Blijkbaar zijn normale antwoorden teveel gevraagd.
Echt typisch kinderniveau van de religiehaters.
Raar dat ik ook ruim 10 jaar zo geweest ben, nu niet meer. En niet omdat er iemand dood is gegaan en ik perse wil geloven voor mijn gemoedsrust.
Maar goed, het is toch teveel gevraagd om je eigen in te leven in een ander, dit is en blijft Fok. Dawkins en UltraR denken dat ik hier zit om hen te overtuigen van het feit dat er wel een God bestaat. Het heet niet voor niets 'geloof', en ik ben na 10 jaar atheïsme gaan geloven.
Nadat ik jaren bezig ben geweest met het bestuderen van theologie, antroposofie, theosofie, geomantiek, astrologie en alles daaromheen, ben ik steeds een beetje bijgedraaid. Zelfs vorig jaar nog zou ik nu mee aan het bashen zijn, en vraag je maar eens af waarom ik nu omgedraaid ben. Het ligt natuurlijk aan mij, want als het niet aan mij lag, dan lag het aan jullie, en dat kan natuurlijk nooit.
En dan vraag je iets, en het discussieniveau is meteen op het vijandige af, een simpele interpretatie vragen van een zinnetje in de bijbel ontaard in een 'God bestaat wel/niet' topic.
Daar was dit topic niet voor bedoeld.
Blijf dan gewoon weg. Gewoon niet lezen.
En oh ja, indien jullie verder willen gaan met de discussie;
Moderator, slotje graag.
Dus graag alleen interpretaties van hetgeen ik om vroeg, of anders niet reageren.
Kijken of dat teveel gevraagd is op dit puberforum.
[ Bericht 48% gewijzigd door DrunkenBuddha op 01-04-2012 03:24:30 ]
pisvlek