Dat dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mijn patroon ook, en dan hartaanval OMG SAVEN
SAVE SAVE SAVE
Ik heb HEUUUULLLLL erg gehuild... Naar beneden gelopen.. Huilend naar mijn moeder... Voelde me instinctief 5 jaarquote:
Mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn 2e watermarble, nog ff zonder cleanup
[ afbeelding ]
hoe doe je dat???quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
meneer hier kijkt die film, hij lijkt mij stom dus ik ga lekker fokken en vakantie uitzoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk Shutter Island. Maar is heul niet spannend omdat een collega het plot al verraden heeftMijn
komt straks even thuis om om te kleden en dan gaat hij naar de verjaardag van een collega
So it'll just be me, the laundry and zha dog
WAAAAAAAWWWWWWWquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
bakje water, nagellak erin, verschillende kleurtjes, vormpje maken met naald of uit elkaar getorkken paperclip, vinger erin, klaar!quote:
only soulless red heads know those kind of tricksquote:
Ik heb het wel eens gehad met een uur werk dat vond ik al vreselijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb HEUUUULLLLL erg gehuild... Naar beneden gelopen.. Huilend naar mijn moeder... Voelde me instinctief 5 jaarIk was toen 19 ofzo; maar ik baalde zo vreselijk erg van mijn eigen stomme klote fout
Daarna wel in 3u alles weer hertypt; maar sindsdien heb ik altijd mijn autosave ingesteld
oh op die manier! Kewl!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bakje water, nagellak erin, verschillende kleurtjes, vormpje maken met naald of uit elkaar getorkken paperclip, vinger erin, klaar!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
Speeskees!
Ik zeg tegen mama: EARTH HOUR DOE DE LICHTEN UITdrukt ze dus op de knop naast der en *plop* lichten uit. NU ZIE IK HEUL NIKS JONGE
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
Speeskees!
Ik zeg tegen mama: EARTH HOUR DOE DE LICHTEN UITdrukt ze dus op de knop naast der en *plop* lichten uit. NU ZIE IK HEUL NIKS JONGE
JAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Willen jullie een foto van mijn quiche zien?
JAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Net:quote:
HALLO MAMA VAN DICO HET IS TOT HALF 10quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Net:
Ik: mag het licht weer aan, ik zie niks
Mama: hoe laat is het dan?
Ik: kwart voor 9.
Mama: hoelaat is earth hour dan?
ik: van 8 tot 9 geloof ik...
Mama: dan moet je nog maar even 15 min wachten
My mom trolls like a boss![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 20:50:46 ]
Ja tegenwoordig heb je de autoherstel ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad met een uur werk dat vond ik al vreselijkEn laatst had ik weer dat mijn laptop ineens vastliep en dus overnieuw ging opstarten, bleek het dat hij standaard autosaved
![]()
That made me so happy
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HALLO MAMA VAN DICO HET IS TOT HALF 10Ja zag het net op twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Hehehhee, heerlijk mens!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Broertje loopt naar de keuken en wilt licht aan doen, ik: "NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET DOOEEEEEEN!!"
Hij schrok zich de pleuris
GEEFquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
EN HIJ IS FUCKING LEKKER!!!!
(en makkelijk te maken, zie http://www.ah.nl/allerhan(...)&course=hoofdgerecht maar dan 2 courgettes i.p.v. groentemix)
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
(en makkelijk te maken, zie http://www.ah.nl/allerhan(...)&course=hoofdgerecht maar dan 2 courgettes i.p.v. groentemix)
Kom maar halenquote:
Whaooquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
si si, muy bien!quote:
owwwwwww, crap..... goeie timing ook....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
En mijn wijsvinger nagel is helemaal uitgescheurtGaat al maanden goed... Blijf vandaag haken tijdens was doen; flats; meer dan de helft van de nagel er af...
It hurts
Gelukkig niet aan de hand die veul op de foto moet; maar tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owwwwwww, crap..... goeie timing ook....
Je moet ook geen was meer doen dus, das duidelijk
Ohhhhhhhh, heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Olijven met fetakaas in knoflookolie en kruidenomnomnom!
Gelukkig van de foto-hand! Die zou ik voortaan tot je trouwen in een handschoen doen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan de hand die veul op de foto moet; maar tochIk huilde in mezelf
Maar goeien tipIk geef hem door aan cif
Trouwens: die zou ik best ook eens willen makenMaar dan zou cif al meteen vragen waar zijn stuk vlees blijft als ik alleen maar dat doe
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, heerlijk!
Ik ga zooooooveel daarvan eten als ik op Corfu ben over een maand
Kut voor jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB NOG STEEDS GEEN DINO GEDAAN
Hij is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Olaifjesziet er lekker uit Kip! Ik sla hem op voor later gebruik
quote:
Jouw vriendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]komt thuis: 'WAAROM IS HET HIER ZO FUCKING DONKER?!'
-: 'JONGUH! EARTH HOUR!': 'Ja me reet'
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB NOG STEEDS GEEN DINO GEDAAN
Ja echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig van de foto-hand! Die zou ik voortaan tot je trouwen in een handschoen doen voor de zekerheid
goeie vent heb jij
![]()
Kipfiletje erbij doen ofzo? Of knakworsten uit blik
Huuuuquote:
Wij gaan dit jaar blokhuttentocht doen in Finland en het is jammer dat ze daar niet heen gaan, anders hadden we wel bij hun gekeken. Gave locaties hebben zequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens nog thx voor de site van elisahwashereHelaas zat er niks bij van wat cif nu in gedachten had; maar hij gaat em wel onthouden voor later
Ik hou van je broertje, geef maar door aan hemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]komt thuis: 'WAAROM IS HET HIER ZO FUCKING DONKER?!'
-: 'JONGUH! EARTH HOUR!': 'Ja me reet'
Oh wacht je vriend/..... geef maar door dat ik van je vriend houdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hou van je broertje, geef maar door aan hem
walnoten of gedroogde tomaat ofzo dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huuuudoe die maar vervangen voor iets anders
Champignons?
ja hier ook in alle huizenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef BGTes het volgende:
Earth hourIk kijk uit het raam en zie alle lichten aan van de kamers tegenover me
Goeden ideequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met pasen ga ik slagroomtaart maken en pigs in a planket en roomkaas kip wraps
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wacht je vriend/..... geef maar door dat ik van je vriend houd
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
walnoten of gedroogde tomaat ofzo dus
Ooooo finlandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar blokhuttentocht doen in Finland en het is jammer dat ze daar niet heen gaan, anders hadden we wel bij hun gekeken. Gave locaties hebben ze
Weet je al ongeveer waar jullie heen willen? Mits het door gaat natuurlijk (voetbalgebeuren bedoel ik dan)
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
da's ook zoooo lekkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn beenham was gisteren goed geluktDus ik denk dat ik dat maak
Nu even zus en schoonzus mailen dat ik DAT maak en dat zij ook nog dingen moeten maken mehehequote:
OMNOMquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ga salade Lyonnaise maken (salade met bacon, asperges, gepocheerd ei o.a.) en tartelettes au chocolat
Voor met zijn tweetjes
auch herrlich!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga met pasen hightea maken. Met scones en miniquiches enzo
Mogen we dat wel in de middag etenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoe meer ik lees en zie enzo, hoe meer zin ik erin hebquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo finland![]()
Wil ik zo graag ook nog eens naartoe
Nee niet echt. Maar vriend zit te denken om eerst paar dagen naar europapark te gaan; als ze de week er op kampioen wordenEn daarna dan nog 10 dagen ergens naartoe
Ja ik vind het prima allemaal; hij gaat het toch uitzoeken
Monster van Loch Ness?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mogen we dat wel in de middag eten?
Is btw het monster van Loch Ness al weg?
Nee die is luid en duidelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mogen we dat wel in de middag eten?
Is btw het monster van Loch Ness al weg?
Ik heb dat al meerdere keren meegemaakt, ZO FUCKING IRRITANT EN BRUTAAL. zeker als je je vet hebt lopen uitslovenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maak maar slagroomtaart want dat wil ik eens proberen en dat lust iedereen. Twee van de mensen die komen zijn nogal zeikerds met eten. Dan vind ik het zonde om iets heeeel speciaals te maken net zoals 2 jaar geleden met kerst en dat niemand het eet behalve ik, nick en mama
Kom maar. Ik kook toch altijd voor een heel weeshuisquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zullen we allemaal bij elkaar eten?![]()
Klinkt ook wel goed met al die lekkere dingen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zullen we allemaal bij elkaar eten?![]()
Jaaaaaaaahaaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe meer ik lees en zie enzo, hoe meer zin ik erin heb![]()
Vakantie is zoberzo heerlijk, zeker na de drukte en spanning van trouwen
En het fijne is dat je dan nooit meer voorbereidingen voor huwelijk hoeft te doen/regelen
WHUUUUUTTTTTT?????quote:
heerlijk is dat, neem dat van mij aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JaaaaaaaahaaaaEindelijk alles achter de rug en dan gewoon lekker genieten van verkansie
En het is ook retedruk op het werk; dus ik ben er wel aan toe
die zijn ook lekker en gaan HUPPA zo je mond inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn pigs in a blanket waren afgelopen meet snel opgegaan
Ik vind dat ook niet super top, die wraps, maar zus vindt dat sowieso lekker en het is niet zo'n vette troep mehequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn ook lekker en gaan HUPPA zo je mond in
Die cupcakes met Fiets zijn groene spuiterij erop waren ook erg lekker, maar wel mierzoet![]()
Ik vind koude wraps altijd een beetje meh, maar veel anderen vinden dat wel erg lekker.
klinkt goed! Mag ik jouw opa adopteren? Die van mij hield ook wel van een drankje, maar die heeft sinds een tijdje een zandwinkel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Mmm uiteten en en en en... dan een aperitief maison... gevolgd met iets met scampi's.. wellicht scampi's in de lookmet wijntje er bij... Dan dessertje (lees: anderen pakken desert en ik ga aan een sterk biertje
Ik ben niet zo'n dessertmens).
Eens aan ouders vragen of ze zin hebben om te gaan uiteten met pasenMet opa mee
Gaan we na het eten nog wijnen bij opa
Niet? Zit toch vaak vette zalm en roomkaas in?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet super top, die wraps, maar zus vindt dat sowieso lekker en het is niet zo'n vette troep mehe
zalm eet ik niet en roomkaas is toch beter dan <insert random troep>quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet? Zit toch vaak vette zalm en roomkaas in?
NEENquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt goed! Mag ik jouw opa adopteren? Die van mij hield ook wel van een drankje, maar die heeft sinds een tijdje een zandwinkel.
Check de piquote:
Jij bent niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Check de pi. Geef sowieso niks om taart hè, maar ik eet wel gewoon wat de pot schaft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 21:13:55 ]
Dat klinkt echt heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEENMijn opa van 90
Voor zijn verjaardag komt er een kok bij hem thuis en gaan we daar uitgebreid dineren
Met gezin; én de ouders van de schoonfamilie
Mams is enig kind en dus van onze aanhang wil ie de ouders mee want die kent opa ook allemaal en horen nu allemaal bij de familieKeilief
Zandwinkelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt goed! Mag ik jouw opa adopteren? Die van mij hield ook wel van een drankje, maar die heeft sinds een tijdje een zandwinkel.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent niet zo moeilijkBlijf dadelijk thuis hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kost wel een klap geld... Kok bij je thuis.. Maar ja... Waarvoor moet ie zijn geld sparen en eten is het enige wat ie nog belangrijk vindtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk!![]()
En superlief inderdaad!
Oi das ook niet geheel handig iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij gaan trouwens wel tweede paasdag uit eten met de familie, maar ik weet nog niet waar.
Moet ook geschikt zijn voor een eenjarige en een aantal moeilijke eters dus heel sjiek de friemel zal het niet worden helaas.
Hou je echt rekening met die eenjarige in het menu? Ik zou gewoon apart een dingetje maken, wat eten die nou helemaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij gaan trouwens wel tweede paasdag uit eten met de familie, maar ik weet nog niet waar.
Moet ook geschikt zijn voor een eenjarige en een aantal moeilijke eters dus heel sjiek de friemel zal het niet worden helaas.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schudt met haar tieten?
WAT ZEI JE?
Wat fijn dat hij er nog zo van kan genieten ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kost wel een klap geld... Kok bij je thuis.. Maar ja... Waarvoor moet ie zijn geld sparen en eten is het enige wat ie nog belangrijk vindtWilden eerst met iedereen uiteten; maar zo'n grote groep... En nu kun je ook gewoon makkelijk van je plaats af en kunnen wij er te voet naartoe; hence geen bob
Ja dat...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou je echt rekening met die eenjarige in het menu? Ik zou gewoon apart een dingetje maken, wat eten die nou helemaalen ze happen vaak ook wel dingetjes met ouders mee. Bij ons tenminste
nee hoor, dat niet, ze eet alles altijd heerlijk mee, is echt een smikkelbek. Maar ze wil natuurlijk wel steeds rond lopen enzo en kan best een keer een beetje geluid maken ofzo. Gillen en schreeuwen doet ze eigenlijk nooit, is een lief kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou je echt rekening met die eenjarige in het menu? Ik zou gewoon apart een dingetje maken, wat eten die nou helemaalen ze happen vaak ook wel dingetjes met ouders mee. Bij ons tenminste
Ohh op die manier. Ja dan is het zonde inddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, dat niet, ze eet alles altijd heerlijk mee, is echt een smikkelbek. Maar ze wil natuurlijk wel steeds rond lopen enzo en kan best een keer een beetje geluid maken ofzo. Gillen en schreeuwen doet ze eigenlijk nooit, is een lief kind.
Maar in een chique restaurant zou ik het ook niet zo fijn vinden om naast een baby te zitten die rond zit/loopt te scharrelen, dus dat doen we maar niet
En de helft van de familie waardeert zeer lekker eten niet zo, dus da's ook zonde enzo
Oh ja lijkt me vreselijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij er nog zo van kan genieten ook
Veel oudere mensen hebben minder smaakvermogen, dat lijkt me echt zo naar als ik oud word
hehehehe, komt me bekend voor jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zeer goei
Heb ook 1 keer met mijn tieten voor em gestaan... Vroeg ie wat ik aan het doen was...
Ik: 'Je aandacht trekken'
Hij: "euh... denk je dat het werkt?"
Ik: 'Kweenie zeg jij maar'
Hij *klapt laptop dicht en sleurt me mee naar boven.
Like a boss
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, komt me bekend voor ja
Of ik klap zijn laptop dicht en ga op hem zitten ofzo
Loool euhhhhhh....quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heb ik alle koolhydraten uitgepoept want ik zit in een hypoooooooooooo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Das best klote......
Hier om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
go go gadget Dico!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Huuuuuuuuuuu, ik zit nu te zweten.
Okay I need foofdz.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:37 schreef BGTes het volgende:
Ik deed de 'Dit zou je moeten kunnen beantwoorden voor het tentamen'-minitest voor oud-Engels en ik had alles goed
je hebt ze wel vaak he? Kan je (nieuwe) internist daar niks aan doen?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
WhutDit vind ik eik nog best stoer ook
[ afbeelding ]
Alhoewel ik de big tasty nooit pakte; maar dan nog
Ik pak altijd mcchickenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Voor mij geldt hetzelfde Priem, al neem ik eigenlijk helemaal niks van de Mac, maar dit is wel humor
Unf is er toch gek op?
Neuh niet zo vaak, denk misschien 1x in de week, anders 1x in de 2 weken. Ken diabeten die ze iedere dag hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je hebt ze wel vaak he? Kan je (nieuwe) internist daar niks aan doen?
Oeh niiiiiice ! En nu al alles geleerd?quote:
Oh ik dacht dat je het vaker hebt. Maar blijft crap, dat extreme opletten enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neuh niet zo vaak, denk misschien 1x in de week, anders 1x in de 2 weken. Ken diabeten die ze iedere dag hebben
En meestal heeft het wel oorzaak hoor die hypo's... heb niet veel gegeten vanavond maar wel normaal gespoten, maar had wat nootjes op vanmiddag dus dacht dat het wel goedzatniet dus
Nouja, ik heb zo'n heel irritant mens in mijn werkgroepen die haar hoge cijfers altijd in andermans gezicht wrijft. Aangezien oud-Engels het vak bij uitstek is waar ik goed in ben, ga ik voor de 9.5 zodat ik die in haar gezicht kan wrijvenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh niiiiiice ! En nu al alles geleerd?restecp
Ik studeerde op zondag; en vervloekte mezelf altijd waarom ik niet eerder was begonnen
Maar ik haalde het wel altijd dus tjah
JOAHquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Voor mij geldt hetzelfde Priem, al neem ik eigenlijk helemaal niks van de Mac, maar dit is wel humor
Unf is er toch gek op?
Ik ookquote:
Ooo waw jij gaat echt voor giga puntenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nouja, ik heb zo'n heel irritant mens in mijn werkgroepen die haar hoge cijfers altijd in andermans gezicht wrijft. Aangezien oud-Engels het vak bij uitstek is waar ik goed in ben, ga ik voor de 9.5 zodat ik die in haar gezicht kan wrijven
met die vissen op zijn hoofd gespiest? Die vind ik wel lachenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Arghhh serieusss.... Die axe reclame......![]()
![]()
![]()
![]()
Neeheee die nieuwe... met dat 'nieuws'....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met die vissen op zijn hoofd gespiest? Die vind ik wel lachen
Ook alleen deze keer hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo waw jij gaat echt voor giga punten![]()
Netjes
Nee dat heb ik nooit gedaan eik
Heb je hem al bedankt met een blowjob?quote:
Oh, niet gezien geloof ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeheee die nieuwe... met dat 'nieuws'....
Yeah af en toe word je er best wel moe van enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het vaker hebt. Maar blijft crap, dat extreme opletten enzo
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je hem al bedankt met een blowjob?
Waar is Fiets? Ligt die te batsen met RenRen ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
FIETS FIETS!!! DE BIGTASTY KOMT TERUG
Nee, want hij houdt er niet vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je hem al bedankt met een blowjob?
Ur doing it wrong?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, want hij houdt er niet van
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeheee die nieuwe... met dat 'nieuws'....
Dino dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
wutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat Nico de enige man op aarde is die er niet van isquote:
PAHAHAHAH omg ik ben tranen aan het lachenquote:
ja, ik bijna ook hier, echt... hilarisch dit!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PAHAHAHAH omg ik ben tranen aan het lachen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
He......Sorry unfje
![]()
![]()
Heb maar even een biertje gepakt
Ja nétquote:
Nee joh; ik heb af en toe aparte humorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef BGTes het volgende:
Ik moest alleen een beetje grijnzen, ben ik nou humorloos?
Precies, dit, maar dan met kopje thee hierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
He......Sorry unfje
![]()
![]()
Heb maar even een biertje gepakt
Tes, jij gaat ook nog mee toch? Naar de NoT?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef BGTes het volgende:
Ik moest alleen een beetje grijnzen, ben ik nou humorloos?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, dit, maar dan met kopje thee hier
Dus daarom maar dit plaats voor jou:
[ afbeelding ]
Tieft opquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, dit, maar dan met kopje thee hier
Dus daarom maar dit plaats voor jou:
[ afbeelding ]
Ik deeeeenk het welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tes, jij gaat ook nog mee toch? Naar de NoT?
Week voor mn bruiloftquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tieft opMaar moet wel een beetje lolleren
Dat was wel wat ik uit de berichten kon destilleren.quote:
quote:
Goeie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat was wel wat ik uit de berichten kon destilleren.
Eens kijken of er meer info is inmiddels
Jup! Pokkefilmquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maarrr jij gaat donderdag naar de Titanic met Lin. Das ook tof
are you fucking kidding me?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maarrr jij gaat donderdag naar de Titanic met Lin. Das ook tof
volgend jaar dan maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar is zo jammer dat ik niet mee kan
Wat nouquote:
Zekersquote:
en dat is?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kip, jij bent trouwens precies zoals ik dacht irl
Qua opmerkingen undsoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat is?![]()
Ik hield me in hoor, net als toen ik Debs, Lin en SQ had gemeet
Ik vond die scene dat iemand op die boegschroef of wat het ook was het mooistquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat nouIN 3D JOAH!
Ik vind het wel een toffe filmAlleen destijds te vaak gezien.
Samen in de loveseatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
titanic is klassiekerEn in 3D
Maar ik zie er wel tegenop want hij duurt zo langMaar goed... En vroeger ook veul te vaak gezien toen ik puber was dus ik vind er eik geen reet meer aan.... Maar film met lin
![]()
Het was volgens mij zo'n beetje de eerste drama die ik ook gezien heb. Dus was de eerste paar keer wel geboeidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond die scene dat iemand op die boegschroef of wat het ook was het mooist![]()
En verder natuurlijk de hele film door zitten zieken/gallen
Oh, gelukkig maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Qua opmerkingen undsoEn dat is loik
Ja d'uhquote:
"Stiekem" motorboatenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja d'uhKan ik nóg makkelijker aan haar tieten zitten
Bwhehe ja klopt inddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar
En volgende keer vast wel losser ja, stukje bij beetje
Het waren ook iets meer mensen dan ik bedacht had
Hier in de SC lijkt het een heel klein clubje maar dat is het helemaal niet
Oehhhhh goeien ideequote:
Bij mij deed je wel een hele schattigequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhhh goeien idee
Bij the hungry games ook gewoon weer gebooptHoort er bij
ja dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja klopt inddIk ging ook echt naar huis met het idee: 'Nu heb ik iedereen gezien
'
En toen thuis: Ohnee, Priem niet en BGTes niet en IJs niet en Puckzzz niet und so onn
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij deed je wel een hele schattigeDat hoofd wat je erbij trok ook
Zo stiekum
Maak je er dan geluid bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhhh goeien idee
Bij the hungry games ook gewoon weer gebooptHoort er bij
Nee letterlijk 'boop boop'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak je er dan geluid bij?
AAAAWWWWWHHHHHOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA AA ofzo? Of MEP MEP? Of PEP PEP?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik had je heul gewaarschuwd van te voren
![]()
http://www.imaginefilmfestival.nl/films/night-of-terror-0 is het enigequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.imaginefilmfestival.nl/
Matige kutsite, ik kan het niet vinden
Awyeahhhhhhhquote:
Heb ik je nu een vrijbrief gegeven?quote:
Vriend van me doet altijd PEP PEP bij mij maar hij durft nooit echt te knijpen. Uiteraard heb ik hem wel al een paar keer gewoon vol in zijn ballen geknepenquote:
Ja ik ook, scheelt mij namelijk 20 euro ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vraag me af of het nou van vrijdag op zaterdag is of van zaterdag op zondag.
Ik hoop het eerste
Zaterdag op zondag, was alle voorgaande jaren zo dus nu weer neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vraag me af of het nou van vrijdag op zaterdag is of van zaterdag op zondag.
Ik hoop het eerste
Oh ik dacht meer aan de zondag die ik dan nog heb om bij te slapenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik ook, scheelt mij namelijk 20 euro ofzo
Jupquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb ik je nu een vrijbrief gegeven?![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan reageren met "AH WEL AH WEL AH WEL! GODMILJAAR"
Ohh okayy. Bwhehehe ja ik ben ook benieuwd naar de filmsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag, was alle voorgaande jaren zo dus nu weer neem ik aan.
Maar het is nu dus eindelijk wel geconfirmed dat het 21 april is.
Lekkere organisatie zeg![]()
Zeker van die vage artiesten/kunstenaars/uitkeringstrekker die dat in elkaar hebben geflanst
hehehehehe, deal!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
![]()
![]()
[..]Als ik jou volgende keer ontmoet doe ik dat wel
![]()
HOMOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
HOER HOER!!
En wat was het ook alweer voor de mannen?
Ik hou dat meestal makkelijker vol op de een of andere manierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik vrijdag zou moeten werken (hoef ik gelukkig niet, maar stel dat), zou ik het niet trekken om de hele avond en nacht film te moeten kijken hoor
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
![]()
![]()
[..]Als ik jou volgende keer ontmoet doe ik dat wel
![]()
quote:Be afraid, be very afraid: de Night of Terror laat op[b][b][b] 21 april [/b][/b][/b]het majestueuze Tuschinksi weer op zijn grondvesten trillen.
Koude rillingen en angstzweet. In de mooiste bioscoop van de wereld, de grote zaal van het Tuschinski Theater, laat je ze[b][b][b] in de nacht van zaterdag op zondag [/b][/b][/b]graag de vrije loop. Deze coctail van vier horrorfilms is alleen voor de zeer onverschrokken festivalgangers bedoeld. Het programma wordt binnenkort bekendgemaakt.
Weet je al hoe je verkleed gaat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
We moeten nog wel even oefenen op improvisatie drama tussendoor whehehehehe
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom doet Fok 4x [ b ] ipv 1 x? Vage shit.
Maar goed, dat is dus alle info nu en het is al over 3 weken
echt hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Graham Norton, best of op comedy central
HET WAS EPICquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las trouwens laatst een topic terug van toen Priem, Lin en Puckz bij Skjoe gingen hallowenenOok superleuk lijkt me dat
Ik heb echt geen idee, ik heb nog een nonnenpak liggen van carnaval, misschien maak ik er een enge non van ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je al hoe je verkleed gaat?![]()
Wil je bij mij donkere smokey eyes maken??Pwetty please!
Ik ga denk ik gewoon helemaal in het zwart met vampierentandjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik heb nog een nonnenpak liggen van carnaval, misschien maak ik er een enge non van ofzo![]()
En tuurlijk wil ik dat
we moeten ook nog even nepbloed scoren trouwens!
Ik ga zo wel even zoeken op internet. Lin had dat toen ook gekocht voor Hallowen, superleuk!
Lijkt me echt supertofquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET WAS EPIC![]()
Doe ik dit jaar zooooo weer ! Heb mijn stem schor gegild voor die kinders man
DOE HETquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
Elke keer als ik 'Wedden dat ik het kan' op tv zie krijg ik de neiging om aan te gaan melden en dan namen van lakjes te gaan doen
Dat zei mn broer laatst tegen mij, dat ik dat moest gaan doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Joysa het volgende:
Elke keer als ik 'Wedden dat ik het kan' op tv zie krijg ik de neiging om aan te gaan melden en dan namen van lakjes te gaan doen
Er zijn hier hoarders die er veeeeeeeeel meer weten dan ikquote:
OMG WAT BRILJANTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zijn hier hoarders die er veeeeeeeeel meer weten dan ik
Ik zal Lin even PM-en waar ze die shit vandaan had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon helemaal in het zwart met vampierentandjes
EN JOAH BLOED!
JA FUCKING 1000 EUROquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En toen zei ie, dan win je 1000 euro, dat is veul lakjes!
Skjoe weet ook echt bizar veelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zijn hier hoarders die er veeeeeeeeel meer weten dan ik
Maar ik kreeg er toch 1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Skjoe weet ook echt bizar veel
Ik suck at dat![]()
zei laatst in een Belgische winkel waar ze opi verkochten: 'Ik pak er 5 en als je ze allemaal goed raad krijg je er 1 van me.'
Ik had er 2 goed
Hoe willen ze het anders doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag je je lakjes meenemen dan? Dan is het fucking peanuts
uiteraardquote:
die kiezen zij toch neem ik aan?quote:
Mwehehehehhe maar die sticks n stones is heel anders dan connect the dots dus dat zie je ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan gaan ze van die mevrouw die zat te janken dat haar zelfmaaklakjes nagemaakt werken -lakjes erin zetten
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal Lin even PM-en waar ze die shit vandaan had.
Vampierentandjes zijn cool!
En dan *BAM* zwarte ogen erbij met bloed, kewl!
Ok i give up. jij meld je maar aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehehehhe maar die sticks n stones is heel anders dan connect the dots dus dat zie je ook
Welkon?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een kutfilm die Shutter Island, we hebben al 2 duidelijke fouten gezien
Ik speel wel assistentequote:
Ik wil juist niet op tvquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik speel wel assistente
IK WIL OP TELEVISIE
Beter, dan gaan ook niet alle tv's in NL kapotquote:
vet goede film juistquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een kutfilm die Shutter Island, we hebben al 2 duidelijke fouten gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |