Omdat je van hem houdt en je hele leven bij hem wilt blijven en dat nu wilt bevestigen voor al je familie en vrienden.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oei... das minder unf....
Pfff... "waarom trouwen"
Omdat het kan; zal vast niet het goeie antwoord zijn
Ik ben mijn antwoord van een site aan het plukkenquote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat je van hem houdt en je hele leven bij hem wilt blijven en dat nu wilt bevestigen voor al je familie en vrienden.
Zolang het maar waar is hoef je het niet zelf geschreven te hebben toch.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben mijn antwoord van een site aan het plukken
Morantisch I iz![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
Het grappig is dat die site waar ik op zit; alleen maar ads heeft van 'scheiden? Zoekt u een goede adviseur; kijk dan op www.scheidingcentrum.nl'![]()
![]()
Peheheh vannacht - toen cif zo vreselijk melig en irritant was - vroeg ie nog of ik nog wel met hem wilde trouwen of dat ik langere bedenktijd nodig had. Ik heb maar gezegd dat ie vandaag nog maar eens die vraag moest stellenquote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zolang het maar waar is hoef je het niet zelf geschreven te hebben toch.
Mwehe. Net alsof je na al dat gedoe nu nog zou zeggen, oh nee, doe toch maar niet. Daarvoor is toch al veelsteveel geregeld man.quote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh vannacht - toen cif zo vreselijk melig en irritant was - vroeg ie nog of ik nog wel met hem wilde trouwen of dat ik langere bedenktijd nodig had. Ik heb maar gezegd dat ie vandaag nog maar eens die vraag moest stellen
............... dusquote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zie mezelf er nog wel voor aan om dan ook op te schrijven: omdat we dan pas mogen samenwonen, seks hebben en babies krijgen.
Ga je ook echt eerst trouwen voor je gaat samenwonen?quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zie mezelf er nog wel voor aan om dan ook op te schrijven: omdat we dan pas mogen samenwonen, seks hebben en babies krijgen.
Dat zou ik dus echt nooit doen, kom je er dan pas achter wat voor lul het is of hoe irritant hij is bij wijze vanquote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je ook echt eerst trouwen voor je gaat samenwonen?
Ja nou dat dus.. Daarom was ik verbaasdquote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen, kom je er dan pas achter wat voor lul het is of hoe irritant hij is bij wijze van
Vorige week kreeg ik nog van iemand te horen dat ze uit elkaar zijn gegaan net voor ze gingen trouwen... Uitnodigingen en alles was al verstuurdquote:Op zondag 1 april 2012 14:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe. Net alsof je na al dat gedoe nu nog zou zeggen, oh nee, doe toch maar niet. Daarvoor is toch al veelsteveel geregeld man.
Beter dan na het trouwenquote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorige week kreeg ik nog van iemand te horen dat ze uit elkaar zijn gegaan net voor ze gingen trouwen... Uitnodigingen en alles was al verstuurd![]()
Lijkt me geen stevige relatie dan....
True ! Maar moet je eerst verloofd zijn om dat te ontdekkenquote:
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 1 april 2012 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True ! Maar moet je eerst verloofd zijn om dat te ontdekkenMoet dan al veel langer iets heul erg fout gaan; lijkt me
Het mag niet... Vanuit de kerk gezien wordt dat in principe niet geaccepteerd. Kijk, ze zullen je niet meteen de kerk uit gooien, maar je kan wel een hoop gesprekken verwachten als je gaat samenwonen zonder te trouwen, en al helemaal als je dan ook nog kinderen krijgt. Dus vanuit mijn geloof mag het niet nee, en daarom zeg ik dat. Ik weet niet of ik persoonlijk er persé op tegen ben namelijk, want voor mij draait het geloof om iets heel anders dan om wat wel en niet 'mag'.quote:Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
............... dus
dat 'mag' niet, dat doe je voor jezelf lijkt me?
Ik bedoel, jij gelooft daar in, dat moet je zelf weten, maar dan moet je niet doen alsof het niet mag![]()
Dat is wel het idee ja. Maar ik heb nu niemand he, dus weet niet hoe ik dat zie tegen de tijd dat ik in een relatie zit.quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je ook echt eerst trouwen voor je gaat samenwonen?
En 'mogen'... wij trouwen niet voor de kerk hequote:Op zondag 1 april 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
............... dus
dat 'mag' niet, dat doe je voor jezelf lijkt me?
Ik bedoel, jij gelooft daar in, dat moet je zelf weten, maar dan moet je niet doen alsof het niet mag![]()
Oh poeh. Dat hadden ze wel eerder mogen bedenken idd...quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vorige week kreeg ik nog van iemand te horen dat ze uit elkaar zijn gegaan net voor ze gingen trouwen... Uitnodigingen en alles was al verstuurd![]()
Lijkt me geen stevige relatie dan....
Ja maar niet elke kerk is zo... Mijn broer woonde ook eerst samen voor ze gingen trouwen. Pastoor had daar echt geen moeite mee. Wel als ze eerst kinderen hadden gehad en dán pas zouden trouwen. Dat was iets anders geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het mag niet... Vanuit de kerk gezien wordt dat in principe niet geaccepteerd. Kijk, ze zullen je niet meteen de kerk uit gooien, maar je kan wel een hoop gesprekken verwachten als je gaat samenwonen zonder te trouwen, en al helemaal als je dan ook nog kinderen krijgt. Dus vanuit mijn geloof mag het niet nee, en daarom zeg ik dat. Ik weet niet of ik persoonlijk er persé op tegen ben namelijk, want voor mij draait het geloof om iets heel anders dan om wat wel en niet 'mag'.
[..]
Dat is wel het idee ja. Maar ik heb nu niemand he, dus weet niet hoe ik dat zie tegen de tijd dat ik in een relatie zit.
Oh ga please eerst samenwonenquote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het mag niet... Vanuit de kerk gezien wordt dat in principe niet geaccepteerd. Kijk, ze zullen je niet meteen de kerk uit gooien, maar je kan wel een hoop gesprekken verwachten als je gaat samenwonen zonder te trouwen, en al helemaal als je dan ook nog kinderen krijgt. Dus vanuit mijn geloof mag het niet nee, en daarom zeg ik dat. Ik weet niet of ik persoonlijk er persé op tegen ben namelijk, want voor mij draait het geloof om iets heel anders dan om wat wel en niet 'mag'.
[..]
Dat is wel het idee ja. Maar ik heb nu niemand he, dus weet niet hoe ik dat zie tegen de tijd dat ik in een relatie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |