Ladies and gentlemen, we got ourselves a virgin!quote:Op zondag 1 april 2012 12:37 schreef DangerIsMine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon thuis in een warm bad zitten of de warme kraan erop zetten als het zo nodig moet
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef KeesdeH het volgende:
@Blahaha Ik ben geen homo nee, maar ik hoef niet in een bubbelbad met een rode glans in het water.
Jij bent onbekend met het feit dat een tampon niet geschikt is voor zulke temperaturen en ruimtes? Kans op falen is veel groter nu.quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?
Ik weet het juf!quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?
Meen je niks van.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef killfrenzy het volgende:
Maarja, vrouwen zijn ook nergens goed voor.
En hoe groot is die kans precies? Als je ervoor zorgt dat je op tijd verwisselt, is er niks aan het handje.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef killfrenzy het volgende:
Jij bent onbekend met het feit dat een tampon niet geschikt is voor zulke temperaturen en ruimtes? Kans op falen is veel groter nu.
Maarja, vrouwen zijn ook nergens goed voor.
Geen idee, ik heb geen onderzoek klaarliggen. Jij wel?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe groot is die kans precies? Als je ervoor zorgt dat je op tijd verwisselt, is er niks aan het handje.
En ... vertel dat eens tegen je moeder!
Dat dus.quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef Copycat het volgende:
Je snapt werking en principe van een tampon?
Ik ben niet degene die bang is dat het badwater in tomatensoep verandert. Tampons doen hun werk gewoon goed, zeker als je ze correct gebruikt en op tijd verwisselt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef killfrenzy het volgende:
Geen idee, ik heb geen onderzoek klaarliggen. Jij wel?
Ik ben er ook niet bang voor. Vies is het wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die bang is dat het badwater in tomatensoep verandert. Tampons doen hun werk gewoon goed, zeker als je ze correct gebruikt en op tijd verwisselt.
Als het mis zou gaan. Die kans is echter verwaarloosbaar klein. Jij zit toch ook met je kaaskoppie in het bubbelbad ...quote:Op zondag 1 april 2012 16:06 schreef killfrenzy het volgende:
Ik ben er ook niet bang voor. Vies is het wel.
Blijkbaar gaat het vaker mis door temperatuur etc.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het mis zou gaan. Die kans is echter verwaarloosbaar klein. Jij zit toch ook met je kaaskoppie in het bubbelbad ...
Wat is dit voor onzin reactiequote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef DontDropTheSoap het volgende:
Ladies and gentlemen, we got a virgin!
[..]
Ladies and gentlemen, we got ourselves a virgin!
Vrouwen zijn nou eenmaal ongesteld, daar kan je niks aan doen!
Toch moet ik toegeven dat het nou eenmaal een beetje vreemd is om dan naar de sauna te gaan, maar dat is een ander verhaal...
Bedankt voor dit beeld hequote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En in het zwembad dan, zwemmen misschien wel 20 ongestelde vrouwen in
Hoezo niet fris,vind het wel meevallen, ten eerste bloed je niet als je in het water bent. En als je gewoon een tampon gebruikt is er helemaal niks aan de hand. Dan is het gewoon schoon daar benedenquote:Op maandag 2 april 2012 20:54 schreef KeesdeH het volgende:
Ook niet fris. Als je ongesteld bent, kun je toch als vrouw gewoon zorgen dat je niet in het water komt? Lijkt me wel zo fris.
Het klopt wat je zegt, in het water stoot je geen bloed uit, tevens ook in mindere mate tijdens de sex.quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
In het water stoot je geen bloed uit. Maar desondanks zwem ik niet als ik ongesteld ben.
Oh dankjewel, fijn dat je het nog even voor me bevestigtquote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Waarder het volgende:
[..]
Het klopt wat je zegt, in het water stoot je geen bloed uit, tevens ook in mindere mate tijdens de sex.
Graag gedaan :pquote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh dankjewel, fijn dat je het nog even voor me bevestigt
Dan nog zadel je andere mensen op met een rode klats zodra het fout gaat. Lijkt me niet echt sociaal wenselijk.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe groot is die kans precies? Als je ervoor zorgt dat je op tijd verwisselt, is er niks aan het handje.
En ... vertel dat eens tegen je moeder!
Jij leeft je leven op basis van in het ergste geval zou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Dan nog zadel je andere mensen op met een rode klats zodra het fout gaat. Lijkt me niet echt sociaal wenselijk.
HAHAHA hoe denk je dat de topzwemsters dat doen dan? Gewoon een weekje niet trainen? Man manquote:Op maandag 2 april 2012 20:54 schreef KeesdeH het volgende:
Ook niet fris. Als je ongesteld bent, kun je toch als vrouw gewoon zorgen dat je niet in het water komt? Lijkt me wel zo fris.
Gewoon in een hutje opgesloten zitten, net zoals het bij sommige stammen in Afrika het gebruik is.quote:Op maandag 2 april 2012 20:54 schreef KeesdeH het volgende:
Al die huidschilfers, zwemmersexceem, haren, spuug in het water. Een zwembad word ook nooit gereinigd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Al die mensen die druppelsgewijs urineren in het zwembad.
Je zadelt mensen altijd met gedoe op als er iets verkeerd gaat, wat je ook onderneemt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog zadel je andere mensen op met een rode klats zodra het fout gaat. Lijkt me niet echt sociaal wenselijk.
Nee inderdaad. En het is natuurlijk ook gewoon kraanwater zonder enige toevoegingen om de hygiëne te verbeteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al die huidschilfers, zwemmersexceem, haren, spuug in het water. Een zwembad word ook nooit gereinigd.
Ja daarom, wat ranzig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En het is natuurlijk ook gewoon kraanwater zonder enige toevoegingen om de hygiëne te verbeteren.
Zeg ik dat? Ik zeg dat het sociaal niet wenselijk is dat iemand die ongesteld is, niet de juiste voorzorgsmaatregelen neemt en derhalve met een rode flamoes het saunabad omturnt in een scene die niet zou misstaan in The Exorcist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij leeft je leven op basis van in het ergste geval zou?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:18 schreef BertV het volgende:
Dan Nepal. Ongesteld? Hup in je eigen hut.
[ afbeelding ]
Dan hier, moeten die chagrijnen zo nodig de boel verzieken, tot aan de sauna aan toe.![]()
[ afbeelding ]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal best dat het niet goor is, maar het idee vind ik wel fucking goor. Bah, ik zou echt niet op m'n gemak in zo'n bad zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.
Een probleem voor jou en je stoornisgenoten ja, voor de rest van ons land is het wel prettig hoor, dat we niet allemaal kille feitenmachines zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.
Een tampon is een juiste voorzorgsmaatregel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Scorpie het volgende:
Zeg ik dat? Ik zeg dat het sociaal niet wenselijk is dat iemand die ongesteld is, niet de juiste voorzorgsmaatregelen neemt en derhalve met een rode flamoes het saunabad omturnt in een scene die niet zou misstaan in The Exorcist.
Dat is dus niet waar ook al zit je zonder tampon in het bubbelbad dan stroomt er nog niks uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is gewoon het idee dat het enige dat voorkomt dat het bubbelbad volstroomt met menstruatiesmurrie, zo’n klein tampon is.
Als ik hondenpoep opraap met een plastic zakje, raak ik de poep ook niet aan. Rationeel is er dan ook niks smerigs aan, maar ik blijf het vies vinden.
Als je in een vliegtuig zit, is het enige dat jou weerhoudt van een val van 10 kilometer een dun laagje staal. En als je met een collega staat te praten bij de koffiemachine is het enige dat voorkomt dat je zijn penis ziet een dun laagje stof. Vind je dat ook allemaal erg? Dan heb ik wel met je te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is gewoon het idee dat het enige dat voorkomt dat het bubbelbad volstroomt met menstruatiesmurrie, zo’n klein tampon is.
Er kan niks uitlekkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
In een bad is het wat directer he. Als er daar wat lekt zit ik er midden in. Ik sta persoonlijk nooit zo dicht tegen een collega aan dat ik zn lul aan zou raken zonder dat stukje stof (en dan nog zou ik dat heel wat liever doen dan baden in
menstruatiesmurrie).
Dus nee, ik vind je vergelijkingen minder sterk dan mn eigen hondepoep-vergelijking
Nee je bent de eerste, was meteen gekomen dan! Slotje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Had iemand de optie eruit gaan al geopperd?
Yeah right, ik ben dan wel een man, maar ik weet uit eigen ervaring dat er heus wel het een en ander langs tampons kan. Misschien niet als je in het water zit, maar dan zeker als je eruit stapt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Er kan niks uitlekken![]()
Je neukt je vriendin dus ook niet als ze ongesteld is neem ik aan?
Nou, scherp hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Net zo goor? Daar zit geen tampon in hoor
Iedereen die zegt nog nooit naar geslachtsdelen in de sauna te hebben gekeken liegt. Of is nooit in de sauna geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Anyanka het volgende:
Wat me het meest verbaasd is dat TS schaamteloos toegeeft zo'n type te zijn dat in de sauna tussen de benen van de vrouwen zit te koekeloeren. Ik zit liever met een paar ongestelde vrouwen (met tampon) in het bubbelbad dan met zo'n smerig mannetje.
Heel duidelijk,nu ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou, scherp hoorNet zo goor als menstruatiebloed in je bad, zo duidelijker?
Open aambeien in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Zolang je maar niet uit je hol bloed is het wel best kennelijk.
Ach, je blik komt wel ergens langs. Dat geeft niet. Zolang je je maar niet bekeken voelt. Gaan zitten staren naar iemand die tegenover je zit in het bubbelbad en dan opstaat vind ik niet acceptabel nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Iedereen die zegt nog nooit naar geslachtsdelen in de sauna te hebben gekeken liegt. Of is nooit in de sauna geweest.
Dat doen we niet. En nou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Vrouwen dienen zich tijdens hun onreine periode te onthouden van sauna, zwembad etc.
Punt uit.
Wat de f....quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Vrouwen dienen zich tijdens hun onreine periode te onthouden van sauna, zwembad etc.
Punt uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Waarder het volgende:
[..]
Wat de f....
Hoezo onreine, het is juist de grote schoonmaak bij een vrouw.
wij als mannen hebben dat niet. en moeten maar hopen dat je het kaas van te voren van je ... afwast
p.s. KwadeAfdronk heeft gewoon gelijk
juistquote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En in het zwembad dan, zwemmen misschien wel 20 ongestelde vrouwen in
Idd, gvd ik lijk wel een voorvechter van ongesteld zwemmenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef T42 het volgende:
[..]
juist
beetje zwembad heeft zelfs een automaat met tampons staan
ach ik weet wat er uit het water gehaald word in een uurtje. als je daarbij stil staat ga je nooit meer zwemmenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd, gvd ik lijk wel een voorvechter van ongesteld zwemmen
Dit dus, zwembad wel, maar sauna echt niet...quote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit ongesteld naar de sauna zou gaan. Tampon of niet.
Nee, dat wil ik ook niet weten denk ik. Maar ja is goed voor je weerstand denk ik dan maarquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef T42 het volgende:
[..]
ach ik weet wat er uit het water gehaald word in een uurtje. als je daarbij stil staat ga je nooit meer zwemmen
Deze onwetendheid. Wat lief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef kibo het volgende:
Punt uit.
En hoe ziet jouw emmertje water eruit na een grote schoonmaak?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Waarder het volgende:
[..]
Wat de f....
Hoezo onreine, het is juist de grote schoonmaak bij een vrouw!
I get your point.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En hoe ziet jouw emmertje water eruit na een grote schoonmaak?
Meer is minder?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:07 schreef Waarder het volgende:
I get your point.
Maar aan de andere kant, als je schoon water wilt in een bubbel bad moet je er zelf een kopen.
Het gepis, gescheet, en weet ik veel wat iemand anders allemaal kan hebben is echt 10 keer minder erg dan een vrouw met een tampon maar thats just me.
en trouwens een echte shipper bevaart ook de rode zee he
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |