abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5221947
Chagrijnig, net thuis, weer 3 uur over de treinreis A'dam - Utrecht gedaan, gisteren ook al. En tot overmaat van ramp stond gisteren mijn slaapkamer blank omdat het lekker was gaan regenen... 6 wassen gedraaid om alles weer schoon te krijgen (kledingkast ook zeiknat geworden), op de bank gepit omdat mijn matras doorweekt was.. Bah!

Vandaag alleen maar stressen vanwege kutklanten, morgen weer.. ben t ff zat. Wijntje ingeschonken en voor straks nog een jointje, beetje bijkomen... Ik wil op vakantie, weg van alles! Ben moe..

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_5222401
Ik ga parachutespringen!!!
En ik heb net een tijd gepraat met een leuke meid
Dit keer wel eentje die in de buurt woont.
Ik denk niet dat er veel van komt, but you never know...
nee ik ben niet verliefd, gewoon blij
pi_5222455
Lam van het zuipen en morgen weer werken... Burb
pi_5230197
Ietsje te blij eigenlijk... Moet mezelf eens in bedwang leren houden.
pi_5230456
Ik voel me op dit moment even positief, omdat er misschien iets mogelijks is, wat ik al heel graag wil, en dat leek eerst niet te kunnen.

Ik zeg niet wat, dat brengt ongeluk

pi_5231089
baal van eigen stompzinnigheid

Eerst alles kunnen krijgen, nu niets nada nothing left.... zelfs geen vriendschap zo lijkt het.

zonde

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 01-08-2002 17:10]

pi_5231620

Ik gaat een lekkere hete douche nemen, scheren, en vanavond lekker een filmpje pakken met een vriend.
dus niet met dat meisje uit een ander topic, daar moeten we nog een datum voor prikken. nog niet eens een film uitgezocht

donderdag 1 augustus 2002 @ 17:50:51 #133
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5231626
heel heel heel erg moe maar wel nog steeds flieft
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:14:52 #134
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5231808
Ik voel me duf en suf.

Maar ook kriebels in m'n buik omdat ik m'n vriendin over 2 dagen weer ga zien na een 3 weken lange vakantie van haar.

Dus dat komt wel goed.

Greetz!

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:16:21 #135
32979 FranZanoVa
All rights reserved
pi_5231815
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 17:02 schreef Brad het volgende:
baal van eigen stompzinnigheid

Eerst alles kunnen krijgen, nu niets nada nothing left.... zelfs geen vriendschap zo lijkt het.

zonde

ahhhhh ik heb t met je te doen hoor.

Greetz

FranZanoVa

Als je het verderop gaat zoeken, zul je toch dichtbij moeten beginnen.
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:51:08 #136
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5232135
Hoe voel ik me nu?! Lichamelijk slecht. Veels te gestressed. Heb de hele dag (godswonder) uit kunnen zitten op mijn werk. En nu ben ik stuk. Moe, rode ogen, hoofdpijn, vlekken voor mijn ogen. En ik moet nog 1 dag. En morgen ontdek ik gewoon weer, dat ik nog steeds niet dood neerval, na een dag werken. Alleen dat ik zwaar gesloopt ben.

Jammer dat niks helpt. Het besef dan dus he?
Ik ga maar eens even heel zielig en alleen in mijn misere zwelgen. Net zoals altijd.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5232235
k_i_mheb je de laatste tijd dan niet meer zoiets van goh dit is toch best leuk eigenlijk?
of dat je je even iets minder slecht voelt?

kom net bij fitnes vandaan en altijd fijn om onterecht beschuldigt te worden.

moest gisteren draaien en zo'n gozer die daar was (en vandaag op fitnes) zat de hele tijd te kijken, ja dan kijk ik terug. Dus net weer en toen heb ik maar eens gevraagd wat er was en ik zou hem bedonderd hebben door het over hem te hebben gehad. heel fijn dat soort mensen

pi_5232839
Op dit moment voel ik me niet echt toppie!! Vanmorgen moest ik naar de bedrijfsarts, zit namelijk al een paar maanden overspannen thuis, nou eigenlijk bij mijn vriend omdat het thuis even niet echt goed voor me was om er even te wonen.
Heb vandaag dan ook een enorme klote dag, tot overmaat van ramp, slaat mijn duim dubbel onder mijn hand en zit ik ook nog met een gekneusde duim!!

Heb zin om diep onder de dekens te kruipen en er voorlopig niet meer onder vandaan te komen, maar daar mee lossen we natuurlijk niks op!!

Het is dus voor mij even niet positief!! Sorry daarvoor...:X

In love with RoBBeR_W_M
  donderdag 1 augustus 2002 @ 22:06:32 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5234692
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 19:02 schreef juanp het volgende:
k_i_mheb je de laatste tijd dan niet meer zoiets van goh dit is toch best leuk eigenlijk?
of dat je je even iets minder slecht voelt?
Jawel. Dat heb ik wel. Ik heb ook professionele hulp.
Ik ben overspannen verklaard, begin dit jaar. En daar heb ik nog wel eens last van. Gelukkig is er daarom ook dit topic, waarin ik het allemaal kwijt kan .

Over het algemeen schrijf ik hier dan ook liever de ellende van me af, en de leuke dingen, in andere topics. Ik hang hier zo'n beetje rond sinds het 2e deel van dit topic, dus mocht je meer inzicht willen, kan je nog eens terugkijken, in het dagboek van een overspannen persoon. Het is niet zo erg als het lijkt, of juist veel erger dan het lijkt. Maar tussen overspannen zijn en depressief, zit een hemelsbrede kloof. Dus maak je geen zorgen .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5234983
Ik voel me appeltaart. Doe dat maar es na.
pi_5235102
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 11:43 schreef snowwhite het volgende:
Moe. verdrietig. Nutteloos. Ik zit alweer een paar dagen niet lekker in m'n vel en dat vind ik enorm frustrerend! Ik had gehoopt dat dit gevoel eindelijk over was. Ik wil dat het gewoon eens echt goed met me gaat, dat ik een lachend, vrolijk, ongecompliceerd meisje ben. Maar dat ben ik niet
Dit gevoel komt me echt zo bekend voor..
Maar op dit moment voel k me een beetje chagrijnig, omdat het niet leuk was op mn werk, en vind het jammer dat k me niet zo als gister voel..
pi_5236025
daarom ga ik maar slapen. Hopelijk morgen weer
  donderdag 1 augustus 2002 @ 23:37:43 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5236051
Ok ik ben wel vrolijk eigenlijk. heb een hoop gelachen vandaag (mensen, bedankt).

pi_5236721
Als herboren!
pi_5236743
Moe, aangeschoten, mn collega's goed zat, enorm vrolijk toch
pi_5236833
Bang... dacht dat ik alles onder controle had, maar nee. Had beter moeten weten. Nog steeds afhankelijk.. weet t ff niet meer...waarom help ik mezelf steeds meer de vernieling in??
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_5236914
Normaal gesproken zou ik me moe moeten voelen omdat ik om 9 uur straks op mn werk moet zijn, maar k merk daar nu niet zoveel van... ben nl. ontzettend happy Heb sinds vanavond een vriendin

pi_5237124
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:49 schreef Henno het volgende:
Normaal gesproken zou ik me moe moeten voelen omdat ik om 9 uur straks op mn werk moet zijn, maar k merk daar nu niet zoveel van... ben nl. ontzettend happy Heb sinds vanavond een vriendin

Gefeliciteerd !
pi_5237130
Ach
FTW!
pi_5239231
Beetje brak, was gister weer erg gezellig in down-town-Zoetermeer! 4 uur thuis, 2 uurtjes slaap en dan weer aan 't werk!
zal vanmiddag een aardige dip krijgen ben ik bang!

maar ja......hoort erbij!

ja, dat doen we dus niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')