abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5286620
en voldaan.
Lekker naar de griek geweest, daarna nog een terrasje gepakt. En ik ben trouwens jarig
18 jaar... Hellup!!
  woensdag 7 augustus 2002 @ 00:20:05 #227
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5286622
Ik vind het echt heel sneu. En ik weet niet precies hoe ik dat op een zo "normaal" mogelijke manier kan duidelijk maken. Maar we werken eraan. Morgen weer 8 uur lang de tijd om erover na te kunnen denken .

mja.... hmmpff..... .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 augustus 2002 @ 00:27:15 #228
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5286650
Vandaag geen pieken en geen dalen meegemaakt. Eigenlijk zoals elke andere dag dus. Niks om vrolijk of niks om verdrietig over te worden. Beetje het gevoel alsof ik in en monotoon leventje vastzit. :|
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_5286679
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 00:27 schreef Tsjernobelg het volgende:
Vandaag geen pieken en geen dalen meegemaakt. Eigenlijk zoals elke andere dag dus. Niks om vrolijk of niks om verdrietig over te worden. Beetje het gevoel alsof ik in en monotoon leventje vastzit. :|
*steekt hand omhoog*
dat was dus ook mijn dag.
pi_5286788
o.k. best wel

maar wel moe nu

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5286794
Klote.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5287058
M'n rot-gevoel (geestelijk) is een beetje weg.
Althans over datgene waar ik erg over in zat en wat me pisnijdig maakte

Ik probeer het te accepteren en te accepteren, ik kan er niks aan doen, het blijft 1000x kut.

Ik probeer m'n gedachte opzij te zetten en me te concentreren op iets, waar ik nog heel wat dagen voor nodig heb.
Dus schiet een beetje op muts, let your creative ideas f-l-o-a-t!

pi_5290639
Klein beetje down.
Tijdje terug heb ik een leuke meid leren kennen via internet. We praten best veel en SMS'n ook vaak.
Ik vroeg haar of ze een keer zin had om iets af te spreken. Het is een kleine moeite daar zij 5 minuten hier vandaan woont.
Dat leek haar wel leuk, zei ze twijfelachtig. Inmiddels is het bijna een week later en wordt het nog steeds uitgesteld.
Ik begin me dan ook af te vragen of ze me wel echt wil ontmoeten. Ze zegt dat ze het druk heeft... Dat kan natuurlijk wel. Maar toch heb ik er een raar gevoel bij.
pi_5290729
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 12:59 schreef Roefoes het volgende:
Klein beetje down.
Tijdje terug heb ik een leuke meid leren kennen via internet. We praten best veel en SMS'n ook vaak.
Ik vroeg haar of ze een keer zin had om iets af te spreken. Het is een kleine moeite daar zij 5 minuten hier vandaan woont.
Dat leek haar wel leuk, zei ze twijfelachtig. Inmiddels is het bijna een week later en wordt het nog steeds uitgesteld.
Ik begin me dan ook af te vragen of ze me wel echt wil ontmoeten. Ze zegt dat ze het druk heeft... Dat kan natuurlijk wel. Maar toch heb ik er een raar gevoel bij.
Als ik het zo hoor, denk ik dat ze niet echt durft..
-------
Ik voel me best goed vandaag, veel pc's verkocht Mis mijn ex nog wel, maar gaat steeds beter.
Just beceause I rock, doesn't mean I'm made of stone...
  woensdag 7 augustus 2002 @ 17:19:26 #235
33722 bloemmmm
to boldly go...
pi_5294393
of misschien heeft ze ECHT geen tijd...
gewoon voor het blok zetten: "als je echt geen zin hebt, hoeft het voor mij niet". vrouwen houden ervan als je een beetje de baas speelt...
pi_5294565
Verliefd en het is wederzijds .
Ik heb hem maandag gebeld en om 11 uur ging de telefoon weer , en toen belde die speciaal om mij welterusten te zeggen . Vandaag op therapie hem weer gezien en de mensen van zijn groep weten het niet .
Ik loop nu alweer helemaal met vlinders in mijn buik en morgen zie ik hem weer
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 7 augustus 2002 @ 18:32:28 #237
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5295016
Net als het weer buiten.
The Internets, I needs it..
pi_5295037
Goed

Mijn beste vriend komt voor me koken zo

Krijg ik eindelijk es wat fatsoenlijks te eten

pi_5295980
blij omdat het beter met iemand anders gaat, das alles wat telt
pi_5299586
Top! Ik ga m'n rijbewijs halen op m'n vader's kosten! YEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!!!
En ik heb een leuke verjaardag gehad. Mijn dag kan dus niet meer stuk! duurd niet zo lang meer, maar toch

Oh en vrijdag heb ik een afspraakje met een leuke meid, ja DIE leuke meid waar ik het wel vaker over had!

EN ik heb ook bericht van een psycholoog gehad! Zie nu eigenlijk het nut er niet van in want ik voel me al ruim een week perfect, maar ik ga wel.

* Roefoes is blij

woensdag 7 augustus 2002 @ 23:53:03 #241
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_5299601
'k voel me weer eens beetje eenzaam. Wereld was toch anders toen er nog echt iemand van me hield en andersom.
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_5299689
Goed Eindelijk is mijn vriend weer bij me, na 5 dagen vakantie Oke het is niet zo lang, maar ik heb hem wel gemist
Are you pondering what I'm pondering?
pi_5299859
Lichamelijk brak.
Ik denk dat ik vanavond eens wat eerder m'n bed instap, eigenlijk nu maar meteen.
Lig ik er ook een keer vroeg in

* The-What schuift vriendje-lief een beetje opzij...

donderdag 8 augustus 2002 @ 00:22:37 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5299939
* SEMTEX verveelt jullie met het feit dat ze nog steeds gelukkig is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5299967
Moe, maar verder goed!! Gister lekker liggen kletsen met mijn vriend in bed...
Heb na ongeveer 6 mnd weer eens een beetje gewerkt en dat voelde best goed...het was wel bij mijn vriend in de winkel...maar toch heb ik gewerkt!! Jipie...
In love with RoBBeR_W_M
pi_5300048
Whaaaaaaaaaaaaaaa ik moet het nog een keer zeggen hoor!
IK VOEL ME FANTASTISCH!!
Loop de hele dag al met een grote grijns op m'n gezicht.
Ik belde HET meisje op, kreeg haar voicemail. Maar wat ingesproken. Kreeg er wel een leuke reactie op, tenminste ik vond het leuk.
Ze nam net weer de telefoon niet op dus heb haar voicemail maar weer ingesproken. Ze vind m'n stem klinken alsof ik 25 ofzo ben. En helemaal niet depressief of verlegen.
Dat kan wel kloppen. Kan de hele wereld aan!
  donderdag 8 augustus 2002 @ 00:39:19 #247
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_5300152
Ik heb een soort van blauwe plek vlak onder mijn wenkbrauw. Heel apart. Ik heb echt geen ruzie gehad, en ik kan me ook niet herinneren dat ik mezelf voor mijn kop heb geslagen, of ergens tegenaan ben gelopen. Goed. Het zal morgen vast wel minder zijn.

Nog 2 dagen, en dan heb ik weer weekend. Ik ben benieuwd of dit de eerste week wordt, dat ik 5 dagen heb gewerkt. Het ziet er wel naar uit, i.i.g. En dat terwijl dit mijn 4e werkweek daar wordt, als ik mij niet vergis .

Verder heb ik een beetje een naar gevoel. Ben net bij een vriendin geweest die haar lens niet uit kon krijgen. Die liep zo te stressen, dat ik daar de helft van op heb gepikt. Niet qua symptomen, want die zijn al een paar weken weg nu, maar qua gevoel. Heel raar. Ik voel me er ook een beetje alleen van. Geen idee waarom eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik hier alleen op mijn kamer zit, denk ik.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_5300160
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:31 schreef Roefoes het volgende:
blij
That's the spirit !!!
pi_5300271
Hm kan wel wat leuke 'actie' gebruiken.
pi_5300979
Melancholiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties