SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
[ Bericht 6% gewijzigd door melice op 01-04-2012 19:20:40 ]
Uiteraard blijf ik updates van mijn ripple posten met jouw bolletjes ertussen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:44 schreef Daste het volgende:
YogaLove, even snel voordat ik vertrek: ik heb je net een mailtje gestuurd, ik kom vanmiddag even de wol langsbrengen!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:08 schreef trovey het volgende:
Ik heb bij de Wibra nog even wat katoen ingeslagen....ze hadden zoveel kleurtjes die ik nog niet had....de verkoopster zal wel trots op me zijn.
Ik wil ook graag Engelse patronen leren lezen. Ik heb alleen Gonzales gemaakt en dat ging wel goed. Maar ik wil ook zo graag zo'n Elise shawl maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:36 schreef melice het volgende:
Dankje esseei, beginnende is gemaakt. Handige site. Ik wil ook heel graag engelse patronen kunnen, want het lijkt wel of alles wat mooi is in het engels is geschreven
Edit, kan denk beter morgen even verder gaan hiermee met de laptop erbij, dat switcht wat makkelijke van hier naar youtube en het patroon :-)
Maar het begin is Er!
Dat is nou een voordeel van haakboeken met technieken hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:18 schreef melice het volgende:
En met ch. 3 bedoelen ze gewoon drie lossen?
En verlengde vasten ken ik ook al niet. Denk dat ik beter bij Nl patronen kan houden. Heb nu de moed al opgegeven. :-)
Ik had nog katoen nodig in felle kleurtjes om mijn kringloop rieten bakje met deksel om te toveren tot superhip naaidoosjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef YogaLove het volgende:
FIPO!![]()
Bij deze even meteen Daste bedanken voor de bollen wol!!
[..]
Uiteraard blijf ik updates van mijn ripple posten met jouw bolletjes ertussen!
[..]
is van Christel Krukkert, je kan 'm los kopen op haar site of in het 1e boekje Gehaakte Beestenboelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
b die is echt zoo lief
waar vind ik het patroon voor die?
ah, super, thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:07 schreef EsseEi het volgende:
[..]
is van Christel Krukkert, je kan 'm los kopen op haar site of in het 1e boekje Gehaakte Beestenboel
Jamaar, jamaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:13 schreef EsseEi het volgende:
oeeeh dat eendje is cute!!
ja ik denk dat je bij die giraffe de oortjes aan elkaar moet naaien, ik gok zelfs haken met vastenik denk zelfs dat het onderaan de beschrijving staat, zomaar een gokje hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |