Dat dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mijn patroon ook, en dan hartaanval OMG SAVEN
SAVE SAVE SAVE
Ik heb HEUUUULLLLL erg gehuild... Naar beneden gelopen.. Huilend naar mijn moeder... Voelde me instinctief 5 jaarquote:
Mooiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn 2e watermarble, nog ff zonder cleanup
[ afbeelding ]
hoe doe je dat???quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
meneer hier kijkt die film, hij lijkt mij stom dus ik ga lekker fokken en vakantie uitzoekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk Shutter Island. Maar is heul niet spannend omdat een collega het plot al verraden heeftMijn
komt straks even thuis om om te kleden en dan gaat hij naar de verjaardag van een collega
So it'll just be me, the laundry and zha dog
WAAAAAAAWWWWWWWquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
bakje water, nagellak erin, verschillende kleurtjes, vormpje maken met naald of uit elkaar getorkken paperclip, vinger erin, klaar!quote:
only soulless red heads know those kind of tricksquote:
Ik heb het wel eens gehad met een uur werk dat vond ik al vreselijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb HEUUUULLLLL erg gehuild... Naar beneden gelopen.. Huilend naar mijn moeder... Voelde me instinctief 5 jaarIk was toen 19 ofzo; maar ik baalde zo vreselijk erg van mijn eigen stomme klote fout
Daarna wel in 3u alles weer hertypt; maar sindsdien heb ik altijd mijn autosave ingesteld
oh op die manier! Kewl!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bakje water, nagellak erin, verschillende kleurtjes, vormpje maken met naald of uit elkaar getorkken paperclip, vinger erin, klaar!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
Speeskees!
Ik zeg tegen mama: EARTH HOUR DOE DE LICHTEN UITdrukt ze dus op de knop naast der en *plop* lichten uit. NU ZIE IK HEUL NIKS JONGE
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Diconnected het volgende:
Speeskees!
Ik zeg tegen mama: EARTH HOUR DOE DE LICHTEN UITdrukt ze dus op de knop naast der en *plop* lichten uit. NU ZIE IK HEUL NIKS JONGE
JAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Willen jullie een foto van mijn quiche zien?
JAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Net:quote:
HALLO MAMA VAN DICO HET IS TOT HALF 10quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Net:
Ik: mag het licht weer aan, ik zie niks
Mama: hoe laat is het dan?
Ik: kwart voor 9.
Mama: hoelaat is earth hour dan?
ik: van 8 tot 9 geloof ik...
Mama: dan moet je nog maar even 15 min wachten
My mom trolls like a boss![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 20:50:46 ]
Ja tegenwoordig heb je de autoherstel ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad met een uur werk dat vond ik al vreselijkEn laatst had ik weer dat mijn laptop ineens vastliep en dus overnieuw ging opstarten, bleek het dat hij standaard autosaved
![]()
That made me so happy
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HALLO MAMA VAN DICO HET IS TOT HALF 10Ja zag het net op twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Hehehhee, heerlijk mens!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Broertje loopt naar de keuken en wilt licht aan doen, ik: "NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET DOOEEEEEEN!!"
Hij schrok zich de pleuris
GEEFquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
EN HIJ IS FUCKING LEKKER!!!!
(en makkelijk te maken, zie http://www.ah.nl/allerhan(...)&course=hoofdgerecht maar dan 2 courgettes i.p.v. groentemix)
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
(en makkelijk te maken, zie http://www.ah.nl/allerhan(...)&course=hoofdgerecht maar dan 2 courgettes i.p.v. groentemix)
Kom maar halenquote:
Whaooquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
si si, muy bien!quote:
owwwwwww, crap..... goeie timing ook....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
En mijn wijsvinger nagel is helemaal uitgescheurtGaat al maanden goed... Blijf vandaag haken tijdens was doen; flats; meer dan de helft van de nagel er af...
It hurts
Gelukkig niet aan de hand die veul op de foto moet; maar tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
owwwwwww, crap..... goeie timing ook....
Je moet ook geen was meer doen dus, das duidelijk
Ohhhhhhhh, heerlijk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:54 schreef Diconnected het volgende:
Olijven met fetakaas in knoflookolie en kruidenomnomnom!
Gelukkig van de foto-hand! Die zou ik voortaan tot je trouwen in een handschoen doen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan de hand die veul op de foto moet; maar tochIk huilde in mezelf
Maar goeien tipIk geef hem door aan cif
Trouwens: die zou ik best ook eens willen makenMaar dan zou cif al meteen vragen waar zijn stuk vlees blijft als ik alleen maar dat doe
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, heerlijk!
Ik ga zooooooveel daarvan eten als ik op Corfu ben over een maand
Kut voor jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB NOG STEEDS GEEN DINO GEDAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |