Net beukte hij een hek wat duidelijk niet op slot zat open en in het begin dronk een vrouw uit een glas in 3 snelle shots achter elkaar. In het ene shot pakt ze een glas met d'r linkerhand, dan zie je haar het glas naar haar mond brengen, maar heeft ze geen glas in haar hand (ERG OBVIOUS) en gebruikt ze haar rechterhand en in het laatste shot zet ze met haar linkerhand een glas weer terugquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net beukte hij een hek wat duidelijk niet op slot zat open en in het begin dronk een vrouw uit een glas in 3 snelle shots achter elkaar. In het ene shot pakt ze een glas met d'r linkerhand, dan zie je haar het glas naar haar mond brengen, maar heeft ze geen glas in haar hand (ERG OBVIOUS) en gebruikt ze haar rechterhand en in het laatste shot zet ze met haar linkerhand een glas weer terug![]()
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
En Leonardo vind ik ook irritant, net als in Titanic en Inception
Hij kan je toch wakker nuecken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen lezen.komt over een uurtje hierlangs en dan kan ik eindelijk weer nuecken
als ik niet in slaap gevallen ben
![]()
ja, ik hou gewoon niet zo van die gast, sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
leonardo speelt zo goed in die film man
Hij kan je makkelijk neuken als jij slaapt, no problemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen lezen.komt over een uurtje hierlangs en dan kan ik eindelijk weer nuecken
![]()
Koop een vibo ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
![]()
Ik zag vorige week toevallig Supernatural, leuke serie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ja ik ook
Wilde eigenlijk Case 39 hierna gaan kijken, maar heb m al eens gezien. Herinner me vaag waar het over ging. Vast geen goed teken
Ga nog maar wat afleveringen van Supernatural kijken
Ik ben verliefd op Deanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag vorige week toevallig Supernatural, leuke serie!
Ga ik ook weleens volgen denk ik
Dean, even googlenquote:
Ik werd daar in het begin van onze relatie happier van dan nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wakker neuken word ik nooit zo happy vanHij wel daarentegen
Niet?!?!?!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werd daar in het begin van onze relatie happier van dan nuToen zag ik hem alleen in het weekend. Dan kan dat
Hij moet niet op dinsdag om 2u 's nachts thuiskomen van werk en dan denken dat het nog wel ff lukt
Ja, goedgekeurd!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef BGTes het volgende:
Wakker nueckenniet zo'n fan van
Maargoed, nu echt, trusten dames
Trusten!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef BGTes het volgende:
Wakker nueckenniet zo'n fan van
Maargoed, nu echt, trusten dames
whehehehequote:
In het begin was Sam dat meer bedoeld volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, goedgekeurd!
Da's wel de cute one uit de serie he?
Ik ken hem ergens van maar weet niet waar van... even verder googlen
Jah.. in het begin... Dat je het nog 4 keer op een dag doet omdat je elkaar maar 1x in de maand ziet ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werd daar in het begin van onze relatie happier van dan nuToen zag ik hem alleen in het weekend. Dan kan dat
Hij moet niet op dinsdag om 2u 's nachts thuiskomen van werk en dan denken dat het nog wel ff lukt
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jah.. in het begin... Dat je het nog 4 keer op een dag doet omdat je elkaar maar 1x in de maand ziet ofzo
Volgens mij ken ik hem vaagjes uit Dawson's Creekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In het begin was Sam dat meer bedoeld volgens mijMaar Dean
Ook het karakter dat hij speelt vind ik tof
OLA CHICA!quote:
Trixyquote:
Nee die is naar t buitenland geshippedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
Wie heeft dat chanel-dingetje van Sjaan eigenlijk gewonnen? Iemand van hier?
Goeden filmplot van film op dat Imagine-filmfestivalquote:César, conciërge van een oud, statig appartementencomplex, heeft een probleem: hij is ongelukkig. En dat eigenlijk al sinds zijn geboorte. Compensatie vindt hij in het ongelukkig maken van anderen. Zoals de aantrekkelijke bewoonster Clara die elke dag met een brede glimlach het pand verlaat. ’s Nachts nestelt César zich stiekem onder haar bed om haar op een goed moment te bedwelmen. Hoewel Clara daardoor met de dag vermoeider wakker wordt, wil de glimlach maar niet verdwijnen. Dan gaat César over tot drastischer maatregelen. Ondertussen wordt hij gechanteerd door Clara’s overbuurmeisje dat alles in de gaten heeft...
Ah, cool, ik had het ff gemist dus ik wist niet zeker of ik iemand kon feliciterenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is naar t buitenland geshipped
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
Haaaaii
Ik leef nog, ondanks een tram die niet reed, een bus die te laat kwam, een tram die de deuren dichtgooide met mensen ertussen en een tram daarna met een kapotte verwarming (stond vast op standje crematorium)
Maar ik had een gezellig middagje met vriendinnetjes
Poezels? Het zijn aliens in disguisequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, cool, ik had het ff gemist dus ik wist niet zeker of ik iemand kon feliciteren
Zijn de poezels nog blij?
Zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, cool, ik had het ff gemist dus ik wist niet zeker of ik iemand kon feliciteren
Zijn de poezels nog blij?
Ik lees altijd een beetje losvast terug, dus dat zag ik staan jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je terug gelezen
Maar fijn dat de middag leuk was! Iets bijzonders gedaan of lekker bijgekletst en gevroten enzo?
Ja dat welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poezels? Het zijn aliens in disguise
Leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZekerVooral Mika speelt er nu veel in!
Invalid arguement, alle katters zijn zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poezels? Het zijn aliens in disguise
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar ze zijn wel blij met Incantrix
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik lees altijd een beetje losvast terug, dus dat zag ik staan ja
Jaaa, gevreten en geouwehoerd jonguh! Like a bossBoterkoek, slagroom en biologische hagelslag FTW
Hier vliegt hij de kamer en gang door, natuurlijk ligt hij elke keer op een rotplek dat ik er bijna overheen pleurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Leuk!Ben ik echt blij mee, hier lag 'ie maar in de hoek enzo.. Zo zonde!
quote:The Raven:
In het 19de-eeuwse Baltimore wordt een reeks bizarre moorden gepleegd, die geënt blijken te zijn op het werk van schrijver Edgar Allan Poe (John Cusack). Van het lijk in de schoorsteen uit The Murders in the Rue Morgue tot de dodelijke slinger uit The Pit and the Pendulum. Uiteraard gaat de eerste verdenking uit naar de schrijver. Op een gemaskerd bal, georganiseerd door de vader van Poe’s jonge minnares Emily, hoopt Poe de ware dader letterlijk en figuurlijk te kunnen ontmaskeren. Maar deze laat zich niet zo makkelijk vangen en meer moorden volgen.
Poe, grondlegger van het moderne griezelverhaal, stierf in 1849 onder nooit opgehelderde omstandigheden. Wat gebeurde er in de periode voorafgaand aan zijn dood? The Raven, vernoemd naar Poe’s beroemde gedicht, komt met een 100% speculatieve, maar intrigerende verklaring. Regiseur James McTeigue (V for Vendetta) situeert zijn film in een prachtig gereconstrueerd decor van achterbuurten en herenhuizen, waarin de verhoudingen tussen upperclass en underclass scherp tot uiting komen. Het is de ideale ambiance voor een grimmig, Sherlock Holmes-achtig avontuur met de door Cusack gepassioneerd vertolkte schrijver zelf in het middelpunt.
quote:
Oh dat zou kunnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik hem vaagjes uit Dawson's Creek![]()
Maar heel vaagjes, want dat keek ik eigenlijk nooit
Hahaha, jij bent er dus ook blij meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier vliegt hij de kamer en gang door, natuurlijk ligt hij elke keer op een rotplek dat ik er bijna overheen pleur
Oh, dat spreekt me wel aan ja, thnxquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand hier (Trix, jij toch?) was toch Poe-fan?
http://www.imaginefilmfestival.nl/films/the-raven
[..]
Dat keek ik al helemaal nooit manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnenIk keek dat niet
Volgens mij speelde hij ook in Days of our lives ofzo?
Goeien muziek ook in die serie
Ah, da's shit.... En opsturen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik mijn bakblik daar heb laten liggen.. Fucking Zwolle manNu kan ik voorlopig geen nomz0rs met boter meer maken
Da's duurder als een nieuwequote:
Klinkt goedquote:Lobos de Arga
Schrijver Tomás Mariño, nazaat van een markiezin die honderd jaar geleden een weerwolfvloek over haar familie afriep, is uitgenodigd om naar het dorpje Arga te komen voor ‘een feest’. Wat dat inhoudt? Tomás en zijn literair agent Mario worden door de dorpelingen in de kelders onder de begraafplaats geworpen. Daar zit al decennia een weerwolf opgesloten. Tomás en Mario ontsnappen uit de kelder – maar dat doet de weerwolf ook! Gelukkig schieten Tomás’ jeugdvriend Calixto, zijn Jack Russell en zijn oma te hulp.
Alsof John Landis in zijn hoogtijdagen een film draaide in Spanje, zo gezellig old school is deze Spaanse weerwolvenkolder. Horror en gore bevat de film net voldoende, maar hij grossiert voornamelijk in verbale- en situatiehumor, waarbij de droge harses van tweede hoofdrolspeler Carlos Areces (zie ook Extraterrestre), die de schapen liefhebbende Calixto speelt, een grote troef blijkt. Spanje heeft een lange weerwolventraditie en in de spetterende finale overtreft regisseur Juan Martínez Moreno zijn voorgangers wanneer niet één maar een heel leger wolven het dorp op stelten zet!
ik had ook niet anders verwacht met die haarballenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent er dus ook blij mee
Elk nadeel heb zij voordeelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's duurder als een nieuweMaar nouja, misschien maar beter ook, in het kader van mijn lijn
Heel vroeger heb ik dat een tijdje gevolgd, toen die priester (John ofzo) een duivel in zich had en ze hem en andere gingen duiveluitdrijvenquote:
Het enige wat ik van die amerikaanse soaps heb gevolgd is ATWT. Dankzijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heel vroeger heb ik dat een tijdje gevolgd, toen die priester (John ofzo) een duivel in zich had en ze hem en andere gingen duiveluitdrijven
dat keek mijn ex ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het enige wat ik van die amerikaanse soaps heb gevolgd is ATWT. Dankzij![]()
quote:
Hehehehehe, loller!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dankzij zn moeder
Nu is het gestopt, maar hij heeft mij aangestoken
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wist jouw blog nog heul niet!
thanks
Nee want je zet al meteen overal vraagtekens bij omdat je het al weetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap net de plotverrading die Unf noemde, als je dat weet is de film inderdaad niet echt leuk meer
meneer hier heeft net teruggespoeld en zit 'm nu opnieuw te kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee want je zet al meteen overal vraagtekens bij omdat je het al weet
hoe ver zit je nu in de film?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap net de plotverrading die Unf noemde, als je dat weet is de film inderdaad niet echt leuk meer
Omdat ie m zo goed vond?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meneer hier heeft net teruggespoeld en zit 'm nu opnieuw te kijken![]()
Wat een faalman heb ik toch ook eigenlijk
Hij wil nu weten wat voor clues ze eerder al gavenquote:
Ohhh ja dat doei k oo kwel eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij wil nu weten wat voor clues ze eerder al gaven
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik baal. Ik heb een bakvorm die echt op een paar milimeter na niet in mijn oven past, en het terugsturen is bijna duurder dan dat de plaat zelf was.
Kun je er niet een stuk afschuren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik baal. Ik heb een bakvorm die echt op een paar milimeter na niet in mijn oven past, en het terugsturen is bijna duurder dan dat de plaat zelf was.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij is afgelopen (ik heb met een half oog meegekeken) en meneer hier heeft dus net teruggespoeld en kijkt 'm opnieuw.
Heel goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij wil nu weten wat voor clues ze eerder al gaven
quote:
ja want die zullen altijd los blijven laten hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En dan lekker snippertjes anti-aanbaklaag eten, OMNOMNOM!
Yep, daarom heeft hij 'm nu ook al uitgezetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Heel goedwant als je het weet zie je vanaf de eerste minuut de clues al
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, daarom heeft hij 'm nu ook al uitgezet
Als er eenmaal aan 1 kant een open kant is meestal wel jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want die zullen altijd los blijven laten he
Voor mini-cupcakes, ook niet iets wat je vaak maakt volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Wat voor bakvorm? Anders wil ik 'm misschien wel van je overnemen?
KAn dat gewoon met zulk spul?quote:
Doe eens een fotoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor mini-cupcakes, ook niet iets wat je vaak maakt volgens mij
[..]
KAn dat gewoon met zulk spul?
http://www.deleukstetaart(...)ffin-pan-p-1062.htmlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe eens een foto
Mijn zus bakt wel veel, is misschien wel leuk voor haar.
Die kun je niet afschuren in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.deleukstetaart(...)ffin-pan-p-1062.html
Foto komt 100% overeen
De doos waarin hij kwam is gewoon zo gigantischVolgens mij kost het 6/7 euro om hem terug te sturen
!
misschien dat maar doen, en snel een nieuwe bestellen, want ik heb er wel een nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kun je niet afschuren in ieder geval.
Hmmm, opsturen is dan ook een beetje duur...
Cadeau doen aan een vriendin/vriend/zus/moeder/tante een volgende verjaardag dan maar?
Bwhehehe. Als je de 21e nog teveel hebt wil ik wel helpen opmaken heurquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook een lekkere mongool, ik had tegen mijn zus gezegd "bestel voor mij ook maar cupcake-bakmix mee, want die van mij is op". Ga ik het opbergen, heb ik nog 2,5 kilo staan die ik vergeten was![]()
Dus net maar afgesproken dat ik met pasen met vrienden ontbijtje/brunch doe, met cupcakes erbij
Is wel lekkerder dan zo'n bakje droge mix naar binnen gieten gok ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe. Als je de 21e nog teveel hebt wil ik wel helpen opmaken heurAlleen wel in cupcake-vorm
Joahh die laatste combi! Of allebeiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is wel lekkerder dan zo'n bakje droge mix naar binnen gieten gok ik![]()
Ik heb allerlei kleuren voedselkleurstof, misschien ook wel zwart ofzo![]()
Bloedrode cake en dan zwarte toef botercreme erop of zwarte cake en dan bloedrode toef erop?![]()
money iz tha problem?quote:
Omnomnomnom! Of een vingerkootje met gelakte nagelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan middenin de cake ineens een koeienoog tegen komen, MOEHAHAHAHAHA
Is het 50 euro voor 4 films?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja 50 euro is best wel veel enzo.
Ja was toch iets van 50 euro ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het 50 euro voor 4 films?![]()
Of bedoel je incl. reis?
Ik dacht 30quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja was toch iets van 50 euro ofzo?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Halloweenhapjes die ze soms op feestjes in de VS maken zijn ook zo cool
Lekkellekkel~! Gebruik je altijd alleen een mix?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben ook een lekkere mongool, ik had tegen mijn zus gezegd "bestel voor mij ook maar cupcake-bakmix mee, want die van mij is op". Ga ik het opbergen, heb ik nog 2,5 kilo staan die ik vergeten was![]()
Dus net maar afgesproken dat ik met pasen met vrienden ontbijtje/brunch doe, met cupcakes erbij
Waarschijnlijk is die info net zo schaars als de rest van de info over de NoTquote:
Ja dat is wel weer waar, maar regelmatig bakken zorgt er wel voor dat je op een gegeven moment de vervangers kent en de maten kan omrekenen en dat soort dingen. En sommige dingen hebben we hier niet, dus niet moet je dan online kopen of skippen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]alleen als ik op recepten dan ga zoeken, kom ik altijd dingen tegen waarvan ik de Nederlandse benaming niet ken of wat moeilijk te verkrijgen is in NL
Ja idd ik zie hetquote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die info net zo schaars als de rest van de info over de NoT
Bakerella, daar heb ik een keertje van een recept ook omgegooid naar Nederlandse maten, maar soms heeft ze ook dingen waarvan ik denk... uhh... Laat maar....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]alleen als ik op recepten dan ga zoeken, kom ik altijd dingen tegen waarvan ik de Nederlandse benaming niet ken of wat moeilijk te verkrijgen is in NL
Eerst niet, maar laatste paar keer wel, lukken altijd en ik vind de botercreme ook lekkerder (ik voeg wel minder poedersuiker erdoor, anders vind ik het echt te zoet).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lekkellekkel~! Gebruik je altijd alleen een mix?
Ga jij ook nét dan naar parijs?quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Incantrix het volgende:
Zo, ook maar weer eens geblogd endezo..
Owja, trouwens, die meet de 30e he?
Welk recept gebruikte je eerst? Ik moet 400 minicupcakes gaan bakken voor mijn expo gok ikquote:Op zondag 1 april 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eerst niet, maar laatste paar keer wel, lukken altijd en ik vind de botercreme ook lekkerder (ik voeg wel minder poedersuiker erdoor, anders vind ik het echt te zoet).
Paar frambozen of chocosnippers door het beslag is ook lekker trouwens
En smaakjes door de botercreme
Ik ga denk ik met de auto en blijf slapen als Mss het nog steeds goed vindt (die moet dat aangeven als ze dat niet fijn vindt of wat dan ook, da's ook ok, het is haar huis immersquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd ik zie het![]()
Naja even afwachten dan maar. Ga jij rijden of ga je met OV? En jij bleef bij Mss tukken toch?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Incantrix het volgende:
Zo, ook maar weer eens geblogd endezo..
Owja, trouwens, die meet de 30e he?
Bwhehe ja dat dus. En ik bak al niet zo vaakquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bakerella, daar heb ik een keertje van een recept ook omgegooid naar Nederlandse maten, maar soms heeft ze ook dingen waarvan ik denk... uhh... Laat maar....
Oh die ken ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bakerella, daar heb ik een keertje van een recept ook omgegooid naar Nederlandse maten, maar soms heeft ze ook dingen waarvan ik denk... uhh... Laat maar....
Noowp.. Maar meerdere mensen uit onze vriendengroep worden dit jaar 40. Waaronder mijn schoonzus. Doe eens raden wanneer ze een massive par-tay gaan geven met z'n allen?quote:
Ja ik kom er meestal te laat achter dat ik iets wil maken voor een gelegenheid en dan kan ik al niet meer bestellenquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar, maar regelmatig bakken zorgt er wel voor dat je op een gegeven moment de vervangers kent en de maten kan omrekenen en dat soort dingen. En sommige dingen hebben we hier niet, dus niet moet je dan online kopen of skippen.
Awww jammerquote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noowp.. Maar meerdere mensen uit onze vriendengroep worden dit jaar 40. Waaronder mijn schoonzus. Doe eens raden wanneer ze een massive par-tay gaan geven met z'n allen?
Jammerquote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noowp.. Maar meerdere mensen uit onze vriendengroep worden dit jaar 40. Waaronder mijn schoonzus. Doe eens raden wanneer ze een massive par-tay gaan geven met z'n allen?
Uit zn oren neus en mondquote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Ahbah ik zit hier Case 39 te kijken, ram vies met een soort van wespen ofzo?
Uhm geen idee, cupcakes heb ik niet zoveel ervaring meequote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welk recept gebruikte je eerst? Ik moet 400 minicupcakes gaan bakken voor mijn expo gok ikDus ben nog wel even zoet...
Ik ga denk ik ook gewoon vanille cake met vanille boterroom doen en gewoon boter en poedersuiker. Bij mij ziet zo;n mix er altijd uit alsof het geschift is
quote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Okayquote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga denk ik met de auto en blijf slapen als Mss het nog steeds goed vindt (die moet dat aangeven als ze dat niet fijn vindt of wat dan ook, da's ook ok, het is haar huis immers)
OMFGquote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welk recept gebruikte je eerst? Ik moet 400 minicupcakes gaan bakken voor mijn expo gok ikDus ben nog wel even zoet...
Ik ga denk ik ook gewoon vanille cake met vanille boterroom doen en gewoon boter en poedersuiker. Bij mij ziet zo;n mix er altijd uit alsof het geschift is
Weirdo film man, bah.... wij lopen achter (eventjes op pauze gezet tussendoor), maar dat zien we straks dan nog dusquote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Ahbah ik zit hier Case 39 te kijken, ram vies met een soort van wespen ofzo?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik lig in bed met laptop.
Had net weer vaste poepdat je daar blij van kan worden zeg
En ik schaam mij echt nergens meer voor geloof ik. Net m'n huiskamer hier
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik net gaan zeggen..
Truste love
En truste andere loves
quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja bahik voel het gewoon kriebelen.
Anders moet Fiets ze maken, fiets kan vet goed spuiten jonguh!quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMFG
Ik wilde zeggen: 'Vraag het aan Ren! Die van haar waren vet lekker op de meet!'
Emoslinger
Wacht maar tot je bevallen bent, dat geeft echt hele nieuwe dimensies aan het woord 'schaamteloos'quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik lig in bed met laptop.
Had net weer vaste poepdat je daar blij van kan worden zeg
En ik schaam mij echt nergens meer voor geloof ik. Net m'n huiskamer hier
Groenquote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Anders moet Fiets ze maken, fiets kan vet goed spuiten jonguh!
u2 darlingquote:
Joh, die meid heeft net een nieuwe datequote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bevallen bent, dat geeft echt hele nieuwe dimensies aan het woord 'schaamteloos'
Oh ik ben al vrij schaamteloos hoor. Maar bevallen wil ik de komende 9 jaar nog nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bevallen bent, dat geeft echt hele nieuwe dimensies aan het woord 'schaamteloos'
Ik was het alweer vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
u2 darling
Nu ga ik echt!
Ohja, behalve dan dat ik iedereen die ik nog geld verschuldigd ben (Joysa, Unf en Bubs, als ik het goed heb) morgen ga betalen, met excuses en nederigheid
Noh, dan kunnen wij toch alvast gaan dromen over übercute mini-Dico's?quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, die meid heeft net een nieuwe date
Laat haar even in die roes
Ken je bakerella niet? Ze maakt soms best geniale dingen, vind ik. Ze z ien er iig zo mooi uitquote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet.
Ik bak niet meer zo heel veel, tijdens mij studie deed ik dat wel veel (heerlijk SOG-gen), van alles eigenlijk, zoet en hartig. Maar zoet allerlei recepten, Scandinavische, Amerikaanse, Engelse, Poolse dingen, van alles
Lachen altijd wel, soms de meest vreemde baksels
DE 31E!quote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen zulke filmsquote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weirdo film man, bah.... wij lopen achter (eventjes op pauze gezet tussendoor), maar dat zien we straks dan nog dus
Zo mini worden die niet denk ik, die worden al geboren met 1.50 m denk ik!quote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noh, dan kunnen wij toch alvast gaan dromen over übercute mini-Dico's?
Ik ookquote:
I LAF JOEquote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMFG
Ik wilde zeggen: 'Vraag het aan Ren! Die van haar waren vet lekker op de meet!'
Emoslinger
Nope, die ken ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ken je bakerella niet? Ze maakt soms best geniale dingen, vind ik. Ze z ien er iig zo mooi uit
[..]
DE 31E!
Is toch mini, vergeleken met Maxi-Dico?quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo mini worden die niet denk ik, die worden al geboren met 1.50 m denk ik!
quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo mini worden die niet denk ik, die worden al geboren met 1.50 m denk ik!
Ik hou ook niet van dit soort films hoor. Zin om dat meisje een mep tegen haar hoofd te geven enzoquote:Op zondag 1 april 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen zulke filmsen ben helemaal alleen
dus zit meer op mn gsm te kijken mhehe
quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I LAF JOE![]()
MweheheDie cupcakes kwamen uit een mix uit luiheid, maar dat wordt nogal prijzig als ik er zo veel ga maken, denke dat bloem, suiker, ei veel goedkoper is...
quote:Op zondag 1 april 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Nee lijkt me doodeng om zwanger te zijn... vanwege mijn diabetes enzo, dan zou ik dus bijna iedere week in het ziekenhuis moeten komen, en als ik zo doorga met mijn lijf zou dat kind een hoop mankeren
Die ken ik dan weer niet!quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, die ken ik niet![]()
Wel foodgawker![]()
Ik zal er wel eens een keertje kijken)
OHquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Als je er 400 gaat maken wordt dat indd nogal duur![]()
Heb jij trouwens ooit een PM van mij gehad?Jij had w7's meegenomen toch? Ik vergeet alles
Ja, heb je wel gelijk in, als je er 400 moet maken...quote:Op zondag 1 april 2012 00:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I LAF JOE![]()
MweheheDie cupcakes kwamen uit een mix uit luiheid, maar dat wordt nogal prijzig als ik er zo veel ga maken, denke dat bloem, suiker, ei veel goedkoper is...
Maakt niet uit, ik was het zelf ook vergetenquote:
Slaap lekker Trixje!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, heb je wel gelijk in, als je er 400 moet maken...
Maar vraag het eens in het taarten-topic, daar zitten goeie baksters
Wil niet zeggen dat een zwangerschap dramatisch hoeft te verlopen hoor, voor jou en voor de mini Dico (quote:Op zondag 1 april 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Nee lijkt me doodeng om zwanger te zijn... vanwege mijn diabetes enzo, dan zou ik dus bijna iedere week in het ziekenhuis moeten komen, en als ik zo doorga met mijn lijf zou dat kind een hoop mankeren
Welke?quote:Op zondag 1 april 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Film is nu bij die bijen/vliegen/beesten
Seriously![]()
![]()
Case 39 ofzo, is een film met een eng kind wat de duivel is ofszo.quote:
Joh, je bent nog hartstikke jong, tijd ZAT!quote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef Diconnected het volgende:
Ja ach... ik zie het wel. Ik wil ooit wel kinders hoor, daar niet van. Zie het met m'n vriendin der kleine, echt wat een dropje![]()
Maar eerst maar een vent vinden denk ikwant mijn
laat bijster weinig van zich horen
Ik wil hem zien, maar ik zit nog in Shutter Island, ben zo'n anderhalf uur achterquote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Case 39 ofzo, is een film met een eng kind wat de duivel is ofszo.
Seriously, BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Naja paar x gesmst, word genegeerd. Op msn issie wel wat meer actief, maar in vergelijking van begin vd week en hoe ie was woensdag was, is het wel teleurstellend zoquote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, je bent nog hartstikke jong, tijd ZAT!
Dat meen je niet!!!! Helemaal niks meer van gehoord???
Aha, dan zou ik hem wel kijken hiernaquote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil hem zien, maar ik zit nog in Shutter Island, ben zo'n anderhalf uur achter
Gooi varkensbloed over haar heen jonguh!quote:Op zondag 1 april 2012 00:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
WAAAAAT Een KUTKIND
WHYEMILYWHYEMILYWHYEMILYWHYEMILY
SHUT THE FUCK UPP!
Wat een assquote:Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja paar x gesmst, word genegeerd. Op msn issie wel wat meer actief, maar in vergelijking van begin vd week en hoe ie was woensdag was, is het wel teleurstellend zo
Maar hij zegt nog wel iets?quote:Op zondag 1 april 2012 00:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja paar x gesmst, word genegeerd. Op msn issie wel wat meer actief, maar in vergelijking van begin vd week en hoe ie was woensdag was, is het wel teleurstellend zo
Nee dat was Carrie tochquote:Op zondag 1 april 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gooi varkensbloed over haar heen jonguh!
Meneer tweewieler wil hem altijd zienquote:Op zondag 1 april 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, dan zou ik hem wel kijken hierna
Of Shutter Island overslaan, is toch een butt-film
Ja hij zegt wel wat, maar niet hele verhalen zoals vd week enzo.quote:Op zondag 1 april 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar hij zegt nog wel iets?
Wel een beetje flapdrollerig wel
Yepquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil deze nog steeds een keer maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://www.wonderfuljoyah(...)d-cupcakes-with.html
Staat in mijn bookmarkslijstje
Foek, dat ziet er lekker uitquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil deze nog steeds een keer maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://www.wonderfuljoyah(...)d-cupcakes-with.html
Staat in mijn bookmarkslijstje
Of te langquote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hij zegt wel wat, maar niet hele verhalen zoals vd week enzo.
Misschien vind ie me te dik ofzo.
Dan is het nu vast 60 euroquote:
Ik ken dat kind uit Twilight (Bree Tanner heet ze daar geloof ik, kindje die vampier wordt en daarom dood moet) en ze ziet er hier echt fucking eng uit.quote:
Nee hij vond lange vrouwen juist loik zei iequote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of te lang
Je bent helemaal niet zo dik joh!
Hij was ook niet superslank zo te zien.
Bovendien hebben jullie gezoend toch?
Dan kan het niet zijn geweest dat hij je fysiek niet leuk vond, toch?quote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hij vond lange vrouwen juist loik zei ie
Nee hij had zelf ook wel vetjes, op de goede plekjes
Yeah gezoend en eh gefriemeld zo als ze dat zo mooi kunnen zeggen
Ik hou niet van tongenquote:
Vorig jaar ook 27,50quote:Op zondag 1 april 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is het nu vast 60 euro![]()
Inflatie en crisistax en zulks
Ja klopt!quote:Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken dat kind uit Twilight (Bree Tanner heet ze daar geloof ik, kindje die vampier wordt en daarom dood moet) en ze ziet er hier echt fucking eng uit.
De fik erin zou ik zeggen
Gewoon eerst nog even in KPD naar FF-foto's kijken, dan overschaduwt dat ditquote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij ga ik nachtmerries krijgen vannacht
Nee niet bekken, gewoon een beetje spelen met de tong ofzo. Kan het niet echt uitleggenquote:Op zondag 1 april 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou niet van tongen![]()
Wel van zoenen (en bijten)
Dat dusquote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon eerst nog even in KPD naar FF-foto's kijken, dan overschaduwt dat dit
Zit nu bij WHYEMILY
DOOOOOOOOOD aan dat kutkind!
Pro-anaquote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon eerst nog even in KPD naar FF-foto's kijken, dan overschaduwt dat dit
Zit nu bij WHYEMILY
DOOOOOOOOOD aan dat kutkind!
Dat zeg ik, kutorganisatiequote:Op zondag 1 april 2012 00:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vorig jaar ook 27,50
Maar vreemd is dat je toen vanaf 25 maart al kaarten kon bestellen.. HMZ
Ik ook hoorquote:Op zondag 1 april 2012 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zeg ik, kutorganisatie![]()
Ik hou daar niet van. Ik wil weten waar ik naartoe ga, voor hoeveel, naar welke films, waar etc.
En dan ben ik nog niet eens autistisch ofzo
quote:Op zondag 1 april 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, ik denk echt dat die 3 mini slotjes van de Gamma de duivel buiten gaan houden![]()
![]()
Ik vond dr leuker als Bridgetquote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Renee Zellwegger heeft ook altijd zo'n janksmoel, beetje jammer, want verder vind ik haar wel leuk.
Ik ga even zeiken, 3 x een half liter thee op
Ik ben echt niet van romcoms, maar Bridget Jones vind ik helemaal geweldigquote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Renee Zellwegger heeft ook altijd zo'n janksmoel, beetje jammer, want verder vind ik haar wel leuk.
Ik ga even zeiken, 3 x een half liter thee op
Was ik weer, laptop crashtequote:Op zondag 1 april 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kan het niet zijn geweest dat hij je fysiek niet leuk vond, toch?
Maar wat gek. Heb je het al (direct) aan hem gevraagd?
Ik vind het altijd heerlijk 's nachts om dan buiten rond te lopenquote:Op zondag 1 april 2012 00:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik a nu echt de hondjes doenOm 1 uur in mijn wijk rondlopen is denk ik niet zo leuk.
Nooit gedaan eigenlijk.
We gaan het zien.
Ik zou dat dus wel gewoon doenquote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Was ik weer, laptop crashte
Maar ja idd, hij was echt heel lief en alles, dus ik snap het ook niet helemaalen ik weet ook niet hoe ik het moet vragen. zo van 'hey hoe vond je het woensdag' vind ik ook zowat
Haiquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou dat dus wel gewoon doen![]()
Want dit is ook niks en dat weet je het tenminste als hij het niet leuk vond. Maar de keren dat ik heb gedate zijn op 1 hand te tellen dus hecht er niet teveel waarde aan
Jaa!!!quote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HaiLekker de frietlucht uit je haar gewassen
Ja ik vond haar daar ook leuker in.quote:Op zondag 1 april 2012 00:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond dr leuker als Bridgetmet wat meer vet.
Ik vind dat eigenlijk een behoorlijk losse manier om te vragen hoorquote:Op zondag 1 april 2012 00:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Was ik weer, laptop crashte
Maar ja idd, hij was echt heel lief en alles, dus ik snap het ook niet helemaalen ik weet ook niet hoe ik het moet vragen. zo van 'hey hoe vond je het woensdag' vind ik ook zowat
Ik ben bang dat ie het weglacht ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een behoorlijk losse manier om te vragen hoor
Ola!quote:
Ze zit nu in de slaapkamer, net dat de slotjes er zo aan gaanquote:Op zondag 1 april 2012 00:52 schreef megamandy het volgende:
[..]duidelijkheid FTW
![]()
Ik had ooit ook bijna een tweede afspraak met iemand maar omdat het zo wazig was is het er nooit van gekomenheb nog steeds een zwak voor die jongen
ginger
![]()
Ooh daar gaan de Gamma slotjes
Check PMquote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ola!
Waar heb jij dat nepbloed vandaan gehaald?
+1, zo kun je dat best vragenquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als hij dat doet is het een kneus en daar heb je toch niks aan, serieuze mannen (met humor, dat dan weer wel) moet je hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 00:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie het weglacht ofzo![]()
*onzeker ik ben het*
Ditquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon vragen: " joh, hoe vond jij het woensdag?" Of "wat vond jij van woensdag?"quote:
zie de film op RTL5quote:Op zondag 1 april 2012 00:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon doenWat is het ergste dat kan gebeuren?
Lekker douchenquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa!!!
Altijd de eerste 2 dingen die ik doe als ik thuis kom:
1.een kusje gaan geven in bed
2. DOUCHEN!!!!!!!!!!!!!! HAAR WASSEN!!!!!!!!!!
Thanks!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben het nu aan het vragen *insert dumdumdum muziek*
Donuthaarquote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker douchenmoet ik zometeen ook nog even doen. En dan ga ik mijn haren weer zo indraaien met mijn haarband als donut.
Was de vorige keer best goed gelukt en toen was mijn haar al een beetje opgedroogd voordat ik het indraaide
quote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, mijn eten vandaag
Om twee uur ontbeten met 2 boterhammen en 2 beschuiten.
Om half acht een yoghurtje op (zo'n klein kutding van 100 gr ofzo), om 22.00u een bamihap op en om 23.30 nog een yoghurtje.
Emoslinger please
Klinkt als een fijne voedzame dagquote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehe, mijn eten vandaag
Om twee uur ontbeten met 2 boterhammen en 2 beschuiten.
Om half acht een yoghurtje op (zo'n klein kutding van 100 gr ofzo), om 22.00u een bamihap op en om 23.30 nog een yoghurtje.
Emoslinger please
Ik zal eens kijken of ik hier nog lege flesjes of potjes heb liggen, en dan vul ik die welquote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks!
Is voor Night of Terror, ik denk niet dat wel erg veel nodig hebben. Alleen voor gezicht en wat op onze kleding en handen denk ik
Hoe kunnen jullie zo levenquote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ook zo'n mooi lijstje. Die van mij:
Vanmorgen een broodje ei en net om kwart over 10 pizza besteld op kosten vanWant ik moest nog eten bedacht ik me
Of in plastic zakjes (een paar lagen) en dan per briefpost?quote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hier nog lege flesjes of potjes heb liggen, en dan vul ik die wel
Ik krijg het toch nooit of voordat het beschimmelt ofzo, dus zonde om te kopen dan
Halve quiche als avondetenquote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne voedzame dag
Beter dan een halve quiche hier als avondeten
Bwhehehehequote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ook zo'n mooi lijstje. Die van mij:
Vanmorgen een broodje ei en net om kwart over 10 pizza besteld op kosten vanWant ik moest nog eten bedacht ik me
Hoe kan je nou eten vergeten? Ik snap dat echt nietquote:
Ohja, kan wel in diepvrieszakkenquote:Op zondag 1 april 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of in plastic zakjes (een paar lagen) en dan per briefpost?
Als mn maag niet rommelt dan vergeet ik hetquote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe kan je nou eten vergeten? Ik snap dat echt niet
Dafuck, zullen wij ruilen van lichaam?quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als mn maag niet rommelt dan vergeet ik het
Deze was hetquote:Op zondag 1 april 2012 01:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Halve quiche als avondeten![]()
Dat doen
en ik ook wel eens
![]()
Mwhehehehequote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dafuck, zullen wij ruilen van lichaam?
Ik ga je PM-en, je bent geweldig!quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, kan wel in diepvrieszakken
Ga ik doen! Moet je even je adres PMmen en dan stuur ik het van de week op
Lukte de vorige keer niet zo goedquote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Donuthaar
Maak je morgen een foto dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Nope, niet te zienquote:Op zondag 1 april 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lukte de vorige keer niet zo goed
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, kan wel in diepvrieszakken
Ga ik doen! Moet je even je adres PMmen en dan stuur ik het van de week op
quote:Op zondag 1 april 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lukte de vorige keer niet zo goed
[..]
oh das wel apart danquote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Lindytje het volgende:
heeft mij trouwens bang gemaakt....
Ik heb een pigmentvlek-achtig-iets in mijn nek... sinds een tijdje. Enhad er blijkbaar op gelet hoe groot ie was... en ze zei dat ie 'de laatste tijd' al verdubbeld was in grootte
En ik zag er naast vandaag ineens ook twee nieuwe plekjes...
En nu ben ik bang dat ik een of andere enge ziekte heb en dood ga...![]()
![]()
Ik ga maandag voor het eerst in 6 jaar de huisarts maar eens bellen....
Goed dat je gaat bellenquote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een pigmentvlek-achtig-iets in mijn nek... sinds een tijdje. Enhad er blijkbaar op gelet hoe groot ie was... en ze zei dat ie 'de laatste tijd' al verdubbeld was in grootte
![]()
Nu durft Lindy de straat niet meer opquote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh das wel apart danidd even bellen dan maar. En je gaat heus niet dood joh aan een vlek, jij gaat eerder dood doordat je bent aangereden ofzo
![]()
Aangereden??quote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh das wel apart danidd even bellen dan maar. En je gaat heus niet dood joh aan een vlek, jij gaat eerder dood doordat je bent aangereden ofzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und jetz?吴 曼 迪
Kan ik ook niet naar de dokterquote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu durft Lindy de straat niet meer op
quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef megamandy het volgende:
FUUuUu
Nog een pogingAls je opde link klikt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und jetz?
Gaaf!!!!Don't come closer, I might hurt you
Zal wel niks zijn, maar goed om voor de zekerheid naar de huisarts te gaanquote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Dat doet ie niet denk ikquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal wel niks zijn, maar goed om voor de zekerheid naar de huisarts te gaan
Plekjes zijn zelden ernstig en als dat wel zo is zijn ze eigenlijk altijd heel ondiep en kunnen ze zo weggehaald worden
No need to worry
quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef megamandy het volgende:
FUUuUu
Nog een pogingLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und jetz?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Wowquote:Op zondag 1 april 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doet ie niet denk ik
Mijn huisarts zit nog steeds in mijn oude woonplaats, 25km verderop(ja, ik woon hier al 9 jaar
)
Ze hebben iets veranderd bij Dropbox, echt irritant. Zelf zag ik de eerste keer namelijk wel een fotoquote:
Hahahahahquote:Op zondag 1 april 2012 01:10 schreef Diconnected het volgende:
Nee Lin zo bedoelde ik het niet, maar het ging even om het idee
En dafuuuuuuuuuuuuuuuck waar komt ie teringherrie vandaan, echt keiharde muziek enzo
Ik ga nooit naar de huisarts... Ik ben er in 9 jaar 1x geweest, voor een doorverwijzing naar een shrink een jaarr of 5-6 geleden. Dat was hetquote:
Ik ben geen dokter hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee want wonen alleen oude dakkies hierquote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahah![]()
Ik dacht dat je al hele visioenen van mij onder een bus had ofzo
![]()
Fiske bij d'n buren?
quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter he
Misschien ga je wel dood... sterker nog, ik weet het zeker
Jaaaaaaaaaaaa, de apocalypsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik verheug me er al op
Don't come closer, I might hurt you
Heb je dan ook echt niks of ga je gewoon niet?quote:Op zondag 1 april 2012 01:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de huisarts... Ik ben er in 9 jaar 1x geweest, voor een doorverwijzing naar een shrink een jaarr of 5-6 geleden. Dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |