Ga ze slaan met je krukkenquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want wonen alleen oude dakkies hierdenk dat het van de skatebaan hiernaast komt ofzo
Of een bejaarde heeft zijn wekkerradio verkeerd ingesteldquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want wonen alleen oude dakkies hierdenk dat het van de skatebaan hiernaast komt ofzo
quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lindytje het volgende:
Uft, de tweede optie. Ik ga gewoon niet
'wat vanzelf komt, gaat ook vanzelf weer weg'
Ben wel chronisch verkouden en overal allergisch voor... maar dat ontken ik altijdHoewel ik altijd 'volle longen' heb enzo
En?? Wat zegtie??quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Diconnected het volgende:
Nee tis echt muziek enzo
Oh en ik heb antwoord terug van
die ken ik helemaal niet, waar gaat die over en waar is die van?quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die reclame van Family Guy dat ie zo op een berg muntgeld springt, al zn botten breekt en roept: 'IT'S NOT A LIQUID!'
Word ik gewoon een beetje naar vanhet is een tekening!
TELLLLLL USSSSSSSSsquote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Diconnected het volgende:
Nee tis echt muziek enzo
Oh en ik heb antwoord terug van
Voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ken ik helemaal niet, waar gaat die over en waar is die van?
Kijk ik de laatste tijd te weinigquote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor het nieuwe seizoen.Elke zondag dacht ik. Die reclame komt echt vet vaak op CC.
Dat stukje is zo awesomequote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die reclame van Family Guy dat ie zo op een berg muntgeld springt, al zn botten breekt en roept: 'IT'S NOT A LIQUID!'
Word ik gewoon een beetje naar vanhet is een tekening!
OMG!! Is dat dat hyperkind??quote:Op zondag 1 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom krijg ik dit als aanbevolen video op joetjoep?
Schijnzwanger net als konijnenquote:Op zondag 1 april 2012 01:18 schreef megamandy het volgende:
Ik ben de laatste jaren alleen maar naar de dokter geweest als ik van pil wisselde of nacontrole daarvan![]()
Ooh en vorig jaar omdat ik pijn in mijn borsten hadis er ook een echo gemaakt bleek dat mijn melkklieren dachten dat ik zwanger was ofzo
Gofter... NEEEEEEE LIPGLANS!!!!!!quote:En inderdaad, er komt wat blauw/paarsige kleur vanaf. Voor je het gaat gebruiken even goed wassen dus, met water en babyshampoo (of een kwastenreiniger), of gewoon niet nat gebruiken.
Oh ja, dit nog:quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, de apocalyps![]()
![]()
Ik verheug me er al op
MM, ging jij ook je haar uit trekken om een nestje van te maken?quote:
OMG ze geeft advies over hoe je in een maand van littekens in je gezicht afkomtquote:
Op BeautySjien raden ze aan om Lush conditioner in je kwasten te doen, zodat die lekker gaan ruikenquote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter... NEEEEEEE LIPGLANS!!!!!!
Afwasmiddel!!! Kut.
Ik ook!! Ik ben heel benieuwd hoe ik 21-12 aan mijn einde komquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, dit nog:
I can't wait!
Zombies en hel ende verdoemenis overal
Ik word net geen 30quote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik ben heel benieuwd hoe ik 21-12 aan mijn einde kom
Die mensen moet toch hun blog afgepakt wordenquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op BeautySjien raden ze aan om Lush conditioner in je kwasten te doen, zodat die lekker gaan ruiken
Jij ging het nog echt kijken ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG ze geeft advies over hoe je in een maand van littekens in je gezicht afkomtDAT KIND IS 12??!!!??!!!
Nee maar ik had daarna wel opeens veel haaruitvalquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
MM, ging jij ook je haar uit trekken om een nestje van te maken?
Ik word net geen 29quote:
Hij zit in het pensioenfonds van zijn werk? Dat is toch logisch wel?quote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn pa
Hij heeft nachtdienst, krijg ik opeen een mail. Hij zit ook in het pensioenfonds van zijn werk, gaan ze uiteten bij Chateau St. Gerlach![]()
Zegt hij "Kijk ik kom tenminste nog eens ergens". Ik oets terugmailen. Stuurt hij dan: "Je mag mij brengen, dan ben jij er ook geweest."
Bwhehehehequote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef megamandy het volgende:
Mijn pa
Hij heeft nachtdienst, krijg ik opeen een mail. Hij zit ook in het pensioenfonds van zijn werk, gaan ze uiteten bij Chateau St. Gerlach![]()
Zegt hij "Kijk ik kom tenminste nog eens ergens". Ik oets terugmailen. Stuurt hij dan: "Je mag mij brengen, dan ben jij er ook geweest."
En dat meisje van die film als kind krijgenquote:Op zondag 1 april 2012 01:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die mensen moet toch hun blog afgepakt worden
Ik denk dat ik uitglij in de badkamer en met mijn hoofd op de wastafelrand klapquote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik word net geen 29![]()
Ik denk dat ik in een scheur in de aarde ga vallen omdat ons huis ineens op een breuklijn blijkt te staan
Dat denk ik wel jaquote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar ik had daarna wel opeens veel haaruitvalmisschien was dat wel de bedoeling geweest!
quote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Diconnected het volgende:
Hij vond het ook erg leuk en gezellig en voor herhaling vatbaar.
quote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik word net geen 29![]()
Ik denk dat ik in een scheur in de aarde ga vallen omdat ons huis ineens op een breuklijn blijkt te staan
Nou, da's mooi!quote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Diconnected het volgende:
Hij vond het ook erg leuk en gezellig en voor herhaling vatbaar.
Jij wil een GTST-Isabella'tje pullenquote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uitglij in de badkamer en met mijn hoofd op de wastafelrand klap
MEEST NUTTELOZE DOOD EVAH
quote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welkon fillum is het????quote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dat meisje van die film als kind krijgen
Nee dat deed Bradley Cooper in die film van net alquote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijken wassenquote:
Ooh ik bedoel het bestuurquote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij zit in het pensioenfonds van zijn werk? Dat is toch logisch wel?
En: hehehe, lekkere naaierd is je vader welBeetje lekker maken met zoiets en dan mag jij alleen brengen
![]()
Da's ook van die Camiel nog iets toch?
21-12-2012 natuurlijkquote:
Zeker, wie unnen eckten baasquote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijken wassen
Ofnee, Wie unnen eckten baas is jouwe toch?
Oosterwegel ofzo?quote:Op zondag 1 april 2012 01:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik bedoel het bestuur
Ja Camiel Oostvlegel ofzoiets? Maar dat klinkt heel raar die naam als ik het zo typ
Case 39quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welkon fillum is het????
Dan ga ik hem downloaden kopen.
Weet nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee dat deed Bradley Cooper in die film van net al![]()
Is dat wijffie nu dood trouwens? Of komt ze in een deel 2 (uitmelken die hap) terug?
Goed ideequote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga hem nu eens even vragen wanneer ik hem dan weer zie
Damn you, nachtprogrammering in combi met wijn!quote:
Dat mis ik dan weer niet aan geen tv hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 01:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Damn you, nachtprogrammering in combi met wijn!
Jamaar Duivelquote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
Ik heb geen hand meer boven het water uit zien komen
En dan word je een zombie?quote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zal ik de dag voor mijn 30e eens dood gaan?
Een pandabeertje ontsnapt uit Blijdorp, blijkt hondsdol te zijn, mijn demente buurvrouw die ene kattenasiel heeft in Zeeland ziet het beestje en denkt dat het een kat is. Pandabeertje besmet haar en dan als ik mijn pakketje kom halen bij de buurvrouw bijt ze mijn strot door en bloed ik verspreid over 24 uur dood in de voortuin achter de zojuist geplante appelboom![]()
![]()
Goeden doodquote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zal ik de dag voor mijn 30e eens dood gaan?
Een pandabeertje ontsnapt uit Blijdorp, blijkt hondsdol te zijn, mijn demente buurvrouw die ene kattenasiel heeft in Zeeland ziet het beestje en denkt dat het een kat is. Pandabeertje besmet haar en dan als ik mijn pakketje kom halen bij de buurvrouw bijt ze mijn strot door en bloed ik verspreid over 24 uur dood in de voortuin achter de zojuist geplante appelboom![]()
![]()
HETE NEGERINNEN!quote:Op zondag 1 april 2012 01:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Damn you, nachtprogrammering in combi met wijn!
Ola chick!quote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb bijgelezen.En Unf's aangeraden filmpje het begin van gekeken.
Nou ben ik benieuwd of die tip werkt.
quote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb bijgelezen.En Unf's aangeraden filmpje het begin van gekeken.
Nou ben ik benieuwd of die tip werkt.
En die klauw had wel groter kunnen zijn man, lame ass special effectsquote:
Not tonightquote:Op zondag 1 april 2012 01:30 schreef Karzai het volgende:
als je rijp bent bent stuur dan effe een dm
KOPEN JONGUH! ALI ILLEGALIquote:Op zondag 1 april 2012 01:29 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, oeh oeh oeh!!
Ik kan de nieuwe HIMYM van deze week nog neerladen
Haha echt? Ik let niet echt op die mensen uit de "Limbourgious" groepquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oosterwegel ofzo?
Die dude die echt OVERAL boeken van zichzelf met zichzelf en zijn vrouw erin neer legt![]()
![]()
nee dan ga ik dood, ook zombies gaan dood op 21-12-2012!quote:
En ze had ook wel door die gammele deur de eerste keer kunnen rammenquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En die klauw had wel groter kunnen zijn man, lame ass special effects
Alle boeken en papieren dingen in het Kruisherenhotel stonden ze opquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha echt? Ik let niet echt op die mensen uit de "Limbourgious" groep
Ohquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dan ga ik dood, ook zombies gaan dood op 21-12-2012!
Ja joh, ik ben net een uur klaar met werkenquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi! Wat zijn jullie allemaal nog actief en wakker joh.
Weekend jonguh! Slapen doe je maar op je werkquote:Op zondag 1 april 2012 01:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi! Wat zijn jullie allemaal nog actief en wakker joh.
En alleen maar vrouwen hierquote:
Oja dat is ook van hem natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 01:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle boeken en papieren dingen in het Kruisherenhotel stonden ze op
Ja dattus dus.. dat had echt veel beter gekundquote:Op zondag 1 april 2012 01:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ze had ook wel door die gammele deur de eerste keer kunnen rammenEn als ze iemand op afstand wespen uit zn oor kan laten komen kan ze ook wel iemand achter een deur aanpakken
Jou snap ik, Dico snap ik (want elke kans om te kletsen metquote:Op zondag 1 april 2012 01:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben net een uur klaar met werken
27/Feb/quote:
Volgens mij heeft die knakker alle mooie plekjes in limburg opgekocht ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 01:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat is ook van hem natuurlijkwas vergeten dat jij daar was geweest.
Oh ja, soms vergeet ik dat heel veel mensen wel gewoon uit kunnen slapen op zondag.quote:Op zondag 1 april 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weekend jonguh! Slapen doe je maar op je werk
Het zijn de nagellakdampen denk ikquote:
Stille hint dat je uit je bek meurt?quote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een pakje kauwgom met een lintje eromheen en LOVE *Je naam* onder de kerstboom gevenVoor een EXTRA SPECIAL HOLIDAY
Nachtmensch I izquote:Op zondag 1 april 2012 01:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jou snap ik, Dico snap ik (want elke kans om te kletsen metaangrijpen) en mezelf snap ik. Maar waarom de rest nog niet slaapt weet ik niet.
Dat doen de illuminati!quote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
27/Feb/
19/Mar/12
09/Apr/12
Wat zijn zit voor stomme gaten in airdates???![]()
![]()
Ik ook hoor. Maar dan nog ben ik niet zoveel activiteit om half 2 gewend.quote:Op zondag 1 april 2012 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nachtmensch I izKip en Mandy ook
Wat doe jij dan op zondag?quote:Op zondag 1 april 2012 01:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, soms vergeet ik dat heel veel mensen wel gewoon uit kunnen slapen op zondag.
Veel te vroegquote:Op zondag 1 april 2012 01:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jou snap ik, Dico snap ik (want elke kans om te kletsen metaangrijpen) en mezelf snap ik. Maar waarom de rest nog niet slaapt weet ik niet.
Ik gniffelde ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat doen de illuminati!
(dat roep ik weleens lukraak op mijn werk en 1 collega begint dan te gniffelen)
Naja dat verklaart op dit moment waarom de mensen die er zijn er zijn denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar dan nog ben ik niet zoveel activiteit om half 2 gewend.
Zeker weten!quote:Op zondag 1 april 2012 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nachtmensch I izKip en Mandy ook
Naar de kerk. Let eens op manquote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op zondag?
Wanneer ga je verhuizen trouwens? Volgende week ofzo toch?
+ honderdmiljoenmiljardquote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker weten!
Heerlijk, de nacht!
Als ik 's nachts zou kunnen werken, zou ik het doen
Wat dan betreft is een eigen bedrijf wel aanlokkelijk...
quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik vanaf mijn moeder en stiefvader met mijn broertje naar huis reed om een uurtje of 2 snachts. En toen begon hij serieus over de Illuminatiequote:Op zondag 1 april 2012 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat doen de illuminati!
Ik moest nu ook gniffelenquote:Op zondag 1 april 2012 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat doen de illuminati!
Heb je e-reader of analoog (quote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef Lindytje het volgende:
De friettent was echt treurig vanavond trouwens... Ik denk dat we tussen 21.00 en 23.00 6 klanten hebben gehad...
Ik ben wel weer een stuk verder in hongerige spelen deel 3
Zo ben ik, wie unnen eckten baasquote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Lindy heeft het heel goed onthouden!
En qua verhuizen, volgende week iig kijken of ik alles geverfd kan krijgen met het vloertje erin.
Oh ja!quote:
Die zijn er ook echtquote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik vanaf mijn moeder en stiefvader met mijn broertje naar huis reed om een uurtje of 2 snachts. En toen begon hij serieus over de IlluminatieDat die er echt zijn
Dit!!quote:Op zondag 1 april 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeker weten!
Heerlijk, de nacht!
Als ik 's nachts zou kunnen werken, zou ik het doen
Wat dan betreft is een eigen bedrijf wel aanlokkelijk...
whehehehehhhehe!quote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik vanaf mijn moeder en stiefvader met mijn broertje naar huis reed om een uurtje of 2 snachts. En toen begon hij serieus over de IlluminatieDat die er echt zijn
E-reader-functie op mijn galaxy notequote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je e-reader of analoog () boek?
Wel treurig inderdaad met zo weinig klanten.
Ik wil nog steeds een keer patatjes komen eten bij jou
Mede Fokker en ubernerdje, dat scheeltquote:Op zondag 1 april 2012 01:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moest nu ook gniffelen
Helaas ben ik bang dat ze bij mijn werk zoiets niet snappen
Ja dat! Gewoon lekker een rustgevoel. Is toch mijn eigenlijkste echte bioritme denk ik. Is ook echt altijd al zo geweest namelijkquote:Op zondag 1 april 2012 01:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit!!
En ik heb 's nachts ook een relaxter gevoel. Dat ik niks móet ofzoBehalve als ik een allnighter voor school doe maar dat komt bijna nooit voor
Kun je geen friet en snacks meenemen naar een meet? En daar de frietenbakker van Tilburg uithangenquote:Op zondag 1 april 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
E-reader-functie op mijn galaxy note![]()
Ja, was echt treurig... en dan sta je met z'n tweeën... te staan.
En jaaaaaaaaaaaa, friet komen eten!!!![]()
Jawelquote:Op zondag 1 april 2012 01:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die zijn er ook echtWist je dat niet?
Ik heb dat ook!quote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat! Gewoon lekker een rustgevoel. Is toch mijn eigenlijkste echte bioritme denk ik. Is ook echt altijd al zo geweest namelijk
Mijn vader heeft het ook zijn hele leven gehad
Ja, dat kan ik wel doen, maar dat is dan toch andersquote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je geen friet en snacks meenemen naar een meet? En daar de frietenbakker van Tilburg uithangen
Ik ben dus een mede-mongoolquote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik geloof trouwens ook heel makkelijk in al die conspiracy-dingen enzo...
Als ik boeken van Dan Brown lees, dan denk ik vaak stiekem:
'Nou, dat zou nog best wel eens kunnen![]()
![]()
'
Ja, ik ben een mongol
Ik ook hoor! Maar ik ga me er niet in verdiepen ofzo. Dat ook weer nietquote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik geloof trouwens ook heel makkelijk in al die conspiracy-dingen enzo...
Als ik boeken van Dan Brown lees, dan denk ik vaak stiekem:
'Nou, dat zou nog best wel eens kunnen![]()
![]()
'
Ja, ik ben een mongol
Nee je de frietkraam achter je autootje meequote:Op zondag 1 april 2012 01:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel doen, maar dat is dan toch anders
Bwhehhehehehe, van die liedjes ja....quote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar dat ze overal zitten en ze luisteren ons af en hij noemde een hele rits liedjes po waar geheime boodschappen in zaten.
Toen zei ik maar: 'Heuj, doe is ff heel gauw gezellig!'
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat! Gewoon lekker een rustgevoel. Is toch mijn eigenlijkste echte bioritme denk ik. Is ook echt altijd al zo geweest namelijk
Mijn vader heeft het ook zijn hele leven gehad
quote:Op zondag 1 april 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee je de frietkraam achter je autootje mee
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 1 april 2012 01:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Zullen we samen een geheime club beginnen en raadsels oplossen en groepen ontmaskeren?
Nee, dat ook weer niet...quote:Op zondag 1 april 2012 01:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar ik ga me er niet in verdiepen ofzo. Dat ook weer niet
Of je hoort "Paul McCartney wil niet klaverjassen" ofzo, whehehehehequote:Op zondag 1 april 2012 01:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehhehehehe, van die liedjes ja....
'als je hem dan achterstevoren afspeelt, dan hoor je iets op 1.29 en als je dan heel goed luistert dan hoor je 'schatkamer' '![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 01:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lin! Moet je de 21e van april werken?? Vraag of je in Amsterdam mag werken, komen we friet bij je halen en kan je daarna mee naar de NoT
Hehehehe, je zei trekkenquote:
Als mijn schoonvader over 11 sept begint stopt ie niet meerquote:Op zondag 1 april 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet je eens Zeitgeist kijken, o.a. over de WTC-torens en hoe die wel/niet konden instorten. Is wel freaky.
ik geloof er niet meteen in ofzo, maar het zet je wel aan het denken.
De wereld/politiek/mensheid/economie is toch verdorvener dan we denken, heb ik vaak als achtergrond als idee
quote:Op zondag 1 april 2012 01:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Wij wisselen alleen met Breda en Den Bosch
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op zondag 1 april 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet je eens Zeitgeist kijken, o.a. over de WTC-torens en hoe die wel/niet konden instorten. Is wel freaky.
De wereld/politiek/mensheid/economie is toch verdorvener dan we denken, heb ik vaak als achtergrond als idee
Whahahahaha, heerlijk als mensen dat dan delen met anderen ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als mijn schoonvader over 11 sept begint stopt ie niet meerDie heeft allemaal dvd's en docu's over die theorieën.
Klaverjassen ook echtquote:Op zondag 1 april 2012 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of je hoort "Paul McCartney wil niet klaverjassen" ofzo, whehehehehe
Loik! Ik vind die met die opengeratste luipaardenprint tof! Zouden ze die in andere soorten hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280850051294
Deze heb ik net gefaald.
Zit je lekker, op verjaardagsvisite. Hup tv aanquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahahaha, heerlijk als mensen dat dan delen met anderen ook![]()
Ik hou mijn idiote ideeen meestal maar voor mezelf![]()
Of ik deel ze hier of met die nerd-vriend/collega, dat wel weer wel
Ja vind hem zo gaaf! En het is dus een namaak van een keidure Konad versie, en dit was nog geen 4 euro. Nou hopen dat het een beetje fatsoenlijk stempelt.quote:Op zondag 1 april 2012 01:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Loik! Ik vind die met die opengeratste luipaardenprint tof! Zouden ze die in andere soorten hebben?
BREAK ALL THE RULESSSSquote:
Wij zijn die mensen die het koningshuis e.d. in bezit hebben.quote:
Ja dattus dusquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!
Dat er bommen in zouden zitten en dat je die voorafgaand aan de instorting steeds af ziet gaan enzo
Ik heb daar heel veel over gekeken
quote:Op zondag 1 april 2012 01:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja vind hem zo gaaf! En het is dus een namaak van een keidure Konad versie, en dit was nog geen 4 euro. Nou hopen dat het een beetje fatsoenlijk stempelt.Maar volgensmij hebben ze dat effect alleen op deze, en dus alleen met luipaardenprint.
Weet je waarom de Beatles nooit klaverjasten?quote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klaverjassen ook echt![]()
Ik deed een ron brandsteder![]()
FUCK YOU AND YOUR RULES!quote:
heerlijk op zijn tijdquote:Op zondag 1 april 2012 01:48 schreef megamandy het volgende:
Dan moet je eens in BNW kijkenheerlijk tijdverdrijf!
Maar ik zag laatste niet meer het 9/11 topic, was zeker teveel ruzie
True storyquote:Op zondag 1 april 2012 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BREAK ALL THE RULESSSS
[..]
Wij zijn die mensen die het koningshuis e.d. in bezit hebben.
Zo ben ik eigenlijk de Prins Bernhard en is Lindy Margareth Thatcher en is Megamandy George Bush
Jonge ik ben een rooie rakker!quote:Op zondag 1 april 2012 01:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
BREAK ALL THE RULESSSS
[..]
Wij zijn die mensen die het koningshuis e.d. in bezit hebben.
Zo ben ik eigenlijk de Prins Bernhard en is Lindy Margareth Thatcher en is Megamandy George Bush
Duidelijk een gevalletje Mugabequote:
Kim Jung Ungquote:
Ik zei het, ik heb daar teveel shit over gezien...quote:Op zondag 1 april 2012 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dattus dus
En eigenlijk is het ook gewoon bizar wat er gebeurd is.
Enlighten mequote:Op zondag 1 april 2012 01:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je waarom de Beatles nooit klaverjasten?
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Iedereen weet toch dat George Bush dezelfde persoon is als Fidel Castroquote:
Ja weet niet preciesquote:Op zondag 1 april 2012 01:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat zou jij leuk gevonden hebben dan?
Paul McKaart-niequote:
Haha, fair enough. Op nagels vind ik het nog wel kunnen, maar daarna houdt het ook echt wel op.quote:Op zondag 1 april 2012 01:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja weet niet preciesMaar vind dat effect wel heel tof alleen luipaardprint vind ik een beetje
Ik ook...quote:Op zondag 1 april 2012 01:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb medelijden met de teruglezers
Ik ookquote:Op zondag 1 april 2012 01:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zei het, ik heb daar teveel shit over gezien...![]()
(als ik eenmaal ergens iets van wil weten, dan ga ik helemaal los man![]()
)
En ja, dat is ook bizar...
quote:Op zondag 1 april 2012 01:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
)
Ja zo ben ik ook welquote:Op zondag 1 april 2012 01:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
)
Lolwhut??quote:Op zondag 1 april 2012 01:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er zijn ook mensen die zeggen dat er niet eens vliegtuigen waren. Dat gaat wel een beetje ver
Ja kloptquote:Op zondag 1 april 2012 01:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, fair enough. Op nagels vind ik het nog wel kunnen, maar daarna houdt het ook echt wel op.
Ja allemaal photoshop en cgi endezo! Nooit opgevallen? Allemaal gemaakt door de mediaquote:Op zondag 1 april 2012 01:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lolwhut??
Die mensen zijn een beetje raar![]()
Is it a plane?????????? NOOOOquote:Op zondag 1 april 2012 01:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er zijn ook mensen die zeggen dat er niet eens vliegtuigen waren. Dat gaat wel een beetje ver
Stempelplaatjes.quote:Op zondag 1 april 2012 01:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kloptIk heb 1 stempelplaatje met luipaardprint. Op nagels vind ik het ook nog wel gaan.
Die ga ik eens zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja allemaal photoshop en cgi endezo! Nooit opgevallen? Allemaal gemaakt door de media
Zeer matigen goeie grap he, ik vond het er wel het goede tijdstip voor hehehehequote:Op zondag 1 april 2012 01:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter, ik zit hier gewoon te lolleren
quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stempelplaatjes.I want more!
Mijn moeder had op Tenerife ook Konad gezien, maar ze wist niet welke plates ik zou willen dus heeft niks meegenomen.
Ik doe dat soms ook... en dan zit ik ineens tot 5u 's morgens over het WTC endezeau te lezen (of om het even wat) en dan denk ik de volgende dag: WHY?????quote:Op zondag 1 april 2012 01:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Ja zo ben ik ook wel![]()
En dan kan ik dagen ergens in gaan wroeten, maar goed, meestal is het een soort huishoud ontwijkend gedrag tegenwoordig en vind ik het achteraf zonde van mijn tijd.
Aan de andere kant win ik wel altijd met Triviant
quote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeer matigen goeie grap he, ik vond het er wel het goede tijdstip voor hehehehe
Zeer goeden matigen garp jaquote:Op zondag 1 april 2012 01:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeer matigen goeie grap he, ik vond het er wel het goede tijdstip voor hehehehe
Ik heb er heel weinig.quote:Op zondag 1 april 2012 01:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zonde! Maarja straks had ze dubbele meegenomen. Had je er ook niks aan
Ik weet ze al niet eens meer...quote:Op zondag 1 april 2012 01:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik grijp nog steeds elke mogelijk voor "Het is groen met kaas" en "Het is groen en zit op een hekje" aan.
+1quote:Op zondag 1 april 2012 01:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Fok loopt te kutten hier![]()
![]()
Maaruh, tsja, die vliegtuigen zijn door weet ik hoeveel mensen gezien, dus da's vrij kansloos
Yep, precies dattusquote:Op zondag 1 april 2012 01:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik doe dat soms ook... en dan zit ik ineens tot 5u 's morgens over het WTC endezeau te lezen (of om het even wat) en dan denk ik de volgende dag: WHY?????![]()
Jij weer!!!quote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok ik zal het toegevenhet was mij! Megamandy
Ohh dan doet het vaak al minder pijn, als het niet echt scheelt qua prijsquote:Op zondag 1 april 2012 01:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er heel weinig.Ik zei al dat ze me gewoon had moeten smsen, ik heb een hele wishlist klaar joh! Maargoed, het was daar niet echt goedkoper ofzo, dus wat dat betreft maakt het niet zo heel veel uit.
Zo zonde van je tijd ja... maar op dat moment ZO boeiend!!quote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, precies dattus
EN Bambi: vertel maar dan
En kermit de stickerquote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet ze al niet eens meer...
Een satéprikker met kaas en een druif ofzo??
Cocktailprikker en een hek.quote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet ze al niet eens meer...
Een satéprikker met kaas en een druif ofzo??
quote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dan doet het vaak al minder pijn, als het niet echt scheelt qua prijs
quote:Op zondag 1 april 2012 01:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ok ik zal het toegevenhet was mij! Megamandy
Jaquote:
Dat moet ik eigenlijk ook doen, slapen...quote:Op zondag 1 april 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij doet echt heel erg vervelend hier, ik moet posts in 5 stappen ofzo posten.... met nog 3 x F5-en tussendoor
Ik ga maar slapen, ik zie jullie snel wel weer!
Tukse allen!
Tukse!!quote:Op zondag 1 april 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij doet echt heel erg vervelend hier, ik moet posts in 5 stappen ofzo posten.... met nog 3 x F5-en tussendoor
Ik ga maar slapen, ik zie jullie snel wel weer!
Tukse allen!
Oh, dan kan ik zo ook wel naar bed gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 02:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga in bed tv kijkenHeb moeie armen ensow
![]()
Ha, ook al! Ik zit morgen de hele tijd onzin de kletsen over jongeren en Occupy joh.quote:Op zondag 1 april 2012 02:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tukse!!
Ik ga ook maar eens.... moet over 12u op een verjaardag zijn en ik moet nog een opdracht voor school maken...
Tot morgen babes!
Die deed Spees bij mij op de meetquote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 1 april 2012 02:03 schreef megamandy het volgende:
Nou dan ga ik maar eens douchen
Adieje wa!
Ik zag het.quote:Op zondag 1 april 2012 02:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die deed Spees bij mij op de meet
Die las ik nogquote:Op zondag 1 april 2012 02:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die deed Spees bij mij op de meet
Ik dacht dat je met muis mij bedoelde, ik snapte het al nietquote:Op zondag 1 april 2012 02:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Daaag! *muis klikt al bijna het kruisje aan hoor*
Sommige dingen zijn dan ook echt wazig bij heel het WTC gebeurenquote:Op zondag 1 april 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga lekker douchen!quote:Op zondag 1 april 2012 02:49 schreef RenRen- het volgende:
Godverdomme bbq e.a. Nu wil ik niet meer slapen, wat een kutfilm
Lolwhut? Daar zou ik ook van schrikken jaquote:Op zondag 1 april 2012 02:53 schreef RenRen- het volgende:
Komt die kat ook nog eens mijn kat uitgekropen, schrok me dood
Ja en bedanktquote:Op zondag 1 april 2012 01:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb medelijden met de teruglezers
Awww lekkahhhhquote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lolwhut? Daar zou ik ook van schrikken ja
En mogguh Sjaantje (en anderen)
Ik ben net wakkergemaakt met een ontbijtje opbed met versgeperste 'appelsiene' erbij
Oh, en thnx hoor Bambi, nu heb ik die ook besteld, ik zat al een tijdje naar die konad te kwijlen maar ik vond 'm zo duur.. Trouwens, is 20 euro met verzendkosten een normale prijs voor een grote plate? Ik kreeg die invoice voor die met dat piratenpoesje en ik schrok nogal van de prijs..
Ik denk weinig; want hij is gaan voetballen en ik verwacht em vanavond pas ergens terugquote:Op zondag 1 april 2012 10:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Lol @ kat uit kat
RenRen, je had ook samen net ons moeten kijken, is veel leuker met dit soort films
Lekker ontbijt Trix! En ben benieuwd wat Priem terug krijgt
Of slaapt nog van het nachtbrakenquote:Op zondag 1 april 2012 10:21 schreef megamandy het volgende:
Ik denk wat is het hier rustig maar iedereen is natuurlijk leuk aan het teruglezen
Ik moet dalijk weer werken. Over een half uur vertrekken. Maar heb helemaal geen zin om op te staanquote:
Je hoeft mij niet te betalen, dat trek ik wel van het bedrag wat we ooit terug krijgen afquote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben net wakkergemaakt met een ontbijtje opbed met versgeperste 'appelsiene' erbij
Oh, en thnx hoor Bambi, nu heb ik die ook besteld, ik zat al een tijdje naar die konad te kwijlen maar ik vond 'm zo duur.. Trouwens, is 20 euro met verzendkosten een normale prijs voor een grote plate? Ik kreeg die invoice voor die met dat piratenpoesje en ik schrok nogal van de prijs..
Oh had ik vorig keer ook.. Toen ook maar gewoon uitgeborsteld en giga volume haarquote:Op zondag 1 april 2012 11:15 schreef megamandy het volgende:
Oja mijn krullen zijn misluktwas nig kletsnat. Heb het proberen te redden door voorzichtig te föhnen maar het zakte meteen weer uit.
Maar ik heb nu wel volume
Lin; voor op je sitequote:Op zondag 1 april 2012 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Die hippo! Omg! Giev!
En tevens daarbij ook: goedemorgen!
details!quote:Op zondag 1 april 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Goedemiddag! Vannacht heel lang gepraat met le date
Sorry.quote:Op zondag 1 april 2012 10:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zit ook niet echt nuttig te wezen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit al een uur tegen mezelf te zeggen dat ik toch maar iets moet gaan doen... Al is het maar een wasje draaienLuiheid; i haz
Ik las emquote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit ook niet echt nuttig te wezen hier.
Oh en Masja heeft een 1 april grap uitgehaald. Haha...
Als ze je een beetje kennen vast nietquote:Op zondag 1 april 2012 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Die 'grap' van Masja![]()
Ik heb net vriendinnen gewhatsappt dat ik twee jack russel pups heb gekocht, met foto erbij enzo. Ben benieuwd of ze erin trappen
Er is er nu al 1 van de 7 ingetrapt andersquote:Op zondag 1 april 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ze je een beetje kennen vast niet
quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is er nu al 1 van de 7 ingetrapt anders
quote:Op zondag 1 april 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, ik weet het zo net nog niet hoor
Volgend jaar pak ik jullie tere onschuldige zieltjes wel![]()
Nu even brood eten en mega sloot koffie drinken
ze zijn op wintersport trouwensquote:Na daar sta je dan om half 11 buiten voor je vakantie appartement met de brandweer ambulance en politie. Ik nog niet in pyama de kids wel. BRAND. Jawel. Veroorzaakt door Bob en Willem. Gelukkig valt alles me dankzij oma.die ff terug kwam om na de kids te kijken. Die heeft ons gewaarschuwd. Anders hadden wij t niet gered. T huis is van hout. En is er alleen rookschade .
1 april? Ik geloof echt niks vandaag.quote:Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg staat dit bericht ineens op fb vanzijn tante
[..]
ze zijn op wintersport trouwens
Artikel in duitse (?) krantquote:Op zondag 1 april 2012 13:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 april? Ik geloof echt niks vandaag.
Ze heeft het bericht gisteravond geplaatstquote:Brand in Ferienwohnung in St.Anton a.A.:
Presseaussendung der SID Tirol
Am 31.03.2012 kam es gegen 21.45 Uhr in St. Anton am Arlberg in einer Ferienwohnung eines Gasthofes zu einem Herdbrand. Dabei verbrannten bzw. verschmorten verschiedene Kunststoffbehälter, welche sich am eingeschalteten Herd befanden. Der Kleinbrand konnte von einem Angestellten des Gasthofes mittels Pulverlöscher gelöscht werden. Durch den verbrannten Kunststoff kam es zu einer starken Rauchgasentwicklung. Die Feuerwehr musste das Gebäude unter Verwendung der Atemschutzgeräte lüften. Durch den Brand entstand Schaden am Herd sowie an der Kücheneinrichtung. Personen kamen nicht zu Schaden.
Artikel Nr: 152667 vom Sonntag, 01. April 2012, 11:38 Uhr.
Reaktionen bitte an die SID Tirol
quote:De schade in r huis valt mee veel roet. De keuken is nog heel alleen de kookplaat en de afzuiger zijn kapot. Maar wij kunnen.niet terug moet eerst schoongemaakt worden. We hebben gelijk n ander appartement gekregen. Oma heeft t meeste kast van dit avontuur zij was degene die mij waarschuwde. Wie weet wat er anders had gebeurd.
Ja die zijn elk jaar wel weer tofquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Tussenstand is 3 slachtoffers hier, eentje heb ik al een date mee dat ze naar die beestjes komt kijken
He bah zeg...quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Artikel in duitse (?) krant
[..]
Ze heeft het bericht gisteravond geplaatstDit heeft ze er vanmorgen op gezet:
[..]
Oooh, ok. Bah, eng zeg. Maar gelukkig is iedereen verder in orde.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Artikel in duitse (?) krant
[..]
Ze heeft het bericht gisteravond geplaatstDit heeft ze er vanmorgen op gezet:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |