quote:
Alleen met hem.quote:
Jij 0quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Je lijkt wel een wijf dat je daar over jankt. Die lekkeren kiezen ook altijd de lelijksten uit als hun bff.
Ik heb wel 378 facebook vrienden hoor!quote:
Kijk ik ben ongeveer zo:quote:
Fapperdefapfap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk ik ben ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En hij is zo van:
[ afbeelding ]
Ik heb jouw kutkop gezien, je komt niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk ik ben ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En hij is zo van:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb jouw kutkop gezien, je komt niet eens in de buurt.
hommoquote:
Ik zou die eerste liever schenkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk ik ben ongeveer zo:
[ afbeelding ]
En hij is zo van:
[ afbeelding ]
Het valt niet mee hé TS?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen met hem.
Als ik met die kleine dikkert ga ben ik de chickmagnet.
Nee dat is een andere categoriequote:
quote:
Schenken? Squirt vocht?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou die eerste liever schenken
valt me van je tegen dit sinosjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou die eerste liever schenken
Dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Dan ga je toch alleen met lelijkerds uit als je op zoek bent naar een one-night-breezertje.
goffur mijn ogen, haal het wegquote:
Nee manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ben jij dit?
Hahaha. Ik moet lachen. Sorry.
Knappe gast, goed gespierd, mooie tattoos en lekker slikkend wijf. WTF is wrong?quote:
Hoezo, is toch stoer als je kan zeggen dat de Situation je gegeven heeftquote:
Misschien alles wat jij niet bent?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knappe gast, goed gespierd, mooie tattoos en lekker slikkend wijf. WTF is wrong?
overgestyled hoofd, overdreven opgepompt lichaam, pauper tattoos en nog pauperiger wijf aan de arm?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Knappe gast, goed gespierd, mooie tattoos en lekker slikkend wijf. WTF is wrong?
biologisch gezien niksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
overgestyled hoofd, overdreven opgepompt lichaam, pauper tattoos en nog pauperiger wijf aan de arm?
WTF is there to like?
Fotoboek jijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
overgestyled hoofd, overdreven opgepompt lichaam, pauper tattoos en nog pauperiger wijf aan de arm?
WTF is there to like?
met die kneus uitgaan dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mijn beste homie is knapper dan ik. Kijk ik mag er best wezen want ik heb een leuk bekkie, sport veel en ben dus gespierd, heb mooie tattoos en heb een flinke dosis humor. Tevens heb ik gewoon een mooie, lange pik en de vrouwtjes houden daarvan je weetz.
Maar het probleem is dus dat mijn beste maat wat echt een goeie gozer is langer is dan ik ben en knapper is. Dus als wij samen de hoort op gaan (en dat gebeurt vaak) dan is HIJ dus de catch en niet ik.
Dat is gewoon focked up.
Ik scoor nog wel redelijk als ik met hem op stap ga maar hij trekt de beste chickies binnen.
Terwijl als ik met 1 van mn andere goede maten de hoort op gaat (die een kop kleiner is als ik en vrij dik) ik alle bitches aan den leuter heb hangen.
Klacht: beste maat is goede gozer maar is feitelijk cockblocker
Misschien heeft hij het oveer jou?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef sinepedraap het volgende:
Misschien kan dit allemaal opgelost worden door een klein ongelukje?
Ik ken TS niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het oveer jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |