Ga ze slaan met je krukkenquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want wonen alleen oude dakkies hierdenk dat het van de skatebaan hiernaast komt ofzo
Of een bejaarde heeft zijn wekkerradio verkeerd ingesteldquote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want wonen alleen oude dakkies hierdenk dat het van de skatebaan hiernaast komt ofzo
quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Lindytje het volgende:
Uft, de tweede optie. Ik ga gewoon niet
'wat vanzelf komt, gaat ook vanzelf weer weg'
Ben wel chronisch verkouden en overal allergisch voor... maar dat ontken ik altijdHoewel ik altijd 'volle longen' heb enzo
En?? Wat zegtie??quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Diconnected het volgende:
Nee tis echt muziek enzo
Oh en ik heb antwoord terug van
die ken ik helemaal niet, waar gaat die over en waar is die van?quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die reclame van Family Guy dat ie zo op een berg muntgeld springt, al zn botten breekt en roept: 'IT'S NOT A LIQUID!'
Word ik gewoon een beetje naar vanhet is een tekening!
TELLLLLL USSSSSSSSsquote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Diconnected het volgende:
Nee tis echt muziek enzo
Oh en ik heb antwoord terug van
Voor het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ken ik helemaal niet, waar gaat die over en waar is die van?
Kijk ik de laatste tijd te weinigquote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor het nieuwe seizoen.Elke zondag dacht ik. Die reclame komt echt vet vaak op CC.
Dat stukje is zo awesomequote:Op zondag 1 april 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die reclame van Family Guy dat ie zo op een berg muntgeld springt, al zn botten breekt en roept: 'IT'S NOT A LIQUID!'
Word ik gewoon een beetje naar vanhet is een tekening!
OMG!! Is dat dat hyperkind??quote:Op zondag 1 april 2012 01:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom krijg ik dit als aanbevolen video op joetjoep?
Schijnzwanger net als konijnenquote:Op zondag 1 april 2012 01:18 schreef megamandy het volgende:
Ik ben de laatste jaren alleen maar naar de dokter geweest als ik van pil wisselde of nacontrole daarvan![]()
Ooh en vorig jaar omdat ik pijn in mijn borsten hadis er ook een echo gemaakt bleek dat mijn melkklieren dachten dat ik zwanger was ofzo
Gofter... NEEEEEEE LIPGLANS!!!!!!quote:En inderdaad, er komt wat blauw/paarsige kleur vanaf. Voor je het gaat gebruiken even goed wassen dus, met water en babyshampoo (of een kwastenreiniger), of gewoon niet nat gebruiken.
Oh ja, dit nog:quote:Op zondag 1 april 2012 01:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, de apocalyps![]()
![]()
Ik verheug me er al op
MM, ging jij ook je haar uit trekken om een nestje van te maken?quote:
OMG ze geeft advies over hoe je in een maand van littekens in je gezicht afkomtquote:
Op BeautySjien raden ze aan om Lush conditioner in je kwasten te doen, zodat die lekker gaan ruikenquote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter... NEEEEEEE LIPGLANS!!!!!!
Afwasmiddel!!! Kut.
Ik ook!! Ik ben heel benieuwd hoe ik 21-12 aan mijn einde komquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, dit nog:
I can't wait!
Zombies en hel ende verdoemenis overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |