abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 13:49:20 #1
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_109761329
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_109761360
Goeien TT _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_109761591
Oei... das minder unf....

Pfff... "waarom trouwen"
Omdat het kan; zal vast niet het goeie antwoord zijn :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109761647
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oei... das minder unf....

Pfff... "waarom trouwen"
Omdat het kan; zal vast niet het goeie antwoord zijn :')
Omdat je van hem houdt en je hele leven bij hem wilt blijven en dat nu wilt bevestigen voor al je familie en vrienden. :7
pi_109761724
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat je van hem houdt en je hele leven bij hem wilt blijven en dat nu wilt bevestigen voor al je familie en vrienden. :7
Ik ben mijn antwoord van een site aan het plukken _O-

Morantisch I iz O+ :7
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_109761757
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik ben mijn antwoord van een site aan het plukken _O-

Morantisch I iz O+ :7
Zolang het maar waar is hoef je het niet zelf geschreven te hebben toch. ;)
pi_109761769
Het grappig is dat die site waar ik op zit; alleen maar ads heeft van 'scheiden? Zoekt u een goede adviseur; kijk dan op www.scheidingcentrum.nl'

:') :') :')
pi_109761793
Ik zie mezelf er nog wel voor aan om dan ook op te schrijven: omdat we dan pas mogen samenwonen, seks hebben en babies krijgen. :')
pi_109761804
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
Het grappig is dat die site waar ik op zit; alleen maar ads heeft van 'scheiden? Zoekt u een goede adviseur; kijk dan op www.scheidingcentrum.nl'

:') :') :')
:') Goeden positieven instelling!
pi_109761814
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zolang het maar waar is hoef je het niet zelf geschreven te hebben toch. ;)
Peheheh vannacht - toen cif zo vreselijk melig en irritant was - vroeg ie nog of ik nog wel met hem wilde trouwen of dat ik langere bedenktijd nodig had. Ik heb maar gezegd dat ie vandaag nog maar eens die vraag moest stellen
:')
pi_109761969
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Peheheh vannacht - toen cif zo vreselijk melig en irritant was - vroeg ie nog of ik nog wel met hem wilde trouwen of dat ik langere bedenktijd nodig had. Ik heb maar gezegd dat ie vandaag nog maar eens die vraag moest stellen
:')
Mwehe. Net alsof je na al dat gedoe nu nog zou zeggen, oh nee, doe toch maar niet. Daarvoor is toch al veelsteveel geregeld man. :D
pi_109762095
quote:
Ik zie mezelf er nog wel voor aan om dan ook op te schrijven: omdat we dan pas mogen samenwonen, seks hebben en babies krijgen. :')
............... dus :')

dat 'mag' niet, dat doe je voor jezelf lijkt me?

Ik bedoel, jij gelooft daar in, dat moet je zelf weten, maar dan moet je niet doen alsof het niet mag :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 14:09:14 ]
pi_109762142
quote:
Ga je ook echt eerst trouwen voor je gaat samenwonen? :o
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109762176
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt nooit doen, kom je er dan pas achter wat voor lul het is of hoe irritant hij is bij wijze van :D
pi_109762192
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt nooit doen, kom je er dan pas achter wat voor lul het is of hoe irritant hij is bij wijze van :D
Ja nou dat dus.. Daarom was ik verbaasd
pi_109762275
@!@#$@#$@## WINDOWS MEDIA PLAYER HAATT IDJIOQ3UJEDOIJ

:r

Nu mag nick winamp hier installeren :')
pi_109762283
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mwehe. Net alsof je na al dat gedoe nu nog zou zeggen, oh nee, doe toch maar niet. Daarvoor is toch al veelsteveel geregeld man. :D
Vorige week kreeg ik nog van iemand te horen dat ze uit elkaar zijn gegaan net voor ze gingen trouwen... Uitnodigingen en alles was al verstuurd :X :X Lijkt me geen stevige relatie dan.... :@
pi_109762298
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Vorige week kreeg ik nog van iemand te horen dat ze uit elkaar zijn gegaan net voor ze gingen trouwen... Uitnodigingen en alles was al verstuurd :X :X Lijkt me geen stevige relatie dan.... :@
Beter dan na het trouwen :D Is meer gedoe :D
pi_109762314
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Beter dan na het trouwen :D Is meer gedoe :D
True ! Maar moet je eerst verloofd zijn om dat te ontdekken :') Moet dan al veel langer iets heul erg fout gaan; lijkt me :D
pi_109762319
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

True ! Maar moet je eerst verloofd zijn om dat te ontdekken :') Moet dan al veel langer iets heul erg fout gaan; lijkt me :D
Dat ben ik met je eens :7
pi_109762331
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik bedoel, jij gelooft daar in, dat moet je zelf weten, maar dan moet je niet doen alsof het niet mag :D
Het mag niet... Vanuit de kerk gezien wordt dat in principe niet geaccepteerd. Kijk, ze zullen je niet meteen de kerk uit gooien, maar je kan wel een hoop gesprekken verwachten als je gaat samenwonen zonder te trouwen, en al helemaal als je dan ook nog kinderen krijgt. Dus vanuit mijn geloof mag het niet nee, en daarom zeg ik dat. Ik weet niet of ik persoonlijk er persé op tegen ben namelijk, want voor mij draait het geloof om iets heel anders dan om wat wel en niet 'mag'.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat is wel het idee ja. Maar ik heb nu niemand he, dus weet niet hoe ik dat zie tegen de tijd dat ik in een relatie zit.
pi_109762336
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

En 'mogen'... wij trouwen niet voor de kerk he _O-
pi_109762351
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oh poeh. Dat hadden ze wel eerder mogen bedenken idd...
pi_109762367
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het mag niet... Vanuit de kerk gezien wordt dat in principe niet geaccepteerd. Kijk, ze zullen je niet meteen de kerk uit gooien, maar je kan wel een hoop gesprekken verwachten als je gaat samenwonen zonder te trouwen, en al helemaal als je dan ook nog kinderen krijgt. Dus vanuit mijn geloof mag het niet nee, en daarom zeg ik dat. Ik weet niet of ik persoonlijk er persé op tegen ben namelijk, want voor mij draait het geloof om iets heel anders dan om wat wel en niet 'mag'.

[..]

Dat is wel het idee ja. Maar ik heb nu niemand he, dus weet niet hoe ik dat zie tegen de tijd dat ik in een relatie zit.
Ja maar niet elke kerk is zo... Mijn broer woonde ook eerst samen voor ze gingen trouwen. Pastoor had daar echt geen moeite mee. Wel als ze eerst kinderen hadden gehad en dán pas zouden trouwen. Dat was iets anders geweest.
pi_109762405
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[..]

Oh ga please eerst samenwonen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')