Ja, ik was om half twaalf in Arnhem en heb nog twee halve liters Weihe Stephaner soldaat gemaakt in m'n stamkroeg met een vriend van me.quote:
Niet winstzoekend inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef GSbrder het volgende:
Rare jongens, die etablissement-uitbaters in Utrecht.
Dat denk ik ook, maar hij heeft geen gsbrdrtje gedaanquote:Op zondag 1 april 2012 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
du_ke was trouwens ook goed gaar, die gaat morgen koppijn hebben.
Ik trapte nog op de poot van Ingrid's hontquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
We hebben Henk en Ingrid nog gesproken.
Om daar nou nog steeds over door te zagen...quote:Op zondag 1 april 2012 02:15 schreef remlof het volgende:
Dat denk ik ook, maar hij heeft geen gsbrdrtje gedaan
Ingrid was wel een beetje een zweefteef. Ik had er meer van verwacht qua inhoud. Henk was prima te pruimen.quote:
Daar geeft zijn gedrag van afgelopen avond genoeg aanleiding toequote:Op zondag 1 april 2012 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om daar nou nog steeds over door te zagen...
Ingrid vond het de schuld van haar hont dat ik op z'n poot was gaan staan. Hij was niet binnen z'n gebied geblevenquote:Op zondag 1 april 2012 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ingrid was wel een beetje een zweefteef. Ik had er meer van verwacht qua inhoud. Henk was prima te pruimen.
Peppie en Kokkie? Erik had toch wel het luchtalarm op de telefoon hoop ikquote:Op zondag 1 april 2012 02:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
We hebben Henk en Ingrid nog gesproken.
Afgaande op de foto zet ik in op poging tot aanranding van een serveerster.quote:Op zondag 1 april 2012 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar geeft zijn gedrag van afgelopen avond genoeg aanleiding toe
Typisch linksengedrag, de schuld bij anderen leggen. Ingrid had haar hond (t?) beter moeten sturen.quote:Op zondag 1 april 2012 02:26 schreef remlof het volgende:
Ingrid vond het de schuld van haar hont dat ik op z'n poot was gaan staan. Hij was niet binnen z'n gebied gebleven
Dat zei ze echt
Het College had wel een serveerster met een leuk decolleté.quote:Op zondag 1 april 2012 02:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Afgaande op de foto zet ik in op poging tot aanranding van een serveerster.
Deze had alleen een knap decolletéquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Vorige keer was er ook een knappe serveerster. Is het dezelfde?
Ik was er niet bij de vorige keer maar degene die aan het begin van de meet serveerde was behoorlijk mooiquote:Op zondag 1 april 2012 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Vorige keer was er ook een knappe serveerster. Is het dezelfde?
Dat kon betyar veel beter met zijn discoportiers talentenquote:Op zondag 1 april 2012 08:49 schreef Reya het volgende:
Dat Yvonne zich niet over php heeft ontfermd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |