mja.... hmmpff..... .
quote:*steekt hand omhoog*
Op woensdag 07 augustus 2002 00:27 schreef Tsjernobelg het volgende:
Vandaag geen pieken en geen dalen meegemaakt. Eigenlijk zoals elke andere dag dus. Niks om vrolijk of niks om verdrietig over te worden. Beetje het gevoel alsof ik in en monotoon leventje vastzit. :|
Ik probeer het te accepteren en te accepteren, ik kan er niks aan doen, het blijft 1000x kut.
Ik probeer m'n gedachte opzij te zetten en me te concentreren op iets, waar ik nog heel wat dagen voor nodig heb.
Dus schiet een beetje op muts, let your creative ideas f-l-o-a-t!
quote:Als ik het zo hoor, denk ik dat ze niet echt durft..
Op woensdag 07 augustus 2002 12:59 schreef Roefoes het volgende:
Klein beetje down.
Tijdje terug heb ik een leuke meid leren kennen via internet. We praten best veel en SMS'n ook vaak.
Ik vroeg haar of ze een keer zin had om iets af te spreken. Het is een kleine moeite daar zij 5 minuten hier vandaan woont.
Dat leek haar wel leuk, zei ze twijfelachtig. Inmiddels is het bijna een week later en wordt het nog steeds uitgesteld.
Ik begin me dan ook af te vragen of ze me wel echt wil ontmoeten. Ze zegt dat ze het druk heeft... Dat kan natuurlijk wel. Maar toch heb ik er een raar gevoel bij.
Mijn beste vriend komt voor me koken zo
Krijg ik eindelijk es wat fatsoenlijks te eten
Oh en vrijdag heb ik een afspraakje met een leuke meid, ja DIE leuke meid waar ik het wel vaker over had!
EN ik heb ook bericht van een psycholoog gehad! Zie nu eigenlijk het nut er niet van in want ik voel me al ruim een week perfect, maar ik ga wel.
* Roefoes is blij
* The-What schuift vriendje-lief een beetje opzij...
Nog 2 dagen, en dan heb ik weer weekend. Ik ben benieuwd of dit de eerste week wordt, dat ik 5 dagen heb gewerkt. Het ziet er wel naar uit, i.i.g. En dat terwijl dit mijn 4e werkweek daar wordt, als ik mij niet vergis .
Verder heb ik een beetje een naar gevoel. Ben net bij een vriendin geweest die haar lens niet uit kon krijgen. Die liep zo te stressen, dat ik daar de helft van op heb gepikt. Niet qua symptomen, want die zijn al een paar weken weg nu, maar qua gevoel. Heel raar. Ik voel me er ook een beetje alleen van. Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik hier alleen op mijn kamer zit, denk ik.
quote:That's the spirit !!!
Op donderdag 08 augustus 2002 00:31 schreef Roefoes het volgende:
blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |