zou best kunnen. maar dit is een nieuw album die alleen in libanon op de markt is op dit moment.Album staat net een paar dagen op internet. echt een top album. de liedjes heeft ze allemaal van Sabah overgezongen. dus klassiekers in een nieuw jasje gestopt. het beluisteren waard. Yana Yana was een kaskraker toen die in 2005 of 2006 was uitgekomen. beluister en oordeel maar. jullie zijn 1 van de eersten die er kennis mee mogen hebben maken. ze heeft ook nog een kinderalbum uitgebracht die ik vanavond nog hier plaats.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef Metaan het volgende:
In de Arabische alltime rankings staat ze 28e met een collabo:
28e Sabah & Rola - Yana Yana 6.465.564 views
Ja ik weet wat je bedoeld.haar cd s zijn overal verkrijgbaar tegenwoordig.Maar ik heb het over album 2012 is bijna nergens verkrijgbaar op dit moment. je kunt het nergens kopen ook niet via internet. je kan m wel gratis downloaden en dat is ook maar het enigst op dit moment.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef Metaan het volgende:
Je kunt Rola gewoon kopen in Dubai en Qatar hoor. En waarschijnlijk ook in Egypte en andere arabische landen.
Het is zeker niet mijn favoriete arabische artieste, maar deze gaat nog:
heyyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey beetje lief doen hleuk dat je wat verteld over deze libanese zangeres maar het zijn dus allemaal covers zeg je net ?
Trouwens die download link mag je achterwege laten dat mag niet op FOK!
Je kan die cd toch gewoon downloaden nu?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef ya7ilou het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeld.haar cd s zijn overal verkrijgbaar tegenwoordig.Maar ik heb het over album 2012 is bijna nergens verkrijgbaar op dit moment. je kunt het nergens kopen ook niet via internet. je kan m wel gratis downloaden en dat is ook maar het enigst op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |