Ach, nu hebben ze een naamtopic. Misschien hoepelen ze nu wel opquote:
Lokasenna je date een 16 jarige, je woont weer thuis omdat bleek dat je niet alleen kon wonen, je stopte met je studie... wist vervolgens niet of en wat je moest gaan doen. In het laatste jaar heb je een aantal dingen ontdekt en dat samen met een 16 jarige. Geeft allemaal niets maar jezelf volwassen noemen zou ik voortaan laten.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lokasenna je date een 16 jarige, je woont weer thuis omdat bleek dat je niet alleen kon wonen, je stopte met je studie... wist vervolgens niet of en wat je moest gaan doen. In het laatste jaar heb je een aantal dingen ontdekt en dat samen met een 16 jarige. Geeft allemaal niets maar jezelf volwassen noemen zou ik voortaan laten.
oh ik vindt het wel leuk hoor die discussie vooral als het met mensen is die een hele andere mening hebben ;Pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, nu hebben ze een naamtopic. Misschien hoepelen ze nu wel op
O wacht, dan is het rustig hier
Nee jij komt volwassen overquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lokasenna je date een 16 jarige, je woont weer thuis omdat bleek dat je niet alleen kon wonen, je stopte met je studie... wist vervolgens niet of en wat je moest gaan doen. In het laatste jaar heb je een aantal dingen ontdekt en dat samen met een 16 jarige. Geeft allemaal niets maar jezelf volwassen noemen zou ik voortaan laten.
29 jaar en je raakt van streek omdat een lelijke oud klasgenoot door eigen inspanning een mooier meisje aan de haak slaat. Laat jij dat volwassen dan ook maar achterwegen he.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met mijn mentale gezondheid dan met mijn leeftijd, dat ik overal in faalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik houd alleen niet zo van negatieve mensen kree, dat maakt het dan weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
oh ik vindt het wel leuk hoor die discussie vooral als het met mensen is die een hele andere mening hebben ;P
18 jaar en wil daten met 15 jarige meidenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
29 jaar en je raakt van streek omdat een lelijke oud klasgenoot door eigen inspanning een mooier meisje aan de haak slaat. Laat jij dat volwassen dan ook maar achterwegen he.
Wie zat nou in wie zijn reet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
18 jaar en wil daten met 15 jarige meiden
Dat wat heloef zei was triest, dat wat jij zegt steekt er een beetje slapjes bij af.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee hoor, maar daar hebben we het al uitgebreid over gehad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Niet teveel het op jezelf betrekken dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd alleen niet zo van negatieve mensen kree, dat maakt het dan weer een beetje jammer
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
Niet teveel het op jezelf betrekken dus
Laat gaan als ik alles maar van iedereen aan moet nemen dan had ik mezelf al van een flat gegooid
Nee, dat heeft niets van doen met je mentale gezondheid je loopt gewoon wat achter in je ontwikkeling en bent daarom nog kinderlijk op bepaalde vlakken. Niet dat dit zo'n probleem is, het heeft zo z'n charmes en het is waarschijnlijk de reden waarom je past bij newbie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met mijn mentale gezondheid dan met mijn leeftijd, dat ik overal in faal
Wat lul jij nou weer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig eigenlijk, DG en Cher hebben ons nodig, maar wij hun niet
Op bepaalde vlakken zal ik achterlopen, op andere juist niet omdat ik altijd met ouderen ben omgegaan in plaats van mijn leeftijdgenoten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets van doen met je mentale gezondheid je loopt gewoon wat achter in je ontwikkeling en bent daarom nog kinderlijk op bepaalde vlakken. Niet dat dit zo'n probleem is, het heeft zo z'n charmes en het is waarschijnlijk de reden waarom je past bij newbie.
Nee dat bedoel ik niet gekkiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij mag in die van Tijn, vind hij niet erg denk ik.
Tips van wat? En je komt gay over met het hartje - tip 1.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik wacht nog wel op de tips van Cher.
zo schat ik je ook niet in hoor, mag je welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Alsof ik alles van iedereen aanneem
Ohquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet gekkie
Wat is mijn gebrek?
En jij in die van DG.quote:
Je loopt volgens mij op alles achter als ik het zo inschat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken zal ik achterlopen, op andere juist niet omdat ik altijd met ouderen ben omgegaan in plaats van mijn leeftijdgenoten.
Tips om mijn fokreputatie te reddenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Tips van wat? En je komt gay over met het hartje - tip 1.
Ja dat was al bekendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh
Je komt te weinig leuke vrouwen tegen
Je bent echt niet zo slim he. Je houdt van trollen, maar bent niet eens in staat om op de helft van de posts die aan jou gericht zijn, te reageren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je loopt volgens mij op alles achter als ik het zo inschat.
Je weet het allemaal wel heel zeker hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ze laat anderen in hun waarde.... toch aardig volwassen me dunkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik reageer niet op jouw posts naar mij toe want is niet om aan te lezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent echt niet zo slim he. Je houdt van trollen, maar bent niet eens in staat om op de helft van de posts die aan jou gericht zijn, te reageren.
Effe beter je best doen Cher
Zwaktebod van uwer kant...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik reageer niet op jouw posts naar mij toe want is niet om aan te lezen.
Niet in alles. Ik lig met heel veel zaken behoorlijk op schema. Ik weet al wat het is om fulltime te werken bijvoorbeeld. Hoe het is om op mezelf te wonen, wat door een verkeerde studiekeuze niet zo goed uitpakte. Ik weet dat niet alles vanzelf komt aanwaaien. Dat je niet moet oordelen over mensen als je een klein stukje van hun leven te horen krijgt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is niet te lezen of het is niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
magnetronkoffie heeft de neiging om te denken dat hij een belangrijke rol in ons leven speelt. Deze neiging raakt soms het vlak van het dwangmatige.quote:
Fout, je reageert er niet op omdat je niks weet te zeggen schatjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet dat ook al helemaal. Dus? Je bent net zover als de gemiddelde mbo niveau 1 klant.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet in alles. Ik lig met heel veel zaken behoorlijk op schema. Ik weet al wat het is om fulltime te werken bijvoorbeeld. Hoe het is om op mezelf te wonen, wat door een verkeerde studiekeuze niet zo goed uitpakte. Ik weet dat niet alles vanzelf komt aanwaaien. Dat je niet moet oordelen over mensen als je een klein stukje van hun leven te horen krijgt.
Wie hield er ook alweer een lijstje bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
magnetronkoffie heeft de neiging om te denken dat hij een belangrijke rol in ons leven speelt. Deze neiging raakt soms het vlak van het dwangmatige.
Zeau, heb ik je wiskundeknobbeltje wakker gemaakt DG?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
magnetronkoffie heeft de neiging om te denken dat hij een belangrijke rol in ons leven speelt. Deze neiging raakt soms het vlak van het dwangmatige.
Jij weet dat laatste in elk geval niet, of je verbergt het heel goed in al je posts hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet dat ook al helemaal. Dus? Je bent net zover als de gemiddelde mbo niveau 1 klant.
Ik kijk bij actieve topics en zie 15-jarig meisje. Ik klik erop want benieuwd. Blijkt er een 18 jarige man een 15-jarig meisje te willen. Dat is triest en dan deel ik mijn mening.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef kree het volgende:
cher vertel eens jou verhaal?
Waarom kom je in dit topic etc?
Daar ben ik nou benieuwd naar.
Of het was al bekend en ik heb het gemist
Je hebt niks gemist, Cher is hier om te trollen en DG denkt dat hij nu eindelijk niet meer alleen isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef kree het volgende:
cher vertel eens jou verhaal?
Waarom kom je in dit topic etc?
Daar ben ik nou benieuwd naar.
Of het was al bekend en ik heb het gemist
Ik herken mezelf hierinquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet in alles. Ik lig met heel veel zaken behoorlijk op schema. Ik weet al wat het is om fulltime te werken bijvoorbeeld. Hoe het is om op mezelf te wonen, wat door een verkeerde studiekeuze niet zo goed uitpakte. Ik weet dat niet alles vanzelf komt aanwaaien. Dat je niet moet oordelen over mensen als je een klein stukje van hun leven te horen krijgt.
Ik weet het wel. Jij weet het blijkbaar niet want nu oordeel je over mij terwijl je niks over me weet. En die mbo-ers weten het op 16 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij weet dat laatste in elk geval niet, of je verbergt het heel goed in al je posts hier.
Waarom? Omdat een groep ouwe lullen in een boekje heeft opgetekend dat dat niet mag?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kijk bij actieve topics en zie 15-jarig meisje. Ik klik erop want benieuwd. Blijkt er een 18 jarige man een 15-jarig meisje te willen. Dat is triest en dan deel ik mijn mening.
Een man van bijna 29 zo te lezen die zich ook al op 15 jarige meisjes wil storten. Waar ben ik beland..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat een groep ouwe lullen in een boekje heeft opgetekend dat dat niet mag?
En toch blijf je hier! En waarom? Dat weet ik wel en jij niet (echt)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een man van bijna 29 zo te lezen die zich ook al op 15 jarige meisjes wil storten. Waar ben ik beland..
Je oordeelt terwijl je mij niet kent dat ik een onzekere 18-jarige ben die op alle vlakken achterloopt. Hoe is dat niet te rijmen met mijn reactie van net, dat jij blijkbaar dat laatste niet zo onder de knie hebt? Over je leven oordeel ik verder niet hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Jij weet het blijkbaar niet want nu oordeel je over mij terwijl je niks over me weet.
Zei ik dat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Een man van bijna 29 zo te lezen die zich ook al op 15 jarige meisjes wil storten. Waar ben ik beland..
the horrorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:01 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kijk bij actieve topics en zie 15-jarig meisje. Ik klik erop want benieuwd. Blijkt er een 18 jarige man een 15-jarig meisje te willen. Dat is triest en dan deel ik mijn mening.
zal wel over mij gaan maar ben 28quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je me nu al enkele weken lastig valt met vragen als 'wat doe je in dit topic', etc. zijn toch wel dubieus te noemen. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeau, heb ik je wiskundeknobbeltje wakker gemaakt DG?
Ah, flepke. Mooie tijden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog wachten op de grappige plaatjes a la Flepke...
Ahja dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel over mij gaan maar ben 28
kan makkelijk
Bij gelovige mensen kan het wel. En onzekero's en autisten. Maar ja, die discussie is gevoerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel over mij gaan maar ben 28
kan makkelijk
Alle Fokkers zijn autistenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bij gelovige mensen kan het wel. En onzekero's en autisten. Maar ja, die discussie is gevoerd.
hahaha zit te stoken nu hoor, maar lees effe 200 topics terug en dan weet je hoe ik erover denk en hoe het is gegaan :pquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bij gelovige mensen kan het wel. En onzekero's en autisten. Maar ja, die discussie is gevoerd.
Ehm?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je me nu al enkele weken lastig valt met vragen als 'wat doe je in dit topic', etc. zijn toch wel dubieus te noemen. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.
Hokjesdenkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha zit te stoken nu hoor, maar lees effe 200 topics terug en dan weet je hoe ik erover denk en hoe het is gegaan :p
Ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee man, opgerot en netjes zo
Heerlijk ga maar doorquote:
En jij refereert ook om de haverklap naar het incident met dat meisje. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je me nu al enkele weken lastig valt met vragen als 'wat doe je in dit topic', etc. zijn toch wel dubieus te noemen. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.
Hokjes maken het orderlijk.quote:
Welk incident?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij refereert ook om de haverklap naar het incident met dat meisje. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.
Dikke middelvinger voor jou lolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef Cher- het volgende:
Vraagje_______________![]()
Aangezien jullie geen ervaring hebben met meisjes. Stel r is een heel mooi meisje maar ze is helemaal niet lief, eerder gemeen. Gaan jullie dan toch met haar in zee als ze interesse toont omdat jullie toch niet iemand anders kunnen krijgen?
Eerlijk antwoord.
Mijn leven heeft hij ook behoorlijk goed gevolgd zag ik net. Wel een beetje griezelig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En jij refereert ook om de haverklap naar het incident met dat meisje. Vooral in het licht dat ik nooit contact heb gezocht met je niet op het forum noch via PM of DM.
Benzin in elk geval niet, dat is zijn enige eis namelijk. Dat ze niet gemeen mag zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef Cher- het volgende:
Aangezien jullie geen ervaring hebben met meisjes. Stel r is een heel mooi meisje maar ze is helemaal niet lief, eerder gemeen. Gaan jullie dan toch met haar in zee als ze interesse toont omdat jullie toch niet iemand anders kunnen krijgen?
Eerlijk antwoord.
je eerste 6 woorden kloppen al niet althans niet voor iedereenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef Cher- het volgende:
Eerlijk antwoord.
Damn, ben jij borderliner ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dikke middelvinger voor jou lol
Godverdomme. Moet je ook maar niet alles openbaar neergooien hier. Aandachtshoer hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn leven heeft hij ook behoorlijk goed gevolgd zag ik net. Wel een beetje griezelig.
Ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:12 schreef Cher- het volgende:
Eerlijk antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |