Palmaresquote:De Ronde van Vlaanderen is een jaarlijkse wielerwedstrijd voor beroepsrenners in Vlaanderen. Ze wordt tegenwoordig altijd op de vijftiende zondag van het jaar gereden en is sinds vele jaren één van de belangrijkste eendaagse wedstrijden, een zogenaamde klassieker. Sinds 1919 is de Ronde, zoals de wedstrijd vaak genoemd wordt, elk jaar gereden, ook tijdens de Tweede Wereldoorlog. In Vlaanderen wordt deze wedstrijd ook Vlaanderens Mooiste genoemd.
Dit is toch wel een cruciaal moment.quote:Op zondag 1 april 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
Bij Rabo zitten ze nu voor het eerst in de koers even flink te slapen.
Of ze kunnen gewoon niet beter...quote:Op zondag 1 april 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
Boom was het in beeld (Nederlands kampioen mouwtje).quote:
ja klopt, loop te slapenquote:
ben ik niet echt verbaasd over helaasquote:Op zondag 1 april 2012 15:16 schreef TheArt het volgende:
quote:
Dat dacht ik ook, maar zat niet helemaal op te lettenquote:Op zondag 1 april 2012 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Boom was het in beeld (Nederlands kampioen mouwtje).
Het wordt alleen niet afgestraft. Goed voor ze.quote:Op zondag 1 april 2012 15:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben ik niet echt verbaasd over helaas
5 zelfs, ook Tjallingii er gewoon nog bij,quote:Op zondag 1 april 2012 15:20 schreef franklop het volgende:
vier Rabo's voorin, de bekende namen lijkt me (minus Boom)
Breschel, Wynants, Tjallingii, Tankink en..?quote:Op zondag 1 april 2012 15:20 schreef franklop het volgende:
vier Rabo's voorin, de bekende namen lijkt me (minus Boom)
Van Winden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Breschel, Wynants, Tjallingii, Tankink en..?
Van Windenquote:Op zondag 1 april 2012 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Breschel, Wynants, Tjallingii, Tankink en..?
Uiteraard, die kerel stond waar hij mocht staan.quote:zondag 1 april 2012 15:23 schreef Ambrosius het volgende:[/b]
Wow. Al zeg ik eigen schuld als je door het publiek rijdt.
quote:
toeschouwer stond goed, had niet moeten lopenquote:
Uiteraard, die kerel stond waar hij mocht staan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
zondag 1 april 2012 15:23 schreef Ambrosius het volgende:[/b]
Wow. Al zeg ik eigen schuld als je door het publiek rijdt.
Ze rijden daar altijd. Niets verrassends aan. Als je als toeschouwer daar wilt staan, moet je i.i.g. niet bewegen.quote:
Dit.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet niet over de stoep gaan rijden...
Die toeschouwer schrikt, dat is niet vreemd.quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze rijden daar altijd. Niets verrassends aan. Als je als toeschouwer daar wilt staan, moet je i.i.g. niet bewegen.
ff de herhaling op televisie bekijkenquote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
Die gozer ging wel erg snel naar binnen...
Omdat je geen 500 km hek kan zetten.quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef tdrone het volgende:
waarom zetten ze overal op de route dranghekken neer maar op zo'n plaats waar ieder jaar iemadn gigantisch op zijn bek gaat niet?
Het was geen stoep. Een fietspad notabene.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet niet over de stoep gaan rijden...
Volgens mij bleef hij buiten staan. Hij durfde gelijk niet meer te reageren door naar hem toe te gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef marcodej het volgende:
Die gozer ging wel erg snel naar binnen...
Ze rijden daar altijd, maar weten ook dat het erg riskant is.quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze rijden daar altijd. Niets verrassends aan. Als je als toeschouwer daar wilt staan, moet je i.i.g. niet bewegen.
Renners horen op de weg te blijven, alles wat daarbuiten gebeurt, hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Die toeschouwer schrikt, dat is niet vreemd.
Op het fietspad moeten ze ook niet fietsen tijdens de koers.quote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was geen stoep. Een fietspad notabene.
http://twitpic.com/947trd
Uiteindelijk is het een onfortuinlijk accident. Langeveld neemt risico, de toeschouwer gaat niet geheel vrijuit.quote:
Amen goeie samenvattingquote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een onfortuinlijk accident. Langeveld neemt risico, de toeschouwer gaat niet geheel vrijuit.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef Chiappucci het volgende:
hoop dat die kerel z'n been gebroken heeft.
Blijf je maar stil op je plek staat als er een fietser met 60-70 per uur op je af komt, in navolging van nog een paar dozijn fietsers.quote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef knep het volgende:
[..]
Zeker, alleen die gast moet blijven staan.
Ik vraag me af wie kan betalen als ze bijvoorbeeld allebei een arm breken of zo.quote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een onfortuinlijk accident. Langeveld neemt risico, de toeschouwer gaat niet geheel vrijuit.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 1 april 2012 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie kan betalen als ze bijvoorbeeld allebei een arm breken of zo.
Inderdaad, alhoewel dat Guerini uiteindelijk alleen maar meer roem heeft gebrachtquote:Op zondag 1 april 2012 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Het was iig geen Guerini-actie van die toeschouwer.
Dan maar voor hem juichen.quote:
Eensch zal onze dag komen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef knep het volgende:
Kijk zo gaan de NL'ers natuurlijk nooit wat winnen.
Ziek, zwak en misselijk, valpartijen of lekke banden.
Liefst dan zeker als 'ie op 't laatst nog Boonen voorbijsteektquote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zou toch mooi zijn als Pozzato gaat winnen..
Ik wil die Belgen horen vloeken
quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Liefst dan zeker als 'ie op 't laatst nog Boonen voorbijsteekt
We hebben al genoeg gevloekt dat de Muur er niet meer in zit.quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het is goed dat QuickStep niet weer wint, maar een Leukemans zou bijvoorbeeld een leuke winnaar zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Alsjeblieft geen Leukemans. Wat een zeiksnor is dat.quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is goed dat QuickStep niet weer wint, maar een Leukemans zou bijvoorbeeld een leuke winnaar zijn.
Ze moeten zijwieltjes hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Klonk het volgende:
gaan ze nou nog eens fietsen zonder te vallen?
Nu niet dan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slagveld dit... Als de muur der muren er nog bij had gezeten, dan was ik wel benieuwd hoe het slagveld verder ging.
vond het nog een kleintje, massaal is toch minimaal het halve peleton op de vloer...quote:
Hup Nikki.twitter:NikiTerpstra twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 09:28:52Voorpagina Het Laatste Nieuws tergt mij. et mij alleen maar meer op scherp!!! http://t.co/0MxbD4pL reageer retweet
Dat zijn ze nu wel verplicht met 3 manquote:
Positioneren is ook een vak.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat een pech voor de Nederlandse ploegen vandaag
Belgische krantenquote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef Felagund het volgende:
Hup Nikki.twitter:NikiTerpstra twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 09:28:52Voorpagina Het Laatste Nieuws tergt mij. et mij alleen maar meer op scherp!!! http://t.co/0MxbD4pL reageer retweet
dit was in de tweede lijn.. waren maar paar man doorquote:
Maar Boonen, Pozzato, Ballan en Vanmarcke zaten er wel voor, als Cancellara niet was gevallen, had hij er ook ongetwijfeld voor gezeten.quote:Op zondag 1 april 2012 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dit was in de tweede lijn.. waren maar paar man door
Moeten ze maar niet alleen de eerste driekwart van de race constant op de eerste lijn zitten en wanneer het erom gaat niet bij de eerste 15/20 te vinden zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat een pech voor de Nederlandse ploegen vandaag
Die gast wordt opzij geduwd door die andere man, duidelijk te zien.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1261294
Even twijfelen om naar Langeveld te gaan en dan toch maar het pintje weer pakken en op het terras gaan zitten.
Die fiets heeft ook z'n beste tijd gehadquote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef marcodej het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1261294
Even twijfelen om naar Langeveld te gaan en dan toch maar het pintje weer pakken en op het terras gaan zitten.
En ik zou me ook de tyfus schrikken van dat peloton wat recht voor je neus in jouw richting uitwijkt. Niet de schuld van die toeschouwers.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gast wordt opzij geduwd door die andere man, duidelijk te zien.
Dat voorwiel is ook kapotquote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die fiets heeft ook z'n beste tijd gehad
En er wordt omgekeken.quote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef TheArt het volgende:
Vandaar deze kuttactiek van OPQS? Waarom Terpstra opsoeperen achter Jerome aan? Laat Terpstra er gewoon zelf naartoe rijden.
Nee het is ook niet de schuld van hen. Er komen zowel van voren als van achter wielrenners langs. Dat is best schrikken.quote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
En ik zou me ook de tyfus schrikken van dat peloton wat recht voor je neus in jouw richting uitwijkt. Niet de schuld van die toeschouwers.
OPQS wil gewoon dat Boonen wint. Uit commercieel oogpunt is dat ook veel lucratiever.quote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef TheArt het volgende:
Vanwaar deze kuttactiek van OPQS? Waarom Terpstra opsoeperen achter Jerome aan? Laat Terpstra er gewoon zelf naartoe rijden.
ze luisterenquote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef TheArt het volgende:
Vanwaar deze kuttactiek van OPQS? Waarom Terpstra opsoeperen achter Jerome aan? Laat Terpstra er gewoon zelf naartoe rijden.
quote:
Hehequote:Op zondag 1 april 2012 15:47 schreef Ericr het volgende:
Vier koningen en een aas en de andere heeft vier azen
Je was me voor, hoorde het ook.quote:Op zondag 1 april 2012 15:47 schreef Ericr het volgende:
Vier koningen en een aas en de andere heeft vier azen
mart speelt dan blijkbaar altijd valsquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 15:48 schreef Zelva het volgende:
Vier koningen en een aas in de hand, en dan verliezen van vier azen en een koning.
Ze hebben er 3 daar zitten: Wynants, Van Winden en Breschel, maar geen idee hoe Wynants en Van Winden erbij rijden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef franklop het volgende:
Rabo heeft niemand om daar mee te laten werken?
Niet naar Sporza kijkenquote:
spuit 11quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef The_Hives het volgende:
de g3 groep zit er nog maar 24 sec achter g2
Het is de schuld van die plantenbakken. Rotweg. Al jaren.quote:Op zondag 1 april 2012 15:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee het is ook niet de schuld van hen. Er komen zowel van voren als van achter wielrenners langs. Dat is best schrikken.
Sporza-stream is niet meer kijkbaar sinds een half uurtje. Schokschokkerdeschok. Dus dan moet je wat hè.quote:
Werken daar meer mensen dan in het groepje Boonen.quote:
Zijn denk ik van die vliegennetjes die er tussen zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk trouwens, zo'n helm zonder luchtgaten.
Naar het schijnt heeft hij ook een vrij behoorlijke sprint in de benen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:53 schreef Krantenman het volgende:
Boonen zal het op de Kwaremont moeten doen, anders is het verloren.
Cavendish rijdt niet meequote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef franklop het volgende:
Sky gaat werken voor de sprint van cavendish (en voor EBH)
Slim om op Hagen te gokken nadat die daarstraks als harkend omhoog ging.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef franklop het volgende:
Sky gaat werken voor de sprint van cavendish (en voor EBH)
Sagan ook.quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft hij ook een vrij behoorlijke sprint in benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |