Al die huidschilfers, zwemmersexceem, haren, spuug in het water. Een zwembad word ook nooit gereinigd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Al die mensen die druppelsgewijs urineren in het zwembad.
Je zadelt mensen altijd met gedoe op als er iets verkeerd gaat, wat je ook onderneemt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog zadel je andere mensen op met een rode klats zodra het fout gaat. Lijkt me niet echt sociaal wenselijk.
Nee inderdaad. En het is natuurlijk ook gewoon kraanwater zonder enige toevoegingen om de hygiëne te verbeteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Al die huidschilfers, zwemmersexceem, haren, spuug in het water. Een zwembad word ook nooit gereinigd.
Ja daarom, wat ranzig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En het is natuurlijk ook gewoon kraanwater zonder enige toevoegingen om de hygiëne te verbeteren.
Zeg ik dat? Ik zeg dat het sociaal niet wenselijk is dat iemand die ongesteld is, niet de juiste voorzorgsmaatregelen neemt en derhalve met een rode flamoes het saunabad omturnt in een scene die niet zou misstaan in The Exorcist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij leeft je leven op basis van in het ergste geval zou?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:18 schreef BertV het volgende:
Dan Nepal. Ongesteld? Hup in je eigen hut.
[ afbeelding ]
Dan hier, moeten die chagrijnen zo nodig de boel verzieken, tot aan de sauna aan toe.![]()
[ afbeelding ]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal best dat het niet goor is, maar het idee vind ik wel fucking goor. Bah, ik zou echt niet op m'n gemak in zo'n bad zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.
Een probleem voor jou en je stoornisgenoten ja, voor de rest van ons land is het wel prettig hoor, dat we niet allemaal kille feitenmachines zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem in dit land, dat mensen reageren op hun emotie in plaats van de feiten.
Een tampon is een juiste voorzorgsmaatregel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Scorpie het volgende:
Zeg ik dat? Ik zeg dat het sociaal niet wenselijk is dat iemand die ongesteld is, niet de juiste voorzorgsmaatregelen neemt en derhalve met een rode flamoes het saunabad omturnt in een scene die niet zou misstaan in The Exorcist.
Dat is dus niet waar ook al zit je zonder tampon in het bubbelbad dan stroomt er nog niks uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is gewoon het idee dat het enige dat voorkomt dat het bubbelbad volstroomt met menstruatiesmurrie, zo’n klein tampon is.
Als ik hondenpoep opraap met een plastic zakje, raak ik de poep ook niet aan. Rationeel is er dan ook niks smerigs aan, maar ik blijf het vies vinden.
Als je in een vliegtuig zit, is het enige dat jou weerhoudt van een val van 10 kilometer een dun laagje staal. En als je met een collega staat te praten bij de koffiemachine is het enige dat voorkomt dat je zijn penis ziet een dun laagje stof. Vind je dat ook allemaal erg? Dan heb ik wel met je te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is gewoon het idee dat het enige dat voorkomt dat het bubbelbad volstroomt met menstruatiesmurrie, zo’n klein tampon is.
Er kan niks uitlekkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Hephaistos. het volgende:
In een bad is het wat directer he. Als er daar wat lekt zit ik er midden in. Ik sta persoonlijk nooit zo dicht tegen een collega aan dat ik zn lul aan zou raken zonder dat stukje stof (en dan nog zou ik dat heel wat liever doen dan baden in
menstruatiesmurrie).
Dus nee, ik vind je vergelijkingen minder sterk dan mn eigen hondepoep-vergelijking
Nee je bent de eerste, was meteen gekomen dan! Slotje!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Had iemand de optie eruit gaan al geopperd?
Yeah right, ik ben dan wel een man, maar ik weet uit eigen ervaring dat er heus wel het een en ander langs tampons kan. Misschien niet als je in het water zit, maar dan zeker als je eruit stapt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Er kan niks uitlekken![]()
Je neukt je vriendin dus ook niet als ze ongesteld is neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |