Nou, scherp hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Net zo goor? Daar zit geen tampon in hoor
Iedereen die zegt nog nooit naar geslachtsdelen in de sauna te hebben gekeken liegt. Of is nooit in de sauna geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Anyanka het volgende:
Wat me het meest verbaasd is dat TS schaamteloos toegeeft zo'n type te zijn dat in de sauna tussen de benen van de vrouwen zit te koekeloeren. Ik zit liever met een paar ongestelde vrouwen (met tampon) in het bubbelbad dan met zo'n smerig mannetje.
Heel duidelijk,nu ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou, scherp hoorNet zo goor als menstruatiebloed in je bad, zo duidelijker?
Open aambeien in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Zolang je maar niet uit je hol bloed is het wel best kennelijk.
Ach, je blik komt wel ergens langs. Dat geeft niet. Zolang je je maar niet bekeken voelt. Gaan zitten staren naar iemand die tegenover je zit in het bubbelbad en dan opstaat vind ik niet acceptabel nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Iedereen die zegt nog nooit naar geslachtsdelen in de sauna te hebben gekeken liegt. Of is nooit in de sauna geweest.
Dat doen we niet. En nou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Vrouwen dienen zich tijdens hun onreine periode te onthouden van sauna, zwembad etc.
Punt uit.
Wat de f....quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Vrouwen dienen zich tijdens hun onreine periode te onthouden van sauna, zwembad etc.
Punt uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Waarder het volgende:
[..]
Wat de f....
Hoezo onreine, het is juist de grote schoonmaak bij een vrouw.
wij als mannen hebben dat niet. en moeten maar hopen dat je het kaas van te voren van je ... afwast
p.s. KwadeAfdronk heeft gewoon gelijk
juistquote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En in het zwembad dan, zwemmen misschien wel 20 ongestelde vrouwen in
Idd, gvd ik lijk wel een voorvechter van ongesteld zwemmenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef T42 het volgende:
[..]
juist
beetje zwembad heeft zelfs een automaat met tampons staan
ach ik weet wat er uit het water gehaald word in een uurtje. als je daarbij stil staat ga je nooit meer zwemmenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd, gvd ik lijk wel een voorvechter van ongesteld zwemmen
Dit dus, zwembad wel, maar sauna echt niet...quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit ongesteld naar de sauna zou gaan. Tampon of niet.
Nee, dat wil ik ook niet weten denk ik. Maar ja is goed voor je weerstand denk ik dan maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef T42 het volgende:
[..]
ach ik weet wat er uit het water gehaald word in een uurtje. als je daarbij stil staat ga je nooit meer zwemmen
Deze onwetendheid. Wat lief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Punt uit.
En hoe ziet jouw emmertje water eruit na een grote schoonmaak?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Waarder het volgende:
[..]
Wat de f....
Hoezo onreine, het is juist de grote schoonmaak bij een vrouw!
I get your point.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En hoe ziet jouw emmertje water eruit na een grote schoonmaak?
Meer is minder?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:07 schreef Waarder het volgende:
I get your point.
Maar aan de andere kant, als je schoon water wilt in een bubbel bad moet je er zelf een kopen.
Het gepis, gescheet, en weet ik veel wat iemand anders allemaal kan hebben is echt 10 keer minder erg dan een vrouw met een tampon maar thats just me.
en trouwens een echte shipper bevaart ook de rode zee he
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |