gohquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
Dat was mijn punt niet. Je wilt hem al veranderen nadat je hem slechts 1 keer hebt gezien
Nehh snorren moeten eraf inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, het maakte hem ook interessant om te zien
Maar die snor zoende niet lekker
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.quote:
Ligt beetje aan de persoon / baardgroei etc etcquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoorquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.quote:Op maandag 2 april 2012 09:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.Vond het meneertje niet leuk. Hij had er zo'n staartje van gevlochten onderaan z'n kin.
!
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snorquote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
quote:Op maandag 2 april 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snor
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan. En ik heb best lang haar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjesquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan.
Je bent gewoon lui wil je zeggen?quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Doe niet echt aan bewust gezichtshaar, wel heb ik m'n haar wat langer dan vroegah
Ik scheer me altijd met mn tondeuse op de milimeterstand, dan steekt het na 1 dag al bijna niet meer. En die rommel groeit niet massaal in (dat heb ik altijd als ik glad scheer, geen gezicht).quote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjes![]()
We willen natuurlijk ook geen schuurpapier
Gewoon om 8 uur beginnen elke dagquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
Wat voor werk?quote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |