quote:Gefeliciteerd!
Op zondag 28 juli 2002 18:07 schreef yingyang het volgende:
Voel me fokking goedSeroxat zit nu eindelijk na 4 maanden op zijn toppunt te werken.
Kan er weer helemaal tegen aan. Sociale fobie is ook weg en gekke gedachtes heb ik ook al niet.
Nu moet ik 10 kilo gaan afvallen. Flink sporten dus de komende tijd.
quote:maar het vrolijkt me wel op
Op zondag 28 juli 2002 16:16 schreef Klown het volgende:[..]
geld maakt niet gelukkig, dude.
Vanzelfsprekend ben ik niet gaan werken. Alles aangrijpen om niet te gaan werken. Ik haat mezelf. Morgen ga ik weer werken. Ik geloof dat ik er gewoon niet aan toe ben om alweer fulltime te werken. Of misschien wel, maar ben ik nog niet toe aan fulltime werk waar ik me geestelijk voor in moet spannen om ernaartoe te gaan, omdat het te stom voor woorden is. Wie zal het zeggen. Ik ga maar naar mijn beste vriendin. Lekker zeiken, over mijn ellendige leven.
Kan ze gelijk even mijn rug insmeren, waar ik niet bijkom
.
quote:In kleur vond ik je icon mooier
Op maandag 29 juli 2002 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben verbrand. Het leek niet zo erg. Maar het is toch wel gevoelig, nu de dag erna. Ik heb ook een heel rood hoofd.
Vanzelfsprekend ben ik niet gaan werken. Alles aangrijpen om niet te gaan werken. Ik haat mezelf. Morgen ga ik weer werken. Ik geloof dat ik er gewoon niet aan toe ben om alweer fulltime te werken. Of misschien wel, maar ben ik nog niet toe aan fulltime werk waar ik me geestelijk voor in moet spannen om ernaartoe te gaan, omdat het te stom voor woorden is. Wie zal het zeggen. Ik ga maar naar mijn beste vriendin. Lekker zeiken, over mijn ellendige leven.
Kan ze gelijk even mijn rug insmeren, waar ik niet bijkom
.
Maar goed.. ik voel me dus eeh mjah gewoon matig.
Niks te doen en morgen weer werken
Ik zie het effe niet meer zitten. Heel erg niet zitten.
En niemand die het ziet.... Niemand die het wat kan schelen.... Te druk met hun eigen leven.
Hou maar lekker zo. Cause i don't fuckin' need you. All of you.
quote:Ik lees vaak posts van je en ik leef erg met je mee.
Op dinsdag 30 juli 2002 00:27 schreef k_i_m het volgende:Ik zie het effe niet meer zitten. Heel erg niet zitten.
En niemand die het ziet.... Niemand die het wat kan schelen.... Te druk met hun eigen leven.
Btw, zoals je nu post, zo voel ik me ook best wel van binnen... ![]()
Heel veel sterkte!
quote:Yep, dat gevoel heb ik ook iedere avond als ik alleen op de bank televisie aan het kijken ben, als ik 's avonds alleen naar bed ga, als ik 's morgens alleen wakker word, als ik op mijn werk alleen voor een probleem sta.
Op dinsdag 30 juli 2002 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik zie het effe niet meer zitten. Heel erg niet zitten.
quote:-Offtopic- Wat een mooie foto staat er in je fotoboek k_i_m!
Op dinsdag 30 juli 2002 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Verhaaltje
Snapt iemand het nog
quote:Waarom altijd dat snappen? Als dat gelukkig zijn maar de overhand heeft...
Op dinsdag 30 juli 2002 02:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Depri, maar wel verliefd, en ook wel weer gelukkig...Snapt iemand het nog
![]()
En hoe ik me voel? Verliefd, gelukkig, warm (en niet alleen door de hitte op m'n kamer
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |