Nou knuffelen zou nog wel gaan met brad pitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ik je begreep, maar toch niet dan. Snap niet hoe iemand zegt wel verliefdheidsgevoelens voor iemand te kunnen hebben maar niet met die persoon te willen zoenen of knuffelen. Seks is inderdaad iets anders, maar verliefdheid gaat toch wel samen met een soort van genegenheid naar elkaar tonen?
Geen oordeel verder, alleen geen voorstelling bij wat je voelt.
Vrouwen met een kort pittig kapselquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:48 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dus ook geen vrouwen met kort haar voor jou?
Ik zou ook eerder droogneuken (wel fully clothed) dan zoenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou knuffelen zou nog wel gaan met brad pitmaar moet er niet aan denken dat als je iemand zoent dat je zon mannen bovenlip voelt prikken
Kan je niet iemand erg knap/aantrekkelijk vinden, zonder seksuele gevoelens ervoor te hebben? Puur platonisch dus...?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ik je begreep, maar toch niet dan. Snap niet hoe iemand zegt wel verliefdheidsgevoelens voor iemand te kunnen hebben maar niet met die persoon te willen zoenen of knuffelen. Seks is inderdaad iets anders, maar verliefdheid gaat toch wel samen met een soort van genegenheid naar elkaar tonen?
Heb geen oordeel verder, alleen geen voorstelling bij wat je voelt.
Dat kan iedereen, maar ik dacht meer aan platonische liefde. Zo beschrijft hij het anders ook. Als jij een meisje knap vind wil je daar toch nog niet mee knuffelen, ofwel dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:57 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Kan je niet iemand erg knap/aantrekkelijk vinden, zonder seksuele gevoelens ervoor te hebben? Puur platonisch dus...?
Ja ik ook man ( denk ik ) ben niet helemaal voorbereid op zulke diepgaande hypotheses allemaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder droogneuken (wel fully clothed) dan zoenen.
bedoelde dat knuffelen meer van alles bter dan zoenenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, maar ik dacht meer aan platonische liefde. Zo beschrijft hij het anders ook. Als jij een meisje knap vind wil je daar toch nog niet mee knuffelen, ofwel dan?
En als je bi of lesbisch bent, never mind.
Maar bij platonische liefde 'hoort' geen zoenen, althans; in mijn ogen is (innig) zoenen een seksuele aangelegenheid. Als je het tenminste hebt over innig zoenen, niet over een kus op de wang of mond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, maar ik dacht meer aan platonische liefde. Zo beschrijft hij het anders ook. Als jij een meisje knap vind wil je daar toch nog niet mee knuffelen, ofwel dan?
En als je bi of lesbisch bent, never mind.
Waarom zou ik niet kunnen zoenen met een meisje al homo zijnde? Dat zou echt nog wel platonische liefde kunnen zijn hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar bij platonische liefde 'hoort' geen zoenen, althans; in mijn ogen is (innig) zoenen een seksuele aangelegenheid. Als je het tenminste hebt over innig zoenen, niet over een kus op de wang of mond.
Achja, alles kan - er zijn geen regels voorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet kunnen zoenen met een meisje al homo zijnde? Dat zou echt nog wel platonische liefde kunnen zijn hoor.
Ik kan gewoon geen seks hebben met een vrouw, al zou ik haar verder nog zo geweldig vinden. En met een man zou het in principe wel kunnen, terwijl ik betwijfel of ik ooit een man geweldig zou kunnen vinden. Seksualiteit is gewoon fucked up, daarom doe ik er ook niet aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Achja, alles kan - er zijn geen regels voor
Ik denk echter dat het voor hetero mannen anders ligt. Ik ken niet veel hetero mannen die het zich kunnen voorstellen dat ze innig zouden kunnen zoenen met een andere man. Terwijl hetero vrouwen dat wel zouden kunnen. Hoewel ik me afvraag of daar ook niet een zekere seksuele spanning bij komt kijken..
Uit Thailand? Anders Bullshit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben al jaren getrouwd, hoezo?
Brad Pitt heeft de face van een girl, hij heeft geen baard.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brad Pitt heeft de face van een girl, hij heeft geen baard.
Sowieso mannen zonder échte baard...²
eerlijk is eerlijk zij heeft gelijk mattiequote:
Liever een echte vent.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk zij heeft gelijk mattie
De wereld gaat momenteel ten onder aan metrosexuele "mannen". Een échte vent heeft haar op zijn ruwe face en kijkt soms onnodig nors.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:41 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Liever een echte vent.
[ afbeelding ]
Ja, heb je hem in real life gezien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nog best herkenbaar ook.Al is het mijn sitautie eerder een kwestie van assertviteit. Denk dat we qua knapheid ongeveer gelijkwaardig zijn.
Die maat van mij heb ik inderdaad ooit in het echt gezien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heb je hem in real life gezien?²
Denk je dat hij een zolder heeft? Ik denk dat in een 1 kamer appartement woont.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:51 schreef HSG het volgende:
Is het niet tijd dat TS van zijn zolderkamer af komt?
Ergens op de hoogste verdieping van een armzalig gebouw, met altijd gedekte ramen waar nooit een straaltje zon naar binnen komt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk je dat hij een zolder heeft? Ik denk dat in een 1 kamer appartement woont.²
en dan kom je met dat aanquote:Op zondag 1 april 2012 00:41 schreef damirovic het volgende:
Ts, je loopt achter mang. Hedendaagse chicks diggen deze stylo jwz
[ afbeelding ]
Metrosexueel en artistiek zijn, zijn de elementen, wollah ik heb ondezeok gedaan
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan kom je met dat aan? ga verder researchen bitch
ik ben professioneel pussymagnetquote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik ben professioneel pussymagnet
Dan wint Buffalo-soldierquote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik ben een gerenommeerd sociaal wetenschapper, noob. Wat ben jij?
ALL I DO IS WIN WIN WIN WINWIN DDJJJJ KHAALEEDDD WE THE BEST WE THE BEST WE TAKING OVERRRRRquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |