewoon daar afsprekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar spreek je dan in de stad af? Of haal je haar op?
Want opzich, de route van mijn huis naar stad gaat via haar huisKlinkt dus beetje vreemd als ik zeg: Ja ik meet je in de stad...
ok, gelukkigquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor, zou gewoon daar afsprekenOphalen zou ik ongemakkelijker vinden
Zit niet zo te liegen man. Je wil met haar afspreken om haar te laten zien wat ze allemaal wel niet mist en je hoopt dat ze snikkend aan je voeten valt en om vergeving smeekt. Gezelligheid my ass.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
voor de gezelligheid, je hebt toch veel gemeen met die persoon.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Zit niet zo te liegen man. Je wil met haar afspreken om haar te laten zien wat ze allemaal wel niet mist en je hoopt dat ze snikkend aan je voeten valt en om vergeving smeekt. Gezelligheid my ass.
Raar wordt het pas als ze in de kroeg voor jouw ogen aan een andere man hangt. Hoop voor je dat je dat niet mee hoeft te maken.quote:Op maandag 2 april 2012 08:51 schreef Skv het volgende:
Maar het is nu twee maanden uit en sindsdien heb ik haar twee keer gezien (toen ik mijn spullen kwam halen om te verhuizen). Het lijkt me raar om haar straks in de kroeg tegen te komen, daar zie ik wat tegenop.
weet niet of ik dat zou trekken btwquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Northside het volgende:
[..]
Raar wordt het pas als ze in de kroeg voor jouw ogen aan een andere man hangt. Hoop voor je dat je dat niet mee hoeft te maken.
True...ik denk dit ook stiekem Aldo. Diep van binnen iig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Zit niet zo te liegen man. Je wil met haar afspreken om haar te laten zien wat ze allemaal wel niet mist en je hoopt dat ze snikkend aan je voeten valt en om vergeving smeekt. Gezelligheid my ass.
Zou wel een egobooster zijn, maar is niet mijn intentiequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Northside het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou wel een egobooster zijn, maar is niet mijn intentie
Ik denk het wel. Want waarom is anders dat sporten relevant in het verhaal? dat doet er dan toch helemaal niet toe? Jij wil daar gewoon heen gaan, onder het mom van 'gezellig' maar ondertussen wil jij gewoon dat zij, tijdens/na die afspraak, gaat nadenken van 'wat heb ik eigenlijk laten lopen'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je wil haar terug, of je wil haar gewoon even met de neus op de feiten drukken van wat ze nou heeft laten schieten. Either way ben jij helemaal niet over haar heen, daarvoor ben je veel te veel met haar bezig.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou wel een egobooster zijn, maar is niet mijn intentie
Maar als ze je echt terug zou willen, zou je het dan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit een punt in. Zeker ook gezien het feit dat AldoApache zich al druk maakt om waar hij haar moet gaan ophalen of afspreekt en wat verkeerd overkomt. Als jij echt over haar heen bent kan het je niks interesseren lijkt me?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Want waarom is anders dat sporten relevant in het verhaal? dat doet er dan toch helemaal niet toe? Jij wil daar gewoon heen gaan, onder het mom van 'gezellig' maar ondertussen wil jij gewoon dat zij, tijdens/na die afspraak, gaat nadenken van 'wat heb ik eigenlijk laten lopen'?
Of je wil haar terug, of je wil haar gewoon even met de neus op de feiten drukken van wat ze nou heeft laten schieten. Either way ben jij helemaal niet over haar heen, daarvoor ben je veel te veel met haar bezig.
Nou, ik kan me voorstellen dat je het daar even met haar over hebt misschien, maar zelfs dat zou ik al niet doen. Ik bedoel, als je er een punt van maakt dat je elkaar ontmoet op een neutrale plek, dan ga je toch niet haar thuis ophalen of wat dan ook om haar vervolgens mee te nemen naar die neutrale plek? Dan is het hele nut van die neutrale plek weg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit een punt in. Zeker ook gezien het feit dat AldoApache zich al druk maakt om waar hij haar moet gaan ophalen of afspreekt en wat verkeerd overkomt. Als jij echt over haar heen bent kan het je niks interesseren lijkt me?
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar als ze je echt terug zou willen, zou je het dan doen?
Wat een plotwending zou het dan ook zijn als blijkt dat zij met hem wilde afspreken om te vertellen dat ze alweer een relatie heeft met een ander en dat hij geen hoop meer moet koesteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
De manier waarop TS er echter mee bezig is doet vermoeden dat hij allerlei vlinders heeft rondfladderen want hij gedraagt zich als een 15 jarige die voor het eerst een meisje mee uit vraagt. Bij mij gaat het er echt niet in dat hier verder niks achter zit. Ik denk dat er heel veel achter zit.
En daar laten zien hoe verslaafd je wel niet bentquote:
Ook al denkt hij dat, wat is daar mis mee? Moet hij toch weten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:34 schreef Bombshell het volgende:
Je wilt je van je goede kant laten zien en hopen dat ze je dan terug wilt. Met andere woorden je bent nog verliefd of je hebt het ii nog niet verwerkt. En na twee maanden enorme spieren kweken..![]()
Je zat in de sportschool zkeer steeds te denken: als mn ex vriendin me straks ziet kan ze niet meer van me afblijven en wil ze me gelijk terug.
Ik weet eiegnlijk wel zeker dat het niet gaat gebeuren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |