Haha, treffend stuk.quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef Picchia het volgende:
Daar kwamen we Henk en Ingrid tegen. Ingrid was bioloog en vertelde dat iedere Nederlander eens de wereld vanuit het ecosysteem moesten bekijken om de golven te bereiden of iets. Hun hond vertelde dat het pijn deed om een linkse zwerver op je staart te hebben staan. En Henk begon wilde verhalen te houden over hoe een revolutie weleens goed zou zijn. Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn. Toen keken What, Bolkie en ik om en was iedereen al weg, dus gaven we Henk en Ingrid maar een hand en gingen we ook maar naar huis.
1?quote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Hij heeft daarna nog één kans gekregen geloof ik. Die hij al weer heel snel heeft verprutst
Ik ben een dame en zo is het maar netquote:
ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zekerquote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een dame en zo is het maar net ;')
Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia'squote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef betyar het volgende:
Lief Dagboek,
Tot haar verbazing had ik deze keer geen 16-jarig dronken meisje meegenomen.
Ik vond het een leuke dag.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia's
Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zeker
Ja ik kijk elke keer in dit topic op zoek naar nieuwe verhalen over hemquote:Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebben
Dat van php was priceless.
Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
Heb 30 euro afgetikt toen ik weg ging, was dat wel genoeg dan?
Ik voorzag geen boete van 400 euquote:Op maandag 2 april 2012 01:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet.
Meer vrijheidsstrijders zijn altijd welkom.quote:Op maandag 2 april 2012 03:55 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer ben ik erbij, zat helaas vervelend aan het meer van geneve te tanken
Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.quote:Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn.
Was je er maar om hullie te corrigeren.quote:Op maandag 2 april 2012 10:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.
nee, ik krijg nog 25 euro van je. ik pm je m'n rekeningnummer even...quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
Heb 30 euro afgetikt toen ik weg ging, was dat wel genoeg dan?
Je moet op de volgende POLmeet bij binnenkomst een rondje gevenquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef sneakypete het volgende:
Ik ben na mijn flitsbezoek straal vergeten een bijdrage te leveren. Is er een boekhouder aanwezig geweest of is het nu te laat een zinvolle donatie te doen?
Uiteraardquote:Op maandag 2 april 2012 04:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer vrijheidsstrijders zijn altijd welkom.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef raptorix het volgende:
Betaalden die linksen trouwens beetje mee aan de bon
En dan als eerste komen zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet op de volgende POLmeet bij binnenkomst een rondje geven
Op je eigen kosten uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |