Mooi beestjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef marleneke1980 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shiva the Diva, even uit de pan spinazie jatten...
Wat een lief neusje heeft die voorste!quote:Op woensdag 4 april 2012 17:31 schreef Miriampje het volgende:
Ohhh wat een geweldige foto's allemaal weerMaar goed dat mijn vriend niet meer katten wil anders had ik nu mijn hele huis vol met katten, er zijn zoveel leukerds!
[ afbeelding ]
Cosmo is inmiddels weer fit na zijn castratie. Na 1,5 dag blazen accepteert zijn zusje hem ook weer.
Kreeg je die weer bij het voer of heb je die op een andere manier op de kop getikt ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe waterbak. Sammy vindt het wel leuk. Ik vind het minder leuk![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Billy en Sammy wassen elkaar af en toe heel schattig
Ach, wat vervelend, wel een mooie kat zo te zien! Hopen dat ie zich snel weer beter voelt.quote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
Oh die ligt lekker te genieten!![]()
Wodan voelt zich niet lekker vandaag...Zit maar een beetje stilletjes op de bank....
![]()
Oogjes half open en de vliezen er half overheen... Maar even goed in de gaten houden vandaag.
[ afbeelding ]
Ragdoll. Die hebben inderdaad wel wat weg van heilige birmaan, ja. Dude is een knapperd, maar dat weet hij zelf ookquote:Op maandag 9 april 2012 17:56 schreef marleneke1980 het volgende:
Wat een mooie kat zeg Dude, is het een bluepoint? Of heilige birmaan? Prachtig.
Oei, die voelt zich inderdaad beroerdquote:Op maandag 9 april 2012 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
Oh die ligt lekker te genieten!![]()
Wodan voelt zich niet lekker vandaag...Zit maar een beetje stilletjes op de bank....
![]()
Oogjes half open en de vliezen er half overheen... Maar even goed in de gaten houden vandaag.
[ afbeelding ]
Ooooh wauw! Die ogen!quote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eens een foto van mijn knappe man, met zijn ogen open
Prrrr, knuffelpoesquote:Op maandag 9 april 2012 19:19 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eens een foto van mijn knappe man, met zijn ogen open
quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ach, wat vervelend, wel een mooie kat zo te zien! Hopen dat ie zich snel weer beter voelt.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Beterschap voor Wodan!
Dude met mijn (in-de-was-gekrompen) muts![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de beterschap wensen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Oei, die voelt zich inderdaad beroerdVaak voelen katten zich al erg beroerd voor ze iets laten merken..
lief!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Anne het volgende:
Onze 2 poezzels, kleine en dikke. Vrindjes voor het leven.
[ afbeelding ]
Je kat heeft een mini-me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Die pootjes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Gwywen het volgende:
Dat is toch wel zo mooi hè, poesjes die bij elkaar gaan liggen![]()
Poedie en Pluis liggen soms ook samen![]()
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Lief!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Jee, dat lijken net twee van mijn katten zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh wat een prachtig stel!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:07 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef marleneke1980 het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal weer! Elke poes of kat is mooi op zijn beurt.
Dit is onze aankomende kleine aanwinst, nog even tot 8 mei wachten.
afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |