Ja, heb je hem in real life gezien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nog best herkenbaar ook.Al is het mijn sitautie eerder een kwestie van assertviteit. Denk dat we qua knapheid ongeveer gelijkwaardig zijn.
Die maat van mij heb ik inderdaad ooit in het echt gezien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heb je hem in real life gezien?²
Denk je dat hij een zolder heeft? Ik denk dat in een 1 kamer appartement woont.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef HSG het volgende:
Is het niet tijd dat TS van zijn zolderkamer af komt?
Ergens op de hoogste verdieping van een armzalig gebouw, met altijd gedekte ramen waar nooit een straaltje zon naar binnen komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk je dat hij een zolder heeft? Ik denk dat in een 1 kamer appartement woont.²
en dan kom je met dat aanquote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef damirovic het volgende:
Ts, je loopt achter mang. Hedendaagse chicks diggen deze stylo jwz
[ afbeelding ]
Metrosexueel en artistiek zijn, zijn de elementen, wollah ik heb ondezeok gedaan
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan kom je met dat aan? ga verder researchen bitch
ik ben professioneel pussymagnetquote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben professioneel pussymagnet
Dan wint Buffalo-soldierquote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?
ALL I DO IS WIN WIN WIN WINWIN DDJJJJ KHAALEEDDD WE THE BEST WE THE BEST WE TAKING OVERRRRRquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |