Ik heb ze denk in 2007 voor het eerst gezien, toen was er al geen klap aan en nadien verschillende malen en inderdaad altijd doodsaai. De vlam, die er toch moet zijn bij dergelijke bands, slaat nooit over. Staan ze op Werfpop (groot festival in Leiden) als headliner, weten ze misschien 50 man vooraan mee te krijgen. In mijn ogen zo'n beetje dé band met een onterechte sterren status.quote:Op vrijdag 13 april 2012 06:37 schreef Tokus het volgende:
die zag ik afgelopen weekend, maar ik ben na anderhalf nummer weggegaan. Zoooo saai, zoooo standaard.
daar had ik Kane al helemaal niet voor nodig, hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En aangezien Kane wordt gezien als de beste live act, hoeven we de 3fm awards ook niet meer serieus te nemen!
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar had ik Kane al helemaal niet voor nodig, hoor.
En dat dan toch voor een zender die het predicaat Serious Radio heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar had ik Kane al helemaal niet voor nodig, hoor.
ik sluit me daar geheel bij aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Nog een late, maar daarom niet minder gemeende felicitatie voor Darkie.
Heb voor vanavond een zaaltje in 013 afgehuurd en een band geboekt. Bekend met Sleep?quote:
goeie reclame.quote:California based band NEW RISING SON is releasing today april 16th its debut album "Honey".
The leader of NEW RISING SON is Matthew Roberts, legitimate son of notorious Charles Manson.
quote:Someone should have given him a record deal, and maybe those people would not have died. Just a thought.
quote:Oh man, I adore Charlie. Not even going to lie, I would totally have been in the Family had I been alive then.
mmmmChop is wel een klassieker natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef nipeng het volgende:
Ik vond Hanson al zo erg. Een Manson erbij zou ik niet trekken.
1 hoofdlettertjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:23 door Bosbeetle:
Topictitel: "[SC] Dag Etta, <gevatte tekst>" -> "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en nog steeds blijf je"
Op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:25 door Bosbeetle:
Topictitel: "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en nog steeds blijf je" -> "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en kitty krabbelt terug!"
Op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:09 door belsen:
Topictitel: "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en kitty krabbelt terug!" -> "[SC] Dag belsen, al vijf jaar mod en Kitty krabbelt terug!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |