Nee, dat is niet strafbaar. Het wordt alleen wel een probleem als ze een scan van je vingerafdruk maken. Had de gemeente maar op moeten letten. Dat zal de rechter ook zeggen. Succes ermee!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef spierbal het volgende:
Stel ik zou een nieuwe ID aan moeten maken, de tijd die er tussen zat was 5 jaar met mijn vorige. Stel ik was 12 dan ben ik nu 17. Dan kan ik dus erg veel veranderd zijn in die tussentijd. Wat zou er dan gebeuren als een maat van mij van de zelfde leeftijd pasfoto's laat maken en zich voordoet als mij en ik visa versa met zijn ID-kaart, en achteraf geven we de ID-kaarten natuurlijk over.
Of ik ben nu 23 dan was ik 18, dan kan ik in de tussentijd een volle baard hebben laten groeien en wat verwondingen hebben op kunnen lopen. Al zou je goed zijn om je eigen met wat special effects zo te kunnen veranderen dat je er stukken minder op lijkt dan je vorige pasfoto van 5 jaar terug. Je zou zo je pasfoto's laten schieten en als een halve malloot je ID ontvangen, en daarna alles van je gezichtje afspoelen.
Op het moment dat er dan om je ID wordt gevraagd dan zul je dus rare blikken krijgen, ben je dan strafbaar enigszins of hadden ze bij de gemeente maar beter op moeten letten ?
Maar dan zou de kaart weer vernieuwd moeten worden, op wie worden dan de kosten verhaald ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is niet strafbaar. Het wordt alleen wel een probleem als ze een scan van je vingerafdruk maken. Had de gemeente maar op moeten letten. Dat zal de rechter ook zeggen. Succes ermee!
Op de gemeente. Die maakte de fout!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Maar dan zou de kaart weer vernieuwd moeten worden, op wie worden dan de kosten verhaald ?
Wil je me even verbeteren ? dan kan ik van me fouten leren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Bastoenie het volgende:
Ik denk dat je op je taalgebruik al gepakt wordt
toen laatst mn id werd vernieuwd was het iig de eerste keer dat ik mn vingerafdruk moest afgeven, dus het zou best kunnen werken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is niet strafbaar. Het wordt alleen wel een probleem als ze een scan van je vingerafdruk maken. Had de gemeente maar op moeten letten. Dat zal de rechter ook zeggen. Succes ermee!
Juist...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ga dat niet doen haha, maar vroeg het mijn af.
Niks, vind ik gewoon intressant.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Nero22 het volgende:
En wat is hier dan precies het nut van?
[..]
Juist...
Je hebt wel door dat je gewoon belachelijk gemaakt wordt omdat je 'sabotage' verkeerd hebt gespeld? Het is niet zo dat hij het 'woord van het jaar' vind omdat je er 'expres' opgekomen bent vanwege je creativiteit.quote:
Meen je dit ? Shit manquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je gewoon belachelijk gemaakt wordt omdat je 'sabotage' verkeerd hebt gespeld? Het is niet zo dat hij het 'woord van het jaar' vind omdat je er 'expres' opgekomen bent vanwege je creativiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |