Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.quote:
Zo te zien 4quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:36 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel van die misschieners komen er nog?
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef betyar het volgende:
NS E-ticket besteld is die in behandeling en kan het 1 uur duren voordat hij binnen is.....![]()
Ja, 't was zo klaar bij mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Precies, 20 seconden ofzo.quote:
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.quote:
Eens een boer, altijd een boer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.
Ik heb nog een paar uur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uur.
Maar ik woon dan ook niet in zo'n uithoek als jij
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens een boer, altijd een boer.
Overigens heb ik mijn ticket niet toegestuurd gekregen via de mail, dus ik hoop 't voor je.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.
Zonde van 't geld, komt er meteen weer uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?
ach het is al bijna 12 uur dus dat is niet geluktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Ja. Check de borrelkaart.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |