Klinkt als een fikse kneuzing van het eea. Dat wordt rusten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik was er niet bij....gisteren een flinke smakker gemaakt op de fiets richting het station. Wilde het trottoir snel nemen maar het gevolg was dat ik met fiets en al over de kop sloeg. Hierdoor heb ik mijn fietstuur vol in mijn buik / borstkas gekregen. Ik heb volgens omstanders ook nog even knockout gelegen. Ik verga zo'n beetje van de pijn (zelfs nu nog).
Dat was een snel middagje stappen.... gelijk game-over.
Eén geld, twee geld, drie geld..quote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft evenveel permabans als er geld bijkwam op de rekening.
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het voer en bitterballen en zulks.
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Was het niet de avondmaaltijden van de selecte groep?
Het was een 'verstoring van de openbare orde' boete van 400 euro door php's gedrag en de geërgerde non-Fok klanten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit mijn eigen foto van de rekening te bekijken en die zijn er gewoon wel bij, maar zoals Picchia zegt was er vast een extra rekening. In verhouding met aantal mensen klopt het wel aardig, maar natuurlijk wel bullshit dat het afgerond is ... whatever, ik ga er nooit meer heen iig.
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, dat waren maar 6 maaltijden.
Ik denk gewoon dat ze op een gegeven moment de rekening in twee splitsten, omdat we 2 groepen vormden, en dat op de eindrekening gewoon bij elkaar hebben opgegooid. Vandaar de 400 erbij.
Ja ach, onze portefeuilles zijn in ieder geval aardig wat lichter.quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele maaltijd was boven de 15 euro, dus dat kan het ook niet zijn.
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:00 schreef yvonne het volgende:
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |