abonnement Unibet Coolblue
pi_110602048
Wat jong ;( sterkte
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:25:16 #177
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110602370
Idd veel te jong, ik had nog minstens 10 jaar door willen brengen samen met m'n maatje. Gelukkig is z'n moeder er nog om me gezelschap te houden. Thanks.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:28:12 #178
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_110602456
Lekker beest zeg en wat jammer. veel sterkte en in gedachte blijft ze toch altijd bij je
En dat kan zomaar.....?
pi_110602715
Oh wat triest HAL.
pi_110609063
Diesel aan het Fok!en:

pi_110609818
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef Miendientje het volgende:
Diesel aan het Fok!en:

[ afbeelding ]
Superfoto! _O_
A dirty mind is a joy forever.
pi_110616683
Sterkte HAL, wat klote zeg :'(
  zondag 22 april 2012 @ 01:28:44 #183
160841 ausweiss
Weist aus
pi_110620465
Veel sterkte HAL,

Je hebt het erg mooi gedaan.

Maar is de kleur van de poes anders van kleur geworden?.
Of met een andere camera genomen?
  zondag 22 april 2012 @ 01:48:13 #184
160841 ausweiss
Weist aus
pi_110620936
@pumpkin_ruby

Dit is moeders






Van de vader post ik na het weekend een foto,
Die heb ik niet bij de hand.

Maar ze zijn al flink gegroeid.(echt krachtvoer dat Royal canin babycat)

Pinky is een stuk kleiner dan Brain,
Denk dat ze meer de bouw van haar moeder heeft(vrij kleine siamees).
En Brain de boskat kant op gaat kwa size.
Pinky heeft gek genoeg meer de vacht van een boskat,
Wat langer haar.
En Brain heeft meer de vacht van een siamees.

[ Bericht 7% gewijzigd door ausweiss op 22-04-2012 02:10:58 ]
pi_110623051
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn lieve poes, vrijdag onverwacht op 5 jarige leeftijd dood aangetroffen op z'n favouriete kussen voor het raam, hieronder in het bedje wat ik voor 'm gemaakt had en waar hij in begraven is.

[ afbeelding ]

*;

In levende lijve:

[ afbeelding ]

Onze tijd samen was veeeeel te kort. ;(
;( heel veel sterkte idd veelste jong. Ze lijkt wel veel op onze kat smokey op de laatste foto.
ROAR!!!!
  zondag 22 april 2012 @ 09:51:31 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110623436
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 01:28 schreef ausweiss het volgende:
Veel sterkte HAL,

Je hebt het erg mooi gedaan.

Maar is de kleur van de poes anders van kleur geworden?.
Of met een andere camera genomen?

Is een andere camera idd. Zit alweer stiekem rond te kijken naar een kitten.... eigenlijk veel te vroeg maar moederpoes zat gisteren zo hard te miauwen op zoek naar haar kind/maatje, vind het zo zielig ;(
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 18:13:23 #187
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110640144
Ze missen dan echt het gezelschap inderdaad he?, zo sneu.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 18:22:06 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110640504
Mijn barrels O+



















JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 22 april 2012 @ 20:00:03 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_110644206
Hal, wat erg :( sterkte. En wat een mooi bedje heb je gemaakt. Erg lief van je!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_110645621
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn lieve poes, vrijdag onverwacht op 5 jarige leeftijd dood aangetroffen op z'n favouriete kussen voor het raam, hieronder in het bedje wat ik voor 'm gemaakt had en waar hij in begraven is.

[ afbeelding ]

*;

In levende lijve:

[ afbeelding ]

Onze tijd samen was veeeeel te kort. ;(
:*
pi_110645794
quote:
Je hebt echt super mooie katten. Mooi uitgegroeid! En ik hou niet zo van main coons, maar je rode is toch wel O+
  zondag 22 april 2012 @ 20:41:07 #192
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110646571
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef senesta het volgende:
Ze missen dan echt het gezelschap inderdaad he?, zo sneu.
Ja. Ze mag nu ook bij ons slapen, maar gisteravond was ze heel erg hard aan het miauwen heel erg zielig... heb haar een keer eerder zo horen miauwen en dat was toen ik haar van dr kittens had gescheiden en uit het gastgezin had gehaald (minus een kitten maar die is dus afgelopen vrijdag helaas overleden).

Mede dankzij haar eenzaamheid ga ik dinsdag helemaal vanuit Utrecht naar het asiel in Maastricht om een potentieel nieuw maatje voor dr te bekijken, een lieve rustige jonge kater van 8 maanden. Ik hoop dat het wat is, ze lagen altijd zo lekker te chillen samen. Het is wel erg vroeg maar ik merk aan de poes en aan mezelf dat ik gewoon een nieuwe kat wil. Nu al. En totaal niet met de intentie om het oude beestje te vervangen want dat is absoluut onmogelijk en iets wat ik niet wil.

(links overleden zoon, rechts moeder)



[ Bericht 5% gewijzigd door HAL9000S op 22-04-2012 20:46:41 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_110648050
ahhhh :'( sterkte!
  zondag 22 april 2012 @ 21:03:37 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110648151
:'( Hij had nog minstens 10 jaar moeten leven.

Is de doodsoorzaak al bekend?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 22 april 2012 @ 21:11:12 #195
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_110648691
Ik vermoed zelf HCM. Heb mezelf er in verdiept en heb echt veel soortgelijke verhalen gelezen over katten waarbij achteraf bleek dat het HCM was. Hij heeft laatst ook nog een grote check gehad bij de dierenarts waarbij bleek dat hij een hartruis had en wat te zwaar was, hij was dus ook op een dieet en dat ging hartstikke goed allemaal.

Nadat hij afgevallen zou zijn dan had ik hem willen laten onderzoeken op zijn hartruis.... ook had ie last van wat jeuk op zijn rug en daarvoor kreeg hij een prednison injectie. Achteraf heb ik dus op internet vervelende verhalen gelezen over prednison icm HCM maar ik ben maar opgehouden met het lezen van die informatie. Ook probeer ik de negatieve gevoelens, dat er niks aan de hand was totdat ik hem mee nam naar de dierenarts waarna hij een aantal injecties en 2 weken later ineens plotseling dood was links te laten liggen. Verdomd moeilijk kan ik je vertellen.

Ik heb er voor gekozen om hem niet te laten onderzoeken na zijn dood, ik kon er toch niks meer aan veranderen... op dat moment wilde ik hem alleen maar begraven.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 22:33:32 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110654272
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Je hebt echt super mooie katten. Mooi uitgegroeid! En ik hou niet zo van main coons, maar je rode is toch wel O+
Bedankt :*
Vind je ze te grof? Ieder zijn smaak denk ik he? Ik zou geen ander ras meer willen, coonvirus denk ik ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 22:34:11 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110654316
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja. Ze mag nu ook bij ons slapen, maar gisteravond was ze heel erg hard aan het miauwen heel erg zielig... heb haar een keer eerder zo horen miauwen en dat was toen ik haar van dr kittens had gescheiden en uit het gastgezin had gehaald (minus een kitten maar die is dus afgelopen vrijdag helaas overleden).

Mede dankzij haar eenzaamheid ga ik dinsdag helemaal vanuit Utrecht naar het asiel in Maastricht om een potentieel nieuw maatje voor dr te bekijken, een lieve rustige jonge kater van 8 maanden. Ik hoop dat het wat is, ze lagen altijd zo lekker te chillen samen. Het is wel erg vroeg maar ik merk aan de poes en aan mezelf dat ik gewoon een nieuwe kat wil. Nu al. En totaal niet met de intentie om het oude beestje te vervangen want dat is absoluut onmogelijk en iets wat ik niet wil.

(links overleden zoon, rechts moeder)

[ afbeelding ]
Ze waren ook wel erg leuk samen, ik hoop dat het met een nieuw vriendje of vriendinnetje net zo zal klikken :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 22:39:13 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110654640
Leuk ook als je iets probeert te doen op de PC :P

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_110663087
quote:
8s.gif Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vermoed zelf HCM. Heb mezelf er in verdiept en heb echt veel soortgelijke verhalen gelezen over katten waarbij achteraf bleek dat het HCM was. Hij heeft laatst ook nog een grote check gehad bij de dierenarts waarbij bleek dat hij een hartruis had en wat te zwaar was, hij was dus ook op een dieet en dat ging hartstikke goed allemaal.

Nadat hij afgevallen zou zijn dan had ik hem willen laten onderzoeken op zijn hartruis.... ook had ie last van wat jeuk op zijn rug en daarvoor kreeg hij een prednison injectie. Achteraf heb ik dus op internet vervelende verhalen gelezen over prednison icm HCM maar ik ben maar opgehouden met het lezen van die informatie. Ook probeer ik de negatieve gevoelens, dat er niks aan de hand was totdat ik hem mee nam naar de dierenarts waarna hij een aantal injecties en 2 weken later ineens plotseling dood was links te laten liggen. Verdomd moeilijk kan ik je vertellen.

Ik heb er voor gekozen om hem niet te laten onderzoeken na zijn dood, ik kon er toch niks meer aan veranderen... op dat moment wilde ik hem alleen maar begraven.
Ik had datzelfde gevoel toen m'n hond overleed. Zej was in de zomer naar een pension geweest. 3 weken nadat we haar opgehaald hadden, is ze overleden. Ik was er helemaal kapot van. Het heeft daarna nog een jaar of 6 geduurd voordat ik weer een huisdier nam (heb de kat van m'n moeder overgenomen en dat was het begin van het einde...)

quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja. Ze mag nu ook bij ons slapen, maar gisteravond was ze heel erg hard aan het miauwen heel erg zielig... heb haar een keer eerder zo horen miauwen en dat was toen ik haar van dr kittens had gescheiden en uit het gastgezin had gehaald (minus een kitten maar die is dus afgelopen vrijdag helaas overleden).

Mede dankzij haar eenzaamheid ga ik dinsdag helemaal vanuit Utrecht naar het asiel in Maastricht om een potentieel nieuw maatje voor dr te bekijken, een lieve rustige jonge kater van 8 maanden. Ik hoop dat het wat is, ze lagen altijd zo lekker te chillen samen. Het is wel erg vroeg maar ik merk aan de poes en aan mezelf dat ik gewoon een nieuwe kat wil. Nu al. En totaal niet met de intentie om het oude beestje te vervangen want dat is absoluut onmogelijk en iets wat ik niet wil.

(links overleden zoon, rechts moeder)

[ afbeelding ]
Toen mijn eerste kat overleed, was het "minder erg". Niet omdat ik niet gek was van dat beest (of minder gek dan dat ik op m'n hond was, integendeel!), maar omdat we toen al een tweede kat hadden. Binnen 2 maanden hadden we toen ook een nieuwe kat. Niet dat we op zoek zijn gegaan, maar deze kwam (bijna letterlijk) gewoon aanwaaien... Een zwervertje van een maand of 8, die bij m'n schoonouders in de buurt rond zworf. En aangezien m'n schoonouders op het punt stonden te vertrekken naar Spanje, hebben ze voor alle zwerfkatten die bij hun kwamen "buurten" een ander adres gezocht (tenminste diegene die sociaal waren richting mensen). En toen kon ik natuurlijk geen "nee" zeggen :P
  maandag 23 april 2012 @ 15:05:56 #200
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_110675795
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 20:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja. Ze mag nu ook bij ons slapen, maar gisteravond was ze heel erg hard aan het miauwen heel erg zielig... heb haar een keer eerder zo horen miauwen en dat was toen ik haar van dr kittens had gescheiden en uit het gastgezin had gehaald (minus een kitten maar die is dus afgelopen vrijdag helaas overleden).

Mede dankzij haar eenzaamheid ga ik dinsdag helemaal vanuit Utrecht naar het asiel in Maastricht om een potentieel nieuw maatje voor dr te bekijken, een lieve rustige jonge kater van 8 maanden. Ik hoop dat het wat is, ze lagen altijd zo lekker te chillen samen. Het is wel erg vroeg maar ik merk aan de poes en aan mezelf dat ik gewoon een nieuwe kat wil. Nu al. En totaal niet met de intentie om het oude beestje te vervangen want dat is absoluut onmogelijk en iets wat ik niet wil.

(links overleden zoon, rechts moeder)

[ afbeelding ]
:( wat jammer dat hij zo jong is overleden. Veel sterkte!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')