Vandaag alleen maar stressen vanwege kutklanten, morgen weer.. ben t ff zat. Wijntje ingeschonken en voor straks nog een jointje, beetje bijkomen... Ik wil op vakantie, weg van alles! Ben moe..
Ik zeg niet wat, dat brengt ongeluk
Eerst alles kunnen krijgen, nu niets nada nothing left.... zelfs geen vriendschap zo lijkt het.
zonde
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 01-08-2002 17:10]
Ik gaat een lekkere hete douche nemen, scheren, en vanavond lekker een filmpje pakken met een vriend.
dus niet met dat meisje uit een ander topic, daar moeten we nog een datum voor prikken. nog niet eens een film uitgezocht
Maar ook kriebels in m'n buik omdat ik m'n vriendin over 2 dagen weer ga zien na een 3 weken lange vakantie van haar.
Dus dat komt wel goed.
Greetz!
quote:ahhhhh ik heb t met je te doen hoor.
Op donderdag 01 augustus 2002 17:02 schreef Brad het volgende:
baal van eigen stompzinnigheidEerst alles kunnen krijgen, nu niets nada nothing left.... zelfs geen vriendschap zo lijkt het.
zonde
Greetz
FranZanoVa
Jammer dat niks helpt. Het besef dan dus he?
Ik ga maar eens even heel zielig en alleen in mijn misere zwelgen. Net zoals altijd.
kom net bij fitnes vandaan en altijd fijn om onterecht beschuldigt te worden.
moest gisteren draaien en zo'n gozer die daar was (en vandaag op fitnes) zat de hele tijd te kijken, ja dan kijk ik terug. Dus net weer en toen heb ik maar eens gevraagd wat er was en ik zou hem bedonderd hebben door het over hem te hebben gehad. heel fijn dat soort mensen
Heb zin om diep onder de dekens te kruipen en er voorlopig niet meer onder vandaan te komen, maar daar mee lossen we natuurlijk niks op!!
Het is dus voor mij even niet positief!! Sorry daarvoor...:X
quote:Jawel. Dat heb ik wel. Ik heb ook professionele hulp.
Op donderdag 01 augustus 2002 19:02 schreef juanp het volgende:
k_i_mheb je de laatste tijd dan niet meer zoiets van goh dit is toch best leuk eigenlijk?
of dat je je even iets minder slecht voelt?
Over het algemeen schrijf ik hier dan ook liever de ellende van me af, en de leuke dingen, in andere topics. Ik hang hier zo'n beetje rond sinds het 2e deel van dit topic, dus mocht je meer inzicht willen, kan je nog eens terugkijken, in het dagboek van een overspannen persoon. Het is niet zo erg als het lijkt, of juist veel erger dan het lijkt. Maar tussen overspannen zijn en depressief, zit een hemelsbrede kloof. Dus maak je geen zorgen .
quote:Dit gevoel komt me echt zo bekend voor..
Op vrijdag 26 juli 2002 11:43 schreef snowwhite het volgende:
Moe. verdrietig. Nutteloos. Ik zit alweer een paar dagen niet lekker in m'n vel en dat vind ik enorm frustrerend! Ik had gehoopt dat dit gevoel eindelijk over was. Ik wil dat het gewoon eens echt goed met me gaat, dat ik een lachend, vrolijk, ongecompliceerd meisje ben. Maar dat ben ik niet
quote:Gefeliciteerd !
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:49 schreef Henno het volgende:
Normaal gesproken zou ik me moe moeten voelen omdat ik om 9 uur straks op mn werk moet zijn, maar k merk daar nu niet zoveel van... ben nl. ontzettend happyHeb sinds vanavond een vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |