abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109755383
Als ik door de stad loop, zie ik wel eens bloedmooie Hindoestaanse meisjes lopen. Sommigen lijken net Bollywood-prinsesjes.
Zelf ben ik een 'blanke' Nederlandse jongen. Ik studeer en zie er redelijk verzorgd uit. Als ik wel eens contact probeer te maken met een Hindoestaans meisje, bemerk ik wat terughoudendheid. Moeten Hindoestaanse meisjes niks van 'blanke' jongens weten en 'vallen' ze alleen op jongens binnen hun eigen cultuur? Heeft dat soms te maken met het 'contractarbeid'-verleden waarbij de blanke Nederlander vaak 'bakra' werd genoemd? Of heeft het te maken met 'geslotenheid' binnen de Hindoestaanse cultuur?
pi_109755454
Het is gewoon meer hun cultuur wat minder op de voorgrond te staan dan onze cultuur. Nederlanders zijn min of meer doorgeslagen naar de andere kant.
pi_109755463
Geen van beide TS. Ze mogen alleen maar met mannen binnen hun eigen cultuur.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_109755487
Volgens mij zijn er aardig wat Hindoestaanse meisjes met een blank Nederlands vriendje hoor.
pi_109755829
Ik vraag me af of TS echt studeert gezien zijn vragen.
pi_109755953
Mijn verloofde is.. nou ja zelf niet hindoestaans maar haar ouders wel.

Weet niet of dat telt. xD
Kan je wel vertellen dat haar ouders idd het liefst zouden willen dat ze met een rijke hindoestaan zou trouwen. (volgens mij)

Maar helaas voor hun ben ik een arme blanke sloeber. :'(
pi_109756040
Maar op/bij welke gelegenheden zou je Hindoestaanse meisjes kunnen ontmoeten die 'open staan' voor Nederlandse jongens? Ik ben wel eens op Mela en Milan geweest, maar ik heb het idee dat het daar allemaal 'ons kent ons' is.
pi_109756068
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:46 schreef Verheul het volgende:
Maar op/bij welke gelegenheden zou je Hindoestaanse meisjes kunnen ontmoeten die 'open staan' voor Nederlandse jongens? Ik ben wel eens op Mela en Milan geweest, maar ik heb het idee dat het daar allemaal 'ons kent ons' is.
Bevriend raken en dan hopen op uitnodingen voor feesten zoals diwali etc?
  zondag 1 april 2012 @ 10:47:56 #9
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109756071
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:04 schreef Verheul het volgende:
Als ik wel eens contact probeer te maken met een Hindoestaans meisje, bemerk ik wat terughoudendheid.
Gewoon blijven proberen. Het lijkt me meer een probleem met vrouwen aanspreken in het algemeen. De kans op een goede klik is gewoon niet zo groot.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_109801986
quote:
Gewoon blijven proberen. Het lijkt me meer een probleem met vrouwen aanspreken in het algemeen. De kans op een goede klik is gewoon niet zo groot.
Dat laatste valt op zich ook wel weer mee. Afgelopen zaterdag had ik nog een onbewuste flirt met een meisje toen ik in de tram zat. Het meisje stond bij de halte op een volgende tram te wachten.
pi_109803742
Ik heb een hindoestaanse vriend, en zijn zussen hebben ook allemaal een blanke vriend.
  maandag 2 april 2012 @ 14:58:31 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109805149
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:04 schreef Verheul het volgende:
Als ik wel eens contact probeer te maken met een Hindoestaans meisje, bemerk ik wat terughoudendheid.
Misschien ligt het aan de wijze waarop je contact maakt? Het maakt nogal een verschil of je gewoon vriendelijk een gesprekje aanknoopt of propjes papier naar die stip tussen hun ogen gooit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109845342
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de wijze waarop je contact maakt? Het maakt nogal een verschil of je gewoon vriendelijk een gesprekje aanknoopt of propjes papier naar die stip tussen hun ogen gooit.
_O-

Inderdaad, ik zie genoeg Hindoestaanse meisjes met een blank vriendje. Het feit dat je dat stroeve contact meteen afschuift op hun cultuur, zegt misschien wat over de manier waarop je naar die meisjes kijkt en hoe je ze aanspreekt...
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_109845913
Er was een periode dat Hindoestaanse meisjes niet met een Nederlandse jongen (zelfs een Hindoestaanse jongen van een ander geloof was al dramatisch) thuis mochten komen en bij sommige gezinnen is dit nog steeds zo. Gelukkig zijn er al wel veel Hindoestaanse ouders wat moderner geworden. Dus er is hoop voor jou, TS! ;)
pi_109846417
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef Louboutin het volgende:
Ik heb een hindoestaanse vriend, en zijn zussen hebben ook allemaal een blanke vriend.
De zussen van mijn Hindoestaanse vriend hebben beide een neger als vriend. :P
Het is denk ik maar net waar ze op vallen en ook wel een stukje ons kent ons denk ik. De wat strengere/traditionelere Hindoestanen zullen eerder met een andere Hindoestaan zijn omdat die hun geloof en tradities beter kent en begrijpt. Je zal dan samen eerder een gezamenlijk Hindoestaans huishouden hebben. Dat is denk ik toch iets wat Hindoestanen willen. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar ik kan het wel heel goed begrijpen. Een Hindoestaanse vriendin van mij gaat binnenkort ook trouwen met een Hindoestaanse man. Ze zou nooit met een niet-Hindoestaan een relatie beginnen omdat ze haar geloof en manier van leven volledig wil kunnen delen. Dat hoort gewoon zo bij haar.
pi_109847957
Wat vind je zo leuk aan die Hindoestaanse meisjes? Aan hun accent kan je trouwens horen of ze Nederlanders leuk vinden. Praat ze ABN heb je geluk, praat ze met een echt Surinaams accent heb je wat minder kans.
pi_109852717
Het is echt niet per definitie zo dat wij Hindoestaanse meisjes alleen met ons eigen volk moeten gaan hoor.

Als ik kijk naar mijn vaders kant van de familie is het behoorlijk gemengd. Hindoestanen met Hindoestanen, Hindoestanen met Negers, Hindoestanen met Hollanders en met Chinezen van alles.

Milan/Mela ja, daar komen we alleen maar voor de gezelligheid en kennissen te ontmoeten ed.

Ik kan me nog herinneren dat mn vriendin vorig jaar was aangesproken door een Nederlandse gozer en ze hadden mails uitgewisseld, maar daar is niks van terecht gekomen geloof ik.

Het ligt denk ik gewoon aan de locatie. Probeer het gewoon eens gewoon op de manier zoals je een "blank" meisje zou aanspreken. In de kroeg of in de stad.
pi_109852782
quote:

[..]

:D :'( :D
pi_109852941
quote:

[..]

:|W
pi_109853409
Pindasnoepje valt trouwens ook op Nederlanders. Dat zie je aan haar naam op fok. Dus grijp je kans zou ik zeggen Verheul!
pi_109853495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef hlmllp het volgende:
Pindasnoepje valt trouwens ook op Nederlanders. Dat zie je aan haar naam op fok. Dus grijp je kans zou ik zeggen Verheul!
Weet jij wel wat pindasoep is :N

En momenteel val ik op niemand *)
pi_109857502
Iedere creool kan je vertellen dat ze slecht zijn in bed.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109857567
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Kan je wel vertellen dat haar ouders idd het liefst zouden willen dat ze met een rijke hindoestaan zou trouwen. (volgens mij)

Maar wss heb je een grotere penis. En dat maakt hun dochter gelukkig. Laat niet na ze dit voor de voeten te werpen als ze moeilijk gaan doen.

Willen ze haar dan niet gelukkig zien?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109857694
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Hoe zit dat dan?
pi_109860885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef hlmllp het volgende:
Wat vind je zo leuk aan die Hindoestaanse meisjes?
Het valt mij op dat sommige Hindoestaanse meisjes best schoonheden zijn. Ik wil daarmee zeggen dat ik niet uitsluitend Hindoestaanse meisjes aantrekkelijk vind. Bovendien zit er ook verschil in hoe Hindoestaanse meisjes er in totaal uitzien (verzorgd gekleed v.s. ordinair) en hoe ze zich gedragen (gefatsoeneerd v.s. losgeslagen). Dit ter nuance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')