abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109782627
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
is phpmystyle al gesignaleerd
er staat een streep door zijn naam
PWBF
pi_109782639
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo gauw we 'm signaleren draaien we 'm de nek om.

Zo gaat het al maanden :')
zo gaat het toch al sinds ie yvonne thuis gebeld had tijdens een ban dat ie had ?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:42 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_109782712
Hij heeft daarna nog één kans gekregen geloof ik. Die hij al weer heel snel heeft verprutst :')
pi_109783131
Gisteren zat ik overpeinzen of ik naar de meet zou gaan, toen ik GSbrder zag melden dat er maar vier personen aanwezig waren. Het was al bijna drie uur dus ik begon medelijden met die arme zieltjes te krijgen die eenzaam in 't College zaten. Ik pakte mijn jas en liep de deur uit om de eerste beste trein naar het centrum te pakken. Eenmaal in Utrecht maakte ik eerst even een bodempje door een ontbijtje bij Burger King en Charli Chu's te halen, aangezien we natuurlijk niet onvoorbereid frisdrank gaan tanken. Met twee broodjes in mijn handen liep ik naar het café.

Eenmaal aangekomen zag ik alleen maar gezinnetjes zitten, dus ik vreesde al dat ik met php contact op moest nemen om de geheime locatie te horen te krijgen. Ik besloot verder het café in te lopen toen ik opeens van mijn linkerhand begroet werd met: "Helaas, het zit al vol. Ga maar weer naar huis." Toen wist ik dat ik goed zat en pakte de dichtstbijzijnde kruk en plempte die op de luidste plek neer, naast één of andere schreeuwlelijk uit Brabant en een anarchist met zonder haar en metalen vaginapiercings door zijn lip.

Van dit stuk kan ik mij weinig herinneren, behalve dan dat Betyar een geniaal businessplan had om meer stoelen te verkopen door kaartjes uit te delen met spaghetti erop, wat hem een directe voorsprong zou geven op de op tranen gedreven 'handgemaakte stoelen uit China'-industrie. De rest is mij vaag maar op een gegeven moment wilde een paar personen hun stoel kwijt dus gingen we ergens anders zitten, zodat we nog maar vier stoelen overhielden van de 15 of zo. Aangezien ik naast die kruk zat en die zo kon veroveren vond ik het een goed plan.

Na een aantal drankjes moest ik naar de toilet en klom ik de enorme bergwand op om het toilet te bereiken, iets wat sommigen onder ons niet gelukt is. Daar kwam ik Voorschrift tegen, dus kneep ik mijn billen snel dicht en rende ik weer naar mijn stoel.

Toen kwam remlof, yvonne en de vervanging van drugshond binnen. Ik had verwacht dat yvonne een uiterst kwaadaardig persoon zou zijn, maar het was een uiterst vriendelijk dame. Remlof daarentegen was nog steeds dezelfde zwerver. Daarna ben ik weer gaan tanken en is alles weer een beetje vaag. Gezwets van mensen die niets tegen buitenlanders hadden, maar.. Iets over de hoge heren uit Den Haag.. En Friek die ook een oeverloos verhaal te houden over het reguleren van drugs, waarmee hij zelf niet eens wist wat hij bedoelde.

Tijdens Friek zijn verhaal werden wij geïnterrumpeerd door een boze cafébaas die beweerde dat iemand van de klimwand was gedonderd en we dus geen drank meer mochten. Iedereen toonde begrip totdat het begon in te zinken dat we geen drank meer kregen. Toen begon de paniek in te slaan. We vroegen aan php hoe her zover had kunnen komen, maar php begreep het zelf ook niet. Onze vriend php zat daar met de beste intenties. Betyar werd toen boos op php en iedereen hoopte op een gevecht, vooral toen php pissed werd van al die loze bedreigingen, maar helaas pindakaas, allemaal commotie om niets. Dus besloten we maar door te trekken naar de volgende kroeg.

Daar kwamen we Henk en Ingrid tegen. Ingrid was bioloog en vertelde dat iedere Nederlander eens de wereld vanuit het ecosysteem moesten bekijken om de golven te bereiden of iets. Hun hond vertelde dat het pijn deed om een linkse zwerver op je staart te hebben staan. En Henk begon wilde verhalen te houden over hoe een revolutie weleens goed zou zijn. Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn. Toen keken What, Bolkie en ik om en was iedereen al weg, dus gaven we Henk en Ingrid maar een hand en gingen we ook maar naar huis.

O ja, en vanuit de trein las ik nog enige wanhopige berichten van Niels die zich afvroeg waar iedereen was.
  zondag 1 april 2012 @ 22:01:09 #180
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_109783268
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef Picchia het volgende:
Gisteren zat ik overpeinzen of ik naar de meet zou gaan, toen ik GSbrder zag melden dat er maar vier personen aanwezig waren. Het was al bijna drie uur dus ik begon medelijden met die arme zieltjes te krijgen die eenzaam in 't College zaten. Ik pakte mijn jas en liep de deur uit om de eerste beste trein naar het centrum te pakken. Eenmaal in Utrecht maakte ik eerst even een bodempje door een ontbijtje bij Burger King en Charli Chu's te halen, aangezien we natuurlijk niet onvoorbereid frisdrank gaan tanken. Met twee broodjes in mijn handen liep ik naar het café.

Eenmaal aangekomen zag ik alleen maar gezinnetjes zitten, dus ik vreesde al dat ik met php contact op moest nemen om de geheime locatie te horen te krijgen. Ik besloot verder het café in te lopen toen ik opeens van mijn linkerhand begroet werd met: "Helaas, het zit al vol. Ga maar weer naar huis." Toen wist ik dat ik goed zat en pakte de dichtstbijzijnde kruk en plempte die op de luidste plek neer, naast één of andere schreeuwlelijk uit Brabant en een anarchist met zonder haar en metalen vaginapiercings door zijn lip.

Van dit stuk kan ik mij weinig herinneren, behalve dan dat Betyar een geniaal businessplan had om meer stoelen te verkopen door kaartjes uit te delen met spaghetti erop, wat hem een directe voorsprong zou geven op de op tranen gedreven 'handgemaakte stoelen uit China'-industrie. De rest is mij vaag maar op een gegeven moment wilde een paar personen hun stoel kwijt dus gingen we ergens anders zitten, zodat we nog maar vier stoelen overhielden van de 15 of zo. Aangezien ik naast die kruk zat en die zo kon veroveren vond ik het een goed plan.

Na een aantal drankjes moest ik naar de toilet en klom ik de enorme bergwand op om het toilet te bereiken, iets wat sommigen onder ons niet gelukt is. Daar kwam ik Voorschrift tegen, dus kneep ik mijn billen snel dicht en rende ik weer naar mijn stoel.

Toen kwam remlof, yvonne en de vervanging van drugshond binnen. Ik had verwacht dat yvonne een uiterst kwaadaardig persoon zou zijn, maar het was een uiterst vriendelijk dame. Remlof daarentegen was nog steeds dezelfde zwerver. Daarna ben ik weer gaan tanken en is alles weer een beetje vaag. Gezwets van mensen die niets tegen buitenlanders hadden, maar.. Iets over de hoge heren uit Den Haag.. En Friek die ook een oeverloos verhaal te houden over het reguleren van drugs, waarmee hij zelf niet eens wist wat hij bedoelde.

Tijdens Friek zijn verhaal werden wij geïnterrumpeerd door een boze cafébaas die beweerde dat iemand van de klimwand was gedonderd en we dus geen drank meer mochten. Iedereen toonde begrip totdat het begon in te zinken dat we geen drank meer kregen. Toen begon de paniek in te slaan. We vroegen aan php hoe her zover had kunnen komen, maar php begreep het zelf ook niet. Onze vriend php zat daar met de beste intenties. Betyar werd toen boos op php en iedereen hoopte op een gevecht, vooral toen php pissed werd van al die loze bedreigingen, maar helaas pindakaas, allemaal commotie om niets. Dus besloten we maar door te trekken naar de volgende kroeg.

Daar kwamen we Henk en Ingrid tegen. Ingrid was bioloog en vertelde dat iedere Nederlander eens de wereld vanuit het ecosysteem moesten bekijken om de golven te bereiden of iets. Hun hond vertelde dat het pijn deed om een linkse zwerver op je staart te hebben staan. En Henk begon wilde verhalen te houden over hoe een revolutie weleens goed zou zijn. Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn. Toen keken What, Bolkie en ik om en was iedereen al weg, dus gaven we Henk en Ingrid maar een hand en gingen we ook maar naar huis.

O ja, en vanuit de trein las ik nog enige wanhopige berichten van Niels die zich afvroeg waar iedereen was.
_O- _O- _O_
pi_109783749
Schitterend! :D
-weg-
  zondag 1 april 2012 @ 22:19:15 #182
93664 waht
Mushir
pi_109784223
quote:
Haha, treffend stuk. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_109786569
Mijn omschrijving van remlof is overigens maar een grapje. In het echt is het een vriendelijke jonge man, maar ik mag hem graag plagen.
  Admin zondag 1 april 2012 @ 23:10:12 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109786870
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Hij heeft daarna nog één kans gekregen geloof ik. Die hij al weer heel snel heeft verprutst :')
1? :D paar keer nog, wat een ellende.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 1 april 2012 @ 23:10:42 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109786894
quote:
knip
Ik ben een dame en zo is het maar net :')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_109786968
quote:
12s.gif Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben een dame en zo is het maar net ;')
ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zeker
  Admin zondag 1 april 2012 @ 23:12:42 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109786990
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef betyar het volgende:
Lief Dagboek,

Tot haar verbazing had ik deze keer geen 16-jarig dronken meisje meegenomen.

Ik vond het een leuke dag. :W :W
Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia's

zondag 1 april 2012 @ 23:13:17 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_109787018
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia's
:D :D
  Admin zondag 1 april 2012 @ 23:13:44 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_109787037
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zeker
Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebben ;)
Dat van php was priceless.

pi_109787095
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebben ;)
Dat van php was priceless.
Ja ik kijk elke keer in dit topic op zoek naar nieuwe verhalen over hem :')
Ik moest lachen om het van de trap vallen gebeuren _O-
  zondag 1 april 2012 @ 23:27:19 #191
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109787681
Heb 30 euro afgetikt toen ik weg ging, was dat wel genoeg dan?
pi_109788342
Waren Bob en Annie de Rooij er ook?
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 01:25:53 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_109791488
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet. :P
Carpe Libertatem
  maandag 2 april 2012 @ 03:06:43 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_109792121
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 01:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet. :P
Ik voorzag geen boete van 400 eu :+.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_109792344
Volgende keer ben ik erbij, zat helaas vervelend aan het meer van geneve te tanken :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 04:09:22 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_109792402
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 03:55 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer ben ik erbij, zat helaas vervelend aan het meer van geneve te tanken :)
Meer vrijheidsstrijders zijn altijd welkom. :Y)
Carpe Libertatem
  maandag 2 april 2012 @ 10:53:52 #197
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_109796210
quote:
Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn.
Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  † In Memoriam † maandag 2 april 2012 @ 11:07:40 #198
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_109796661
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 10:53 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.
Was je er maar om hullie te corrigeren.
Carpe Libertatem
pi_109796677
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
nee, ik krijg nog 25 euro van je. ik pm je m'n rekeningnummer even...
PWBF
  maandag 2 april 2012 @ 21:11:37 #200
182269 sneakypete
On the edge
pi_109822894
Ik ben na mijn flitsbezoek straal vergeten een bijdrage te leveren. Is er een boekhouder aanwezig geweest of is het nu te laat een zinvolle donatie te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')