1. Amber Waves
2. A Sorta Fairytale
(dit wordt de nieuwe single)
3. Pancake
4. Crazy
5. Taxi Ride
6. Gold Dust
Achter de nummers staat mijn mening. Fijn om weer orgineel werk te horen van Tori na Strange Little Girls. Wel de CD kopen als tie uit is, he jongens .
quote:Waar heb je dat vandaan? Niet dat ik het erg zou vinden... hebben we nog meer nummers.
Op donderdag 25 juli 2002 20:01 schreef KingShakur het volgende:
Trouwens op die promo zou maar 1 mummer staan wat op de echte cd komt, nl de single.
* KingShakur geniet nog steeds van de laatste tour
Ander goed nieuws: lees net dat de nieuwe cd van Kate Bush bijna klaar is. Moet alleen maar afgemixt worden... Maar ja Miss Bush kennende kan dat ook wel best een tijdje duren.
quote:Deed ze lang over dan
Op donderdag 25 juli 2002 21:11 schreef GaF het volgende:
Nummers worden steeds beter naarmate je ze vaker beluisterd merk ik. Vind ze allemaal helemaal super. Kan me dus niet echt voorstellen dat deze nummers niet op de CD verschijnen op Fairytale na.Ander goed nieuws: lees net dat de nieuwe cd van Kate Bush bijna klaar is. Moet alleen maar afgemixt worden... Maar ja Miss Bush kennende kan dat ook wel best een tijdje duren.
quote:Vind de single het minste nummer van deze promo
Op donderdag 25 juli 2002 21:31 schreef Los_Bastardos het volgende:
De single klinkt iig wel goed! Ik ben wel benieuwd naar de rest.
quote:heet jij op Kazaa ook KingShakur?
Op donderdag 25 juli 2002 19:33 schreef KingShakur het volgende:
hebbes!
quote:Grokster ja, maar die zie je ook
Op maandag 29 juli 2002 20:47 schreef OZz het volgende:[..]
heet jij op Kazaa ook KingShakur?
quote:De single is er al half augustus
Op dinsdag 30 juli 2002 22:42 schreef Machiel het volgende:
Ik hoor de single in oktober vanzelf wel dan ben ik toch meer in de stemming
Hier gaan we dus naar toe!!!!
quote:* OneSoul ook
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:38 schreef GaF het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Tori komt 20 januari 2003 naar Nederland, Ahoy Rotterdam.
Voorverkoop begint aanstaande zaterdag.Hier gaan we dus naar toe!!!!
us limited: upc-code 696998693920
limited: upc-code 5099750878293
Via deze zoek link kwam er twee versies uit
http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.search.submit_search?SESID=29767208&P_operator=K&P_order=1&p_keyword=tori+amos&p_item=4
Ik weet dat er beide een dvd is meegeleverd maar is het inhoud ook hetzelfde?
Amber Waves 3:38
a sorta fairytale 5:30
Wednesday 2:29
strange 3:05
Carbon 4:33
Crazy 4:23
wampum prayer 0:44
don't make me come to Vegas 4:51
Sweet Sangria 4:01
your cloud 4:30
pancake 3:54
I can't see New York 7:14
mrs. jesus 3:05
Taxi Ride 4:00
another girl's paradise 3:34
Scarlet's Walk 4:16
Virginia 3:55
gold dust 5:54
DVD: Disc 2
gold dust (video version)
a sorta fairytale (video version)
polaroids
taxi ride (audio bed)
play all
chapters
audio options
tori audio commentary (on)
tori audio commentary (off)
Dus alles is hetzelfde? Trouwens waar heb je die info vandaan gehaald? Kan het niet zo snel via google vinden
A limited edition version of Scarlet's Walk will include a special DVD. According to hmv.com, "this special edition of Scarlet's Walk comes in extensive limited edition packaging, including a keepsake box, map, charm and bonus dvd (details TBA)".
*blij*
Welke charm ketting hebben jullie? Er schijnen verschillende kettinkjes te circuleren. Ik heb een bloem....
Niet eens toegekomen om de CD te beluisteren, maar hij staat nu op...
De DVD is ook cool alleen had ik de echte clip verwacht van ' A Sorta Fairytale'
quote:Doen
Op woensdag 30 oktober 2002 22:56 schreef -Wepeel2- het volgende:
Die special edition ziet er wel heel erg mooi uit. Ik wilde nog een keer een complete cd van Tori Amos en nou heb ik wel de neiging om hem te kopen, zeker omdat ik hier nog een cd-bon heb liggen.
quote:Hij is wel 28 euro bij de Free Record Shop. En laat ik nou net daar een cd-bon van hebben. En die is geen 28 euro waard, maar slechts 12,50 dus dan moet ik toch alweer bijna een complete cd bijleggen.
Op woensdag 30 oktober 2002 23:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Doen
.. je krijg er geen spijt van...
quote:He? Kun je cd-bonnen niet overal inleveren? 28 euro is idd erg duur
Op woensdag 30 oktober 2002 23:31 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hij is wel 28 euro bij de Free Record Shop. En laat ik nou net daar een cd-bon van hebben.
quote:Ja ik had weer eens niet goed gekeken. Zat een hoesje van de Free Record Shop omheen, dus ik ging er vanuit dat het een speciale cd-bon was. Maar ik kom hem dus gewoon gebruiken bij de Plato.
Op donderdag 31 oktober 2002 09:40 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
He? Kun je cd-bonnen niet overal inleveren? 28 euro is idd erg duur
.
Heb de cd gekocht en draai hem op dit moment voor het eerst. Ben pas bij nummer 2 dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Wel dat het een fantastisch mooi vormgegeven pakketje is. Die krijgt een mooi plekje naast mijn Joy Division boxset.
.
Deze dus:
ze staan allemaal op http://thedent.com/charms.html (34 stuks al)
quote:Hey die heb ik ook.
Op donderdag 31 oktober 2002 18:49 schreef OneSoul het volgende:
Mijn charm is een hangertje met een wig-wam met daarop allemaal sanskriet-tekentjes. (of is het een doekje??)Deze dus:
ze staan allemaal op http://thedent.com/charms.html (34 stuks al)
En dat extra nummer heb ik niet gevonden. Heb je daar de DVD voor nodig? Want ik heb geen DVD-speler in mijn PC, alleen een stand-alone.
quote:http://www.toriamos.com/scarletsweb/
Op donderdag 31 oktober 2002 20:14 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hey die heb ik ook.
En dat extra nummer heb ik niet gevonden. Heb je daar de DVD voor nodig? Want ik heb geen DVD-speler in mijn PC, alleen een stand-alone.
Als ik mijn CD in de CD-ROM leg gebeurt er niks
quote:naar deze site gaan: http://www.toriamos.com/scarletsweb/
Op donderdag 31 oktober 2002 22:42 schreef GaF het volgende:
Nou ik kan niet op de speciaal toegankelijke gedeelte van de website komen met mijn CD...
Wat moet ik precies doen?![]()
![]()
Als ik mijn CD in de CD-ROM leg gebeurt er niks
er wordt vanalles geladen en dan geeft ie vanzelf wel aan wat je moet doen
Tjee tis wel een lekker wazige site zeg.. daar zal ik morgen ff de tijd voor nemen.
ps. damn, ik haat Flash met die slome bak van mij. Het wordt echt tijd voor een nieuwe.
quote:25 euro heb ik ervoor neergelegd. De DVD vind ik wat magertjes eigenlijk met twee nummers van de cd+beelden en wat kiekjes. De cd is gelukkig uitstekend en de goodies ook. Ik heb het ventje met de toeter in zijn hand.
Op vrijdag 1 november 2002 13:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vandaag de Limited Edition gehaald bij de Plato in Enschede voor 24 euro
Een boel geld, maar dat heb ik er graag voor over.
Wat een boel goodies zitten erbij zeg
Compleet de moeite waard, nu nog ff de extra dingen op http://www.toriamos.com bekijken ...
P.S. Golddust is echt het mooiste nummer, maar slechte nummers staan er echt niet op! Ik heb nu al zin in 20 Januari
quote:Ik vind hem als totaal nog niet echt heel spannend. Staan misschien wel wat teveel nummers op.
Op zaterdag 2 november 2002 12:58 schreef Tranceptor het volgende:[..]
P.S. Golddust is echt het mooiste nummer, maar slechte nummers staan er echt niet op!
Ben nu helemaal verslaafd.
Vooral de liedjes:
Amber waves
Another girls paradise
Can't see New York
quote:Dan kan ik zeker haar 1e goede cd aanbevelen:
Op zondag 16 februari 2003 15:57 schreef Faithy het volgende:
ik heb de CD nu ook 2 weken ofzo, en het is de eerste CD die ik van Tori Amos in mijn bezit heb, had ook nog nooit wat van haar gehoord,.
Ben nu helemaal verslaafd.
Vooral de liedjes:
Amber waves
Another girls paradise
Can't see New York
Dat is ook een juweeltje.
Dus mensen die een recente plaat voor weinig geld willen kopen, op naar Dordrecht. Wie weet ligt ie in de andere Velvet-vestigingen ook goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |