hoe zou ik dat moeten weten dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef erikkll het volgende:
Eh. Dat is altijd. Je betaalt de huurkosten + benzine. Ik ken geen maatschappij waarbij dit niet is. Netjes dat ze hem voor je aftanken, dat moet je normaal zelf doen.
gezond verstand? je huurt het busje. Wat hadden ze dan moeten doen, een busje met een lege tank geven? Je krijgt hem afgetankt, en je brengt hem afgetankt terug.quote:
Als je 2000 kilometer zou rijden, zou je dan verwachten dat zij hem halverwege weer zouden voltanken voor je?quote:
quote:4.6. Gedurende de huurperiode zijn de aan het gebruik van het voertuig verbonden kosten, zoals tolgelden, Eurovignet en de kosten voor brandstof, reiniging en parkeren voor rekening van huurder.
Dat dus. Staat gewoon in de AV.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef fespo het volgende:
dit zijn de AV. http://www.sixt.nl/informatie/abv/
alvast bedankt.
quote:4.6. Gedurende de huurperiode zijn de aan het gebruik van het voertuig verbonden kosten, zoals tolgelden, Eurovignet en de kosten voor brandstof, reiniging en parkeren voor rekening van huurder.
quote:
op je huurformulier stond waarschijnlijk hoe vol de tank was en waarschijnlijk ook de extra kosten als je hem niet in dezelfde staat terugbrengt. Dus je hebt zelf niet getankt, dit maakt het nog eens een stuk duurder....quote:
Klopt. Hij is ff tankenquote:
was ff eten.quote:
als je besteld staat er alleen heel groot. incl 100km.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef erikkll het volgende:
Nouja... duidelijker...Die mensen werken er en voor de meeste huurders is het denk ik redelijk vanzelfsprekend. Als jij als een pro overkomt gaan ze je niet vertellen dat je de benzine moet betalen.
Sow, jij schat het verbruik van zo'n verhuisbus wel heel zonnig in... Ik denk dat je een gat in de lucht mag springen als je 1 op 12 haalt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef JumpingJacky het volgende:
Reken even mee, stel:
Huurprijs 45 voor 1 dag, 100 km vrij, iedere extra km ¤ 0,13 per kilometer
Stel, de brandstof zit bij de prijs in, zoals jij dacht:
Prijs 1 liter benzine ¤ 1,85, verbruik 1 op 12 (je rijdt onzuinig omdat je toch de benzine niet hoeft te betalen), kosten per kilometer boven de 100 kilometer zijn dan ¤ 0,154 per extra kilometer.
Anders gezegd, de verhuurmaatschappij moet er dus geld bij leggen in jouw beleving....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |