Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan. En ik heb best lang haar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjesquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan.
Je bent gewoon lui wil je zeggen?quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Doe niet echt aan bewust gezichtshaar, wel heb ik m'n haar wat langer dan vroegah
Ik scheer me altijd met mn tondeuse op de milimeterstand, dan steekt het na 1 dag al bijna niet meer. En die rommel groeit niet massaal in (dat heb ik altijd als ik glad scheer, geen gezicht).quote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjes![]()
We willen natuurlijk ook geen schuurpapier
Gewoon om 8 uur beginnen elke dagquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
Wat voor werk?quote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'quote:
Owww.. dan komt het welquote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Kneuzige shit daar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Dat geloof ik ook wel, maar beetje laatquote:
True truequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. het lukt niet meer om de muziek hier op kantoor uit te zetten
quote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
omdat ik niet van radio hou waar ze heel veel op lullen. Dus heb m'n oordopjes inquote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.quote:
Allemaal netjes 1 voor 1 afwerken. Nu even beginnen met enkele kleine snelle puntjes en dan richting de middag even een grotequote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien is iedereen hard aan het werk gegaan
Een SC hoeft niet ontopic te zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |