Comfortzone is nog best gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel leuk en de moeite waard dus over die angst heen stappen
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo anders dan sommige andere meiden
In je eentje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Comfortzone is nog best gezellig eigenlijk.
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.
Beetje initiatief van die meiden mag ook wel hoor.
Wel allemaal geëmancipeerd maar bij dit soort dingen moet de man het toch maar weer doen.
Have fun forever alone danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
nou laat ze eens meelezen hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoor
En vooral zonder pijn en afwijzing.quote:
Maar als jij vanavond iets gepland hebt, morgen heb je ook wat te doen, en komende week heb je het druk met werk/school. Dan ga je toch ook niet zomaar smsen om iets te gaan doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoor
Goed plan ik zal een link doorsturen aan haarquote:
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmzzz.. lastig
Ow wat zijn sommige meiden toch suf
sorry
Ik weet het niet meer wat ik er nu mee aan moet. Ze wil nu geen relatie omdat ze uit een rotrelatie komt haar leven een puinhoop is etc. Maar je kan toch wel iets terug sturen of op zijn minst duidelijk zijn wat je nu wil. Nu heb ik geen idee.
[..]
Have fun forever alone dan
Bedankt.quote:
Nouja weet niet wat de verhouding man/vrouw is hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz ja, ik zal het eens zeggen
Ik laat wel even wat van me horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als jij vanavond iets gepland hebt, morgen heb je ook wat te doen, en komende week heb je het druk met werk/school. Dan ga je toch ook niet zomaar smsen om iets te gaan doen?
Daar pas ik voor. Als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil je ruilen met mij?
Dan voel je eens pijn
Watje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
valt me tegen dat er nog niemand corrigeerd dat zo'n ding een sjerp heetquote:
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer wat ik er nu mee aan moet. Ze wil nu geen relatie omdat ze uit een rotrelatie komt haar leven een puinhoop is etc. Maar je kan toch wel iets terug sturen of op zijn minst duidelijk zijn wat je nu wil. Nu heb ik geen idee.
[..]
Have fun forever alone dan
alstuquote:
Ik zal het niet ontkennen hoor.quote:
ja het zijn niet echt internetmeisjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet niet wat de verhouding man/vrouw is hier.
Maar meer meiden kan wel denk
Heehe vertel??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het zijn niet echt internetmeisjes
quote:
Ach jij bent tenminste nog leuk en aardigquote:
ja maar misschien zit ze wel eventjes in de knoop enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat weet ik ook wel maar dan nog kan zij toch ook wel iets laten horen.
Je zult een leeg bestaan gaan leiden/lijden dan, en dat zou jammer zijn.....quote:
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pcquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het zijn niet echt internetmeisjes
Uhuhquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef clevy het volgende:
[..]
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pc
ik wist wel dat ze bestonden !!!!!quote:
Zou kunnen, nee ze is weg met een vriendin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar misschien zit ze wel eventjes in de knoop enzo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef clevy het volgende:
[..]
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pc
Genoeg mensen vinden me irritant en aardig heb je zelf in de hand.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog leuk en aardig
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zitten niet vaak op internet
Druk met werk enzo
Dat ze geen initiatief nemen is een hint. Ze heeft (nog) geen interesse.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.
Beetje initiatief van die meiden mag ook wel hoor.
Wel allemaal geëmancipeerd maar bij dit soort dingen moet de man het toch maar weer doen.
Oh dat klopt, ach jij bent nog jongquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg mensen vinden me irritant en aardig heb je zelf in de hand.
Ik verander vrij snel van standpunt hoor maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult een leeg bestaan gaan leiden/lijden dan, en dat zou jammer zijn.....
Tijdens het stappen? Winkelen? Overal eigenlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Het zijn meiden die initiatief nemen, dus oftewel (in mijn gedachte dan) ze kunnen elke man krijgen die ze willen.
Waar en hoe doen ze dat dan?
Ja zou kunnen. Weet het niet wanneer weet je dat ze wel interesse heeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ze geen initiatief nemen is een hint. Ze heeft (nog) geen interesse.
The woman has a point.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keuze aan het maken ben!quote:
Dacht ik alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar pas ik voor. Als je het niet erg vindt.
Damn... ben nu al jaloersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keuze aan het maken ben!![]()
Have funquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik een keuze aan het maken ben!![]()
Ja leg het geheim dan eens uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens het stappen? Winkelen? Overal eigenlijk
Tsja, dat of ze is gewoon heel druk, of is niet van het spontaan contact opnemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Weet het niet wanneer weet je dat ze wel interesse heeft?
Geen idee, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verander vrij snel van standpunt hoor maak je geen zorgen.
Denk je dat ik die comfortzone mijn hele leven volhoud, tuurlijk niet.
Of ze is verlegen? Dat kan ook tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het nu al niks, ik vind het allebei niks.quote:
Kom langs danquote:
Will do!quote:
En als de man dan ook verlegen is gebeurd er natuurlijk nooit watquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ze is verlegen? Dat kan ook toch
Ja, door oogcontact, verder komt het meestal niet in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, dat of ze is gewoon heel druk, of is niet van het spontaan contact opnemen.
Als ze je aandacht vraagt. Veel meiden laten het wel merken als ze iemand zien zitten.
Hoogstwaarschijnlijk ga je dit heel je leven vol houden..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nu al niks, ik vind het allebei niks.
Ach al gebeurt het op mijn 30ste, aan het einde maakt die die paar jaar verschil niet eens zoveel uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat klopt, ach jij bent nog jongjij komt er wel voor je 21ste ben jij ontmaagd
Hoe merk je dat als ze je ziet zitten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, dat of ze is gewoon heel druk, of is niet van het spontaan contact opnemen.
Als ze je aandacht vraagt. Veel meiden laten het wel merken als ze iemand zien zitten.
Jup, maar op zich is het verschil tussen verlegen maar iemand wel leuk vinden, verlegen en iemand niet leuk vinden en iemand gewoon niet leuk vinden (leuk vinden in de relatiezin dus) meestal wel te merken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ze is verlegen? Dat kan ook toch
Dat is zeker waar, en hopelijk blijft het niet bij die ene keerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach al gebeurt het op mijn 30ste, aan het einde maakt die die paar jaar verschil niet eens zoveel uit.
Ik denk het ook, alleen blijven is kut, maar versieren is ook kut. Het is net politiek al partijen zijn kut maar je moet toch op 1 stemmen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ga je dit heel je leven vol houden..
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja leg het geheim dan eens uit.
Tijdens het winkelen hoe gaat dat?
TC?quote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
Ben weer wakker, wie komt er gezellig naar de TC
Dan heb ik een probleemquote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmzz ja hoe gaat dat, vanzelf
![]()
Gewoon flirten met de mannenOogcontact zoeken
Half naakt uit een kleedhokje lopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja leg het geheim dan eens uit.
Tijdens het winkelen hoe gaat dat?
Jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als de man dan ook verlegen is gebeurd er natuurlijk nooit wat
Mag ik mee?quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even mijn prive-jet klaarmaken voor de start! Momentje, ik kom er zo aan
Oogcontact is een goed begin, en een dikke vet hint jou kant op dat ze wel gezellig met je zou willen praten. Probleem is alleen dat jij niet van je kont af komt en naar haar toe stapt, en dan laten zij het ook maar zitten. Zij heeft tenslotte al een stap gezet met oogcontact, nu is het aan jou daar wat mee te doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, door oogcontact, verder komt het meestal niet in mijn ervaring.
Ja maar nu zie je het als vrouw die daar makkelijk in is blijkbaar waar trouwens helemaal niks mis mee is.quote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmzz ja hoe gaat dat, vanzelf
![]()
Gewoon flirten met de mannenOogcontact zoeken
Wel pijnlijk als ze je blijft aankijken en er met veel moeite een glimlach uitperst.quote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
aan de blik in hun ogen,
daarnaast moet je een focking slechte grap vertellen, die echt niet goed is gewoon. Als ze daar om kunnen lachen dan vindt ze je leuk
ja maar hij wilt weten hoe hij dat kan merken... of ze hem leuk vindquote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, maar op zich is het verschil tussen verlegen maar iemand wel leuk vinden, verlegen en iemand niet leuk vinden en iemand gewoon niet leuk vinden (leuk vinden in de relatiezin dus) meestal wel te merken.
Je hebt nog vrienden die van mij zijn weg... De laatste een 3tal weken terug begint nu langzaam door te dringenquote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk het ook, alleen blijven is kut, maar versieren is ook kut. Het is net politiek al partijen zijn kut maar je moet toch op 1 stemmen.
Ik zal mijn broek voortaan uit doen als ik een meisje leuk vind.quote:
Heyquote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
Ben weer wakker, wie komt er gezellig naar de TC
Fovever alone dus maarquote:
Hai kom jij ook naar de TC?quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou zou ik niet doen zo meteen op je eerste date !
Echt zo'n vrouwenuitspraakquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact is een goed begin, en een dikke vet hint jou kant op dat ze wel gezellig met je zou willen praten. Probleem is alleen dat jij niet van je kont af komt en naar haar toe stapt, en dan laten zij het ook maar zitten. Zij heeft tenslotte al een stap gezet met oogcontact, nu is het aan jou daar wat mee te doen.
Zo werk het nou eenmaal vaak met het eerste contact, deal with it.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Half naakt uit een kleedhokje lopen.
dat is toch makkelijkquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleemoogcontact zoeken dat ik kan niet
ja dat verhaal ken ik.quote:
Dit vriend die het dichtsbij me staat woont aan de andere kant van het land en is in het weekend bij haar vriend.quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je hebt nog vrienden die van mij zijn weg... De laatste een 3tal weken terug begint nu langzaam door te dringen
dan weet je dat het niks wordt. Had het laatst nog met een meisje uitgeprobeerd. Eerst een slechte grap verteld, daarna begon ze te lachen (dus geen glimlach, ook echt met geluidquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel pijnlijk als ze je blijft aankijken en er met veel moeite een glimlach uitperst.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als ze je ziet zitten?
Gut gaan we er toch nog uitkomen.
Een avond het gezellig hebben met elkaar.
Maarja dat heb ik ook met meiden waar ik niks mee wil. of hun niet met mij.
Waar zie je het nou aan?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact is een goed begin, en een dikke vet hint jou kant op dat ze wel gezellig met je zou willen praten. Probleem is alleen dat jij niet van je kont af komt en naar haar toe stapt, en dan laten zij het ook maar zitten. Zij heeft tenslotte al een stap gezet met oogcontact, nu is het aan jou daar wat mee te doen.
Zo werk het nou eenmaal vaak met het eerste contact, deal with it.
En waarom vind je dan geen nieuwe vrienden?quote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vriend die het dichtsbij me staat woont aan de andere kant van het land en is in het weekend bij haar vriend.
Ik zie mijn vrienden alleen op school nog. Of gewoon niet.
Je gaat eerst een praatje met iemand maken en kijkt ze daarna pas aan?quote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Oogcontact geld als eerste contact?
Nee hoor, want als je merkt dat de man ook naar je kijkt, en oogcontact zoekt, dan stap je er toch op af... Zo doen wij datquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar nu zie je het als vrouw die daar makkelijk in is blijkbaar waar trouwens helemaal niks mis mee is.
maar de meeste meiden laten het weer meer van de man afhangen..?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal mijn broek voortaan uit doen als ik een meisje leuk vind.
Ja maar om nou te zeggen dat iemand initiatief heeft genomen tot contact.quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat eerst een praatje met iemand maken en kijkt ze daarna pas aan?
*leuk pratenquote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Oogcontact geld als eerste contact?
Toen je een relatie had, toen merkte je toch ook dat die meid je zag zitten op dat moment?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als ze je ziet zitten?
Gut gaan we er toch nog uitkomen.
Een avond het gezellig hebben met elkaar.
Maarja dat heb ik ook met meiden waar ik niks mee wil. of hun niet met mij.
Waar zie je het nou aan?
Er zijn geen mensen meer om vrienden mee te worden, daarnaast ben ik niet zo spannend dus word ik niet echt makkelijk vrienden met de spannende gasten uit de klas. Die met een leven en dergelijke.quote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
En waarom vind je dan geen nieuwe vrienden?
Niet voor iemand die autistisch zoals ikquote:
Ik ben het met money eens.quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar om nou te zeggen dat iemand initiatief heeft genomen tot contact.
Dat laatste zie je verkeerd. Oogcontact/glimlachen is voor vrouwen al een stap die ze zetten, waar de man op kan reageren. Als ze niets van flirten oid doen dan motten ze je gewoon niet.quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar nu zie je het als vrouw die daar makkelijk in is blijkbaar waar trouwens helemaal niks mis mee is.
maar de meeste meiden laten het weer meer van de man afhangen..?
Ben je nu serieus?quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
*leuk praten
*oogcontact
*mob nummer
check check check en nog weet ik het niet...?
Ik begrijp je probleem, mijn leven is ook niet meer zo spannend en om nu ieder weekend uit te gaa n in de hoop van... I have tryedquote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen meer om vrienden mee te worden, daarnaast ben ik niet zo spannend dus word ik niet echt makkelijk vrienden met de spannende gasten uit de klas. Die met een leven en dergelijke.
Heulemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je merkt dat de man ook naar je kijkt, en oogcontact zoekt, dan stap je er toch op af... Zo doen wij datHihi.
En tijdens het uitgaan, gewoon in de buurt van de man gaan dansen, beetje oogcontact.. beetje schudden met die kont op het juiste nummerEn bingo
quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je gaat eerst een praatje met iemand maken en kijkt ze daarna pas aan?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, zwak wel, ''ja ik keek eerst, jij moet maar beginnen met praten''
jij doet gelijk je broek naar beneden?quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Oogcontact maken geld als eerste stap? Dat is echt het stomste wat ik ooit gehoord heb sorry money.
In welk opzicht is dat een ''stap''quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij doet gelijk je broek naar beneden?
Het is nou eenmaal hoe het werkt voor veel dames, als je daar niet mee om kan gaan wens ik je veel plezier met je linker- (danwel rechter-) hand. Ik geef je hier nu enkel een inzicht in, als je dat lekker weg wil wuiven als een vrouwenuitspraak is dat your loss.quote:
Yep zo ging het ook, maar zij was ook een meid die zelf het initiatief nam.quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Toen je een relatie had, toen merkte je toch ook dat die meid je zag zitten op dat moment?
Er gaat geen lampje branden op haar voorhoofd ofzo hoor, je moet het wel een beetje aan kunnen voelen inderdaad. Maar alleen gezellig praten is gewoon gezellig praten, dat hoeft niet meteen meer te betekenen vanuit haar kant. Als ze nou steeds dichterbij gaat zitten, je been/arm/schouder aanraakt, veel glimlacht (om niks), aan haar haar zit te friemelen, haar lippen zomaar aanraakt, je diep in je ogen aankijkt, zwoel (probeert) te kijken, DAN is het waarschijnlijk wel meer dan enkel gezellig praten.
dan kom je de verkeerde meiden tegenquote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Heulemaal niet.
Ik heb zat oogcontact gehad maar niet dat er een meid dan naar me toe komt lopen.
Want dat moet dan weer van de man komen want dat is wat ze verwachten?
Jij noemt het een stap, dat is wat anders dan dat dat blijkbaar de werkelijkheid is.quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal hoe het werkt voor veel dames, als je daar niet mee om kan gaan wens ik je veel plezier met je linker- (danwel rechter-) hand. Ik geef je hier nu enkel een inzicht in, als je dat lekker weg wil wuiven als een vrouwenuitspraak is dat your loss.
weet ik veelquote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat een ''stap''
The hack, kijken doe je altijd, dat is geen stap te noemen.
of ze zijn bang om op een bangalijstje te komenquote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom je de verkeerde meiden tegen
Dus ik moet reageren danquote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat laatste zie je verkeerd. Oogcontact/glimlachen is voor vrouwen al een stap die ze zetten, waar de man op kan reageren. Als ze niets van flirten oid doen dan motten ze je gewoon niet.
Ik heb niemand om mee uit te gaan, ergo ik ga niet uit.quote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem, mijn leven is ook niet meer zo spannend en om nu ieder weekend uit te gaa n in de hoop van... I have tryed
Zegt de maagd tegen de dame met ervaring.quote:Op zondag 1 april 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Oogcontact maken geld als eerste stap? Dat is echt het stomste wat ik ooit gehoord heb sorry money.
Ik merk het niet eens als een meid oogcontact met zoektquote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom je de verkeerde meiden tegen
Ja zeker, maar jij hebt oogcontact gemaakt dus jij hebt de ''eerste stap gezet'' is gewoon dikke bullshit.quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel
Maar et oogcontact begint het wel altijd mee
ken het probleem, heb zelf niet 100000 vrienden, maar ee stuk of 10 dus ik ga ook niet elke dag uitquote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaan, ergo ik ga niet uit.
Nee, jij bent zwak dat je de ballen niet hebt zo'n meiske eens lekker het hof te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pff, zwak wel, ''ja ik keek eerst, jij moet maar beginnen met praten''
3x per jaar als ik geluk heb.quote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ken het probleem, heb zelf niet 100000 vrienden, maar ee stuk of 10 dus ik ga ook niet elke dag uit![]()
1x per week tops
Er is kijken, en oogcontact maken. Leer het verschil en je zal neuken.quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat een ''stap''
The hack, kijken doe je altijd, dat is geen stap te noemen.
A, je speelt op de persoon, erg zwak.quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt de maagd tegen de dame met ervaring.![]()
![]()
![]()
Ohja, en ik praat nu voor hoe veel vrouwen flirten aanpakken. Jij denkt dat beter te kunnen verwoorden?
Ja ik zeg dat nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zeker, maar jij hebt oogcontact gemaakt dus jij hebt de ''eerste stap gezet'' is gewoon dikke bullshit.
Ik ook niet meer... En probeer maar eens vrienden te maken als je een hele hutkoffer van een problematische verleden met je mee sleept.quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee uit te gaan, ergo ik ga niet uit.
Nee, het is de werkelijkheid hoe het voor veel meiden in zijn werk gaat. De een gaat verder dan oogcontact, de ander niet, maar bijna alle dames maken er gebruik van.quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij noemt het een stap, dat is wat anders dan dat dat blijkbaar de werkelijkheid is.
Maar thx voor de verheldering, nu snap ik dat ''vrouwen nemen ook wel eens initiatief'' een stuk beter.
oogcontact als 1e stap, sad but truequote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
A, je speelt op de persoon, erg zwak.
B, Nee ik kan dat niet beter verwoorden, ik zeg dat het aankijken van iemand een ''stap'' noemen bullshit is.
Alsof ik het verschil niet kenquote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is kijken, en oogcontact maken. Leer het verschil en je zal neuken.
das onzin, als je elkaar in de ogen kijkt dan weet je het.quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik merk het niet eens als een meid oogcontact met zoekt
problemen hebben is niet het probleem.. er slecht selectief over praten welquote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ook niet meer... En probeer maar eens vrienden te maken als je een hele hutkoffer van een problematische verleden met je mee sleept.
Anders lees je eens wat ik allemaal typ.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, het is de werkelijkheid hoe het voor veel meiden in zijn werk gaat. De een gaat verder dan oogcontact, de ander niet, maar bijna alle dames maken er gebruik van.
Accepteer de verschillen tussen mannen en vrouwen anders eens.
Even zonder grap, paar dagen mijn verjaardag raad eens wie er komt?quote:
Dat merken we inderdaad.quote:
Nee, we zijn allebei zwak, jij omdat je het een stap noemt, en ik omdat ik de ballen niet heb om een meisje het hof te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij bent zwak dat je de ballen niet hebt zo'n meiske eens lekker het hof te maken.
Een vraag als studie en je hebt me al beetquote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef clevy het volgende:
[..]
problemen hebben is niet het probleem.. er slecht selectief over praten wel
Het is geen bullshit, en dat eerste is gewoon de een ondersteuning waarom ik zoiets wel eens zou kunnen weten. Je hoeft het niet als aanval te zien, ik was gewoon nogal verbaasd dat je zo kon redeneren als onervaren persoon.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
A, je speelt op de persoon, erg zwak.
B, Nee ik kan dat niet beter verwoorden, ik zeg dat het aankijken van iemand een ''stap'' noemen bullshit is.
Waarom doet de vraag er zo toe. Stel gewoon voor om wat leuke dingen te gaan doen wanneer er telkens een smoes is om het niet te doen... wel dan weet je genoeg.quote:
Blijkbaar niet aangezien je het afdoet als bullshit en het vergelijkt met 'kijken doe je altijd'.quote:
waren we aan het vissen?quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een vraag als studie en je hebt me al beet
ik kwam uit een relatie van 4 jaar die heelveel tijd opslokte, beetje mijn vrienden verwaarloosd. Toen het uitging had ik niemand meer en zat ik in een vreemde stad vanwege studie ... zware momenten gekend.quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Even zonder grap, paar dagen mijn verjaardag raad eens wie er komt?
Die vriend zou komen maar dat zal hem niet meer gaan lukken
... vertel vertel, one night stand?quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat niet
Ik zou er sowieso op af gaan...Als ik leuk oogcontact terugkrijg dan
Hou effe in gedachte dan dat ik haar 1x heb gesproken.quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom doet de vraag er zo toe. Stel gewoon voor om wat leuke dingen te gaan doen wanneer er telkens een smoes is om het niet te doen... wel dan weet je genoeg.
Dat is geen stap omdat het nauwelijks moeite kost.quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien je het afdoet als bullshit en het vergelijkt met 'kijken doe je altijd'.
Ik probeer je iets bij te brengen, als je daar niet tegen kan ga je maar ergens stil in een hoekje zitten en nadenken over hoe het dan wel werkt. Want dat weet jij veel beter uiteraard.quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders lees je eens wat ik allemaal typ.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is geen bullshit, en dat eerste is gewoon de een ondersteuning waarom ik zoiets wel eens zou kunnen weten. Je hoeft het niet als aanval te zien, ik was gewoon nogal verbaasd dat je zo kon redeneren als onervaren persoon.
Accepteer dat sommige vrouwen het als een stap zien, jezus zeg.quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen stap omdat het nauwelijks moeite kost.
Iemand aankijken een ''stap'' noemen is lichtelijk hyperbolisch te noemen.
euh.. ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wat ik bedoel? Toch...
dat is wel waarquote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom doet de vraag er zo toe. Stel gewoon voor om wat leuke dingen te gaan doen wanneer er telkens een smoes is om het niet te doen... wel dan weet je genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Aah met met jou kan ik pratenquote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een vraag als studie en je hebt me al beet
studie is iets waar ik het gewoon helemaal niet wil over hebben.
Trouwens kap er toch meeDo what you love, love what you do!![]()
wie ik? Neuh... dat nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
... vertel vertel, one night stand?![]()
![]()
ben je blind?quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
Ik kan geen oogcontact maken, best geestig.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik noem het een stap van veel dames, probeer je daarmee een inzicht te geven. Neem het niet zo persoonlijk op zeg, maar pak die tip en doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, we zijn allebei zwak, jij omdat je het een stap noemt, en ik omdat ik de ballen niet heb om een meisje het hof te maken.
Ik zei toch ook al dat de een veel verder gaat met flirten dan de ander, maar oogcontact is voor heel veel vrouwen nou eenmaal belangrijk. Maar blijf dat maar lekker wegwuiven joh.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik probeer je iets bij te brengen, als je daar niet tegen kan ga je maar ergens stil in een hoekje zitten en nadenken over hoe het dan wel werkt. Want dat weet jij veel beter uiteraard.![]()
![]()
![]()
Je hebt me bijgebracht dat vrouwen iemand aankijken een ''stap'' vinden ja. Daar blijft het bij.
Ik kaart alleen aan dat ik het bullshit vind om dat een ''stap'' te noemen. End of story.Rustig aan.![]()
Scheel.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik wist wel dat het zo was. Vrouwen kunnen zich dat nou eenmaal veroorloven omdat ze de aandacht toch wel krijgen. Verder niks mis mee, zou ik zo doen als ik een vrouw was.quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal hoe het werkt voor veel dames, als je daar niet mee om kan gaan wens ik je veel plezier met je linker- (danwel rechter-) hand. Ik geef je hier nu enkel een inzicht in, als je dat lekker weg wil wuiven als een vrouwenuitspraak is dat your loss.![]()
Wanneer je dat zegt kijken ze je vaag aan en draaien zich om, Studie en werk zijn de 2 binnenkomers voor een gesprek schijnbaarquote:Op zondag 1 april 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Aah met met jou kan ik praten
studie is iets waar ik het gewoon helemaal niet wil over hebben.
Trouwens kap er toch mee![]()
![]()
Zo werkt het spel, stel je verder niet aan.quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen stap omdat het nauwelijks moeite kost.
Iemand aankijken een ''stap'' noemen is lichtelijk hyperbolisch te noemen.![]()
Dat doe ik nergens. LEESquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik noem het een stap van veel dames, probeer je daarmee een inzicht te geven. Neem het niet zo persoonlijk op zeg, maar pak die tip en doe er je voordeel mee.
Ik zei toch ook al dat de een veel verder gaat met flirten dan de ander, maar oogcontact is voor heel veel vrouwen nou eenmaal belangrijk. Maar blijf dat maar lekker wegwuiven joh.Rustig aan.![]()
doe een zonnebril opquote:![]()
of maak er je move van: jij bent zo mooi dat ik scheel ga kijken ofzo
ja.. werk is bij mij ook een hekel punt.. kan aan bekenden al niet vertellen wat ik nou eigenlijk doe op kantoor.. laat staan in een one-liner aan een nieuwe bekendequote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wanneer je dat zegt kijken ze je vaag aan en draaien zich om, Studie en werk zijn de 2 binnenkomers voor een gesprek schijnbaarI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health![]()
Onderbouw dat dat eens goed, waarom is dat bullshit?quote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je hebt me bijgebracht dat vrouwen iemand aankijken een ''stap'' vinden ja. Daar blijft het bij.
Ik kaart alleen aan dat ik het bullshit vind om dat een ''stap'' te noemen. End of story.
Enig idee wat je wel niet af kan lezen uit een blik die iemand je kan toewerpen?![]()
Ik heb een bril. Kortom anders hossel ik nog een lelijk wijf.quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe een zonnebril op![]()
C'est la vie
Makkelijke onderwerpen waar iedereen het over kan hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wanneer je dat zegt kijken ze je vaag aan en draaien zich om, Studie en werk zijn de 2 binnenkomers voor een gesprek schijnbaar
Net als het weer of iets wat je om je heen ziet.
Zo is het, maar het kan wel een opstapje zijn naar een dieper gespek.
Je moet toch ergens mee beginnen.Do what you love, love what you do!![]()
business student, chicks zien dan meteen grote eurobiljettenquote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. werk is bij mij ook een hekel punt.. kan aan bekenden al niet vertellen wat ik nou eigenlijk doe op kantoor.. laat staan in een one-liner aan een nieuwe bekende
chicks love Euros
Ik heb nergens je verhaal in twijfel getrokken dat vrouwen het als stap zien, dus alsjeblieft ga mij niet vertellen dat je goed gelezen hebt.quote:Rustig aan.![]()
Jup, en dat is het hem nou juist. Dat is wat vrouwen doen, dus beter maak er gebruik van. Beetje geluk heb je er een die vrij actief is met dingen, en anders weet je dat ook dat muurbloempje eenzaam op die barkruk wel geïnteresseerd is ookal zeg ze atm niets.quote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het zo was. Vrouwen kunnen zich dat nou eenmaal veroorloven omdat ze de aandacht toch wel krijgen. Verder niks mis mee, zou ik zo doen als ik een vrouw was.![]()
Heel veel. En dan nog, wat is iemand aankijken tov iemand aanspreken qua moeite? Helemaal niks, nihil nada.quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onderbouw dat dat eens goed, waarom is dat bullshit?
Enig idee wat je wel niet af kan lezen uit een blik die iemand je kan toewerpen?Rustig aan.![]()
Daar gaat het mij ook heel niet om, als JIJ goed had gelezen had je dat doorgehad.quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nergens je verhaal in twijfel getrokken dat vrouwen het als stap zien, dus alsjeblieft ga mij niet vertellen dat je goed gelezen hebt.![]()
ik vind de muurbloempjes wel vaak de leukstequote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en dat is het hem nou juist. Dat is wat vrouwen doen, dus beter maak er gebruik van. Beetje geluk heb je er een die vrij actief is met dingen, en anders weet je dat ook dat muurbloempje eenzaam op die barkruk wel geïnteresseerd is ookal zeg ze atm niets.
Trouwens kan ik wel heerlijk naar vrouwen kijken zonder dat ze iets door hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe een zonnebril op![]()
C'est la vie
dat is wel een beetje waarquote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en dat is het hem nou juist. Dat is wat vrouwen doen, dus beter maak er gebruik van. Beetje geluk heb je er een die vrij actief is met dingen, en anders weet je dat ook dat muurbloempje eenzaam op die barkruk wel geïnteresseerd is ookal zeg ze atm niets.![]()
![]()
Maar dan zou jij toch ook geen moeite daarmee moeten hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel veel. En dan nog, wat is iemand aankijken tov iemand aanspreken qua moeite? Helemaal niks, nihil nada.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar gaat het mij ook heel niet om, als JIJ goed had gelezen had je dat doorgehad.
Rustig aan.![]()
Als ik over werk begin... Dan weten ze zich geen raad meerquote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. werk is bij mij ook een hekel punt.. kan aan bekenden al niet vertellen wat ik nou eigenlijk doe op kantoor.. laat staan in een one-liner aan een nieuwe bekende
Klopt wat je zegt maar het is altijd dezelfde onderwerpen for fuck sake'squote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
Makkelijke onderwerpen waar iedereen het over kan hebben.
Net als het weer of iets wat je om je heen ziet.
Zo is het, maar het kan wel een opstapje zijn naar een dieper gespek.
Je moet toch ergens mee beginnen.
Zelfde als alles goed?![]()
![]()
Waarom spreek jij ze dan niet lekker aan? Als het toch geen moeite kost?quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel veel. En dan nog, wat is iemand aankijken tov iemand aanspreken qua moeite? Helemaal niks, nihil nada.![]()
Ja en? Zij kunnen zich dat verooloven. Als jij een vrouw was zou je hetzelfde doen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel veel. En dan nog, wat is iemand aankijken tov iemand aanspreken qua moeite? Helemaal niks, nihil nada.
C'est la vie
Nou eerlijk gezegd merk ik niks van dat mensen oogcontact zoeken, terwijl ik in gesprekken mensen echt wel aankijk en ik kijk ook echt wel eens rond. Zal mijn probleem dan wel zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, en dat is het hem nou juist. Dat is wat vrouwen doen, dus beter maak er gebruik van. Beetje geluk heb je er een die vrij actief is met dingen, en anders weet je dat ook dat muurbloempje eenzaam op die barkruk wel geïnteresseerd is ookal zeg ze atm niets.![]()
Heloef snapt het, en daarom heb ik alle vertrouwen in jou en jouw toekomst met de dames.quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en? Zij kunnen zich dat verooloven. Als jij een vrouw was zou je hetzelfde doen.![]()
![]()
quote:
C'est la vie
LEESquote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze dan niet lekker aan? Als het toch geen moeite kost?
Je bent wel lichtelijk analfabetisch zeg jezus.Rustig aan.![]()
SPREEK AANquote:C'est la vie
Misschien anders een keer opletten hoe anderen het doen? Qua oogcontact dus, heb je geen maten die veel versieren ofzo? Kan best leerzaam zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd merk ik niks van dat mensen oogcontact zoeken, terwijl ik in gesprekken mensen echt wel aankijk en ik kijk ook echt wel eens rond. Zal mijn probleem dan wel zijn.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
LEES
Je bent wel lichtelijk analfabetisch zeg jezus.Capslockquote:![]()
![]()
ja ik had al gevraagd of je lekker had geslapenquote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben overigens alweer wakker, maar dat had je al wel in de gaten denk ik
Maar geen antwoord op gehad geloof ik![]()
![]()
Zelluf.quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
LEES
Je bent wel lichtelijk analfabetisch zeg jezus.![]()
En wie is hier nou van het zwaktebod.![]()
![]()
Kijk dat kost juist WEL moeite, en iemand aankijken NIETquote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze dan niet lekker aan? Als het toch geen moeite kost?
Daarom is dat eerste een stap te noemen en het 2e niet.Rustig aan.![]()
Je speelt weer op de persoon dus ik denk jijquote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zelluf.![]()
En wie is hier nou van het zwaktebod.
Rustig aan.![]()
Het machtigste wapen in de nutteloze internetdiscussie.quote:C'est la vie
Sinds wanneer bepaal jij dat soort dingen? Get real.quote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dat kost juist WEL moeite, en iemand aankijken NIET
Daarom is dat eerste een stap te noemen en het 2e niet.![]()
Oei daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik had al gevraagd of je lekker had geslapen
Maar geen antwoord op gehad geloof ik
Je moet wel eerst oogcontact zoeken he![]()
![]()
Ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 00:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik over werk begin... Dan weten ze zich geen raad meer
[..]
Klopt wat je zegt maar het is altijd dezelfde onderwerpen for fuck sake's
Zelfde als alles goed?
Maaar het hangt van jezelf af hoelang je bij zo'n onderwerp blijft.
'tis makkelijk bijvoorbeeld om over iets anders door te vragen over wat zij verteld.
Bijvoorbeeld ik werk in de x.
Owh wat vindt je leuk aan x
hoe komt het dat je verder gegaan met x
En dan heeft ze veel verteld onderhand.
Dan heeft het gesprek al een beetje een ander onderwerp.
Want oh je noemt y das leuk ik heb z en f gedaan blabla
Nouja zo zie ik het en zo gaan gesprekken ook meestal bij mij.
Wel vragen en dingen negeren waar je geen zin in hebt om over te praten.
punt 1 is wel het gesprek gaande houden no matter what
Do what you love, love what you do!![]()
Ja goed argument.quote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij dat soort dingen? Get real.Rustig aan.![]()
Jij begon over analfabetisch, waar ik wat over zij?quote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je speelt weer op de persoon dus ik denk jij![]()
Lastig hè.![]()
Dat doe ik al heel de tijdquote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei daar heb ik helemaal overheen gelezen
Je moet wel eerst oogcontact zoeken he![]()
![]()
Of een vorm van machteloosheidquote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het machtigste wapen in de nutteloze internetdiscussie.![]()
![]()
![]()
Nee, meeste maten zijn net zo ergquote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien anders een keer opletten hoe anderen het doen? Qua oogcontact dus, heb je geen maten die veel versieren ofzo? Kan best leerzaam zijn.En ik mis ook vaak het eerste contact denk ik. zie ze dan al half over elkaar heen hangen en plotseling verdwijnen
meeste contact met vrouwen is een beetje toevallig.
![]()
Ik vind het zo interessant dat jij bepaalt voor vrouwen wat ze als een stap mogen zien.quote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijk dat kost juist WEL moeite, en iemand aankijken NIET
Daarom is dat eerste een stap te noemen en het 2e niet.
C'est la vie
Puntige kniequote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk American IdolJennifer Lopez
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toppie, het is nou eenmaal zo, vrouwen willen het liefst versierd worden. Er zijn bijna geen vrouwen die versieren omdat de mannen wel op hun af komen. Helaas maar waarquote:![]()
Dat bepaal ik niet, maar ik vind het nog wel achterlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het zo interessant dat jij bepaalt voor vrouwen wat ze als een stap mogen zien.Rustig aan.![]()
Nee die van jou dan:quote:
'Nee dat is onzin want ik vind dat het geen echte stap is want ik kan er niet mee omgaan dat vrouwen zo contact leggen. Ze doen dit al jaren zo, maarja hè weetje het is gewoon dikke bullshit dus bij deze verklaar ik het tot het-geen-stap-zijn. Ze moeten maar gewoon met me komen praten hoor, want zelf doe ik daar ook niet aan.'![]()
Ja ik ontken hier ook niks maar ik vind het bsquote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toppie, het is nou eenmaal zo, vrouwen willen het liefst versierd worden. Er zijn bijna geen vrouwen die versieren omdat de mannen wel op hun af komen. Helaas maar waarRustig aan.![]()
Werkt voor mij nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor.
Maaar het hangt van jezelf af hoelang je bij zo'n onderwerp blijft.
'tis makkelijk bijvoorbeeld om over iets anders door te vragen over wat zij verteld.
Bijvoorbeeld ik werk in de x.
Owh wat vindt je leuk aan x
hoe komt het dat je verder gegaan met x
En dan heeft ze veel verteld onderhand.
Dan heeft het gesprek al een beetje een ander onderwerp.
Want oh je noemt y das leuk ik heb z en f gedaan blabla
Nouja zo zie ik het en zo gaan gesprekken ook meestal bij mij.
Wel vragen en dingen negeren waar je geen zin in hebt om over te praten.
punt 1 is wel het gesprek gaande houden no matter what![]()
![]()
Dan verklaar ik jouw standpunt hierin tot achterlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, maar ik vind het nog wel achterlijk.![]()
Dat kan, dat is echter jou interpretatie er van en jouw mening, helaas niet die van de meeste vrouwen als ik het zo hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, maar ik vind het nog wel achterlijk.C'est la vie
Het is ook BS. Ik vind het ook BS (hoezo geemancipeerd??)quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ontken hier ook niks maar ik vind het bs![]()
waar heb je ze het laatst gezien dan?quote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Wat is dit voorn bullshit dan?quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee die van jou dan:
'Nee dat is onzin want ik vind dat het geen echte stap is want ik kan er niet mee omgaan dat vrouwen zo contact leggen. Ze doen dit al jaren zo, maarja hè weetje het is gewoon dikke bullshit dus bij deze verklaar ik het tot het-geen-stap-zijn. Ze moeten maar gewoon met me komen praten hoor, want zelf doe ik daar ook niet aan.'
Man en vrouw leggen op die manier contact, met de ogen, maar het is geen stap te noemen, ik herhaal dat al 10x oid.
En zelf zou ik er ook aan moeten doen, ik vertel je nu maar uit persoonlijke ervaring dat ik 97% van de keren oid het meisje heb aangesproken ipv andersom.Rustig aan.![]()
Jup, erg zonde soms. Maarja dat gaat niet zomaar veranderen, dus beter maken jullie mannen er gebruik van en kijken die dame gewoon heerlijk diep in haar ogen en zegt dan eens wat tegen haar. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toppie, het is nou eenmaal zo, vrouwen willen het liefst versierd worden. Er zijn bijna geen vrouwen die versieren omdat de mannen wel op hun af komen. Helaas maar waar![]()
welterustenquote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Trusten allen![]()
![]()
Goei nacht.quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Trusten allen![]()
Dat ene vlak waar waarschijnlijk nooit enige emancipatie zal komen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is ook BS. Ik vind het ook BS (hoezo geemancipeerd??)C'est la vie
snurk zequote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Trusten allenI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is dit voorn bullshit dan?
Man en vrouw leggen op die manier contact, met de ogen, maar het is geen stap te noemen, ik herhaal dat al 10x oid.
En zelf zou ik er ook aan moeten doen, ik vertel je nu maar uit persoonlijke ervaring dat ik 97% van de keren oid het meisje heb aangesproken ipv andersom.
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Even aangepast.quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man en vrouw leggen op die manier contact, met de ogen, maar ik vind dat het geen stap te noemen is, ik herhaal dat al 10x oid.
En zelf zou ik er ook aan moeten doen, ik vertel je nu maar uit persoonlijke ervaring dat ik 97% van de keren oid het meisje heb aangesproken ipv andersom.C'est la vie
En dat is een goed advies...quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, erg zonde soms. Maarja dat gaat niet zomaar veranderen, dus beter maken jullie mannen er gebruik van en kijken die dame gewoon heerlijk diep in haar ogen en zegt dan eens wat tegen haar. Gewoon, omdat het kan.
Het enige wat ik verder nog jammer vind is dat er gesteld werd dat vrouwen ''initiatieven namen''
Ja als je daarmee bedoelt dat ze oogcontact zoeken dan komt dat wel aardig in een ander perspectief te staan..
Rustig aan.![]()
Je zegt nu zelf dat het contact leggen is. Hoe is het dan geen stap in de kunst van het contact leggen met iemand van het andere(of hetzelfde) geslacht?quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zelf zou ik er ook aan moeten doen, ik vertel je nu maar uit persoonlijke ervaring dat ik 97% van de keren oid het meisje heb aangesproken ipv andersom.
Of jij het een goede stap vindt of niet daargelaten, het is nou eenmaal hoe het werkt. Als je daar niet aan wil vind ik het best, want het gaat me er ook niet om of het jouw stempel van 'stap' mag dragen. Maar dat het gewoon een onderdeel is van het flirten/versieren. Dáár gaat het mij om, niet om deze voorgaan de nutteloze discussie.![]()
Daarom lang leven de comfortzone. Tijd voor bier.C'est la vie
trust, ik moet alweer gaan oppassen ga hier niet weer tot 4 uur hangen hoorquote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Trusten allen
Woonde ik maar in de randstadquote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Daarom lang leven de comfortzone. Tijd voor bier.![]()
![]()
leg uit?quote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwijgplicht
Dat dus
Maar oogcontact werkt toch 2 kanten op, dus dat de andere partij de volgende stap zou moeten zetten vind ik een beetje raar, want je keek beide?Rustig aan.![]()
Gewoon bier wat in het hok staat hoor. Kan jij ook kopen.quote:C'est la vie
Ik wil eigenlijk even alle American Idols afkijken... moet 4 afleveringenquote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
trust, ik moet alweer gaan oppassen ga hier niet weer tot 4 uur hangen hoor
Dus ik zit hier nog wel effe
ach ja... ik kan toch niet slapen met dat feestje aan de overkant![]()
![]()
Dat is nou juist het geluk van de vrouw.quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Maar oogcontact werkt toch 2 kanten op, dus dat de andere partij de volgende stap zou moeten zetten vind ik een beetje raar, want je keek beide?![]()
Vind je?quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doen sommige mannen hier toch moeilijk zeg.![]()
Ik drink alleen vodkaquote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon bier wat in het hok staat hoor. Kan jij ook kopen.![]()
Bier lust ik niet![]()
![]()
Moeilijk hè, omgaan met veranderingen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is een goed advies...
Het enige wat ik verder nog jammer vind is dat er gesteld werd dat vrouwen ''initiatieven namen''
Ja als je daarmee bedoelt dat ze oogcontact zoeken dan komt dat wel aardig in een ander perspectief te staan..
Dat laatste is ook het hele punt niet, dat heb ik je al een paar keer gezegd maar je blijft maar er maar op door hameren dat jij het onzin vindt. En laat dat nou net he-le-maal niks uitmaken! Dat is nou eenmaal het verschil, en verschil moet er wezen anders kon je net zo goed een vent pakken.![]()
wat is daar zo geweldig aan?quote:
op zich in de stad wonen zou wel handig kunnen zijn..fiets is stuk en dan is 10km naar de kroeg te verI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
jaha, maar sommige meisjes vinden het nou eenmaal fijn om versierd te worden... zeker de verlegen meisjesquote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Maar oogcontact werkt toch 2 kanten op, dus dat de andere partij de volgende stap zou moeten zetten vind ik een beetje raar, want je keek beide?![]()
![]()
Nog moeilijker dan vrouwen. Enough said.quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat doen sommige mannen hier toch moeilijk zeg.C'est la vie
Juist dat.. Al woon ik oh zo mooi en groot voor het geld dat ik voor de toko elke maand neerlegquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef clevy het volgende:
[..]
wat is daar zo geweldig aan?
op zich in de stad wonen zou wel handig kunnen zijn..fiets is stuk en dan is 10km naar de kroeg te ver![]()
![]()
Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zondag 1 april 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Maar oogcontact werkt toch 2 kanten op, dus dat de andere partij de volgende stap zou moeten zetten vind ik een beetje raar, want je keek beide?
Als jij niet naar haar keek om te zien dat ze oogcontact maakte, was er geen volgende stap om te zetten. Daarom kun je het beste gewoon naar haar toe gaan als ze naar je (blijft) kijken in plaats van maar af blijven wachten, want dan gaat er gewoon bar weinig gebeuren.
De vrouwen van je af moeten meppen komt pas in een veel later stadium,![]()
pff.. alsof we op die grillen in moeten gaan.. owww.. wacht.quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaha, maar sommige meisjes vinden het nou eenmaal fijn om versierd te worden... zeker de verlegen meisjesI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Dat laatste is wel een punt? Ik vond het maar raar dat er gesteld werd dat vrouwen initiatieven namen en ik dat nooit merkte, maar blijkbaar gaat dat allemaal heel subtiel en zonder woorden. Toch verhelderend te noemen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moeilijk hè, omgaan met veranderingen.
Dat laatste is ook het hele punt niet, dat heb ik je al een paar keer gezegd maar je blijft maar er maar op door hameren dat jij het onzin vindt. En laat dat nou net he-le-maal niks uitmaken! Dat is nou eenmaal het verschil, en verschil moet er wezen anders kon je net zo goed een vent pakken.Rustig aan.![]()
Snap wel dat dat een kick geeft :pquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaha, maar sommige meisjes vinden het nou eenmaal fijn om versierd te worden... zeker de verlegen meisjes![]()
ja zal best maar ken jou verhaal nog niet dus vroeg het me effe af.quote:
Kijk ik ben de blinde die de dove advies geeft hahahaha
Kweet ook geen reet van relaties en hoe je alles nou moet aanpakken,
maar afentoe komt er door mijn gelul toch nog weleens iets uit waar ik denk wat aan te hebben.
Welk stadium spreken we over?quote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo werkt het nou eenmaal.
Als jij niet naar haar keek om te zien dat ze oogcontact maakte, was er geen volgende stap om te zetten. Daarom kun je het beste gewoon naar haar toe gaan als ze naar je (blijft) kijken in plaats van maar af blijven wachten, want dan gaat er gewoon bar weinig gebeuren.
De vrouwen van je af moeten meppen komt pas in een veel later stadium,Rustig aan.![]()
ja idd.. voor hetzelfde geld had ik in het centrum maximaal een klein gat in de luchtquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist dat.. Al woon ik oh zo mooi en groot voor het geld dat ik voor de toko elke maand neerlegI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Hosselen zal ook best een kick geven. Succesvol hosselen dan.quote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snap wel dat dat een kick geeft :pC'est la vie
Ja dat was het punt ja. Daarom zei ik dat jij moest lezen toen je zo stoer kwam mekkeren dat ik moest lezen, want dáár ging het juist om.quote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een punt? Ik vond het maar raar dat er gesteld werd dat vrouwen initiatieven namen en ik dat nooit merkte, maar blijkbaar gaat dat allemaal heel subtiel en zonder woorden. Toch verhelderend te noemen.
Als je dat meteen gelezen en begrepen had, had dat deze nutteloze discussie en het constante herhalen gescheeld.![]()
Yep, versieren is niet zo moeilijk... de eerste stappen zijn de makkelijkste.quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat was het punt ja. Daarom zei ik dat jij moest lezen toen je zo stoer kwam mekkeren dat ik moest lezen, want dáár ging het juist om.
Als je dat meteen gelezen en begrepen had, had dat deze nutteloze discussie en het constante herhalen gescheeld.Je bent wel erg hoor.. Achja...
Rustig aan.![]()
ik zeg niet dat het moet... maar als ze verlegen is, en dus niet naar jou toe komt... dan moet je er op in gaanquote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. alsof we op die grillen in moeten gaan.. owww.. wacht.![]()
![]()
Dat mag er valt gewoon weinig over te zeggen vooral op het forum...quote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja zal best maar ken jou verhaal nog niet dus vroeg het me effe af.
Kijk ik ben de blinde die de dove advies geeft hahahaha
Kweet ook geen reet van relaties en hoe je alles nou moet aanpakken,
maar afentoe komt er door mijn gelul toch nog weleens iets uit waar ik denk wat aan te hebben.
Dit is voor mij tijdverdrijf en soms schrijf ik wat van me af...![]()
Ja dat geeft wel een kick, maar het geeft ook een kick om iemand te versierenquote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snap wel dat dat een kick geeft :p![]()
![]()
Vooral eng.quote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, versieren is niet zo moeilijk... de eerste stappen zijn de makkelijkste.C'est la vie
Ja dat vind ik nou ookquote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, versieren is niet zo moeilijk... de eerste stappen zijn de makkelijkste.![]()
![]()
Het stadium waar die ene kerel in verkeerd die dat meisje waar jij enkel nog maar oogcontact mee had uitgewisseld mee naar huis nam. En dat deed hij enkel met een knikje haar kant op, waarna ze als vanzelf naar hem toe gleed. Dat is een kunst op zich, daar moet je je nu nog niet over opbreken.quote:![]()
Verschil merken tussen verlegen en niet geintresseerd zijn is nog best wel lastig.....quote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het moet... maar als ze verlegen is, en dus niet naar jou toe komt... dan moet je er op in gaanDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb een heel huis waar je in de randstad een studio voor hebtquote:Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef clevy het volgende:
[..]
ja idd.. voor hetzelfde geld had ik in het centrum maximaal een klein gat in de lucht![]()
![]()
Och, komt wel goed, ik zal het toepassen volgende week.quote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het stadium waar die ene kerel in verkeerd die dat meisje waar jij enkel nog maar oogcontact mee had uitgewisseld mee naar huis nam. En dat deed hij enkel met een knikje haar kant op, waarna ze als vanzelf naar hem toe gleed. Dat is een kunst op zich, daar moet je je nu nog niet over opbreken.Rustig aan.![]()
Nouja beetje meer info mag wel heeej:Pquote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat mag er valt gewoon weinig over te zeggen vooral op het forum...
Dit is voor mij tijdverdrijf en soms schrijf ik wat van me af...Do what you love, love what you do!![]()
Alsjeblieft...quote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens terug zou ik zeggen, jochie.
Rustig aan.![]()
Uhuh, probeer het verschil door te krijgen en je bent alweer een stuk verder.quote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Verschil merken tussen verlegen en niet geintresseerd zijn is nog best wel lastig.....![]()
verlegen is tot daar aan toe.. maar die die zich verstoppen achter een groep .. das pas lastigquote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het moet... maar als ze verlegen is, en dus niet naar jou toe komt... dan moet je er op in gaanI'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
Lastig hè, zo'n plaat voor je neus. Daardoor kan je die spiegel niet zien. Krijg je dat soort dingen.quote:![]()
Vertel me?quote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, probeer het verschil door te krijgen en je bent alweer een stuk verder.
Ik krijg het vast wel door, maar wil er niet eerst 10 meiden door verslijten op mijn leeftijd
quote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lastig hè, zo'n plaat voor je neus. Daardoor kan je die spiegel niet zien. Krijg je dat soort dingen.
Rustig aan.![]()
Wie niet wil leren moet maar voelen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef debeterebob het volgende:
Iets minder denigrerend mag ook wel mfn![]()
Waaromquote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
Verschil merken tussen verlegen en niet geintresseerd zijn is nog best wel lastig.....Als ze oogcontact zoekt... en ze blijft je aankijken..... dan ziet ze heus wel wat in je hoor
Als ze alleen maar even kijkt, en daarna niks meer... dan is ze niet geintresseerd
Zo moeilijk is het echt niet![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie niet wil leren moet maar voelen.![]()
Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |