quote:En het woord metal hoor ik bij jou steeds vaker vallen. Laat u indie-rock in de kou staan? Wat een breezer mentaliteit!
Op donderdag 25 juli 2002 19:49 schreef menjo het volgende:
Om de komende breezermetal rage voor te zijn hier alvast het overkoepelende topic erover, dus brand maar los!
quote:zal wel een sponsordeal zijn geweest met bacardi... de bitches
Op donderdag 25 juli 2002 20:04 schreef Kiff het volgende:
Had Type O Negative niet de trent gezet met "Summer Breeze(r)"?
quote:Hoe denk je anders dat ik in aanraking ben gekomen met breezermetal?
Op donderdag 25 juli 2002 19:57 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
En het woord metal hoor ik bij jou steeds vaker vallen. Laat u indie-rock in de kou staan? Wat een breezer mentaliteit!
quote:Het gaat er allemaal in als zoete koek.
Op donderdag 25 juli 2002 20:56 schreef Zander het volgende:
Ik dacht dat Stryper nogal in de Heer was, dan drinken ze toch alleen maar miswijn en geen BreezAhs?
Moet ik me nou mijn rammstein vriendjes zuigend aan een breezer voorstellen? Zuigend aan een breezermeisje lijkt me al realistischer...
quote:dat er überhaupt breezerMETAL is bij breezers denk ik aan electronica niet aan gitaren.
Op donderdag 25 juli 2002 21:14 schreef 2x4 het volgende:
Breezermetal?Moet ik me nou mijn rammstein vriendjes zuigend aan een breezer voorstellen? Zuigend aan een breezermeisje lijkt me al realistischer...
mijn meeltje:
Subject: Respect! Mijn idolen!
Ooit worden wij ook zo metal! mark my words
krijg dit mailtje dus terug:
Subject: respect INDEED
Heeeeeeeeej
lach er maar weer om, maar zo metal was ik ALLANG! De lp waarvan je de hoes heb gestuurd, DIE HEB IK NAMELIJK AL MEER DAN TIEN JAAR IN HUIS!!!! Echt!
STryper rockt!! Het was een van de eerste reliemetalbands die de klassieker ´To hell with the devil´ hebben gemaakt.
misschien ben ik wel heel oldskool =)
ik zit echt in een foute band zucht
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 22:26 schreef -Ma3stro- het volgende:
lach er maar weer om, maar zo metal was ik ALLANG! De lp waarvan je de hoes heb gestuurd, DIE HEB IK NAMELIJK AL MEER DAN TIEN JAAR IN HUIS!!!! Echt!STryper rockt!! Het was een van de eerste reliemetalbands die de klassieker ´To hell with the devil´ hebben gemaakt.
Juist door de cd Against The Law van Stryper kwamen we op de naam breezermetal.
ik begrijp het niet helemaal.
maarjah op Parkpop zag je ze ook lopen bij Kane en Di-rect, daarna gingen ze allemaal al naar huis, werd een stuk rustiger toen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |