abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2002 @ 18:08:46 #76
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_5179046
Beetje opstandig, misschien moet ik er toch maar es iets mee doen
Aan de andere kant ook onzeker en een beetje boos..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zondag 28 juli 2002 @ 18:10:23 #77
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5179055
quote:
Op zondag 28 juli 2002 18:07 schreef yingyang het volgende:
Voel me fokking goed

Seroxat zit nu eindelijk na 4 maanden op zijn toppunt te werken.

Kan er weer helemaal tegen aan. Sociale fobie is ook weg en gekke gedachtes heb ik ook al niet.

Nu moet ik 10 kilo gaan afvallen. Flink sporten dus de komende tijd.

Gefeliciteerd!
En succes!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5179199
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:16 schreef Klown het volgende:

[..]

geld maakt niet gelukkig, dude.

maar het vrolijkt me wel op als het maar geneog is.
  maandag 29 juli 2002 @ 12:13:11 #79
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5187587
Ik ben verbrand. Het leek niet zo erg. Maar het is toch wel gevoelig, nu de dag erna. Ik heb ook een heel rood hoofd .

Vanzelfsprekend ben ik niet gaan werken. Alles aangrijpen om niet te gaan werken. Ik haat mezelf. Morgen ga ik weer werken. Ik geloof dat ik er gewoon niet aan toe ben om alweer fulltime te werken. Of misschien wel, maar ben ik nog niet toe aan fulltime werk waar ik me geestelijk voor in moet spannen om ernaartoe te gaan, omdat het te stom voor woorden is. Wie zal het zeggen. Ik ga maar naar mijn beste vriendin. Lekker zeiken, over mijn ellendige leven.

Kan ze gelijk even mijn rug insmeren, waar ik niet bijkom .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5187617
we kunnen ook gezellig samen zeiken over onze ellende. Klown voelt zich namelijk ook boos en stom over het LEVEN!
pi_5189422
quote:
Op maandag 29 juli 2002 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben verbrand. Het leek niet zo erg. Maar het is toch wel gevoelig, nu de dag erna. Ik heb ook een heel rood hoofd .

Vanzelfsprekend ben ik niet gaan werken. Alles aangrijpen om niet te gaan werken. Ik haat mezelf. Morgen ga ik weer werken. Ik geloof dat ik er gewoon niet aan toe ben om alweer fulltime te werken. Of misschien wel, maar ben ik nog niet toe aan fulltime werk waar ik me geestelijk voor in moet spannen om ernaartoe te gaan, omdat het te stom voor woorden is. Wie zal het zeggen. Ik ga maar naar mijn beste vriendin. Lekker zeiken, over mijn ellendige leven.

Kan ze gelijk even mijn rug insmeren, waar ik niet bijkom .

In kleur vond ik je icon mooier

Maar goed.. ik voel me dus eeh mjah gewoon matig.
Niks te doen en morgen weer werken

pi_5189535
Verhit... Pfff...
  maandag 29 juli 2002 @ 14:40:43 #83
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5189549
Ach, ik heb niet de behoefte om wat te gaan doen eigenlijk. Ik vind het wel mooi zo.
  maandag 29 juli 2002 @ 16:06:25 #84
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_5190687
Oververhit, beetje moe, geestelijk onrustig
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_5195148
Eigelijk niet zo lekker, moet binnenkort naar de tandarts gaatjes boren, en daar ben ik als de dood voor. Dus das voor mij niet zo lekker slapen.
pi_5195247
ongeloofelijk kl*te want een 3 jarige relatie is net uit we als vrienden, maar g*d wat geeft dat alsnog een klap (we zagen het al aankomen en zijn er maar mee gestopt).
pi_5195299
Beetje sip nu ik het stukkie van juanp lees... Verder lichtelijk genegeerd, maar dat komt vooral door Imi en CartWOman
The prettiest people do the ugliest things
pi_5195313
ik ben helemaal doodop en dan zul je zien dat ik zo dus niet in slaap kan komen
  dinsdag 30 juli 2002 @ 00:27:30 #89
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5197055
Ik voel me moegestreden. Wat vroeger normaal was en vanzelfsprekend, is nu bij hoge uitzondering een moment van ultiem geluk. Dat ik nog "normaal" kan zijn.

Ik zie het effe niet meer zitten. Heel erg niet zitten.
En niemand die het ziet.... Niemand die het wat kan schelen.... Te druk met hun eigen leven.
Hou maar lekker zo. Cause i don't fuckin' need you. All of you.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5197376
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 00:27 schreef k_i_m het volgende:

En niemand die het ziet.... Niemand die het wat kan schelen.... Te druk met hun eigen leven.

Ik lees vaak posts van je en ik leef erg met je mee.
Ik weet hoe het is om je kut te voelen en dan is dat kut erg licht uitgedrukt.
Ik ga niet zeggen, dat er ook goeie tijden komen of dat er aan het eind van de tunnel licht is, want daar kon ik af en toe wel es op in tijden dat het erg slecht met me ging.

Btw, zoals je nu post, zo voel ik me ook best wel van binnen...

Heel veel sterkte!

pi_5197421
quote:
Yep, dat gevoel heb ik ook iedere avond als ik alleen op de bank televisie aan het kijken ben, als ik 's avonds alleen naar bed ga, als ik 's morgens alleen wakker word, als ik op mijn werk alleen voor een probleem sta.
Wat is alleen toch een kutwoord.
pi_5197453
quote:
Verhaaltje
-Offtopic- Wat een mooie foto staat er in je fotoboek k_i_m!
pi_5197826
Depri, maar wel verliefd, en ook wel weer gelukkig...

Snapt iemand het nog

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5197880
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 02:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Depri, maar wel verliefd, en ook wel weer gelukkig...

Snapt iemand het nog

Waarom altijd dat snappen? Als dat gelukkig zijn maar de overhand heeft...
Heeeeeel erg veel

En hoe ik me voel? Verliefd, gelukkig, warm (en niet alleen door de hitte op m'n kamer )

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  dinsdag 30 juli 2002 @ 02:57:24 #95
20776 Dr_Murko
Soms snap ik het allemaal niet
pi_5197980
Erg warm, gefrustreerd, werkstress, relatiestress.. tijd voor vakantie! (gisteren uit frustratie een glazen deur kapotgeslagen)
Waar blijft Necoconeco?
pi_5198620
uitgeslapen?

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5198638
K*T
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 30 juli 2002 @ 13:07:24 #98
9926 Jenga
maar dan anders
pi_5201373
Totaal machteloos. Ik zie een vriendin van me helemaal naar de kloten gaan om wat haar, tot voor kort beste vriendin haar flikt, en ik kan er niks aan doen om dat te stoppen.
Deze sjors is niet de enige eikel
  dinsdag 30 juli 2002 @ 13:37:51 #99
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5201763
ik voel me perfect.. het is mooi weer..mijn vriendin is terug van vakantie... en strax verjaardag van een goede vriend, word een leuke dag dus, ik zit helemaal in mijn sas
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5201789
gelukkig zijn er hier nog vrolijke mensen en mensen die gelukkig zijn want op dit moment ben ik helemaal kapot en voel me beroerd, ik mis een deel uit mn leven, dat is nu gewoon weg en ik ben bang dat dat niet meer terug komt.
als ik aan d'r denk schieten de tranen in mn ogen en ik denk nog heel veel aan d'r .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')