Die ziet er niet uit als 19...quote:
Ach, hier kun je alle feiten met een korreltje zout nemen, het is ook nog eens weekendddddquote:
Heb je een hunk te logeren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Steve het volgende:
Ik ga dit weekend duidelijk niet aan slaap toekomen..
Je kan beter vragen wanneer hij er géén heeftquote:
Zie OP.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus jullie hebben al een lijstje gemaakt. Dat is gemakkelijk! Stuur eens even door!
Mi-auw!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Net alsof de hetero's zo betrouwbaar zijn gebleken
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Net alsof de hetero's zo betrouwbaar zijn gebleken
Tot zo!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:33 schreef Steve het volgende:
5 uur thuis, om 8 uur weer weg voor een snel retourtje Rotterdam..
Don Johnsson.quote:
quote:
OMG! Welke hetero nu weer!?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga heul nergens meer heen vandaag![]()
Stomme kater. Ik ben vergeten water te drinken voor het slapen gaan. Was uuuh... afgeleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ach jaaaaaaaaaaaaaaaa. Rebound fase zullen we 't maar noemen.quote:
*LOL* Rik sms'te PRECIES dat!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee het deed me eigenlijk meer denken aan die scene uit Interview with the vampire waarin Claudia twee van die jochies meegenomen heeft voor Lestat.
Goed hooor! daar ook?quote:
Ben je nu productieassistentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Weer werken aan het script en de call-sheets.
Uitzoeken hoe lang de scenes duren, uitzoeken wanneer de zon opkomt en ondegaa, wat voor weer het is die dag
De film hadden ze beter in 2 delen kunnen doen. Nu zat je al 2 uur en er gebeurde veel en toch mistte er een hele boel. Ik vond vooral de extravagante sfeer leuk om te zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed hooor! daar ook?
Net terug van The hunger games, wat een geweldige film zeg
Doe mij die rechtse maarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Kijk ze staan, de haantjes!
[ afbeelding ]
Hetero 3 en hetero 2
Haha nee inderdaad...quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ze niet vroeg genoeg onderwijzen in de belangrijke zaken in het leven.
Geeft toch niksquote:Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Erik, ik kan niet beloven dat ik t vanavond helemaal droog hou
Sowieso de muziek, maar hetero 3 staat straks naast me op de plek waar hetero 1 eigenlijk had gestaan.
Hij heeft zijn kaartje. Dus dat zal vanavond wel ff een keer doordringen bij een zielig liedje
Ach ja. Waterproof mascara dan maar!
quote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Bartjebart het volgende:
Amai... Ben je ff aan het zappen kom je langs een Belgische kinderserie waar wel een onwijs leuke kerel in zo'n onderbroek voorbij loopt
Ik vraag me vooral af wat ze in deel 2 gaan doen, want dat gaat er zeker komenquote:Op zondag 1 april 2012 11:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De film hadden ze beter in 2 delen kunnen doen. Nu zat je al 2 uur en er gebeurde veel en toch mistte er een hele boel. Ik vond vooral de extravagante sfeer leuk om te zien..
Boek gelezen? Genoeg verhaal voor een tweede deel.quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat ze in deel 2 gaan doen, want dat gaat er zeker komen
Mjaquote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je al naar de foto.s gekeken en gezien dat we een paasbunny hadden ?
Ik weet nog niet goed wat ik van die gast moet vinden als opvolger van Art... hij praat soms wat onduidelijkquote:
ik zou hem niet het bed uitschoppenquote:Op maandag 2 april 2012 10:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nieuw presentator van peking expres
Ik heb de boeken niet gelezen, maar zit eraan te denken om die nu wel te gaan lezen..quote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boek gelezen? Genoeg verhaal voor een tweede deel.. En genoeg aanknooppunten in de film zelf ook.
Battle Royalequote:Op maandag 2 april 2012 01:45 schreef Steve het volgende:
Ik moet de boeken ook nog eens lezen...
Het concept deed me in de verte aan de film Battle Royale denken..
Laat nog eens een paar foto's zienquote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had toch al foto's van hem als engel gezien ?
Als je er van houdt.quote:
Hij heeft z'n jaren 90 broek met Cool Cat riem ook nog eens voor de gelegenheid aangetrokkenquote:Op maandag 2 april 2012 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Nee die mag zijn eieren bij de buren afgeven
okay deal, dan mag jij volgend feest half nakend iets komen uitdelen !!quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft z'n jaren 90 broek met Cool Cat riem ook nog eens voor de gelegenheid aangetrokken
amay, hij is dan ook van onze zuiderburenquote:Op maandag 2 april 2012 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Nee die mag zijn eieren bij de buren afgeven
Is de gesp scheef nu de nieuwste rage of zo?quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft z'n jaren 90 broek met Cool Cat riem ook nog eens voor de gelegenheid aangetrokken
Oh we mogen geen kritiek hebben op je paashaas?quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay deal, dan mag jij volgend feest half nakend iets komen uitdelen !!
jij ziet mij als een koe die een haas probeert te vangen ?quote:Op maandag 2 april 2012 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh we mogen geen kritiek hebben op je paashaas?
Nee, een koe die frisse, jonge blaadjes sla eetquote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet mij als een koe die een haas probeert te vangen ?![]()
Nee als iemand die krampachtig leuk probeert te doen met woordgrapjes en gezegdesquote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet mij als een koe die een haas probeert te vangen ?![]()
daarvoor is belgië niet zuidelijk genoeg en ga ik liever naar het zuidelijk halfrondquote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, een koe die frisse, jonge blaadjes sla eet.
one trick ponyquote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee als iemand die krampachtig leuk probeert te doen met woordgrapjes en gezegdes
quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik herhaal: doe mij die rechtse maarquote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
En nee ik doe t ook nie Stroek.
Kan een van de hetero's vragen
Die hebben echt zoveel lol gehad vrijdagfijn
Kunnen we die niet delenquote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Steve het volgende:
Doe mij die man met kortgeschoren haar en een baardje maar..
quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Steve het volgende:
En waar is die te aanschouwen?quote:
Welke?quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Steve het volgende:
Mijn geheugen van die avond is nog maar 20%quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Die waarvan ik je vroeg of jij die man nou zat te checken.
Wie heeft je dronken gevoerd?quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn geheugen van die avond is nog maar 20%
De hetero's.quote:Op maandag 2 april 2012 18:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Wie heeft je dronken gevoerd?
en kun je nog normaal zitten?![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee als iemand die krampachtig leuk probeert te doen met woordgrapjes en gezegdes
Wat is er mis met die broek?quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]exact mijn gedachten. Te fout voor woorden.
Is goedquote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay deal, dan mag jij volgend feest half nakend iets komen uitdelen !!
Nee echt niet, echt nietquote:Op maandag 2 april 2012 12:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is de gesp scheef nu de nieuwste rage of zo?
Nou een aantal zeer zeker wel jaquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Peter het volgende:
Ang3l, je danskundige feedback, kunnen deze kerels dansen of is het maar broddelwerk? Ik word steeds afgeleid
Het is vooral de riem en de manier waarop die broek ingesnoerd en opgefrot zit als een glimmende foute goedkoopstoffige coolcat kniebroek. Maar het za; wel Vlaams zijnquote:
Oh ik wou net zeggen... Met die broek is weinig mis op zichquote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]`
Het is vooral de riem en de manier waarop die broek ingesnoerd en opgefrot zit als een glimmende foute goedkoopstoffige coolcat kniebroek. Maar het za; wel Vlaams zijn
Ach hij is een maatje te grootquote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Nou.......... buiten het totale gebrek aan pasvorm misschien niet nee.
Oh wacht... En nu bedoel je dat JIJ "smaak/stijl" hebt en anderen die een afwijkende mening hebben niet?quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef MisterO het volgende:
Daarom bestaat zoiets als smaken verschillen
Nee, waar lees je dat dan? Ik zeg gewoon dat het niet mijn stijl is. Het kan toch zijn dat jij het wel leuk vindt staan. Nou, das toch prima?quote:Op maandag 2 april 2012 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh wacht... En nu bedoel je dat JIJ "smaak/stijl" hebt en anderen die een afwijkende mening hebben niet?
Ik vind het gewoon (en ik zeg dit uit functie want ik heb ff geen functie) geen mooi stijlvol visitekaartje voor Friso. Maar dat is mijn mening, en die hoeft de rest niet te delenquote:Op maandag 2 april 2012 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hij is een maatje te groot
Nee je hebt gelijk. Dat valt me nu pas echt op trouwens
over stijlvol gesproken ik moest dan weer erg wennen aam flyers en dia van tibet zo prominent in beeldquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon (en ik zeg dit uit functie want ik heb ff geen functie) geen mooi stijlvol visitekaartje voor Friso. Maar dat is mijn mening, en die hoeft de rest niet te delen
Want je was zo'n vaste klant wil je zeggen?quote:
Ja, best wel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want je was zo'n vaste klant wil je zeggen?
verhouding mannen en vrouwen was wel wat in onbalansquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Het is juist toegankelijk voor iedereen, homo, lesbo en hetero. Maar juist door het zo aan te kleden in een setting met bijvoorbeeld halfnaakte mannen enzo beperk je en verandert je doelgroep in mijn ogen
en we gaan net zo lang door totdat jij ook eens op bezoek bent geweestquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wist niet dat dit het Friso-overlegtopic was..
daar heb ik ook wel iets over gezegd, dat ik ze erg schreeuwerig vond, die van volle maan vond ik nog best kunnen, en ook dat ik vond dat de aandacht naar de frisofeestsheets groter moet zijn dus dat de loop anders verdeeld moet worden, maar is dit niet iets voor op de mail?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat ook ja. Ik ben een beetje bang dat de... pallaz-stijl aan het binnensluipen is.
En als ik IETS stijlloos vind..... oei.
Ja deel 2 het boek is heel goed!!! ben nu op 2/3e vh boek, en gister mee begonnen, kan niet wachten om het vanaaf uit te lezenquote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat ze in deel 2 gaan doen, want dat gaat er zeker komen
Ik vond het eerste boek het beste want vernieuwend. De rest werd toch meer van hetzelfde (hoewel nog steeds stukken beter dan andere boeken voor dezelfde doelgroep).quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja deel 2 het boek is heel goed!!! ben nu op 2/3e vh boek, en gister mee begonnen, kan niet wachten om het vanaaf uit te lezen
O overstemmen we de anders zo drukke gesprekken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wist niet dat dit het Friso-overlegtopic was..
Gaf ik vooraf niet aan mijn eigen mening te geven? Sowieso haakte ik in op mistero z'n opmerking over de paashaasquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel iets over gezegd, dat ik ze erg schreeuwerig vond, die van volle maan vond ik nog best kunnen, en ook dat ik vond dat de aandacht naar de frisofeestsheets groter moet zijn dus dat de loop anders verdeeld moet worden, maar is dit niet iets voor op de mail?
Alsof ie t altijd een straf vondquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want je was zo'n vaste klant wil je zeggen?
Dat is dat onheil wat je steeds lijkt te achtervolgen denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef Cavalinho het volgende:
Overal waar ik kom wordt het zwaar bewolkt...
Het begon zo mooi met strandweer.
Ja, vind vooral de eerste helft vh 2e boek goed want ik dacht dat wequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het eerste boek het beste want vernieuwend. De rest werd toch meer van hetzelfde (hoewel nog steeds stukken beter dan andere boeken voor dezelfde doelgroep).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ik niet snap waarom ze de broche van sluwe sae kreeg en niet v madge in de film. Best een belangrijk onderwerp!?
Qnacht in Amsterdam is altijd gezellig. Ik ken niet echt een goede site, meer via via...quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef Deceit het volgende:
weet iemand een goede gayguide, waar je een agenda kan vinden van alle feesten en evenementen dit jaar? ben weer gay gaan stappen sinds kort
Ja de standaard data ken ik wel, doelde meer op buitenfeesten, zoals de pann midzomergrachtfeest o.i.d. in Utrecht..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Qnacht in Amsterdam is altijd gezellig. Ik ken niet echt een goede site, meer via via...
Is er een reden dat je sinds kort weer gay ah stappen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Gaat het daar om een sieraad of spreek je portugees (broche=cunnilingus)quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
wat ik niet snap waarom ze de broche van sluwe sae kreeg en niet v madge in de film. Best een belangrijk onderwerp!?
Mijn D heeft net een CD gekocht, die is ook fanquote:Op woensdag 4 april 2012 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat moment op 11.03![]()
.
SAY MY NAAAAAAMMMMEEEE!!!
Echt jammer van die foto...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo veel verschillende genres onze Thom lijkt een beetje een sissy tussen al dat mannengeweld
http://vote.mrgayworld.or(...)ider/136-netherlands
Het was zo magisch!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat moment op 11.03![]()
.
SAY MY NAAAAAAMMMMEEEE!!!
Boven z'n theewater waarschijnlijk.quote:
Doet me denken aan 'The Piano Guys' ( http://i2.ytimg.com/u/mKu(...)_icon.jpg?v=4f56e0f8 )quote:
Ook mooi ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'The Piano Guys' ( http://i2.ytimg.com/u/mKu(...)_icon.jpg?v=4f56e0f8 )
Rotterdam, allerlei storingen, etcquote:
Oh, ja, Vodafone heb ik wel ernstig last van. Maar stroomstoringen nooit. Dat is altijd in de slechte buurten en wijken. Heb denk ik het voordeel dat ik tegen het centrum woon.quote:
Zijn er goede buurten in Rotterdam dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ja, Vodafone heb ik wel ernstig last van. Maar stroomstoringen nooit. Dat is altijd in de slechte buurten en wijken. Heb denk ik het voordeel dat ik tegen het centrum woon.
Geen hips op dit tijdstip?quote:
Ben al een hele tijd niet meer hips geweest.quote:
Vorige week donderdag toch nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben al een hele tijd niet meer hips geweest..
Dat zal mijn reputatie ook niet zijn hier dus..
Dat heeft hier gewoon gestaan. Volgens mij postte Steve zelf ergens in de nacht nog "hips".quote:
Oh nou ik lees niet echt meer meequote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft hier gewoon gestaan. Volgens mij postte Steve zelf ergens in de nacht nog "hips".
Hier was hetquote:
Jouw reputatie is... uuuh... dat je uit Budel komt?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben al een hele tijd niet meer hips geweest..
Dat zal mijn reputatie ook niet zijn hier dus..
Son of Stroekie, is that you?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft hier gewoon gestaan. Volgens mij postte Steve zelf ergens in de nacht nog "hips".
How. Dare. You.quote:
(Hap) Nee , dat was een bevestiging op wat er gezegd werd.quote:
Ze kunnen hier ook nergens tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef Steve het volgende:
Ik moet ineens denken aan een topic van ShowChat waar iedereen elkaar nadeed. Dat was echt hilarisch.. Maar waarschijnlijk zouden er hier heel wat op hun teentjes getrapt worden, dus misschien geen goed idee om dat hier te herhalen.
.
Ik heb nog wat honing nodig voor een geitenkaas salade. Kan ik die ook van Steve;s kont afschrapen? Doe me nog eens voor?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik interesseer me gewoon enorm in wat Steve allemaal zegt, omdat de kans groot is dat het niet alleen briljant maar ook nog hilarisch of informatief is.
Ach het is toch beter dat je iets unieks hebt wat je onderscheid van de rest enw aarop je dan dus maar nagedaan kan worden als dat je een dertien in dozijn grijze muis bent waarbij iemand op de vraag "typeer hem eens" zou zeggen ... uuuuuuhhh.... ja geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kunnen hier ook nergens tegen. Dat ze lekker in een hoekje gaan zitten huilen ofzo
.
Misschien dat je nog wat aangekoekte restjes kunt vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog wat honing nodig voor een geitenkaas salade. Kan ik die ook van Steve;s kont afschrapen? Doe me nog eens voor?
Ik WIST dat je dit ging reageren!quote:
Oeh, Buulder tarrelknabbels!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien dat je nog wat aangekoekte restjes kunt vinden.
Oh met die typering kan ik wel levenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Beetje dramaqueen, behalve als het over je haar gaat dan een extreme dramaqueen..
Hm.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ach het is toch beter dat je iets unieks hebt wat je onderscheid van de rest enw aarop je dan dus maar nagedaan kan worden als dat je een dertien in dozijn grijze muis bent waarbij iemand op de vraag "typeer hem eens" zou zeggen ... uuuuuuhhh.... ja geen idee eigenlijk
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef wonderer het volgende:
Trouwens vlinder, een van D's vrienden doet me nogal aan jou denken, wel grappig.
Positief natuurlijk, zo ben je toch een beetje bij mequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Positief natuurlijk, zo ben je toch een beetje bij me
Kut. Dat wordt lang in de grime om voor 20 door te gaanquote:Jongen, 20, popie jopie, slim, laks (heeft geen zin moeite te doen voor werk of studie.)
Van Steve's kont?quote:
Mi-auw!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Slim...
Ik hoop dat je acteertalent hebt!
Nee joh, beetje poeder en klaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kut. Dat wordt lang in de grime om voor 20 door te gaan![]()
Ja, grime voor de 20 jaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Slim...
Ik hoop dat je acteertalent hebt!
Ik kan multi-taskenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Vlarp het volgende:
Zeg!?
Moeten jullie niet werken of studeren ofzo?
Wat een heerlijk onderwerp.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrijf ondertussen een essay, ja. Over de hybriditeit en representatie van de subalterns in de bollywoodfilm Lagaan in een postkoloniale setting.
Ik werk meer dan jij hipst en werkt samen, gun me ook een dagje vrij.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Vlarp het volgende:
Zeg!?
Moeten jullie niet werken of studeren ofzo?
Volg je ook nog steeds je feminisme-colleges?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schrijf ondertussen een essay, ja. Over de hybriditeit en representatie van de subalterns in de bollywoodfilm Lagaan in een postkoloniale setting.
Die zitten er godzijdank op! Wat een rare mensen zijn feministenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Volg je ook nog steeds je feminisme-colleges?.
Watquote:Op donderdag 5 april 2012 15:56 schreef Cavalinho het volgende:
Dat je een uur bij de kapper zit en het resultaat eruit ziet alsof je met nat haar naar bed bent gegaan. Maar het staat wel geinig.
Uitroeien die rasopportunisten!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die zitten er godzijdank op! Wat een rare mensen zijn feministen.
Ja dat snap ik dus eerlijk gezegd ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef wonderer het volgende:
Wat vinden veel mensen jou eigenlijk leuk...
Maar allemaal de verkeerde aandacht. WTF heb ik nou aan iemand uit Townsville?!quote:
Hebben ze zo'n slecht uithoudingsvermogen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Daarna houden ze t niet meer uit met me. Snap ik![]()
Wellicht ben ik gewoon dodelijk vermoeiend op karakterniveau en niet op bedniveauquote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n slecht uithoudingsvermogen?.
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht ben ik gewoon dodelijk vermoeiend op karakterniveau en niet op bedniveau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heet trouwens Steven. Dus dat wordt dan Stephan, Stefan/Steve en Steven
L'Amour menaçant:
quote:
Huh? Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou je in het gezicht willen slaan maar ik aai steeds de bovenkant van je kaboutermuts.
Zeg, is er nou trouwens al iets verder bekend van die sushi meet?
Ik vind Rotterdam na aaaaaaaaaaaaaaal die keren Eindhoven op zich niet eens zo gruwelijk erg.
Zo onbegrijpelijk was die post nietquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Steve..... als wij nog gewoon samen naar Australie gaan?
Jij je broer opzoeken, ik hem opzoeken!Ik ben voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heet trouwens Steven. Dus dat wordt dan Stephan, Stefan/Steve en Steven. En dan zoeken we daar nog een naamgenoot voor mij.
.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Kwartetten met Stefjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben voor!. En dan zoeken we daar nog een naamgenoot voor mij.
.
Ik ga geen foto's van mezelf plaatsen, maar voor was het zoals collegaatje Marlon (Texeira- die op deze foto best wel wat op mij lijkt)quote:
OOOHHH STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFFFFVEEFVEVEPHPHEEVEPHA....quote:Op donderdag 5 april 2012 17:02 schreef Steve het volgende:
Precies. Hoef je maar 1 naam te kreunen, ideaal.
Doe ik ook altijd... Als het eind april/begin mei of eind juni/begin juli is, ben ik erbij.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef MisterO het volgende:
Sushi meet???![]()
Of ben ik niet uitgenodigd en nodig ik mijzelf nu uit
Gewoon een keet echt NEE zeggen!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Of ik ben te goed voor deze wereld, of ik durf gewoon geen nee te zeggen.
Vanavond enig kind avond maar net toch boodschappen gedaan voor de buurvrouw, snel snel eten naar binnen gepropt en dadelijk de producent helpen met het ophalen van de bus met apparatuur
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!???
Ik wil zitten. Ploffen. M'n tekst een beetje leren en slapen!!!
Dat neemt hij zich ieder jaar met oud en nieuw weer voorquote:Op donderdag 5 april 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon een keet echt NEE zeggen!
Dan moet je er niet over klagen en naar de bekende weg vragenquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gewoon vriendelijk, sociaal en behulpzaam
Ik heb een traantje gelaten aan het eind...quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi en toch ook wel een beetje treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |