Ik wil godver op het terras zitten met een koude rakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf eind van de week wordt er meer regen verwacht. In de Alpen de komende week een pakket sneeuw vanaf voornamelijk 1500m.
[ afbeelding ]
Je kan op het terras zitten en het is koud... nu nog de rakkerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:58 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wil godver op het terras zitten met een koude rakker
Dat is wel het laatste waar ik nu zin in heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat al niet kan in April, nog even en er gaat nog eens sneeuw vallen, zal wel geen droge worden maar goed
Hier is het meestal zo warm dat dat niet nodig is. Toen het hier -12 graden s'nachts en zonder verwarming aan mijn raam op een kier stond dacht ik pas dat het handig was om de verwarming vaker aan te zetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer zeg..![]()
En de verwarming staat hier weer aan.
Verwarming ook aangezet op 18 graden, dan blijft de kou er idd uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef tomaat52 het volgende:
Jammer zeg..![]()
En de verwarming staat hier weer aan.
Ik heb in mijn nieuwe huis/kamer nog nooit de verwarming hoeven aan te zettenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier is het meestal zo warm dat dat niet nodig is. Toen het hier -12 graden s'nachts en zonder verwarming aan mijn raam op een kier stond dacht ik pas dat het handig was om de verwarming vaker aan te zetten.
Wat voor app bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef appelsientje het volgende:
Welke app gebruiken jullie trouwens voor jullie iPad/iPhone?
Ben sinds vorige week de trotse bezitter van een iPad 3 en er zijn zoveel apps.. maar tja welke is nu goed?
weerapp denk? voor android gebruik ik 'het weer' en buienalarm.. nog meer apps voegen niet echt wat toe.. weet niet of die ook voor iOS beschikbaar zijn.quote:
Ik neem aan dat je die 1,5 week lenteweer wel perfect vond?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut weer altijd in Nederland, 't is nooit goed!
Maartse buien (hagel,onweer, mooie buienluchten) mag van mij wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Narasan het volgende:
Persoonlijk wil ik liever de lente terug! Die kleine winterprik voor volgende week hoef ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |