Comfortzone is nog best gezellig eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wel leuk en de moeite waard dus over die angst heen stappen
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo anders dan sommige andere meiden
In je eentje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Comfortzone is nog best gezellig eigenlijk.
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.
Beetje initiatief van die meiden mag ook wel hoor.
Wel allemaal geëmancipeerd maar bij dit soort dingen moet de man het toch maar weer doen.
Have fun forever alone danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
nou laat ze eens meelezen hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoor
En vooral zonder pijn en afwijzing.quote:
Maar als jij vanavond iets gepland hebt, morgen heb je ook wat te doen, en komende week heb je het druk met werk/school. Dan ga je toch ook niet zomaar smsen om iets te gaan doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz niet mee eens, ik heb genoeg vriendinnen die zelf het inititief nemen hoor
Goed plan ik zal een link doorsturen aan haarquote:
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmzzz.. lastig
Ow wat zijn sommige meiden toch suf
sorry
Ik weet het niet meer wat ik er nu mee aan moet. Ze wil nu geen relatie omdat ze uit een rotrelatie komt haar leven een puinhoop is etc. Maar je kan toch wel iets terug sturen of op zijn minst duidelijk zijn wat je nu wil. Nu heb ik geen idee.
[..]
Have fun forever alone dan
Bedankt.quote:
Nouja weet niet wat de verhouding man/vrouw is hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz ja, ik zal het eens zeggen
Ik laat wel even wat van me horenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als jij vanavond iets gepland hebt, morgen heb je ook wat te doen, en komende week heb je het druk met werk/school. Dan ga je toch ook niet zomaar smsen om iets te gaan doen?
Daar pas ik voor. Als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wil je ruilen met mij?
Dan voel je eens pijn
Watje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
valt me tegen dat er nog niemand corrigeerd dat zo'n ding een sjerp heetquote:
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer wat ik er nu mee aan moet. Ze wil nu geen relatie omdat ze uit een rotrelatie komt haar leven een puinhoop is etc. Maar je kan toch wel iets terug sturen of op zijn minst duidelijk zijn wat je nu wil. Nu heb ik geen idee.
[..]
Have fun forever alone dan
alstuquote:
Ik zal het niet ontkennen hoor.quote:
ja het zijn niet echt internetmeisjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet niet wat de verhouding man/vrouw is hier.
Maar meer meiden kan wel denk
Heehe vertel??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het zijn niet echt internetmeisjes
quote:
Ach jij bent tenminste nog leuk en aardigquote:
ja maar misschien zit ze wel eventjes in de knoop enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dat weet ik ook wel maar dan nog kan zij toch ook wel iets laten horen.
Je zult een leeg bestaan gaan leiden/lijden dan, en dat zou jammer zijn.....quote:
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pcquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het zijn niet echt internetmeisjes
Uhuhquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef clevy het volgende:
[..]
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pc
ik wist wel dat ze bestonden !!!!!quote:
Zou kunnen, nee ze is weg met een vriendin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar misschien zit ze wel eventjes in de knoop enzo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef clevy het volgende:
[..]
dus het zijn echte? niet een oude vent die doet alsof hij een jong meisje is achter z'n anonieme pc
Genoeg mensen vinden me irritant en aardig heb je zelf in de hand.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij bent tenminste nog leuk en aardig
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zitten niet vaak op internet
Druk met werk enzo
Dat ze geen initiatief nemen is een hint. Ze heeft (nog) geen interesse.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Zou willen dat mn buurmeisje meer was als jij.
Beetje initiatief van die meiden mag ook wel hoor.
Wel allemaal geëmancipeerd maar bij dit soort dingen moet de man het toch maar weer doen.
Oh dat klopt, ach jij bent nog jongquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg mensen vinden me irritant en aardig heb je zelf in de hand.
Ik verander vrij snel van standpunt hoor maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult een leeg bestaan gaan leiden/lijden dan, en dat zou jammer zijn.....
Tijdens het stappen? Winkelen? Overal eigenlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.
Het zijn meiden die initiatief nemen, dus oftewel (in mijn gedachte dan) ze kunnen elke man krijgen die ze willen.
Waar en hoe doen ze dat dan?
Ja zou kunnen. Weet het niet wanneer weet je dat ze wel interesse heeft?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ze geen initiatief nemen is een hint. Ze heeft (nog) geen interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |