quote:
Als de laffe drugshond op was komen dagen dan was het 2x geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een groep eigenlijk, geen wonder dat die rekening zo hoog uitviel.
hoeveel was het dan?quote:Op zondag 1 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een groep eigenlijk, geen wonder dat die rekening zo hoog uitviel.
715 euro ofzo geloof ik.quote:
We hadden al genoeg problemen met 1 iemand die niet op de benen kon blijven staan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als de laffe drugshond op was komen dagen dan was het 2x geweest.
DAMNquote:
dat is mijn maand-salarisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 12:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat is mijn maand-salaris
Ben jij een vriendje van Robin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Allemaal alcoholisten hier, dan krijg je dat.
who de fuck is robin?quote:
Ik hou wel van een drankje ja.quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Allemaal alcoholisten hier, dan krijg je dat.
quote:
sodeju. zuipschuitenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:00 schreef TitusPullo het volgende:
De heer/mevrouw Borrel, dan krijg je dat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:25 schreef TitusPullo het volgende:
Die jongen die achter de wijnkoeler zit lijkt een beetje op mij, een beetje op Heydrich, en een beetje op miljonair Erik uit De Gouden Kooi. Ik begrijp dat die militaire harses van Friek_ zijn.
Betyar opende de rekening, dus dat was goed gegokt door het personeel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:00 schreef TitusPullo het volgende:
De heer/mevrouw Borrel, dan krijg je dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |